Salutare. De curand am intrat si eu in randul vostru. Am devenit fericitul sofer al unui FIAT Punto , 1.2 8v. Cand am pus mana pe el... nu mi-a placut deloc , cum mergea, in sensul ca nu se infigea deloc. Dupa niste tratative cu posesorul (fratele meu) , am schimbat toba finala. A urmat admisia care a fost ceva bataie de cap cu ea. Dealungul saptamanii am schimbat si lumina ceasurilor,in alb, si o sa mai schimb la butoanele de geamuri , servo , dezaburire, etc. si la controlul climei. Ultima "modificare" facuta este colantarea capotei , haionului si a stalpilor , cu folie ce imita carbonul. Saptamana viitoare o sa pun si plafonul. Urmeaza sa-i mai pun : folie pe geamuri ; jante si muzica. Poate si o suspensie... apropo...cat costa o epreche de arcuri sport pt micul gigant
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club] [PARTICIPANT CURSE] [Fiat] [SKODA]
Re: Punto 2004
Frumoasa masina!!! Sa o conduci sanatos si lipsit de incidente nedorite !!! Am o presimtire ca o sa fie un Punto unicat!!! SUCCES!!! Bagai mai repede inelele ) Fao Matza Trademark )
sa o stapanesti sanatos si fara incidente , este un motor foarte mic si nu se infinge cum vrei tu asta este logic , mai este si cu 8 valve , nu prea respira foarte bine motorul :P
__________________
1962 Fiat 600D
1981 Fiat 131 (1991-2000/2009-prezent)
1987 Lancia Delta HF 1.6
Fiat Coupe 20VT Plus
2005 Iveco Daily
Multumesc. Vand toba. Trebuie sa ma interesez de niste preturi si dupa aia spun si pretul meu. Daca e cnv interesat..sa zica; ne intalnim sa vada despre ce e treaba..cum se aude..etc Acum imi fac si lumina la ceasuri.
vineri knd te-am intrebat de te-am intrebat de toba nu ai zis nimic...cu kt o dai sau de unde sa iau si eu una cu amortizor....si mai vreau sa t intreb kte ceva lasa-mi id-u pe pm
Simpatica masina, sa-ti traiasca. Spor la modificari si nu te descuraja ca pe viitor poti sa iti montezi un motoras mai maricel. Bafta si spor la treaba
Multumesc pt aprecieri . Colantatul a costat in felul urmator: capota 200 lei ; haionul 150 lei ; stalpii 50 lei; o sa urmeze si plafonul 150 lei si dupa aia cu ea la udriste sa trec in talon.
Toba o vand cu 250 lei... nu necesita decat montarea pe masina, fara alta modificare sau adaugare de material ( teava, suporti, etc.).
Salut MaTzA arata beton masinuta... am si eu o intrebare ... de ce vrei sa schimbi toba cu una stock? si ma intereseaza si pe mine un filtru de aer cu tot cu instalatia care o ai pe masina. Bafta
Toba o schimb pentru ca vreau sa iau alta si pana mai strang bani.. o sa am una stock. Trebuie sa fac si itp-ul... si nu vreau sa am probleme mari la ea... ca are mici neajunsuri. Admisie poti sa-ti faci la firmele care comteaza esapamente...si care au teava in stoc
frumoasa masina, desi nu ma omoara folia carbon
daca vrei putere ajungi la 75-80cp daca schimbi si toata evacuarea, si o si cipuiesti, si ai sa-i pui numa` benzina de 100
la suspensie, tre sa vezi daca vrei kit complet 600-800euro, sau numai arcuri 100-150euro, si apoi se cer roti noi
spor la modificat
frumoasa masina, desi nu ma omoara folia carbon
daca vrei putere ajungi la 75-80cp daca schimbi si toata evacuarea, si o si cipuiesti, si ai sa-i pui numa` benzina de 100
la suspensie, tre sa vezi daca vrei kit complet 600-800euro, sau numai arcuri 100-150euro, si apoi se cer roti noi
spor la modificat
Da! eu zic sa ii puna folie si pe plafon ca mai castiga si de acolo vreo 10 cai, si deja bate bmw-uri !
Dupaia sa decupeze aripile si sa bage niste croame de 20"
Da! eu zic sa ii puna folie si pe plafon ca mai castiga si de acolo vreo 10 cai, si deja bate bmw-uri !
Dupaia sa decupeze aripile si sa bage niste croame de 20"
cum adica deja bate bmw-uri ? vorbesti de park bmw-urile ar fi toate de n shpe mii de cai nascute toate pentru curse , voi chiar uitati cand fiat-ul scria istorie inainte ca bmw sa faca masini ?