Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > OPEL > Masina mea Opel

Reply
 
Thread Tools
Old 17-02-11, 19:16   #46
paulgolf3

Stage 4
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 225
Default Re: Masina mea: Opel Astra G Coupe

salut, imi poti spune te rog unde ti-ai facut polish-ul la faruri in cluj si cat a costat.ms

Last edited by GJ 64 GAB; 17-02-11 at 19:37.
paulgolf3 is offline   Reply With Quote
Old 18-02-11, 09:55   #47
AB-04-ASS
Opel Driver

Stage 5
 
AB-04-ASS's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 664
Member of:
[Fiat]
[Opel]
Default Re: Masina mea: Opel Astra G Coupe

Quote:
Originally Posted by aL_iN View Post
Apropo, tie nu-ti dispare data cand ai HU-ul pornit ?
Ba da. Dar e normal...ca acolo vine afisat track-ul sau postul radio (daca ai adaptor). Poti in schimb sa apesi pe butonul de la TID ca sa vezi data, dar dispare dupa cateva secunde.

Quote:
Originally Posted by cryssl View Post
martorul se aprinde dupa aproximativ 1000 km
poti sa mergi pe unul second din dezmembrari ,personal nu ma impac deloc cu balariile astea "sport" ieftine(gen filtre ,catalizatoare si mai stiu eu ce)toba sport merge,nu tine de performanta ,dar tu stii mai bine
O sa fac in weekend un drum mai lung sa vad daca se aprinde.
Eu nu ma impac cu catalizator second. Si iti spun de ce: la fel cum asta pe care il am s-a infundat (probabil de la benzina mai proasta de la noi si de la consumul de ulei pentru care sunt recunoscute motoarele astea) la fel poate in cateva luni se infunda si ala second. Sau poate il iau cu alte probleme... poate e spart. E cam greu de verificat un catalizator.

Apoi, ce ziceai acolo de "balariile" sport... nu stiu ce sa zic. Depinde de ce cumperi. Eu zic ca daca cumperi un filtru replacement K&N/Pipercross sau BMC (dau doar exemple) nu ai ce sa strici. Catalizatorul in cazul de fata e foarte scump sa il cumpar nou, si de aceea as opta pentru unul facut de Sturimex sau Stelco.

Pe ce te bazezi cand spui ca nu te impaci cu sport cat? Ai avut experiente sau doar din auzite... vreua sa detaliezi putin problema, poate chiar ai argumente care o sa ma convinga sa nu imi pun.

@paulgolf3 - ai detalii pe PM.
__________________
Ex: Seicento Sporting Abarth

My Opel Astra MKIV Coupe
AB-04-ASS is offline   Reply With Quote
Old 18-02-11, 12:32   #48
cryssl

Stage 5
 
cryssl's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,671
Member of:
[4Rally]
Default Re: Masina mea: Opel Astra G Coupe

la catalizatoare nu, vprbesc in general. oricum catalizatorul sport inlocuieste golul mai mare care l'ai avea cu incinta de catalizator fara continut..dar efectul este acelasi.. sonda lambda de dupa catalizator tot primeste valori ridicate si o sa intre in eroare si o sa afiseze martorul in bord,in schimb cu filtrele sport pe drumurile noastre ..e o aiureala,mai mult o sa bagi praf in motor decat "cai"
__________________
cryssl is offline   Reply With Quote
Old 21-02-11, 02:40   #49
Detman
Fiat Driver

Stage 5
 
Detman's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 3,228
Member of:
[Fiat]
[VW]
Default Re: Masina mea: Opel Astra G Coupe

la chestia cu filtrele sport e cu cantec. eu am avut montat pe masina, pe fiat, un filtru sport, si l-am intretinut ( curatat + ulei ) la fiecare 3000-4000 km. partea de interior a filtrului era foarte curata, mult mai curata decat a unui filtru de aer stock. asa ca, daca optezi pentru un BMC, un K&N, Pipercross, eu zic ca e foarte ok.
decurg frumos lucrurile pe aici. ai o masina frumoasa, cu siguranta ne vedem la o poveste. trebuie sa vorbim ceva cu "tuningul", pentru ca este cineva prin Cluj de cine trebuie sa te feresti, iti zic pt binele tau. da un tel sau un PM, buzz pe mess.

catalizator sport poti sa cumperi de la Magnaflow, sunt de calitate foarte buna si respecta normele euro4, acelasi lucru si cu finala, tot Magnaflow iti recomand.
Detman is offline   Reply With Quote
Old 21-02-11, 13:29   #50
AB-04-ASS
Opel Driver

Stage 5
 
AB-04-ASS's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 664
Member of:
[Fiat]
[Opel]
Default Re: Masina mea: Opel Astra G Coupe

Detman, m-ai pus pe ganduri acum cu Magnaflow ... as fi optat pentru cat de la Stelco sau Sturimex... o sa ma mai gandesc si mai caut pareri pro-contra. Oare cei de la Stelco/Sturimex le fabrica ei, sau le importa de la un producator si ei doar le sudeaza in galerie?
AB-04-ASS is offline   Reply With Quote
Old 24-02-11, 14:08   #51
AB-04-ASS
Opel Driver

Stage 5
 
AB-04-ASS's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 664
Member of:
[Fiat]
[Opel]
Default Re: Masina mea: Opel Astra G Coupe

Datorita unor probleme pe care le am cu oscilatia turatiei la relanti am decis sa schimb debitmetrul. Si bine am facut, pentru ca acum masina trage mai bine si la turatii joase, acceleratia e mai liniara si mersul motorului in general mai fluent, lipsit de trepidatii si ezitari. Se pare ca debitmetrul vechi era dereglat/defect... si eu ma asteptam sa imi apara un martor in bord, dar masina nu m-a avertizat in nici un fel.

Totusi, problema cu oscilatiile turatiei la relanti nu e solutionata 100%. Investigatiile continua .

Click image for larger version

Name:	DSCF9587.JPG
Views:	81
Size:	1,019.5 KB
ID:	1889072Click image for larger version

Name:	DSCF9589.JPG
Views:	67
Size:	2.71 MB
ID:	1889073Click image for larger version

Name:	DSCF9590.JPG
Views:	71
Size:	2.46 MB
ID:	1889074
AB-04-ASS is offline   Reply With Quote
Old 24-02-11, 16:34   #52
Andu_focus

Stage 5
 
Andu_focus's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 710
Member of:
[FORD]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Masina mea: Opel Astra G Coupe

clapeta de acc ai verificat-o,motorasu de ralantii ai verificat?
Andu_focus is offline   Reply With Quote
Old 24-02-11, 20:02   #53
AB-04-ASS
Opel Driver

Stage 5
 
AB-04-ASS's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 664
Member of:
[Fiat]
[Opel]
Default Re: Masina mea: Opel Astra G Coupe

Clapeta am schimbat-o cu o alta sh (mai mult de proba) si tot la fel face.
AB-04-ASS is offline   Reply With Quote
Old 02-03-11, 15:38   #54
AB-04-ASS
Opel Driver

Stage 5
 
AB-04-ASS's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 664
Member of:
[Fiat]
[Opel]
Default Re: Masina mea: Opel Astra G Coupe

Ce sa aleg? Astept sfaturi... ca sunt indecis.

1. Catalizator sport ASSO/BOSAL montat in locul celui original, pe galeria existenta (~600 ron).
2. Galeria + catalizatorul aftermarket, MAGNAFLOW, ca si in linkul acesta - 1200 RON + montaj.
Click image for larger version

Name:	75805.jpg
Views:	112
Size:	56.2 KB
ID:	1899442
AB-04-ASS is offline   Reply With Quote
Old 28-03-11, 23:30   #55
AB-04-ASS
Opel Driver

Stage 5
 
AB-04-ASS's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 664
Member of:
[Fiat]
[Opel]
Default Re: Masina mea: Opel Astra G Coupe

S-a cam pus praful pe aici dar am fost ocupat. Totusi, nu am uitat de masina, si intrebarea de mai sus ramane valabila: cat sport sau varianta cu galeria + catalizatorul MagnaFlow?

O poza in amintirea iernii, facuta luna trecuta:
Click image for larger version

Name:	DSCF9725.JPG
Views:	108
Size:	2.44 MB
ID:	1939631

Si un teaser la ce urmeaza:
Click image for larger version

Name:	DSCF9705.JPG
Views:	72
Size:	2.92 MB
ID:	1939591 Click image for larger version

Name:	DSCF9709.JPG
Views:	58
Size:	3.13 MB
ID:	1939592 Click image for larger version

Name:	DSCF9704.JPG
Views:	59
Size:	2.76 MB
ID:	1939593.
AB-04-ASS is offline   Reply With Quote
Old 29-03-11, 12:12   #56
Andu_focus

Stage 5
 
Andu_focus's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 710
Member of:
[FORD]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Masina mea: Opel Astra G Coupe

Quote:
Originally Posted by AB-04-ASS View Post
Ce sa aleg? Astept sfaturi... ca sunt indecis.

1. Catalizator sport ASSO/BOSAL montat in locul celui original, pe galeria existenta (~600 ron).
2. Galeria + catalizatorul aftermarket, MAGNAFLOW, ca si in linkul acesta - 1200 RON + montaj.
Attachment 1899442
tava goala fara nici un CAT si cu serpi
Andu_focus is offline   Reply With Quote
Old 29-03-11, 12:42   #57
Bertoneel

Stage 2
 
Bertoneel's Avatar
 
Join Date: Jan 2011
Posts: 48
Default

Frumos Bertone imi place rau de tot interiorul...
si sper sa treci la un LET cat de curand

Quote:
Originally Posted by Andu_focus View Post
tava goala fara nici un CAT si cu serpi
Asa am eu pe Bertonele meu Inox cap coada pe 63 ... si se aude MORTAL!

Last edited by GJ 64 GAB; 29-03-11 at 14:10.
Bertoneel is offline   Reply With Quote
Old 29-03-11, 14:06   #58
AB-04-ASS
Opel Driver

Stage 5
 
AB-04-ASS's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 664
Member of:
[Fiat]
[Opel]
Default Re: Masina mea: Opel Astra G Coupe

Si a doua sonda lambda ce zice? Ca eu de cand am dat jos catalizatorul... deja simt ca am pierdut putin la sprintul din mers. O simt ca respira mai usor la plecarile de pe loc, dar in mers parca se accelereaza mai greu. Poate e doar o parere...
AB-04-ASS is offline   Reply With Quote
Old 29-03-11, 14:15   #59
Bertoneel

Stage 2
 
Bertoneel's Avatar
 
Join Date: Jan 2011
Posts: 48
Default Re: Masina mea: Opel Astra G Coupe

A doua sonda lamba a scoso cu 2 centimetri in afara , sa nu dea eroare, si cu catalizatorul este chiar invers ... Ti se pare tie
Bertoneel is offline   Reply With Quote
Old 29-03-11, 22:30   #60
AB-04-ASS
Opel Driver

Stage 5
 
AB-04-ASS's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 664
Member of:
[Fiat]
[Opel]
Default Re: Masina mea: Opel Astra G Coupe

Poate e de vina zgomotul de conserva pe care il face acum butoiul gol de la catalizator . Parca daca suna a gol, nici nu mai trage asa bine .

In alta ordine de idei, acum ma confrunt cu o problema in sensul ca masina nu vrea sa mai stea cuminte la relanti dupa ce calc ambreiajul + frana si ma opresc. Dupa ceva perindari pe la mecanici (fara succes) si curatat/schimbat clapeta de acceleratie plus debitmetrul, astazi m-am decis sa arunc si eu o privire. Stiam din cautarile facute ca daca problema nu se vede pe tester (already did that), atunci sigur e ceva gen furtunase crapate, clapeta fisurata, admisie fisurata... ma rog, ceva era fie infundat, fie fisurat. Si am gasit asta. Furtunul acesta pleaca din pompa de frana si cred ca are rol de preluare a vacuumului. In stadiul in care l-am gasit, nu avea coliere la nici unul dintre capete (desi se vad urme evidente ca o data, de mult, a avut). Din cauza caldurii banuiesc, s-a "plastificat", nu mai are nici o urma de elasticitate si iese extrem de usor din tevile in care este introdus. In film se poate vedea ca il pot roti usor intre doua degete, parca ar fi un rulment.

Click image for larger version

Name:	DSCF9947.jpg
Views:	129
Size:	2.14 MB
ID:	1941064

Urmatorul pas e evident: o sa il schimb si revin cu un update. Sper sa rezolve problema cu oscilatiile turatiei la relanti. Daca nu, tot sunt oarecum impacat ca l-am gasit, pentru ca nu are ce cauta in halul acesta pe masina.
AB-04-ASS is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -