Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > DAEWOO > Masina mea Daewoo

Closed Thread
 
Thread Tools
Old 03-12-08, 17:30   #61
RD-Woo

Stage 5
 
RD-Woo's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 2,571
Default Re: Un Tico de braila!

Imi plac foarte mult ceasurile de bord
cum ti-au iesit (mai ales noaptea)!
Bravo!
RD-Woo is offline  
Old 13-12-08, 16:33   #62
TheEnZo

Stage 5
 
TheEnZo's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,248
Member of:
[DAEWOO]
Default Re: Un Tico de braila!

Eu am luat vacanta de la fac. mai repede si am venit de la Craiova in orasul natal , la Braila.
Cu ocazia asta mi'am mai cumparat cate ceva sa schimb pe la masina.
Rulmenti rotile fata - SKF.
Rola distributie - SKF.
Curea distributie - Goodyear (am vrut sa cumpar ceva mai bun, dar n'am gasit asta era cea mai de firma care am gasit'o).
Luni ma apuc sa ii montez.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	DSC00729.JPG
Views:	701
Size:	1.38 MB
ID:	726623  
__________________
E36/5

Date de contact dezmembrari skoda :
0764 616 000 / adybadguy@yahoo.com

Schimb o multitudine de piese ramase in urma dezmembrari a trei skoda octavia 2 1.9tdi cu o masina de cilindrie mica . ( Gen Fiat Seicento, Punto, Opel Corsa B ... etc.)
TheEnZo is offline  
Old 13-12-08, 16:37   #63
RD-Woo

Stage 5
 
RD-Woo's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 2,571
Default Re: Un Tico de braila!

Felicitari pt achizitii!
cunosc produsele firmei SKF - lider in productia de rulmenti
si ai facut o alegere excelenta, chiar daca mai scumpa...
nu vei regreta mai tarziu, datorita fiabilitatii produselor!
__________________
Quench my thirst with GASOLINE!
Multa lume, putini oameni... restu' populatie


RD-Woo is offline  
Old 14-01-09, 08:06   #64
TheEnZo

Stage 5
 
TheEnZo's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,248
Member of:
[DAEWOO]
Default Re: Un Tico de braila!

N'am mai postat de mult pe forum pt ca nu prea am mai avut timp ... sunt in sesiune acuma .

Inainte de a ma intoarce din vacanta am schimbat la braila rulmetii fata, distributia,curea alternator,si bratele pe fata.

Am tot incercat sa aflu unele informatii, dar nu au reusit! vanzatorii de piese auto din craiova sunt toti facutii de aceeasi mama ... nici macar nu m'au lasat sa masor unele piese cu sublerul in magazin le era frica ca stricat cine stie ce fier ... de daca atata ii duce capu.

Ce am vrut sa aflu(unele inca vreau sa le aflu):
- diferente dintre arcurile de tico si cele de matiz ? (care sunt mai rigide ?)
din ce am vazut prin magazine as zice ca cele spate de tico si matiz sunt la fel, cele fata nu le'am putut studia din lipsa personalului de amabilitate. Care e diferenta dintre arcurile fata de matiz si arcurile fata de tico?

- barele stabilizatoare fata de tico si matiz sunt la fel?

- ce trebuie sa fac, ca sa pot monta discurii fata de matiz la tico? ce modificarii necesita.
TheEnZo is offline  
Old 14-01-09, 09:57   #65
y_u_s

Stage 5
 
y_u_s's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 2,329
Member of:
[DAEWOO]
Default Re: Un Tico de braila!

Salut,
Arcurile de Matiz sunt exact ca cele de pe Tico sau invers.Acest lucru e probat,in sensul ca am foarte multi prieteni care au pus arcuri sport de Matiz pe Tico si nu au avut nicio problema, singura chestie ca pe Tico sunt putin mai rigide, datorita faptului ca Mati e mai greu cu vreo 100-150 kg parca.

Din cate stiu eu Matizul nu are bari stabilizatoare,s-ar putea sa gresesc...

In privinta discurilor cred de asemenea ca sunt la fel ca cele dupa Matiz, dar acest lucru nu il pot garanta si trebuie sa recurgi probabil la solutia pe care ai data si tu adica aceea de a compara puri si simplu ca dimensiuni/prinderi etc cele 2 discuri,ar trebui sa mai cauti ca oameni dastia gasesti peste tot.
y_u_s is offline  
Old 14-01-09, 15:51   #66
quick_5hifter

Stage 5
 
quick_5hifter's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 4,692
Member of:
[Moderators]
[Xtreme Club Emotion]
[DAEWOO]
[Toyota]
[Opel]
Default Re: Un Tico de braila!

Iustin, ma vad nevoit sa te contrazic cu 2 chestii:
-arcurile de pe Matiz intr-adevar merg pe Tico, insa cele de Matiz sunt mai rigide, Matizul fiind cu 250-300 kg mai greu decat Tico (Tico=655kg, Matiz>900kg);
-discurile de Matiz sunt mai mari un pic, iar o alta diferenta apare la prezoane (la Matiz fiind mai groase). Si etrierii difera.
Daca bate pe cineva gandul sa schimbe franele de Tico cu unele de Matiz, am 2 sfaturi:
1)costa mai putin sa puneti bine la punct sistemul de frana de la Tico, si asta inseamna discuri noi (preferabil mai bune, ATE, Brembo etc.), placute si saboti noi si marca buna (Ferodo etc.), precum si un lichid de frana recomandat de producator, marca buna. Verificati si repartitorul pentru frana spate, precum si cablul frana de mana. Dupa achizitia si montarea pieselor de mai sus, se verifica pistonasele si eventual se schimba garniturile, se face o aerisire sanatoasa si gata, Tico invata sa se opreasca la timp
2)montarea de frane de Matiz pe Tico presupune mai mult decat discuri si placute, si anume etrieri, pompa frana, probabil fuzete Matiz etc. La prima vedere, spun unii, pompa de frana Matiz nu incape la Tico, si oricum montajul ei presupune o improvizatie sau adaptare. In afara de faptul ca pretul in cazul asta va fi mai mare, chiar si bine facut "transplantul", s-ar putea sa nu dea randamentul dorit, s-ar putea sa blocheze rotile prea usor etc.
Franele de Tico sunt bune, dar din pacate aderenta e scazuta din pricina greutatii lui mici.
Nu uitati de cauciucuri de sezon!

Toate cele bune tuturor!
__________________
https://i1195.photobucket.com/albums/aa389/quick_5hifter/w191180452small-1.jpg
quick_5hifter is offline  
Old 14-01-09, 17:07   #67
Geo_ZGA
Daewoo Driver

Stage 5
 
Geo_ZGA's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 6,820
Member of:
[Moderators]
[DAEWOO]
Default Re: Un Tico de braila!

Quote:
Originally Posted by quick_5hifter View Post
Iustin, ma vad nevoit sa te contrazic cu 2 chestii:
-arcurile de pe Matiz intr-adevar merg pe Tico, insa cele de Matiz sunt mai rigide, Matizul fiind cu 250-300 kg mai greu decat Tico (Tico=655kg, Matiz>900kg);
-discurile de Matiz sunt mai mari un pic, iar o alta diferenta apare la prezoane (la Matiz fiind mai groase). Si etrierii difera.
Daca bate pe cineva gandul sa schimbe franele de Tico cu unele de Matiz, am 2 sfaturi:
1)costa mai putin sa puneti bine la punct sistemul de frana de la Tico, si asta inseamna discuri noi (preferabil mai bune, ATE, Brembo etc.), placute si saboti noi si marca buna (Ferodo etc.), precum si un lichid de frana recomandat de producator, marca buna. Verificati si repartitorul pentru frana spate, precum si cablul frana de mana. Dupa achizitia si montarea pieselor de mai sus, se verifica pistonasele si eventual se schimba garniturile, se face o aerisire sanatoasa si gata, Tico invata sa se opreasca la timp
2)montarea de frane de Matiz pe Tico presupune mai mult decat discuri si placute, si anume etrieri, pompa frana, probabil fuzete Matiz etc. La prima vedere, spun unii, pompa de frana Matiz nu incape la Tico, si oricum montajul ei presupune o improvizatie sau adaptare. In afara de faptul ca pretul in cazul asta va fi mai mare, chiar si bine facut "transplantul", s-ar putea sa nu dea randamentul dorit, s-ar putea sa blocheze rotile prea usor etc.
Franele de Tico sunt bune, dar din pacate aderenta e scazuta din pricina greutatii lui mici.
Nu uitati de cauciucuri de sezon!

Toate cele bune tuturor!
Un raspuns excelent Alex... multumim pt ca mai treci si pe la noi Poate o faci mai des
Geo_ZGA is offline  
Old 14-01-09, 19:45   #68
y_u_s

Stage 5
 
y_u_s's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 2,329
Member of:
[DAEWOO]
Default Re: Un Tico de braila!

Ai dreptate Alex, iar in legatura cu arcurile am mentionat si eu ca sunt mai rigide cele de Matiz , nu stiam exact cate kg are dar e mai grea si implicit arcurile ceva mai rigide, la frane ce sa zic nu te pot contrazice ca esti mai documentat decat mine.
Bafta!
y_u_s is offline  
Old 14-01-09, 19:59   #69
TheEnZo

Stage 5
 
TheEnZo's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,248
Member of:
[DAEWOO]
Default Re: Un Tico de braila!

Quote:
Originally Posted by quick_5hifter View Post
Iustin, ma vad nevoit sa te contrazic cu 2 chestii:
-arcurile de pe Matiz intr-adevar merg pe Tico, insa cele de Matiz sunt mai rigide, Matizul fiind cu 250-300 kg mai greu decat Tico (Tico=655kg, Matiz>900kg);
-discurile de Matiz sunt mai mari un pic, iar o alta diferenta apare la prezoane (la Matiz fiind mai groase). Si etrierii difera.
Daca bate pe cineva gandul sa schimbe franele de Tico cu unele de Matiz, am 2 sfaturi:
1)costa mai putin sa puneti bine la punct sistemul de frana de la Tico, si asta inseamna discuri noi (preferabil mai bune, ATE, Brembo etc.), placute si saboti noi si marca buna (Ferodo etc.), precum si un lichid de frana recomandat de producator, marca buna. Verificati si repartitorul pentru frana spate, precum si cablul frana de mana. Dupa achizitia si montarea pieselor de mai sus, se verifica pistonasele si eventual se schimba garniturile, se face o aerisire sanatoasa si gata, Tico invata sa se opreasca la timp
2)montarea de frane de Matiz pe Tico presupune mai mult decat discuri si placute, si anume etrieri, pompa frana, probabil fuzete Matiz etc. La prima vedere, spun unii, pompa de frana Matiz nu incape la Tico, si oricum montajul ei presupune o improvizatie sau adaptare. In afara de faptul ca pretul in cazul asta va fi mai mare, chiar si bine facut "transplantul", s-ar putea sa nu dea randamentul dorit, s-ar putea sa blocheze rotile prea usor etc.
Franele de Tico sunt bune, dar din pacate aderenta e scazuta din pricina greutatii lui mici.
Nu uitati de cauciucuri de sezon!

Toate cele bune tuturor!

Quick mersi pt raspuns, in sf m'am lamurit in privinta unor lucruri !
Eu oscilam intrea a pune discurii bremo, placute ferodo, sabotii ferodo, sau a monta discurii de matiz la care oricum trebuiau si etreri deorece discu era nitel mai mare. Acuma o sa raman la prima varianta.

Quick inca 2 intreabari:
- arcurile fata de matiz au mai multe spire decat cele de tico? (pt ca retin ca am citit pe undeva , ca cine punea arcuri sport de matiz pe tico taiau intre 2-3 spire din cele de fata - posibil sa fie o informatie eronata-)
- scunele fata de matiz se potrivesc ca prindere de caroserie cu cele de tico?
- ca motor in sine, blocu e la fel dar chiuloasa difera de la tico la matiz , nu?
- punte spate la matiz cu tot cu tamburii e la fel ca la tico ?
intreb deorece pot achiziona la un pret mai de nimic, un matiz asa zisa dauna totala, de pe care as putea lua mai multe lucruri, care l'a mine s'au uzat.
TheEnZo is offline  
Old 15-01-09, 18:44   #70
topser
Fiat Driver

Stage 5
 
topser's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 3,552
Member of:
[Fiat]
[DACIA]
[DAEWOO]
Default Re: Un Tico de braila!

Arcurile sunt identice si ca numar de spire ,in problema franelor pentru un upgrade cu cele de Matiz iti trebuie fuzete complete , ramane problema bratului in care se monteaza capul de bara dinspre bieleta de directie (care este mai lung ) ar mai ramane varianta adaptarii discului de frana si al etrierului pe fuzeta de Tico (iarasi probleme) ,eu cochetez de mult cu ideea, Alex stie si cred ca o rezolv in momentu in care voi avea doua fuzete de Matiz complete ,din pacate nu am gasit din dezmembrari !Pompa de Tico este suficienta ,merge adaptata si una de Dacie cu simplu circuit ,nu merge servo deoarece are diametru prea mare !
Tamburii din spate sunt identici Matiz -Tico
Decat sa modifici motorul de Tico mai bine il pui pe cel de Matiz ,dar va trebui sa modifici capota (sa-i faci un bosaj ) .Am vazut unul pe un site plonez !
Scaunele am inteles ca se potrivesc (in service ) in cel mai rau caz transferi doar sinele (gidajele )!
Later edit : Eu vreau sa anulez repartitorul (nu prea e bine !) dar voi incerca sa vad cum se comporta !
__________________
Dacia Logan 1.4 - B 21 YNE
Fiat Grande Punto 1.2 - CT 25 SSS
Daewoo Tico SL - CT 40 SSM
BMW E30 Coupe 1989 320i - CT 88 SRH

BMW E30 Sedan 1991 320i - CT 50 AID

Peugeot 306 1994 1.8i - CC 6992 CB

Last edited by topser; 15-01-09 at 19:06.
topser is offline  
Old 19-01-09, 11:32   #71
TheEnZo

Stage 5
 
TheEnZo's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,248
Member of:
[DAEWOO]
Default Re: Un Tico de braila!

Cine ma ajuta si pe mine cu documentatie (un pdf, un link, ceva) despre impamantearea la masina! Exista aseamenea kituri de cumparat cu valori intre 80-150 de euro, dar eu vreau sa imi fac eu singur.
uitati aicea un exemplu:http://www.srz.ro/pagini/Accesorii%20Turbo.htm (ultimul reper):
"
- pornire mult imbunatatita chiar si cu bujii mai reci
- stabilizeaza motorul la turatii inalte si ralanti
- performante imbunatatite ale bujiilor
- consum de combustibil redus
- ardere mai buna si un grafic de putere imbunatatit
- se poate monta pe orice masina turbo sau nu
- farurile, sistemul audio, stopurile vor functiona mult mai bine
- crestere de putere intre 2-8 cp in functie de motor
- acceleratie mult imbunatatita
- izolatie siliconica in 3 straturi
- impedanta foarte scazuta
- disponibil in rosu si albastru"

Topser: la later edit, te refereai la repatitorul de la frana? app cum functioneaza acesta la tico, eu nici macar nu l'am vazut (e acelas principiu ca la dacie) intreb deoarece la volvo eu nu aveam , adika la Volvo era in pompa de frana cum ar veni, si cand se facea o anumita presiune in pompa se deschideau circuitele pentru etrieri din spate. Din experienta mea zic , ca metoda de la volvo era mult mai ingenioasa si practic mi se parea mai buna.

Cateva poze actuale cu Tico:
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	P17-01-09_13.10[01].jpg
Views:	685
Size:	296.1 KB
ID:	760088   Click image for larger version

Name:	P17-01-09_13.10.jpg
Views:	182
Size:	336.2 KB
ID:	760089   Click image for larger version

Name:	P17-01-09_13.10[03].jpg
Views:	233
Size:	250.9 KB
ID:	760090  

TheEnZo is offline  
Old 19-01-09, 12:21   #72
Geo_ZGA
Daewoo Driver

Stage 5
 
Geo_ZGA's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 6,820
Member of:
[Moderators]
[DAEWOO]
Default Re: Un Tico de braila!

E interesant kit-ul de impamantare... dar nu stiu de ce ma indoiesc ca tot ce scriu ei acolo e adevarat. Putere in plus si scadere de consum?
Nici nu as sti sa il montez... Daca faci asa ceva, sa ne spui ce si cum.
__________________
"Stiu ca sunt prost...dar cand ma uit in jurul meu, ma simt mult mai bine" (Ion Creanga)
Geo_ZGA is offline  
Old 19-01-09, 14:11   #73
TheEnZo

Stage 5
 
TheEnZo's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,248
Member of:
[DAEWOO]
Default Re: Un Tico de braila!

Ideia este urmatoarea din ce am citit ca este bine ca mai multe elemente de la motor sa nu ia masa(-) prin intermediu caroserie, ci direct de la baterie din poze am vazut cam asa :
un cablu mai gross care face legatura (-)baterie - caroserie, si alte fire cam de 10-20mm2 care fac legatura dintre (-)baterie - aprindere, (-)baterie - alternator, (-)baterie - cutie de viteza, (-)baterie - motor (in mai multe puncte).
oricum ma mai documentez si va dau si voua documentatie daca gasesc:
Ce'i de observat este ca aceste kit'uri au prins mult prin japonia la masini japoneze am vazut cele mai multe montate.
Alt lucru este ca ei zic ca aceste kit'uri sunt des montate pe masini mai vechi de 6-7 ani, uni cablurile au inceput sa imbatraneasca sau pe masinile care au consum ridicat de curent (banuiesc ca aicea se refera la cei care pun muzica multa pe masina).
Din ce am mai citit:
- ziceau pe forumurii ca sunt multe masini care din fabrica au subdimensionat cablu de + dintre baterie si electromotor, si cei care vb pe acolo puneau pe masinile lor cablu acela de 50mm2 , si cei care aveau americane cu motoare mari puneam 2-3 cabluri de 50mm2.
- cei care au montat kir'uri pe civicuri prin strainatate, majoritatea au zis ca au optiunut un surplus de putere intre 3-9 cai.
- la impamantare civicurile se pare ca sunt problema: "Based on my experience there is some truth to this application especially in older cars where the grounds are some what corroded and thus not as conductive as they should be. Conversely new cars it is less of an issue. I have an 1996 Honda Civic that I have been tweaking to increase gas mileage and general performance. I put in NGK Iridium plugs, and had a noticeable performance gain primarily because of the spark lower resistance, less amperage/voltage to crate a spark and fewer misfires. I then had read about enhanced grounding and first cleaned and reconnected all of the easily accessible grounds after which I noticed a additional smoothing out of the idle and acceleration as well as cleaner audio from the radio/cd player."

- DIY Earth Kit (http://au.toyotaownersclub.com/forum...showtopic=6936)
- PT poze cu kit'uri montate ( www.groundingkits.co.uk )
- Aicea putina documentatie (http://www.toymods.net/forums/showthread.php?t=7493)
TheEnZo is offline  
Old 21-01-09, 16:29   #74
topser
Fiat Driver

Stage 5
 
topser's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 3,552
Member of:
[Fiat]
[DACIA]
[DAEWOO]
Default Re: Un Tico de braila!

Repartitorul de frana ,se deschide progresiv in functie de forta (presiunea) exercitata ! In mod normal ar trebui sa functioneze in concordanta cu incarcarea puntii spate !
Cat priveste kitul ala care-i ziceti de impamntare (nu are nici o legatura cu impamntarea )nu va ajuta la mare lucru ,vei avea pornire mai usoara eventual lumini mai bune si cam atat ! Singura chestie cat de cat reala ar fi ca va creste tensiunea la bujii (tensiunea in sist.de aprindere )pentru ca in timp conductorul imbatraneste ,dar castigul va fi de ordinul diviziunilor de volt , asta nu implica castiguri 3-9 CP !
Sant si vor mai fi multe gadgeturi de felul asta care promit marea cu sarea !
topser is offline  
Old 23-01-09, 10:36   #75
TheEnZo

Stage 5
 
TheEnZo's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,248
Member of:
[DAEWOO]
Default Re: Un Tico de braila!

Topser - singurul avantaj din punctul meu de vedere este ca ma costa sa fac un astfel de kit intre 50-80 ron (cablu si connectori).
Am si eu nevoie de ajutorul cuiva care se pricepe mai bine ca mine la electrica.

1) Vreau sa trec inghiderea centralizata de pe usile spate pe un buton, sa le pot inchide si deschide doar din interior, sa nu se mai deschida usile spate odata cu cele din fata.
stiu ca am venoie de un buton de geamurile electrice, dar mai departe numai stiu si nici nu stiu cum sa le leg.

2) Imi montez proiectoare, o sa le pun buton in bord (ON - OFF), dar nu stiu cum sa fac ca atunci cand i'au contactu ele oricum sa se stinga sa nu conteze daca butonul este pe ON.

3) La tico model ca al meu fara deschide haion din interior, pot monta motoras pt deschiderea haionul cu butonel in interior?
TheEnZo is offline  
Closed Thread



- Copyright 2024 4Tuning -