Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > TOYOTA - LEXUS > Masina mea Toyota - Lexus

Reply
 
Thread Tools
Old 27-03-09, 21:44   #181
quick_5hifter

Stage 5
 
quick_5hifter's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 4,692
Member of:
[Moderators]
[Xtreme Club Emotion]
[DAEWOO]
[Toyota]
[Opel]
Default Re: TOYota Celica T20 reconditionata

Cu mare placere!
In perioada aia s-ar putea sa fiu la Vama Veche, dar nu-i problema, te astept acolo sau dau eu o fuga in CT.
Am auzit lucruri bune despre masina ta, chiar sunt curios ce si cum
__________________
https://i1195.photobucket.com/albums/aa389/quick_5hifter/w191180452small-1.jpg
quick_5hifter is offline   Reply With Quote
Old 29-03-09, 20:14   #182
dell 26

Stage 5
 
dell 26's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 798
Default Re: TOYota Celica T20 reconditionata

poate avem loc sa le si probam un pic ,poti sa-DAI NR TAU DE TEL SA TE MAI APELEZ
dell 26 is offline   Reply With Quote
Old 06-04-09, 16:51   #183
darie

Stock
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 7
Default Re: TOYota Celica T20 reconditionata

Quote:
Originally Posted by quick_5hifter View Post
Dupa mintea mea, "reconditionata" inseamna readusa la parametri normali, reparata, in nici un caz "modificata" sau "imbunatatita".

Cand am cumparat masina, avea urmatoarele probleme:
-exterior praf, era lovita in ambele aripi, langa busonul de rezervor, o portiera era zgariata iar cealalta strambata in buza, o oglinda era prinsa cu spuma poliuretanica, ambele geamuri de oglinzi erau sparte;
-cauciucurile de pe fata erau crapate bine (dovada ca unul mi s-a taiat in primii 200 metri in care am testat masina), iar cauciucurile de rezerva pe care mi le-a dat vanzatorul erau pe dimensiune prea mica;
-majoritatea plasticelor din interior erau demontate si aruncate in portbagaj, chederele nu aveau decat 1 din 5 braduti, bordul nu era prins bine, volanul era jupuit, muzica nu avea decat 2 difuzoare de fabrica in portiere;
-tapiteria scaunelor este jalnica, descusuta si taiata, arsa cu tigara etc.;
-plus multe alte probleme marunte, care ocupa timp si sunt solicitante (trebuie sa umbli al dracu' de mult ca sa gasesti braduti si alte nimicuri, de fapt cam orice piese pentru modelul asta).

In schimb, masina era excelenta din punct de vedere tehnic, iar ca dovada nu am schimbat decat placutele de frana.

In consecinta, m-am hotarat sa le iau pe rand, luand in calcul si cheltuielile cauzate de cumpararea si inmatricularea masinii:
-pretul masinii + transportul pe platforma din Varna(Bulgaria) pana in Vama Veche, iar apoi din Vama Veche in Constanta;
-de 2 ori numere provizorii, o asigurare pe o luna si inca una pe 6 luni;
-taxa RAR pentru omologare individuala (prima inmatriculare in RO);
-taxa de poluare, pe care nu am achitat-o inca si care se ridica la 1500 euro;
-traduceri acte, autentificari etc.
...toate astea au insemnat o suma destul de mare pentru mine, intr-un interval de 2 luni si ceva de la achizitie.

Dupa care sa mai adaugam:
-o aripa noua
-o oglinda noua (pe asigurare)
-cauciucuri marimea din talon (second, momentan)
-tinichigerie totala
-vopsire totala, ce implica schimbarea culorii
-instalare componente audio de bun-simt si achizitia altora noi.
-schimbarea volanului cu altul ieftin, dar nou (provizoriu).

As vrea sa fac un total la toate aceste cheltuieli, dar mi-e cam frica...
De adaugat ca nu sunt patron arab, nici n-am castigat la Bingo saptamana trecuta, DAR... nici nu am datorii in prezent, m-am intins cam cat mi-a ajuns plapuma.

Dupa parerea mea, efortul financiar a fost destul de mare cu aceasta masina, intr-un interval destul de scurt de timp. Nu aveam cum sa fac totul peste noapte, dar asta nu inseamna ca nu mai urmeaza sa cheltui cu ea.

Cei care ma cunosc (de pe forum si nu numai) stiu ca pentru mine o vopsea nu inseamna totul, asa cum ai crezut tu. Urmeaza sa ii aduc masinii SI IMBUNATATIRI si modificari estetice, dar mai intai vreau sa o RECONDITIONEZ, adica sa am un exterior impecabil, un interior impecabil (si un sistem audio satisfacator, chiar si pentru cei mai pretentiosi ascultatori). Dupa cum am precizat mai sus, starea mecanica e extraordinar de buna, si nu numai daca tinem cont de varsta masinii (circa 14 ani). Tu ar trebui sa stii asta, doar ai masina la fel ca a mea.

Spre supararea ta, voi monta totusi jante pe 17 inci cu anvelope 215/40/R17 care au diametrul exterior identic cu cel al anvelopei originale.
Jantele vor fi usoare, nu neaparat OZ Ultraleggera, insa neaparat usoare. Nu cred ca voi pierde atat de mult din demaraj si din top-speed, insa voi castiga stabilitate si franare, plus aspect. Voi face o comparatie in acest sens.

Acum, daca nu te superi, spune-mi si mie te rog cum ai reusit tu sa treci de 110 km/h cu a doua si... cum ai atins tu 270 km/h? Ca vad ca ai experienta cu Celica, nu ca "noi" (care noi? eu sunt eu, altii sunt altii).

Daca te deranjeaza titlul topicului sau daca nu-l intelegi, promit ca-l voi schimba! Insa eu cred ca se potriveste cu situatia actuala.

Iti propun sa-ti faci si tu un topic, si asta nu in principal ca sa vedem si noi ce ai reusit tu cu Celica ta - fata de altii - ci mai degraba ca sa vedem si alte astfel de masini, despre care lumea zice ca sunt frumoase (la fel zic si eu).

Toate cele bune!
salitari,
ma intereseaza si pe mine pana la urma cum ecu jentile pe 17, cum merge cu viteza si mai ales cu stricatul pe la ambreiaj, durectie...etc. Merci, si inca o intrebare: stie cineva un kitt Veilside de unde mai sigur si mai ieftin, k asa gasesti dar din state si..cam departe ori japonia si..2mii si ceva euro?)
Zi buna si felicitari pt munca facuta cu detaliile si masina
darie is offline   Reply With Quote
Old 06-04-09, 17:46   #184
TM32CIP

Stage 5
 
TM32CIP's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,446
Member of:
[DAEWOO]
Default Re: TOYota Celica T20 reconditionata

@darie, nu cred ca era necesar sa dai quote la ditamai postul pentru 2 banale intrebari. Stricatul pe la ambreiaj, dUrectie .... la ce te referi ? Cat despre veilside, gasesti doar in state, evetual la un importator prin europa, recomand puternic google, desi nu ai precizat pentru ce masina ai nevoie ! Sanatate

~Guashe
__________________
FRONT YARD ENGINEERING -- Fastest TICO in the WORLD -->> https://forum.4tuning.ro/111-masina-m...e/page-12.html
TM32CIP is offline   Reply With Quote
Old 06-04-09, 18:33   #185
darie

Stock
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 7
Default Re: TOYota Celica T20 reconditionata

Quote:
Originally Posted by TM32CIP View Post
@darie, nu cred ca era necesar sa dai quote la ditamai postul pentru 2 banale intrebari. Stricatul pe la ambreiaj, dUrectie .... la ce te referi ? Cat despre veilside, gasesti doar in state, evetual la un importator prin europa, recomand puternic google, desi nu ai precizat pentru ce masina ai nevoie ! Sanatate

~Guashe
))ai dreptate cu prima
Pai simplu la stricat ambreiaj, directie: am luat-o cu cititul de la prima pagina, si am vaz ca sunt baieti par ca stiu ce spun, ca daca pui peste 16-17 inci la janta strica cele de mai sus, si voiam sa stiu ami multe pareri, si mai ales daca masina are o janta supralejera Masina e aceasi tip celica despre care e vb, 175cp..1994
Iar veilside si google..mi-a mancat o sapt degeaba, speram sa stie cineva
Ms mult, seara placuta
darie is offline   Reply With Quote
Old 06-04-09, 19:08   #186
darie

Stock
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 7
Default Re: TOYota Celica T20 reconditionata

Quote:
Originally Posted by quick_5hifter View Post
Mi-a venit si farul in sfarsit
Mii de multumiri lui celicagtfour pentru codurile pieselor!
O sa pun o poza comparativa cu farul vechi si cel nou.

Nu le voi monta unul cate unul, asa cum le cumpar, ci la final cand le voi avea pe toate.

Deci, sa fie CLAR :
salut din nou, in cazul in care te aranjeaza, am gasit pe net angel eyes..cum se fac dar gasesti si gata facute
http://plaza.umin.ac.jp/~satoshi/mod152en.html aici sunt explicatiile
Seara buna
darie is offline   Reply With Quote
Old 06-04-09, 19:13   #187
dell 26

Stage 5
 
dell 26's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 798
Default Re: TOYota Celica T20 reconditionata

cu jantele pe 17 eu mi -am stricat doar amortizoarele fata si semibieletele *care sunt 4mil buc* si am pierdut cam 25% din demaraj acum ce sa zic estetic erau frumoase dar stabilitate nu o sa castigi niciodata cu jante pe 17.eu am trecute in talon ca a 2a dimensiune 225^40^16 ce sa zic fiecare pune ce ii place si ce vrea eu asa zic.poate ne intalnim mai repede la liniutele legale din sibiu bafta in continoare
dell 26 is offline   Reply With Quote
Old 06-04-09, 22:00   #188
quick_5hifter

Stage 5
 
quick_5hifter's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 4,692
Member of:
[Moderators]
[Xtreme Club Emotion]
[DAEWOO]
[Toyota]
[Opel]
Default Re: TOYota Celica T20 reconditionata

@darie: salut si bun venit pe forum!
Cu privire la ambreiaj - fara legatura cu jantele - eu am schimbat kitul la putin timp dupa ce am cumparat masina. Sunt de parere ca trebuie schimbat cam la 30.000 km, chiar daca nu da semne de uzura, pentru ca:
1)masina e destul de grea
2)motorul e destul de puternic
3)masina, desi destul de "sportiva", e gandita si pentru fiabilitate si un mic grad de confort, asfel incat ambreiajul original nu e facut ca sa impace bine greutatea mare cu puterea destul de mare, iar cel mai mult are de suferit ambreiajul (daca esti si un pic "pilot" ). Daca iti pui ambreiaj sport cum mi-am pus eu, nu prea mai ai cum sa pleci lin de pe loc, te smuceste mai tare... si atunci adio confort

Jantele inca nu le-am schimbat, le voi schimba cand voi avea suma necesara. Mi-am luat in schimb 2 gume Michelin Pilot Exalto 205/55/R15 noi, iar acum dau burnout mai mult din ambreiaj inainte imi patinau mai mult rotile, ca erau cam uzate cauciucurile
Oricum, eu m-am cam razgandit si as vrea sa-mi iau jante pe 18", daca tot incap

Alte informatii nu iti pot da, ca am masina de doar ~jumatate de an...

Am rugamintea, daca poti, ai timp si chef, sa-ti faci si tu un topic cu masina ta, sau daca preferi pune aici o poza-doua. Multumesc anticipat!

Pentru body-kit-uri, cea mai usoara solutie este sa cauti pe ebay.com, insa exista o comunitate a posesorilor de Celica '94-'99, si anume www.6gc.net, unde gasesti absolut tot ce te intereseaza despre acest model, inclusiv toate piesele de upgrade disponibile, body-kit-uri, do-it-yourself si multe altele.

@others: voi reveni cu cateva mici "noutati".
quick_5hifter is offline   Reply With Quote
Old 06-04-09, 23:28   #189
morpheusmaster

Stage 5
 
morpheusmaster's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,966
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[PARTICIPANT CURSE]
[Fiat]
[SKODA]
Default Re: TOYota Celica T20 reconditionata

Senios quick te astept la 4tuning days...sa dam noroc frumos si sa iti arat buburuza ...si poate vii cu t20 . Succes in continuare

Acuma serios poate nu vii =)) si nu ne vdm...
morpheusmaster is offline   Reply With Quote
Old 07-04-09, 21:32   #190
darie

Stock
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 7
Default Re: TOYota Celica T20 reconditionata

Quote:
Originally Posted by quick_5hifter View Post
@darie: salut si bun venit pe forum!
Cu privire la ambreiaj - fara legatura cu jantele - eu am schimbat kitul la putin timp dupa ce am cumparat masina. Sunt de parere ca trebuie schimbat cam la 30.000 km, chiar daca nu da semne de uzura, pentru ca:
1)masina e destul de grea
2)motorul e destul de puternic
3)masina, desi destul de "sportiva", e gandita si pentru fiabilitate si un mic grad de confort, asfel incat ambreiajul original nu e facut ca sa impace bine greutatea mare cu puterea destul de mare, iar cel mai mult are de suferit ambreiajul (daca esti si un pic "pilot" ). Daca iti pui ambreiaj sport cum mi-am pus eu, nu prea mai ai cum sa pleci lin de pe loc, te smuceste mai tare... si atunci adio confort

Jantele inca nu le-am schimbat, le voi schimba cand voi avea suma necesara. Mi-am luat in schimb 2 gume Michelin Pilot Exalto 205/55/R15 noi, iar acum dau burnout mai mult din ambreiaj inainte imi patinau mai mult rotile, ca erau cam uzate cauciucurile
Oricum, eu m-am cam razgandit si as vrea sa-mi iau jante pe 18", daca tot incap

Alte informatii nu iti pot da, ca am masina de doar ~jumatate de an...

Am rugamintea, daca poti, ai timp si chef, sa-ti faci si tu un topic cu masina ta, sau daca preferi pune aici o poza-doua. Multumesc anticipat!

Pentru body-kit-uri, cea mai usoara solutie este sa cauti pe ebay.com, insa exista o comunitate a posesorilor de Celica '94-'99, si anume www.6gc.net, unde gasesti absolut tot ce te intereseaza despre acest model, inclusiv toate piesele de upgrade disponibile, body-kit-uri, do-it-yourself si multe altele.

@others: voi reveni cu cateva mici "noutati".
salutari quick_5hifter, salutari si celorlalti
Multumesc pt "bun venit" si pt sugestii, raspunsuri. Pe rand...a mea argintie si cheala, nu am schimbat nik pe ea ca inca..nu e a mea) Astept magaria asta de taxa sa scada ak acum ajunge la 3600..ceva de genul..
Inca nu stiu ce asa chimba, cum vreau sincer. Cred ca o linie de mijloc la pilotata k de iesit din oras nu prea, iar in Buc..uneori nici nu ies cu ea de sila aglomeratiei Exterior inca ma interesesz, voiam acel kit de la veil side pe care nu-l gasesc la nimeni. Iar pe ebay..am mai auzit tzepe si in plus sunt multe modele iar eu nu vreau altul deci incerc sa dau banii doar dupa ce vad. Jentile ma gandam la 215/50/16..215 mai stabila pt knd merg sport, 50..sa nu fac cucie in cap in Bucurestiul asta si ce mai ramane..16 sa arate si ea mai bine Am mai vazut usi lambo (800E) si ma batea gandul
Pana atunci, am de lucru: trebuiesc amortizoare spate, rulment fata, curele mici
Salutari, spor la treburi si felicitari..ai muncit ceva cu ea,e de apreciat rabdarea si perseverenta ta, dar knd te urci in ea stii de ce, nu?
darie is offline   Reply With Quote
Old 07-04-09, 22:20   #191
darie

Stock
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 7
Default Re: TOYota Celica T20 reconditionata

Quote:
Originally Posted by dell 26 View Post
cu jantele pe 17 eu mi -am stricat doar amortizoarele fata si semibieletele *care sunt 4mil buc* si am pierdut cam 25% din demaraj acum ce sa zic estetic erau frumoase dar stabilitate nu o sa castigi niciodata cu jante pe 17.eu am trecute in talon ca a 2a dimensiune 225^40^16 ce sa zic fiecare pune ce ii place si ce vrea eu asa zic.poate ne intalnim mai repede la liniutele legale din sibiu bafta in continoare
ms de raspuns, chiar mai auzisem la cineva chestia asta si voiam sa aud mai multe pareri Si dupa toate astea ma gandeam al un compromis, cum am mai raspuns, 215/50..sau 45/16 Tu ai avut 17 cu..cat latime si grosime? Acum ai revenit la original?
Bafta si tie
darie is offline   Reply With Quote
Old 15-04-09, 20:24   #192
Patrulei
Toyota Driver


Stage 5
 
Patrulei's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 1,131
Member of:
[4Tuning International]
[SEAT]
[Toyota]
[4Rally]
Default Re: TOYota Celica T20 reconditionata

Hai cu noutatile:P
Patrulei is offline   Reply With Quote
Old 20-04-09, 20:53   #193
dell 26

Stage 5
 
dell 26's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 798
Default Re: TOYota Celica T20 reconditionata

am avut 225-40-17 si acum am original 205-55-15 si imi pun ca asa am avut trecut in cartea din germania 225-40-16 .E foarte joasa a mea ca i-am pus arcuri sport si a coborat ff mult incat si cu jante pe 15 arata ff bine si ff stabila
dell 26 is offline   Reply With Quote
Old 29-05-09, 17:38   #194
quick_5hifter

Stage 5
 
quick_5hifter's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 4,692
Member of:
[Moderators]
[Xtreme Club Emotion]
[DAEWOO]
[Toyota]
[Opel]
Default Re: TOYota Celica T20 reconditionata

Quote:
Originally Posted by Patrulei View Post
Hai cu noutatile:P
Nu prea era cazul inca, dar m-am gandit ca ar trebui sa va mai tin la curent cu micile noutati:
-am comandat, primit si montat un filtru K&N tip "replacement";
-am renuntat la toba intermediara si am montat un tips din inox destul de potrivit, zic eu (o sa fac niste poze dupa ce spal masina);
-am schimbat uleiul, de data asta am mers pe Mobil1 10w40;
-am montat toate pedalele, in sfarsit ;
-am primit cadou o telecomanda de amplificator GZ identica cu ale mele, dar albastra de o nuanta foarte apropiata cu bordul;
-am comandat, primit si montat un set de semnalizari clare "custom" ;
-am terminat si montat ambele subwoofere, fiecare cu incinta lui, insa intre timp le-am demontat pentru ca erau mult prea grele si cred ca le voi vinde;
-Clarion-ul pe care il comandasem nu l-am mai primit, nu era livrabil de la fabrica astfel ca am optat pentru un Pioneer ceva mai scump, dar parca un pic mai elegant - a venit deja, trebuie sa-l ridic.
Cam atat... ce urmeaza veti vedea cand "voi avea in mana vrabia de pe gard", pentru ca pana acum n-am prea avut noroc nici cu mp3-ul, nici cu farul, nici cu alte piese....
Cateva poze:
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	P290509_15.47_[01].jpg
Views:	108
Size:	134.8 KB
ID:	940950   Click image for larger version

Name:	P290509_15.47_[02].jpg
Views:	87
Size:	305.1 KB
ID:	940959   Click image for larger version

Name:	P290509_15.48.jpg
Views:	177
Size:	345.1 KB
ID:	940960  

Click image for larger version

Name:	Semnale4.jpg
Views:	113
Size:	305.3 KB
ID:	940967   Click image for larger version

Name:	_MG_9803.jpg
Views:	172
Size:	61.5 KB
ID:	940971   Click image for larger version

Name:	P290509_15.45.jpg
Views:	273
Size:	219.3 KB
ID:	940975  

Click image for larger version

Name:	L_PIO_CDPL_023.jpg
Views:	140
Size:	58.8 KB
ID:	940976  

Last edited by quick_5hifter; 29-05-09 at 17:42.
quick_5hifter is offline   Reply With Quote
Old 29-05-09, 20:41   #195
Patrulei
Toyota Driver


Stage 5
 
Patrulei's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 1,131
Member of:
[4Tuning International]
[SEAT]
[Toyota]
[4Rally]
Default Re: TOYota Celica T20 reconditionata

Dau foarte bine semnalizarile sa vad ca saptamana viitoare ajung pe la bucuresti poate`i sun pe baieti sa mi le fac si euApp in cat timp ti le`a facut?(numai platesc protocolul pt bac si`mi fac semnalizarile)):P
Cu ce te`ai dat la legale?
__________________
Patrulei is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -