Am reusit sa termin clapeta

.
Am pus fluture de inox mai mare, am subtiat cu 3 mm axul si i-am facut o forma aerodinamica, am pus suruburi cu cap ascuns mult mai mici decat cele originale(in poza cu axul se vede un surub original si unul cu cap ascuns). Suprafata sectiunii prin clapeta a crescut cu 12 %.
Am avut o multime de probleme. La prima frezare am perforat peretele pt ca era prea subtire intr-un loc. A fost nevoie sa scot rulmentii de la ax si mi-am confectionat o scula speciala. Axul nu putea fi frezat din cauza ca rotita pe care trece sufa de la acceleratie nu se demonteaza. Cu greu am gasit material pt fluture(banut), dar cel mai greu a fost sa fac fluturele. Am facut pe strung, freza si taiere cu laser, in total 12 buc din care am ales unul. Trebuie o precizie f mare la prelucrare, max 5 sutimi. In plus fluturele este putin oval si nu perfect rotund cum am crezut.
Maine montez pe masina.