Sincer, intr-o vreme ma batea gandul sa-mi iau un 1.8T dar consumul este enorm. Si pe deasupra, modelul b6 nici nu-mi place la fel de mult precum imi place B5.
Azi am primit masina, si tot azi trebuie sa o las 2 zile in service
. Am fost cu ea la mecanic sa-i faca o verificare de rutina, iar cand a deschis capacul de la distributie, cureaua avea o gaura de marimea unui bob de mazare in ea, + ca era toata roasa pe margine. Nu m-a mai lasat nici macar sa o pornesc. M-a pus sa o imping pana in parcare. Pe langa distributie, imi era spart si intercoolerul. Am comandat unul nou cu 280 lei, marca Hella.
Nici nu stiu cui sa-i multumesc ca nu mi s-a rupt cureaua de distributie.
Masina are 260.xxx km reali. Are cateva defecte la exterior. Ex : Bandou prag stanga& dreapta desprins o parte mica din amandoua; zona portbagaj langa numere,aripa dreapta spate + usa spate + usa fata dreapta vopseaua s-a cojit/crapat/umflat cum vreti sa-i spuneti. In mod normal, nu ar trebui sa intalnesc asa ceva la vopseau galvanizata. Dar mai mult ca sigur zonele au fost date cu spray in culoarea masinii. Las pozele de mai jos sa vorbeasca.
PS : Pozele din interior sunt facute inainte de a fi spalata masina.