Se vopseste masina(eu am dat 6 cutii de vopsea ptr ca a fost schimb de culoare si vopseaua nu acoperea foarte bine, asa ca au trebuit 6 cutii), in vopsea se pune diluant, dupa ce se vopseste se da cu lac. Eu zic sa nu te complici tu, ptr ca nu o sa iti iasa bine, trebuie vopsita intr-o incapere etansa incalzita, afara din cauza variatiei de temperatura sau lipsa de experienta si scule, sant sanse mari sa se scurga vopseaua. plus ca trebuie sa nimeresti cantitatea buna de diluant, iar dup-aia sa dai cu lac in asa fel incat sa acoperi toata masina, dar nici sa nu pui prea mult si sa pui strat egal peste tot ptr ca altfel o anumite portiune va fii mai lucioasa si mai metalizata iar alta va parea mai mata. Acuma daca te pricepi la toate astea si ai la dispozitie spatiu si scule unde sa o vopsesti eu iti urez spor la treaba, dar daca mai faci si schimb de culoare(din alb, bej etc sa faci albastru) ai nevoie de factura de la vopsitorie autorizata, ca sa poti face modificarile in talon, Rar-ul recunoaste schimbul de culoare doar cu aceea factura( numai cu aceea factura iti va trece jos in C.I a masinii, jos in partea unde scrie modificari ce nu schimba modul de funcionare a autoturismului, ca ai culoarea respectiva, iar dupa aceea te duci la politie cu C.I a masinii sa iti faca talon nou in care sa scrie culoarea care o ai.) Birocratia asta
acuma noi dam numai sfaturi, in fine tu hotarasti ce vrei