15-04-11, 11:58
|
#46
|
Stage 5
Join Date: Sep 2008
Posts: 6,033
Member of: [Moderators] [Hyundai] [Opel]
|
Re: Masina mea Astra Gsi C20xe WRC-ul
Prin Anglia ar trebui să găseşti, fără probleme .
|
|
|
15-04-11, 15:20
|
#47
|
Stage 5
Join Date: Mar 2006
Posts: 481
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club] [Opel] [4Tuning International] [VW]
|
pai sincer sa fiu din cauza ca nu prea am cum sa le cumpar ,fiind situatia mea cam complicata fiind unde sunt,si pentru ca nu am gasit ,asa ca il rog pe prietenul esperache sa lasa si un link ,iar pentru ca dc sa nu spun adevarul e mult mai ieftin si la indemana sa le perforez pe astea ,dupa cum am zis in uk merg oamenii asa cu ele fara probleme de ani de zile,si eu ma gandeam ca ar fi problema ca le iei din rezistenta dar pe migweb toti zic ce e ok atata timp cat sunt si centrate gaurile ,iar pretul este unul foarte mic ,chiar daca exista si nu ma indoiesc ca ar fi ,sigur au un pret destul de mare cu tot cu transport ,fata de cele de bert T ,plus gaurirea .
Pompa nu o schimb ,momentan din cate stiam ar fi buna una de omega B,dar momentan stau asa sper in cele 4 zile de stat in tara sa am timp sa fac tot ,va fi o cursa contra cronometru ,montat admisie ,pus soft ,pus jante schimbat anvelope ,schiimb ulei si distributia si montat discurile in mod normal ar trebuie sa se faca totul relativ repede ,dar cum totul depinde de oameni ,ma astept la orice.
Cu stima ,Alin
ca sa aveti o idee cam asta e pretul :
http://www.mathijssentechnics.nl/?Vi...&lvid=&mid=120
am gasit si discuri destul de ieftine pe la 140 setul ,dar sa vad poate le iau pana la urma :
http://www.bremsen-heinz.de/index.ph...286&cPath=8_10
__________________
Astra Gsi C20LET'93 / 6 speed manual /black
Omega Combi x20xev GPL
Golf MK5 GTI '08/ DSG /red - SOLD
X5 4.6IS V8 /2003/estorie blue
e46 Touring 320 d 150cp/2002/M pack/emolared 2
Vw MK6 R APR stage 2 + 2.0 TFSI 4 motion/ DSG/Silver
Last edited by GJ 64 GAB; 15-04-11 at 18:07.
|
|
|
15-04-11, 21:20
|
#48
|
Stage 5
Join Date: Mar 2006
Posts: 481
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club] [Opel] [4Tuning International] [VW]
|
Re: Masina mea Astra Gsi C20xe WRC-ul
Cam asa ar trebui sa arate cele regaurite 4x100 si centrate ,daca observati cele 4 sunt foarte putin mai in interior pentru ca difera diametrele interioare .
inele acelea nu stiu exact daca sunt necesare ,acelea sunt la un upgrade de frane pentru un e30 la frane de M3 e 46 ,la mine diferenta este foarte mica si nu isi vad rostul inelele.
Astept pareri
Cu stima ,Alin
|
|
|
15-04-11, 21:38
|
#49
|
Daewoo Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2006
Posts: 1,643
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [DAEWOO]
|
Re: Masina mea Astra Gsi C20xe WRC-ul
Salut Aline,
Eu mi-am cumparat kit-ul de frane fata tot de la mathijssentechnics
insa erau mai scumpe atunci ... 895 EUR + transport; mai exact sunt cele din link-ul asta : http://www.mathijssentechnics.nl/?View=page&part_id=341606&hid=760&lhid=&lvid=&mid= 120
Diferenta (daca pot spune asa) e ca etrierii mei sunt de Astra G OPC (care, am inteles, sunt foarte asemanatori cu cei de pe Calibra/Vectra A V6) si nu de Astra VXR.
Ce pot sa spun ... e o diferenta uriasa fata de franele stock (cel putin asta am vazut .. cum si in ce fel mi-a oprit masina mea din cateva situatii destul de nasoale) si consider ca isi merita banii ... asta daca tii la viata ta
Bafta !
|
|
|
15-04-11, 21:53
|
#50
|
Stage 5
Join Date: Mar 2006
Posts: 481
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club] [Opel] [4Tuning International] [VW]
|
Re: Masina mea Astra Gsi C20xe WRC-ul
Salut ,mersi de informatii ,clar tin la viata mea si nu ca ar fugi cine stie ce aspiratul meu dar ,oricum este subdimensionat sistemul de franare la opel, acum am frane bune am Ate cu striatii dar ,nu strica ceva mai mare niciodata mai ales ca de multe ori ai situatii in care daca ai frane ramai in viata ,deci nici nu se pune in discutie.
Dar parca mai repede imi vine sa le iau pe alea de pe bertone turbo pe care dau 100E plus strungarul ,decat 700 sau si mai mult cat ma duce setul ala cu tot cu trnasport ,ce e drept e ca alea sunt noi ,dar cu inca o suta le cumpar si la astea discuri noi sau la 130E le iau din germania ,momentan cred ca am sa le perforez pe cele de bertone sa vad ce si cum este si mai apoi ramane sa ma decid ce voi face .
Cu stima ,Alin
|
|
|
15-04-11, 22:21
|
#51
|
Daewoo Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2006
Posts: 1,643
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [DAEWOO]
|
Re: Masina mea Astra Gsi C20xe WRC-ul
Quote:
Originally Posted by alinWRC
Salut ,mersi de informatii ,clar tin la viata mea si nu ca ar fugi cine stie ce aspiratul meu dar ,oricum este subdimensionat sistemul de franare la opel, acum am frane bune am Ate cu striatii dar ,nu strica ceva mai mare niciodata mai ales ca de multe ori ai situatii in care daca ai frane ramai in viata ,deci nici nu se pune in discutie.
Dar parca mai repede imi vine sa le iau pe alea de pe bertone turbo pe care dau 100E plus strungarul ,decat 700 sau si mai mult cat ma duce setul ala cu tot cu trnasport ,ce e drept e ca alea sunt noi ,dar cu inca o suta le cumpar si la astea discuri noi sau la 130E le iau din germania ,momentan cred ca am sa le perforez pe cele de bertone sa vad ce si cum este si mai apoi ramane sa ma decid ce voi face .
Cu stima ,Alin
|
Sa stii ca acum ceva vreme eram si eu de aceeasi parere cum ca discurile mai mari in diametru sunt minunea de pe lume, DAR ... am aflat ca ele, culmea, nu au foarte mare legatura cu forta de franare ci cu alte aspecte din acest angrenaj de piese, si ca adevarata diferenta este data de 1. etrieri, 2. materialul placutelor de frana si 3. calitatea lichidului de frana plus, bineinteles, restul componentelor ...
Oricum, daca te hotarasti sa pui discuri mai mari automat trebuie sa inlocuiesti, cel putin, suportul etrierilor ... altfel nu se mai "pupa".
P.S.: Saluta-l pe Emilu' din partea mea
|
|
|
15-04-11, 22:56
|
#52
|
Stage 5
Join Date: Mar 2006
Posts: 481
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club] [Opel] [4Tuning International] [VW]
|
Re: Masina mea Astra Gsi C20xe WRC-ul
Clar ca schimb etrierul si suportul ,daca ai citit in graba schimb tot nu doar discul ci etrier complet cu tot cu suport si placute si disc de 308 totul a fost dat jos de pe bertone turbo care a primit frane brembo mari...deci etrierul va fi ,placute vor fi ,iar lichidul stiam de treaba cu invechitul si clar si ala va fi nou.mersi inca o data de sfaturi si interesul tau incepeam sa ma gandesc ca bat campii ,dar va ca scriu aici doar oameni cu experienta si asta ma bucura enorm, va multumesc inca o data tuturor chiar si celor care doar va uitati va stiti voi care ,
pe Emil o sa il salut vorbesc cu el pe mess eu inca nu sunt in tara.
Cu stima ,Alin
|
|
|
21-04-11, 04:11
|
#53
|
Stage 5
Join Date: Mar 2006
Posts: 481
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club] [Opel] [4Tuning International] [VW]
|
Re: Masina mea Astra Gsi C20xe WRC-ul
Proaspat achizitionate mansoane pentru schimbator si frana de mana ,sa mai improspatam si interiorul ,ca sa fie in ton cu scaunele si cu viitorul volan .
|
|
|
21-04-11, 07:22
|
#54
|
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 333
|
Re: Masina mea Astra Gsi C20xe WRC-ul
varu, cat ai dat pe ele? au si pentru astra g? si alte modele?
imi aduci si mie un set te rog dc e ceva sa-mi placa?
|
|
|
21-04-11, 11:30
|
#55
|
Stage 5
Join Date: Mar 2006
Posts: 481
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club] [Opel] [4Tuning International] [VW]
|
Re: Masina mea Astra Gsi C20xe WRC-ul
Au fost cumparate din Ro de la un tip care face asa ceva o sa iti dau linkul in privat ,si azi mi-au venit acasa prin posta.
|
|
|
01-05-11, 16:04
|
#56
|
Stage 5
Join Date: Mar 2006
Posts: 481
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club] [Opel] [4Tuning International] [VW]
|
Re: Masina mea Astra Gsi C20xe WRC-ul
Momentan sunt in mare dilema cu Let-ul....,asa ca macar sa mai fac la sfi ce nu am facut pana acum si se cere....
Am inceput serpii pe 45/50/63 ,cu 2 in carne ,vor purta semnatura BeWaRe si Andrei,carora le multumesc .Admisia care este deja ,dar mai am nevoie de o flansa de la clapeta de acceleratie la furtunul pentru debitmetru,Softul de la CBR-ul care am inteles ca este foarte buna si cu ce mai are masina sper sa faca o suma frumusica de ponei ,e posibil sa am nevoie de un regulator de presiune reglabil pentru benzina, pentru ca admisia asta baga ceva aer...
In rest azi am fost iar in zona unde se modifica masini aici in Amman ,nu pot descrie sentimentul ,din pacate noi suntem mult in urma ,foarte multe gargarite turbo ,de Subaru nu mai zic ca nu trece o zi sa nu vad 3-4 bucati ,e ca un vis zona lor de hale de tuning,ai tot in acelasi loc Strungarie ,Mecanica ,Piese Tuning,Tinichigerie ,Electrica ,Dyno ....totul intr-un loc plin de hale cu garaje si strazi pe care auzi doar compresoare si turbine si sunete de V-uri ....e de VIS
|
|
|
01-05-11, 18:06
|
#57
|
Stage 5
Join Date: Jan 2009
Posts: 1,185
Member of: [DAEWOO] [Opel]
|
Re: Masina mea Astra Gsi C20xe WRC-ul
Felicitari pt. piesele care urmeaza, ai putea totusi sa ne pui si noua niste poze cu acel RAI sa ne clatim si noi ochii.
|
|
|
01-05-11, 18:29
|
#58
|
Stage 5
Join Date: Mar 2006
Posts: 481
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club] [Opel] [4Tuning International] [VW]
|
Re: Masina mea Astra Gsi C20xe WRC-ul
hmmm ,poze imi e asa sa fac in acea zona ,sunt masini care nu sunt deloc street legal ,nu vreau sa ma alerge lumea ,si nici nu sunt un pasionat al pozelor nu port camera la mine...dar am sa fac un efort sa fac mai ales ca peste 2 sapt merg la cursa lor de drag...
|
|
|
01-05-11, 18:35
|
#59
|
Stage 5
Join Date: Mar 2006
Posts: 481
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club] [Opel] [4Tuning International] [VW]
|
Re: Masina mea Astra Gsi C20xe WRC-ul
Doar cateva ...dupa cum ziceam nu stau cu camera la purtator
|
|
|
02-05-11, 14:43
|
#60
|
Stage 5
Join Date: Mar 2006
Posts: 481
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club] [Opel] [4Tuning International] [VW]
|
Re: Masina mea Astra Gsi C20xe WRC-ul
Profitand de ceva timp am cantarit scaunele care au 10,5 Kg ,nu sunt usoare dar nici grele ,eu sunt multumit de cum stau in ele
|
|
|
|
|