Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > TOYOTA - LEXUS > Masina mea Toyota - Lexus

Reply
 
Thread Tools
Old 02-01-11, 13:07   #331
morpheusmaster

Stage 5
 
morpheusmaster's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,966
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[PARTICIPANT CURSE]
[Fiat]
[SKODA]
Default Re: TOYota Celica T20 reconditionata

Multi ani Alex!!! Fie ca noul an sa iti implineasca atat dorintele asternute mai sus cat si cele care sigur o sa apara pe parcursul anului . Sa fii sanatos, voios si iubit!

Numai bine!
morpheusmaster is offline   Reply With Quote
Old 02-01-11, 18:47   #332
TM32CIP

Stage 5
 
TM32CIP's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,446
Member of:
[DAEWOO]
Default Re: TOYota Celica T20 reconditionata

La Multi Ani fratica !!!
TM32CIP is offline   Reply With Quote
Old 15-01-11, 12:40   #333
dell 26

Stage 5
 
dell 26's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 798
Default Re: TOYota Celica T20 reconditionata

iti trimit cand zici tu instalatia dar sa imi pui adresa unde sa le trimit pentru tine 150 lei
dell 26 is offline   Reply With Quote
Old 18-01-11, 11:31   #334
Patrulei
Toyota Driver


Stage 5
 
Patrulei's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 1,131
Member of:
[4Tuning International]
[SEAT]
[Toyota]
[4Rally]
Default Re: TOYota Celica T20 reconditionata

Quick lasa-mi si mie codurile de la prelungirile pt eleronsi cum se scrie in englezaMersi frumos!
Patrulei is offline   Reply With Quote
Old 18-01-11, 11:37   #335
B-72-RZD

Stage 5
 
B-72-RZD's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 672
Member of:
[DAEWOO]
Default Re: TOYota Celica T20 reconditionata

Umbla omul prin orasel
Te-am vazut de multe ori in ultimul timp, azi te-am vazut pe la Judetean.
Arata foarte bine masina!
B-72-RZD is offline   Reply With Quote
Old 18-01-11, 12:58   #336
quick_5hifter

Stage 5
 
quick_5hifter's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 4,692
Member of:
[Moderators]
[Xtreme Club Emotion]
[DAEWOO]
[Toyota]
[Opel]
Default Re: TOYota Celica T20 reconditionata

Quote:
Originally Posted by Patrulei View Post
Quick lasa-mi si mie codurile de la prelungirile pt eleronsi cum se scrie in englezaMersi frumos!
Salut, denumirea lor este "GTFour / SS III raiser blocks". Codurile sunt:
Dreapta: 76893-20130-A0
Stanga: 76894-20110-A0
Problema e ca, daca le comanzi noi de la Toyota (si daca ai noroc sa mai gasesti disponibile), pretul se invarte undeva pe la 400 $. La mana a doua, dar in stare excelenta, le poti gasi intre 100-150 $, recomand sa cauti pe ebay-uri in Europa (pe ebay-ul american vei plati vama si shipping, iar pretul s-ar dubla astfel).
Inca o problema: daca te hotarasti sa le comanzi noi de la Toyota, sa NU le dai seria ta de sasiu, ca piesa le va aparea nedisponibila. Cel mai bine, le spui sa aleaga in programul de pe www.toyodiy.com , Celica GT-Four sau SS-III din 1998, volan pe dreapta, Japan market. Sau le dai doar codurile de mai sus si nu le spui din ce an e masina + alte detalii.

Quote:
Originally Posted by B-72-RZD View Post
Umbla omul prin orasel
Te-am vazut de multe ori in ultimul timp, azi te-am vazut pe la Judetean.
Arata foarte bine masina!
Salut!
Am drum destul de des prin zona Primarie/Consiliu, plus ca lucrez in apropiere.
O sa fac intr-o zi o poza, sa vezi unde parchez masina de obicei e vorba de treptele de langa Consiliu care coboara spre parc... cobor cu masina 3 trepte, cu partea soferului, astfel incat masina ramane destul de inclinata. Sa vezi ce figuri au oamenii cand trec pe langa masina... sau sa fi vazut cum au strigat vreo 2-3 la mine cand am coborat pe scari, crezand ca nu am vazut treptele si ca le-am coborat (cazut) din greseala

De umblat, umblu cu mare dificultate, ca ambreiajul imi patineaza grav de tot... am cumparat un kit nou de ambreiaj, dar ma mai costa ceva bani manopera si rectificarea volantei, plus alte ceva probleme prin zona... vreau sa le rezolv pe toate cand imi da jos cutia, sa nu fac carpeala si nici sa nu merg de 10 ori in service...

Multumesc pentru compliment, insa cred ca ai vazut masina doar pe partea soferului... ca pe partea dreapta am doua lovituri de la doi "soferi" diferiti, lovituri usoare, de suprafata, pe care nu le-am rezolvat inca... astept vremuri mai bune pentru o vopsire integrala.

Salutari tuturor cititorilor! (evident, ca "non-cititorii" nu pot vedea prezentul reply ). Am pus la cale cateva mici upgrade-uri, dupa cum am promis, voi reveni cu detalii in momentul in care primesc piesele si le montez pe masina.
__________________
https://i1195.photobucket.com/albums/aa389/quick_5hifter/w191180452small-1.jpg
quick_5hifter is offline   Reply With Quote
Old 10-02-11, 12:44   #337
tzunny
Honda Driver

Stage 5
 
tzunny's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 760
Member of:
[Honda]
[Hyundai]
[PEUGEOT]
Default Re: TOYota Celica T20 reconditionata

Quote:
Originally Posted by quick_5hifter View Post
As fi preferat sa-mi iau un Del Sol, fie el si de 125CP, macar pentru forma lui si pentru faptul ca e decapotabil... insa ma consolez cu ideea ca masina asta e mai mare, mai puternica si ca in Constanta sigur nu sunt mai mult de 9-10 bucati (eu am vazut doar 2, cu a mea 3, iar celelalte 2 aveau numere de BG, respectiv DE).
Cu Del Sol-ul sigur erai intr-un grup mult mai exclusivist. Cu tine am fi fost 3 (poate chiar 2 daca Ionut isi vinde masina).

Masina arata foarte bine, imi place mult modelul asta. Imi aduce aminte de Carlos Sainz.
Te tot vad prin oras. Imi sare in ochii fiindca si tu ai 2 perechi de paruri, de la distanta mi se pare ca e Del Sol.

Felicitari pt munca depusa! Multi km fara incidente!
__________________

2002 - 2008 Peugeot 405, 1989, 1.6
2008 - 2010 Hyundai Pony, 1994, 1.5i
2010 - 20?? Honda CRX Del Sol, 1995, 1.6
tzunny is offline   Reply With Quote
Old 10-02-11, 19:37   #338
dell 26

Stage 5
 
dell 26's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 798
Default Re: TOYota Celica T20 reconditionata

pupa uriasul din partea mea
dell 26 is offline   Reply With Quote
Old 10-02-11, 23:20   #339
quick_5hifter

Stage 5
 
quick_5hifter's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 4,692
Member of:
[Moderators]
[Xtreme Club Emotion]
[DAEWOO]
[Toyota]
[Opel]
Default Re: TOYota Celica T20 reconditionata

Quote:
Originally Posted by dell 26 View Post
pupa uriasul din partea mea
Multumesc, "o" pup ca e fetita. Are deja 2 saptamani si e o scumpete... cand nu plange
Sa vezi ce carucior sexy are... o sa pun niste poze cu tot tacamul, carucior, scaun auto etc...
O cheama Silvia si deja am planuri sa-i cumpar un Nissan Silvia S14-S15 in stare foarte buna, in viitorul apropiat, si sa o pastrez pana la majoratul ei
Dar de unde ai aflat? (edit: ai aflat dupa semnatura mea, evident uitasem)

Quote:
Originally Posted by tzunny View Post
Cu Del Sol-ul sigur erai intr-un grup mult mai exclusivist. Cu tine am fi fost 3 (poate chiar 2 daca Ionut isi vinde masina).

Masina arata foarte bine, imi place mult modelul asta. Imi aduce aminte de Carlos Sainz.
Te tot vad prin oras. Imi sare in ochii fiindca si tu ai 2 perechi de paruri, de la distanta mi se pare ca e Del Sol.

Felicitari pt munca depusa! Multi km fara incidente!
Multumesc mult pentru urari si aprecieri!
Iti dau dreptate pe de-o parte, mi-as fi dorit foarte mult DelSol, insa n-ar mai fi fost prea practic datorita faptului ca acum suntem 3 (eu, sotia si copilul). Celica mea are, totusi, 4 locuri, chiar daca alea din spate sunt cam neincapatoare... intr-un DelSol nu aveam cum sa circul cu amandoua fetele, in conditii legale si nici macar comode...
Inca de cand am cumparat Celica, au fost momente cand as fi dat-o imediat ca sa cumpar DelSol-ul lui Ionut sau macar altul, dar in momentele astea, oricat as vrea eu, nu cred ca gasesc sa dau Celica nici cu 4000 euro, pe "praful" asta... mai jos de atat nu as avea cum sa o las, ar insemna sa pierd mult prea mult (numai pretul masinii, taxa de inmatriculare si vopseaua depasesc 4000 euro).




Masina e intr-o stare foarte proasta din punct de vedere estetic, in momentul asta... imediat dupa ce i-am facut tinichigeria la cele doua lovituri, a mai aparut in calea mea un "sofer de duminica", femeie de data asta, care nu s-a asigurat cand a dat cu spatele dintr-o parcare... eu eram deja pe loc cand m-a lovit (am franat brusc pana m-am oprit complet, dar ea tot venea spre mine), iar cand am verificat masina mi s-a parut prea usoara lovitura ca sa mai merg la asigurari (masina fiind foarte murdara si traficul deja blocat), astfel incat i-am urat "Craciun Fericit" si am mers fiecare in treaba lui...
Dupa ce am spalat masina insa, am observat ca aripa s-a dus in sus rau de tot, capota e deplasata si ea, bara e deformata ireversibil, iar paguba este mult mai mare decat am vazut eu la inceput... asa ca acum, dragi "soferi", mare grija cand faceti greseli in fata mea, ca va taxez fara mila!

Pe partea tehnica insa, m-am ocupat de problema cu ambreiajul, l-am schimbat pe cel vechi, am rectificat si volanta, acum masina merge bine, mai am de rezolvat o problema cu uleiul (care se pierde prin scurgere pe la o garnitura) si cam atat...
Am comandat un set de arcuri sport 60/40 marca Tanabe, model DF210; le astept cu nerabdare peste cateva saptamani. Vor mai urma toate barile de rigidizare (4 sau 5 la numar, depinde ce gasesc), precum si un set de bucsi poliuretanice si 2 suporti motor tot din poliuretan. Nu le montez pe rand, asa cum as fi procedat de obicei, vreau sa le pun pe toate deodata, ca sa simt un impact "devastator", cum zice lumea

Un alt proiect adiacent il reprezinta un computer auto, pe care il fac din bucati, in masura posibilitatilor si fara sa simt prea mult cheltuielile. Deocamdata mi-am cumparat placa de baza si procesorul de vreo 2 saptamani, am comandat si carcasa de vreo saptamana si o voi primi maine. Memoriile, hdd-ul, sursa, monitorul cu intrare vga si instrumentele de comanda (mouse/track ball sau touchpad, Griffin PowerMate si eventual tastatura) le voi cumpara pe parcurs, in limita posibilitatilor.
Carcasa este model M350 neagra, care apare in prima poza, si are dimensiunile 19,2 x 21,0 x 6,2 cm.
Placa de baza (poza 2) este Gigabyte GA-D525TUD, format mini-ITX de 17x17 cm si vine echipata cu un procesor Intel Atom dual-core de 1.8 Ghz si 2 sloturi DDR3 de maxim 4 gb per total. Pentru un car-pc si pentru aplicatiile pe care le voi folosi eu, cred ca este arhi-suficient... ramane de vazut.

Va tin la curent pe masura ce mai "impodobesc" masinuta. Toate cele bune tuturor!
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	M350-Universal-Mini-ITX-enclosure-b2.jpg
Views:	41
Size:	48.0 KB
ID:	1867575   Click image for larger version

Name:	3350.jpg
Views:	49
Size:	68.1 KB
ID:	1867576  

Last edited by quick_5hifter; 10-02-11 at 23:30.
quick_5hifter is offline   Reply With Quote
Old 10-02-11, 23:48   #340
morpheusmaster

Stage 5
 
morpheusmaster's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,966
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[PARTICIPANT CURSE]
[Fiat]
[SKODA]
Default Re: TOYota Celica T20 reconditionata

Alex sa'ti traiasca fetita!!! Sa fie intrun ceas bun, sa se faca mare (ca varsta) si frumoasa!!!

Te asteptam cu poze cu fetili .

Hai va pup, take care!

P.S. restul postului il citesc maine ) oricum, teai scos de acum esti a man with 1 mission (cum zice chris rock) ) iti zic eu care'i aia
morpheusmaster is offline   Reply With Quote
Old 20-03-11, 22:43   #341
quick_5hifter

Stage 5
 
quick_5hifter's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 4,692
Member of:
[Moderators]
[Xtreme Club Emotion]
[DAEWOO]
[Toyota]
[Opel]
Default Re: TOYota Celica T20 reconditionata

Salutare tuturor,
Revin dupa o scurta absenta sa va spun doar ca mi-am pus jantele pe masina. Am cumparat un set de 4 gume Goodyear Eagle F1 in stare foarte buna, masura 215/40/r17 si le-am montat pe jantele OZ din magazie. Bineinteles ca le-am pus si pe masina, de curiozitate.... acum le am la vanzare, dar nu prea sunt hotarat, au inceput sa-mi placa (desi mi se pare ca nu prea se potrivesc cu masina mea) si s-ar putea sa le pastrez, macar o perioada, dar asta depinde si de parerea voastra.
E clar, nu e cel mai potrivit model de jante pentru o masina japoneza, dar voi ce ziceti, sa le pastrez sau nu?





quick_5hifter is offline   Reply With Quote
Old 21-03-11, 00:15   #342
B-72-RZD

Stage 5
 
B-72-RZD's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 672
Member of:
[DAEWOO]
Default Re: TOYota Celica T20 reconditionata

Nu au nicio treaba...
B-72-RZD is offline   Reply With Quote
Old 21-03-11, 19:32   #343
dell 26

Stage 5
 
dell 26's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 798
Default Re: TOYota Celica T20 reconditionata

nuuuuuuuuu. e cat un Aro de ridicata ,dar asta e parerea mea care nu stiu daca conteaza
dell 26 is offline   Reply With Quote
Old 22-03-11, 22:12   #344
quick_5hifter

Stage 5
 
quick_5hifter's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 4,692
Member of:
[Moderators]
[Xtreme Club Emotion]
[DAEWOO]
[Toyota]
[Opel]
Default Re: TOYota Celica T20 reconditionata

Conteaza toate parerile, ca de asta am intrebat!

@dell: am comandat arcurile sport de mai bine de o luna, dar inca n-au venit din SUA, au fost ceva probleme cu transportul si nu stiu exact cand ajung. Daca nu vand jantele pana vin arcurile, o sa fac si niste poze mai elocvente dupa ce cobor masina. Poate arata mai bine coborata cu jantele astea, sau poate nu...

@rzd: exact asta mi-a spus si nevasta-mea, dar m-am incapatanat sa o contrazic, gandindu-ma ca jantele vin perfect la prindere, si la butuc si la prezoane, iar pe deasupra sunt si destul de usoare... de-asta m-au incantat inca de la inceput, ca altfel nu le dadeam la schimb pe cele de 18".

Anuntul ramane deschis, deci le vand daca gasesc cumparator hotarat; pana acum s-au aratat vreo 10 persoane interesate, insa toti ma intreaba de ET-ul jantelor si eu nu-l stiu (nici nu e scris nicaieri), iar de masurat e foarte dificil cand nu ai uneltele potrivite

Va multumesc pentru pareri!
quick_5hifter is offline   Reply With Quote
Old 22-03-11, 22:35   #345
SAX1987
4Tuning International Member


Stage 5
 
SAX1987's Avatar
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 2,804
Member of:
[4Tuning International]
[2 Roti]
[BMW]
Default Re: TOYota Celica T20 reconditionata

Daca ai de gand sa o lasi jos mult ( spre extrem )atunci sunt OK altfel nu prea stau bine !!

Frumoasa masina , ti-am urmarit topicul cam de cand ai luat-o
SAX1987 is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -