Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > OPEL > Masina mea Opel

Reply
 
Thread Tools
Old 20-07-11, 10:24   #1
GOLF 16v

Stage 3
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 121
Default Maşina mea: ASTRA GSI 2.0 16V Racing

Salutare.
In loc sa stam la terasa si sa rupem scaunele.... ne-am gandit sa ne apucam de curse (suntem vre-o 4, io, tartoru principal). Ne-am gandit sa ne apucam si de munca, dar slabe sanse in viitorul apropiat...
Cum mai am recidive prin 2008-2009..... ne-am apucat de cautat....
Am cautat un golf 2gti 16v, cum mai avusesem si stiam cat de ieftin e de pregatit, si cat de bun era in viraje, sau ceva peugeoturi 306 16v, 205gti, 205rally, sau kadett gsi 16v....Cu cat mai mici si mai usoare cu atat mai bine. Dintre toate golful era cel mai ieftin, dar de moment nu era nici unul in toate mintile......Asa ca ocazie de moment am gasit o Astra GSI 2.0 16v din 1994, geamuri, oglinzi, servo, aer , ma rog toate prostiile astea neesentiale pentru ceea ce cautam noi....600€... pretz de dumping..
RECUNOSC CA NU STIU NIMIC DESPRE MASINA SI MAI ALES DESPRE ACEST TIP DE MOTOR (dar pe aici astia zic ca ar fi cel mai bun 2.0 litri din istorie)
Am probat-o. Ce sa zic, directia e un cosmar, iar suspensia (culmea are amortizoare sport bilstein b4 care sunt in toate mintile ) nu e vre-o delicatesa....De vina sunt arcurile care te lasa sa balansezi...
ALTE BUBE CONSTATATE: Masina pare ff grea, mai grea decat este in realitate.... Golful parea un fulg, exploziv in acceleratii
Acceleratia nu e senzationala...are o parte la inceput unde nu vrea sa tasneasca, ca un lag de turbo, ma asteptam la mai mult.... e posibil sa fie ceva defect (din cand in cand se aprinde pt foarte scurt timp un senzor pe bord, un motor cu un semn in mijloc), banuiesc ca e vre-un senzor ceva,.... sonda lambda (poate de aceea si golul de inceput in acceleratie ).
Vreau ajutor de la voi , care poate , stie, si vrea sa ne ajute sa pregatim masina de circuit, DAR street legal, sau ma rog cat mai legal, si cat mai ieftin, bugetul e limitat, si nu ne dam sa castigam ceva..... DISTRACTIA, e pe primul plan.
S-o luam pe capitole.
1)Cum mai castig ceva putere, si cum fac sa raspunda instantaneu la pedala, FARA SA SCHIMB AXELE?
a) Tipul asta de injectie se reprogrameaza, sau trebuie alt "chip". De unde-l iau, cat costa si ce recomandati?
2)Suspensii......
a) m-am uitat dupa coil-over, dar cele mai ieftine sunt 550 (trimitere inclusa), de 3 ori mai scumpe ca cele de golf (cele mai ieftine)...
b) Ce rezolv cu niste arcuri ff tari si mai scurte?....... si cat de scurte? am vazut ca in majoritate se gasesc mai scurte pe fata ... care-i combinatia?
c) cum modific unghiul de caderea a rotilor pe fata (macar 1,5 grade)?
Ce alte idei mai aveti.....Nu mai zic de pierdut greutate ca acolo
sper sa ma descurc
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	12072011403.jpg
Views:	625
Size:	1.02 MB
ID:	2090587   Click image for larger version

Name:	12072011395.jpg
Views:	414
Size:	1.17 MB
ID:	2090588   Click image for larger version

Name:	12072011401.jpg
Views:	534
Size:	959.8 KB
ID:	2090589  

GOLF 16v is offline   Reply With Quote
Old 20-07-11, 18:10   #2
dRR-XWX

Stage 5
 
dRR-XWX's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 2,282
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[DAEWOO]
[FORD]
[2 Roti]
[Opel]
Default Re: ASTRA GSI 2.0 16V Racing

salut, pentru varianta asta care o ai tu ( motronic 2.8 ) am eu calculator cu soft
cumparat de la CBR- ( 200 ron am dat pe el ) cer 200 ron pe el cu tot cu calculator.
sa mai castigi ceva putere.... fa-i o admisie directa de aer, renunta la capacul cu sfi, unde ii faci o flansa si cu un gat de admisie pe 70mm pana in debitmetru, dupa care pui filtru de aer
o evacuare pe 63mm e sufiecienta...
etc etc... depinde foarte mult de bugetul care il ai... se pot face multe
__________________

dRR-XWX is offline   Reply With Quote
Old 20-07-11, 19:06   #3
GOLF 16v

Stage 3
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 121
Default Re: ASTRA GSI 2.0 16V Racing

Multumesc frumos de sfat.
Fara evacuari... nu cred ca merita efortul...(deocamdata)....Plus ca trebuie sa le schimb in fiecare an cand merg la inspectia tehnica
Explica-mi un pic mai detaliat ce e cu calculatorul acela, cine l-a resoftat...Tu l-ai probat pe vre-o masina? Ce diferenta este, mai in detaliu.....Unde taie injectia?
Problema mea cea mai mare e ca nu prea e raspuns " instantaneu " la pedala la plecarea de pe loc.... si din ce am vazut azi dupa 5500-5800 in sus parca nici nu trage asa cu avant..... parca motorul se aude "gol", impresia de amestec sarac, sau de avans un pic prea avanasat.... E adevart ca poate sa fie doar o impresie. Deci, "dRR-XWX" ramanem in contact, astept semn de la tine.
O sa incerc sa scot tot ce se poate de pe ea inclusiv aereul conditionat (si asa nu mergea) sa vedem asa poate e mai bine.
GOLF 16v is offline   Reply With Quote
Old 20-07-11, 19:11   #4
dRR-XWX

Stage 5
 
dRR-XWX's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 2,282
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[DAEWOO]
[FORD]
[2 Roti]
[Opel]
Default Re: ASTRA GSI 2.0 16V Racing

acum ai pe motor volanta de 9 kg, o poti schimba cu cea de motronic 2.5 care are 6,5 si iar castigi un pic
iar la fel o pompa de benzina + un regulator de presiune pentru benzina poti monta.
pentru desfacutul motorului... ii las pe altii sa te sfatuiasca... nu am facut chestia asta la motorul meu...
softul e facut de s-tech, vezi userul CBR-, de la el am cumparat. urca limitarea la 7200 din ce tin minte + ca trage mai tare sus in ture.
dRR-XWX is offline   Reply With Quote
Old 20-07-11, 22:36   #5
alinWRC


Stage 5
 
alinWRC's Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 481
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[Opel]
[4Tuning International]
[VW]
Default Re: ASTRA GSI 2.0 16V Racing

Salut,cum zicea si colegul prima schimbare scapa de volanta aia grea ,eu am simtit o schimbare enorma ,dar fii atent cand schimbi volanta cu cea de m2.5 trebuie schimbata si placa de presiune ,ce-a de o ai acum pe masina nu mai merge ,difera ....,apoi lucreaza putin chiulasa ,pentru nu e mare treaba ca si bani ,apoi mai poti usura putin fuliia de la arbore ,eu am schimbat-o ca se dusese cauciucul ala ,si acum am una din duramit cred ca se numeste e mai usor si mai rezistent ca aluminiul ,este un material alb...acum are 300 grame ,fata de 1,4 parca,nu e mare treaba dar se aduna,cum ti s-a spus scapa de capacul cu sfi ,o flansa este ieftin de facut un cot si e gata ...relativ repede si ieftin si se simte ,probabil un regulator de preisune reglabil cu ceas ar fi ok ,pompa e suficienta dupa parerea mea baga parca 6 bari ,nu ai dc sa o schimbi daca nu e dusa,evacuarea eu am schimbat serpii cu unii mariti si crede-ma ca acum merge mult mai bine de pe la 2000 rpm si mult mai bine sus,dar eu am o problema fiind gatuita spre spate ....,softul ala de la CBR il am si eu si chiar este o schimbare ,se merita si e ok si pretul ,o cutie pentru ce ai tu nevoie pentru ca f20 ul care cred ca il are masina acum e foarteeeeee lung ,si nu te ajuta cred nu stiu nu sunt expert in cutii,apoi fa rost de slikuri pentru ca vei avea probleme cu aderenta ,mai ales cu masina usurata ,eu sunt foarte multumit de motorul asta il am de macar 6 ani si nu l-as schimba .6 ani de alergat si are aceeasi cutie f20 care incepe sa ceara sincroane dar sunt totusi ceva ani ....


Cu stima , Alin WRC
__________________
Astra Gsi C20LET'93 / 6 speed manual /black
Omega Combi x20xev GPL
Golf MK5 GTI '08/ DSG /red - SOLD
X5 4.6IS V8 /2003/estorie blue
e46 Touring 320 d 150cp/2002/M pack/emolared 2
Vw MK6 R APR stage 2 + 2.0 TFSI 4 motion/ DSG/Silver
alinWRC is offline   Reply With Quote
Old 21-07-11, 07:57   #6
GOLF 16v

Stage 3
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 121
Default Re: ASTRA GSI 2.0 16V Racing

Multumesc frumos baieti..
Vreau sa mentionez un lucru. Nu vreau sa demontez motorul sau sa desfac ambreiajul decat in momentul in care ceva e "mort" in interior..... Plus ca, FIABILITATEA este principalul obiectiv, si nu puterea
Ok, deci:
1) scap de capacul cu SFI.
2) Calculatorul de la dRR-XWX cu softul modificat.
3) Alt regulator de presiune, DE CE PRESIUNE trebuie sa-l cumpar pe cel nou? sau la ce presiune trebuie setat daca e reglabil?

4) Volanta as cumpara-o dar de montat, asta mai incolo cand o cadea ambreiajul.
5) Cutia la fel, DESI..... eu n-am vazut 150km/h intr-a 3-a.....iar la golf acolo dadeam a4-a.....Poate mai merge urcata in ture (desi nu cred azi probez iar).... sau poate kilometrajul im joaca feste...eu am kilometraj pana la 260... pe net n-am vazut decat cu 240.. Stie cineva pe ce versiuni si modele a mai fost pusa cutia f16 ? (banuiesc ca e mai "scurta")
6)Fulia, din fata.... daca nu e scumpa si o pot gasi pe net .. pare interesant
6) Esapamentul... de moment nimic.. pretul e mare iar castigul este infim .
Din cate vad in CAPITOLUL PUTERE am c-am gasit raspunsurile.
La CAPITOLUL FRANARE , cu ajutorul lui "dRR-XWX", am gasit raspunsurille: frane fata de calibra turbo298mm, si spate de la Astra g 2.0 dti.
A ramas SFANTUL GRAL......SUSPENSIA.
Sa zicem ca iau de pe net ceva dur si jos.. INTREBAREA ESTE: CAT DE JOS (PE FIECARE PUNTE .
Si iar ceva ce nu cunosc, CUM MODIFIC UNGHIUL DE CADERE AL ROTILOR PE FATA (pe spate n-am pretentii ca este aproape imposibil.... desi...nimic nu e imposibil)
Baieti, multumesc mult pentru ajutor.... Un ajutor nesperat intr-un timp atat de scurt.
Pute-ti lasa deasemenea linkuri catre situri cu piese.
Multumesc
GOLF 16v is offline   Reply With Quote
Old 21-07-11, 20:11   #7
GOLF 16v

Stage 3
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 121
Default Re: Maşina mea: ASTRA GSI 2.0 16V Racing

Azi m-am uitat un pic la admisie, debitmetru, filtru si am gasit furtunul dintre debitmetru si cutia SFI spart. Sa vad de unde iau altul ca sa imi dau si eu seama exact de ce e in stare motorul..
GOLF 16v is offline   Reply With Quote
Old 21-07-11, 21:33   #8
dRR-XWX

Stage 5
 
dRR-XWX's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 2,282
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[DAEWOO]
[FORD]
[2 Roti]
[Opel]
Default Re: Maşina mea: ASTRA GSI 2.0 16V Racing

Quote:
Originally Posted by GOLF 16v View Post
Azi m-am uitat un pic la admisie, debitmetru, filtru si am gasit furtunul dintre debitmetru si cutia SFI spart. Sa vad de unde iau altul ca sa imi dau si eu seama exact de ce e in stare motorul..
asta e principala problema,nu te mai complica sa cauti furtun. fa asa.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	Image0484.jpg
Views:	525
Size:	285.4 KB
ID:	2092471  
dRR-XWX is offline   Reply With Quote
Old 22-07-11, 10:12   #9
ss_seby

Stage 5
 
ss_seby's Avatar
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 615
Default Re: Maşina mea: ASTRA GSI 2.0 16V Racing

Cum arata masina pentru 600 euro !!!! Sa o stapanesti sanatos , tine minte ce zice dRR , a avut un SFI de batea o gramada de masini ! Si credema am mers cu masina sa , tragea de te speriai! Bafta cu proiectul!
ss_seby is offline   Reply With Quote
Old 23-07-11, 09:12   #10
nickos05

Stage 5
 
nickos05's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 1,120
Default Re: Maşina mea: ASTRA GSI 2.0 16V Racing

c) cum modific unghiul de caderea a rotilor pe fata (macar 1,5 grade)?

iti dau niste jambe usor strambe care uzau cauciucurile pe interior si sigur au 1.5grade cadere mai multe decat trebuie dai si tu niste bere pe ele

pt putere semnificativa in plus tre sa faci asa: volanta usurata ~5kg + admisia si chiuloasa majorata si polishata (aveti baiat in buc care faca asa ceva) + chip tuning (are useru CBR) - catalizator - jos cutia neagra sfi = ~165cp in viata (la o compresie normala a motorului)
__________________
astra GSi - in rust we trust
nickos05 is offline   Reply With Quote
Old 23-07-11, 14:38   #11
alinWRC


Stage 5
 
alinWRC's Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 481
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[Opel]
[4Tuning International]
[VW]
Default Re: Maşina mea: ASTRA GSI 2.0 16V Racing

Da ,dar nu vrea sa desfaca motorul...deci pe la chiulasa nu prea are ce umbla ,si fiind m2.8 mai merge si arborele schimbat odata cu volanta aia grea ,cu unul de m2.5 care difera la greutate fata de cel de m2.8,dar asta inseamna ceva banuti ,nu aborele in sine ci cele ce ce cer schimbate...si ca sa faca tot ce i-am spus noi pe forum aici toate in acelasi timp ,necesita o suma frumusica cu mult peste pretul de achizitie al masinii.
Asa ca prieten ,incepi usor ,cum iti vine tie mai bine ,cred ca admisia e ce-a mai la indemana ,sa cumeri niste teava si sa gasesti pe cineva care sa iti faca flansa aia ,vezi ca in teava de dupa debitmetru mai trebuie sa vii si cu senzorul de temperatura aer,daca nu poti ramane cu furtunul vechi si schimba doar dupa debitmetru ,spre motor ,adica cot si flansa.
La volanta ,fa rost de ea in timp ,arajeaz-o ,cumpara kitul de ambreiaj pentru ea ,si cand cedeaza ce ai acum pe masina sau ai banii atunci fa schimbarea.

Toate depinde de ce esti dispus sa investesti ,ideii sunt multe dar cel mai bine tu stii ce vrei sa faci si ce bani ai pentru asta.

Suntem multi care am incercat sa scoatem din sfi uri ceva mai bun ,asa ca te putem ajuta cu sfaturi speram eu bune.

Cu stima ,Alin WRC
alinWRC is offline   Reply With Quote
Old 23-07-11, 14:52   #12
GOLF 16v

Stage 3
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 121
Default Re: Maşina mea: ASTRA GSI 2.0 16V Racing

Multumesc frumos la toti pentru tot ajutorul. Am sa va tin la curent cu tot ce am facut. Buba cu flansa e ca nu am fizic nici unde si nici cu ce (adica un atelir mecanic la indemana si nici scule asa ca singura solutie ramane tot sa cumpar una gata din pacate).
Pana saptamana viitoare inca mai analizez exact ce piese si de unde am sa cumpar ....si incepand de peste 2 saptamani voi incepe , usor usor sa iau ce am nevoie, si nu vorbim numai de modificari ci si de piese de schimb in general, kit distributie, pivoti, capete de bara, rulmenti, un cap de planetara..etc...
Si ma opresc cand se termina cascavalul..... ca sa nu mai zic ca mai am o "gaura neagra" financiara si mai am si acolo nevoie de cate ceva de bagat.
https://forum.4tuning.ro/116-masina-m...felul-meu.html
Va multumesc frumos la toti.
GOLF 16v is offline   Reply With Quote
Old 28-07-11, 17:17   #13
Radu_print

Stage 5
 
Radu_print's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 1,058
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Opel]
[2 Roti]
Default Re: Maşina mea: ASTRA GSI 2.0 16V Racing

ohooo, tu esti si cu "vechitura"
te-ai dat si la ceva mai nou, bravo.
ceva sfaturi de la mine:
1. scoate catalizatorul si pui in locul lui o teava (pastrezi cat. pt ITP-uri, rapid, ieftin si se simte)
2. nu ai cum sa modifici unghiul de cadere. nu se poate la astra f. dar: eu am avut niste arcuri cred 60/40 cu telescoape koni reglabile pe duritate. statea lipita, dar numai pe asfalt bun. era geniala in curbe. insa cand apar denivelarile adio viata (spargi baia, si nici nu pastreaza directia precis). daca mergi pe un circuit, e genial, nu ai nevoie de altceva.
cam atat imi vine in minte, dar daca ma mai gandesc la ceva te anunt
adica sunt multe altele, dupa cum au spus si colegii inainte, dar implica bani, timp si pricepere.
cand te hotarasti, ne anunti
bafta
Radu_print is offline   Reply With Quote
Old 28-07-11, 21:43   #14
GOLF 16v

Stage 3
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 121
Default Re: Maşina mea: ASTRA GSI 2.0 16V Racing

AAAAA...pai nu.... ca la mine circuitul e cu recidiva.... primele 2 le-am dat cu un golf 2 gti 16v..... pe care.... l-am vandut... e prezentat pe acest forum pe undeva...
Aici ai 2 filmulete, unul de pe circuitul din Albacete.. noaptea...de vis ce sa zic... si celalalt din Calafat ( Spania, undeva la sud de Tarragona.)
1) Calafat : https://www.youtube.com/watch?v=kZ-k4owcBzY
2) Albacete , aici se vede si fierul, si tzacanitul dintre scaun si volan:
https://www.youtube.com/watch?v=w-J9Y_WadoA

Cat priveste unghiurile de cadere ale rotilor , ai sa razi dar exista modalitati de reglare a caderilor si la astra f .
Acesta este pentru fata, este ceea ce se pune in capul amortizoarelor, la prinderea de caroserie, bucsa, sau cum s-o numi..
Iata si linkuri de unde se pot cumpara, unu din germania, unul din anglia, la alegere: http://www.kreis-tuning.de/index.php?id=491&type=4
: http://www.mitchellmotorsports.co.uk...ount-961-p.asp
Si iata si solutia pentru spate, fiind chiar Eibach:
http://www.ruderacing.co.uk/Performa...duct_info.html
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	27ea2b71b9.jpg
Views:	67
Size:	15.2 KB
ID:	2100209   Click image for larger version

Name:	CMB0197.jpg
Views:	49
Size:	21.3 KB
ID:	2100210   Click image for larger version

Name:	SPC_75200_a.jpg
Views:	52
Size:	38.9 KB
ID:	2100212  

GOLF 16v is offline   Reply With Quote
Old 29-07-11, 09:47   #15
Radu_print

Stage 5
 
Radu_print's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 1,058
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Opel]
[2 Roti]
Default Re: Maşina mea: ASTRA GSI 2.0 16V Racing

pai le stiam pe astea, da parca ziceai ca ai bugetul limitat
:P
Radu_print is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -