Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > DAEWOO > Masina mea Daewoo

Closed Thread
 
Thread Tools
Old 30-10-08, 12:16   #46
TheEnZo

Stage 5
 
TheEnZo's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,248
Member of:
[DAEWOO]
Default Re: Un Tico de braila!

Care este din Bucuresti si poate face o fapta buna si ma ajuta si pe mine cu achizitionarea unui butuc pt volan sport din targu Vitan.
Mi'l poate pune la posta ramburs si eu il platesc la livrare.
Hai va rog eu mult.
__________________
E36/5

Date de contact dezmembrari skoda :
0764 616 000 / adybadguy@yahoo.com

Schimb o multitudine de piese ramase in urma dezmembrari a trei skoda octavia 2 1.9tdi cu o masina de cilindrie mica . ( Gen Fiat Seicento, Punto, Opel Corsa B ... etc.)
TheEnZo is offline  
Old 30-10-08, 14:06   #47
Geo_ZGA
Daewoo Driver

Stage 5
 
Geo_ZGA's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 6,820
Member of:
[Moderators]
[DAEWOO]
Default Re: Un Tico de braila!

Daca am timp trec eu zilele astea prin targ... te anunt cand si daca am luat.
vrei pt un volan anume, o marca anume, sau e tot volan "universal"?
Geo_ZGA is offline  
Old 30-10-08, 21:06   #48
TheEnZo

Stage 5
 
TheEnZo's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,248
Member of:
[DAEWOO]
Default Re: Un Tico de braila!

Eu vreau ca butucu sa se potriveasca pe axu de la Tico (din ce am auzit butucele care sunt in targ si se potrivesc pe tico sunt de suzuki alto), volanu este Momo Drifting dar are prindere universala ca l'am avut pe mai multe masini cu butuce diferite.
Lasa'mi un pm cu nr tau de tel si un id mess ca sa luam legata mai usor.
TheEnZo is offline  
Old 18-11-08, 00:48   #49
TheEnZo

Stage 5
 
TheEnZo's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,248
Member of:
[DAEWOO]
Default Re: Un Tico de braila!

Vreau si eu o parere de la voi:
Ce culoare sa imi fac interiorul alb-albastru, sau crem-albastru ?!?!?!
TheEnZo is offline  
Old 18-11-08, 18:59   #50
topser
Fiat Driver

Stage 5
 
topser's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 3,552
Member of:
[Fiat]
[DACIA]
[DAEWOO]
Default Re: Un Tico de braila!

Quote:
Originally Posted by TheEnZo View Post
Vreau si eu o parere de la voi:
Ce culoare sa imi fac interiorul alb-albastru, sau crem-albastru ?!?!?!
Alb albastru !Aaa......Strutbarul este gata !
Butucul de Suzuki Alto se potriveste la Tico nu ai sa gasesti de Tico dedicat ! Pana la urma Tico este Suzuki Alto !
topser is offline  
Old 18-11-08, 23:59   #51
TheEnZo

Stage 5
 
TheEnZo's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,248
Member of:
[DAEWOO]
Unhappy Re: Un Tico de braila!

Cred ca raman la alb-albastru !
Butuc cu ajutorul cuiva de pe forum, am cumparat mi l'a trimis scrie suzuki pe el dar problema este ca axu meu este mai subtire decat ar trebui ca se potriveasca butucu, si nu stiu ce sa fac , adika pana mea nu stiu care e treaba ...
TheEnZo is offline  
Old 20-11-08, 19:04   #52
topser
Fiat Driver

Stage 5
 
topser's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 3,552
Member of:
[Fiat]
[DACIA]
[DAEWOO]
Default Re: Un Tico de braila!

Pe cutie trebuia sa scrie Suzuki Alto ! Eu am pus doua pana acum si nu au fost probleme ! In Constanta se gasesc pe Poporului ! Trimite-l inapoi nu umbla cu modificari sau improvizatii !
Incearca la alt Tico ,se poate ca axul tau sa difere ,s-au facut ceva modificari la Tico dupa 96' ,al tau este DX parca ?
__________________
Dacia Logan 1.4 - B 21 YNE
Fiat Grande Punto 1.2 - CT 25 SSS
Daewoo Tico SL - CT 40 SSM
BMW E30 Coupe 1989 320i - CT 88 SRH

BMW E30 Sedan 1991 320i - CT 50 AID

Peugeot 306 1994 1.8i - CC 6992 CB
topser is offline  
Old 23-11-08, 19:03   #53
TheEnZo

Stage 5
 
TheEnZo's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,248
Member of:
[DAEWOO]
Default Re: Un Tico de braila!

Nu stiu care e treaba cu butucu ... va ramane un mister.
Al meu este din 95 corean.
Weekendul asta am fost la Ranca cu Tico si sunt niste pante pe acolo de mama , mama si aproape de statiune la vreo 3 km la dus am dat si de zapada ca a nins tot timpul acolo dar am urcat binisor si gandindu'ne ca pe fata am niste cauciucurii montana si intradervar pe spate am cauciucurii de iarna made in olanda problema e ca sunt mari tare si pe fata ma fura prea mult la kilometraj.
Cele de iarna de pe spate sunt 155/78/12 nu imi plac de nici o culoare , da de trebuia sa pun ceva pt ca cu montana cu care am luat masina pe spate erau asa de varza ca nu le puteam centra deloc si a trebuit date jos.

Cine stie pe jante de 12" j4.5 ce latime maxima poate avea anvelopa?

Ma bate gandu sa imi iau jante de matiz de tabla si pe spate sa ma duc la niste mosii din 4 jante sa imi fac 2 (ce vor fi considerabil de late ) si pe fata sa le faca mai late. Si asa scap si de jentile de aliaj, ca de: romania + jante de aliaj = 0 , + as avea un avantaj ca as gasi si anvelope mai usor si nu s'ar mai indoi si nu as mai merge cu frica ca daca dau in vreo groapa mai tare vai de janta mea.
TheEnZo is offline  
Old 23-11-08, 23:45   #54
TM32CIP

Stage 5
 
TM32CIP's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,446
Member of:
[DAEWOO]
Default Re: Un Tico de braila!

Felicitari pentru masinuta, ti-am gasit tarziu topicul din pacate. Imi place ca il tot imbunatatesti, unii dintre noi le dezmembreaza ... astfel as putea sa iti fac o oferta la :
- jante 14" 4x114.3 + 2 fulda 185/50/R14 cadou
- suspensie sport Arcuri FK + telescoape gaz intarite
- capota neagra cu badboy & incuietori racing
- butucul cu care ai atatea probleme + volan
- stopuri negre lacuite sau rosii (alt model decat stock)
- scaune sport (scoici- necesita tapisate)
- bara rigidizare intre oale
- maruntaie ......

Anunta-ma daca esti interesat de oricare din acestea
Toate cele bune
__________________
FRONT YARD ENGINEERING -- Fastest TICO in the WORLD -->> https://forum.4tuning.ro/111-masina-m...e/page-12.html
TM32CIP is offline  
Old 24-11-08, 14:49   #55
banzay

Stage 5
 
banzay's Avatar
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 1,967
Default Re: Un Tico de braila!

Incearca alb-crem
banzay is offline  
Old 25-11-08, 16:07   #56
TheEnZo

Stage 5
 
TheEnZo's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,248
Member of:
[DAEWOO]
Default Re: Un Tico de braila!

La interior voi ramane la alb-albastru! in cel mai rau caz negru-albastru.
Acuma as vrea sa aud si de la voi niste parerii si sfaturii, ca sa pot face o comparatie, despre imbunatatirea stabilitati,franari si performantelor la tico.

1.Eu unul nu ma impac deloc cu franele la Tico (pricep logic ca diferenta de la care am trecut adika de la Volvo cu 4 discurii , toate ventilate, la Tico cu discuri + saboti spate este mare) spre exemplu am schimbat placute si sabotii, am lichid dot3(parca) de firma daca am sub 60km/h ori cat de mult as apasa eu pe pedala de frana si cu toata forta mea pe asfalt uscat nu reusesc sa il fac sa scartie rotile , tinand cont de cauciucuri montana pe fata si in toate rotile am cam presiune 2.1atm
1'.Cine a schimbat discurile la Tico cu altceva de alta masina poate de la Matiz? sau cine a gasit discuri de Tico facute de firme cu renume, gen Bremo,BlackDiamond,ATP si la ce preturi daca poate sa spuna? Discuri ventilate exista pt Tico, sau cu striatii?
1".Ce se poate face pe spate ca sa putem imbunatatii franarea?


2. Legat de suspensie arcuri sport stiu ca se potrivesc cele de Matiz si sunt facute de mai multe firme am vazut de H&R, KW, Eibach ... , dar ce amortizoare sa gasesc pt Tico sport sa fie mai rigide si bune ca si calitate? Ce'i care au adus modificarii la Tico ce amortizoare folositi?
2'. La amortizoare am posibilitatea de a le intarii pe cele originale la un "mos" in galati, omu se pricepe destul de bine si poate sa le faca extreme de rigide etc. Ma gandesc acuma daca se merita sau daca nu sa iau unele pe gaz rigide?
2". Bucsi din poliuretan pt Tico, stie cineva daca exista?, daca da a folosit careva din voi? o impresie despre aceste bucsi?


3. Cine stie latimea maxima a avelopei care poate fi montata pe janta de R12 si 4.5j?, sau unde pot afla?

4. Cam care este dimensiunea optima care se poate monta de janta pt a imbunatatii stabilitate, ce dimensine, et si j?


5. Pt imbunatatirea performantelor motorasului in afara dealtceva ce mai stiti si voi si putetii impartasi cu alti pasionatii de Tico)
- filtru sport
- evacuare sport
- fije buji Magnacor (cam greu ca sunt cam scumpe, dar teoritic zic ei ca asigura performante marite.
- buji performante ex: NGK iridium sau altceva
- usurarea volantei (asta daca se poate, ca chiar nu stiu daca la tico merge)
- exclus montare kit turbo cu trecere la injectie de matiz pt ca nu se merita.

6. Ce alt alternator de pe alta masina se poate monta pe tico, ceva cu amperaj mai mare?
TheEnZo is offline  
Old 25-11-08, 21:45   #57
y_u_s

Stage 5
 
y_u_s's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 2,329
Member of:
[DAEWOO]
Default Re: Un Tico de braila!

alternator de matiz merge din cate stiu eu da nu e cine stie ce...
y_u_s is offline  
Old 25-11-08, 21:59   #58
TM32CIP

Stage 5
 
TM32CIP's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,446
Member of:
[DAEWOO]
Default Re: Un Tico de braila!

Quote:
Originally Posted by TheEnZo View Post
La interior voi ramane la alb-albastru! in cel mai rau caz negru-albastru.
Acuma as vrea sa aud si de la voi niste parerii si sfaturii, ca sa pot face o comparatie, despre imbunatatirea stabilitati,franari si performantelor la tico.

1.Eu unul nu ma impac deloc cu franele la Tico (pricep logic ca diferenta de la care am trecut adika de la Volvo cu 4 discurii , toate ventilate, la Tico cu discuri + saboti spate este mare) spre exemplu am schimbat placute si sabotii, am lichid dot3(parca) de firma daca am sub 60km/h ori cat de mult as apasa eu pe pedala de frana si cu toata forta mea pe asfalt uscat nu reusesc sa il fac sa scartie rotile , tinand cont de cauciucuri montana pe fata si in toate rotile am cam presiune 2.1atm
1'.Cine a schimbat discurile la Tico cu altceva de alta masina poate de la Matiz? sau cine a gasit discuri de Tico facute de firme cu renume, gen Bremo,BlackDiamond,ATP si la ce preturi daca poate sa spuna? Discuri ventilate exista pt Tico, sau cu striatii?
1".Ce se poate face pe spate ca sa putem imbunatatii franarea?


2. Legat de suspensie arcuri sport stiu ca se potrivesc cele de Matiz si sunt facute de mai multe firme am vazut de H&R, KW, Eibach ... , dar ce amortizoare sa gasesc pt Tico sport sa fie mai rigide si bune ca si calitate? Ce'i care au adus modificarii la Tico ce amortizoare folositi?
2'. La amortizoare am posibilitatea de a le intarii pe cele originale la un "mos" in galati, omu se pricepe destul de bine si poate sa le faca extreme de rigide etc. Ma gandesc acuma daca se merita sau daca nu sa iau unele pe gaz rigide?
2". Bucsi din poliuretan pt Tico, stie cineva daca exista?, daca da a folosit careva din voi? o impresie despre aceste bucsi?


3. Cine stie latimea maxima a avelopei care poate fi montata pe janta de R12 si 4.5j?, sau unde pot afla?

4. Cam care este dimensiunea optima care se poate monta de janta pt a imbunatatii stabilitate, ce dimensine, et si j?


5. Pt imbunatatirea performantelor motorasului in afara dealtceva ce mai stiti si voi si putetii impartasi cu alti pasionatii de Tico)
- filtru sport
- evacuare sport
- fije buji Magnacor (cam greu ca sunt cam scumpe, dar teoritic zic ei ca asigura performante marite.
- buji performante ex: NGK iridium sau altceva
- usurarea volantei (asta daca se poate, ca chiar nu stiu daca la tico merge)
- exclus montare kit turbo cu trecere la injectie de matiz pt ca nu se merita.

6. Ce alt alternator de pe alta masina se poate monta pe tico, ceva cu amperaj mai mare?

Pentru imbunatatirea performantelor si a stabilitatii, iti recomand un strut bar sub capota intre oalele de la telescoape, la fel si suspensie sport compusa din arcuri FK si telescoape pe gaz, intarite. Daca pui pe foaie astea, eu te scutesc de vreo 100e (aprox) cat ti-ar lua tie sa le faci. In ciuda faptului ca sunt folosite, sunt 100% functionale. Chiar te invit sa testezi suspensia !

Filtru sport sincer nu merita sa ii pui, pierzi cuplu si mai ales iarna NU ai nevoie de aer rece !

Usurarea volantei nu e o optiune favorabila, pt ca nu rezista placa de presiune ! In schimb, poti pune ambreiaj sport de Swift (vorbeste cu topser pt detalii)

Pt frane : nu schimba discurile, pune-ti placute ferodo si vei simti garantat efectul. Te-ai gandit ca poate ai o problema si cu pompa din moment ce nu opresti masina cum ai dori ?

Pentru stabilitate sporita, fara a modifica suspensia, recomand jante MAXIM pe 14" , maxim 6J cu anvelope 185/50/R14 (pt altele mai mari trebuie facute modificari, se decaleaza kilometrajul, etc)

Pt incarcare, incearca sa cauti alternator+baterie de 55A (editia de korea cred) si schimba si cablul alternator-baterie neaparat !!

ps: pentru jante, suspensie, strut bar, anvelope am eu un topic dedicat, pe sectiunea daewoo tuning. Daca esti interesat, negociem bafta si toate cele bune
TM32CIP is offline  
Old 26-11-08, 00:49   #59
TheEnZo

Stage 5
 
TheEnZo's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,248
Member of:
[DAEWOO]
Default Re: Un Tico de braila!

1. de strut bar stiam si eu dar asta e ceva simplu si nu este un factoc exceptional de mare in stabilitate.
tu ai zis amortizoare pe gaz, pai amortizoare pe gaz sunt facute de x firme cu caracteristici diferite ...
arcurile ,da, sunt un factor important dar si aicea trebuie sa gasesti compromisul dintre arc-amortizor , eu as ramane la ideea de arc sport + amortizoare pe ulei intarite si cu cursa un pic micsorata in functie de de arc si de cat de mult se comprima acesta.
Eu am condus dacie de rallyul facuta la braila care avea amortizoare pe ulei pe spate care cu cat viteza era mai mare si socul suportat era mai mare cu atat amortizorul se comprima mai usor si revenea mai greu la pozitia initiala.

2.La orice benzinar filtru de aer aduce un mic beneficiu, tendinta de a urca mai repede in ture,aerul rece care este mai putin dens decat cel cald + scapi de prostia aia de recirculare a gazelor din chiuloasa bla bla bla de la care deobicei se imbacseste carburatorul.
si ca ex: te duci iarna la munte cu filtru normal care trage aer cald o sa urci mai greu decat unul care are aceasi masina da filtru sport, pt ca acolo aerul este rarefiat si daca tu il mai bagi si cald in motor acesta se chinuie, la filtru sport are sansa de a trage si aer rece chiar daca el e rarefiat.


3.Asta cu nu rezista placa de presiune n'am mai auzito, in caz ca usurezi volanta.
Si la faza asta sunt benefici dar si dezavantaje:
- e bine ca motorul urca mai usor in ture.
- muta curba de cuplu (asta poate fi ori un avantaj ori un dezavantaj), Volanta fiind mai usoara nu mai inmagazineaza atat de multa energie cinetica , si trebuie sa duci motorul intr-o turatie mai mare decat inainte pentru a te bucura de acelasi cuplu.
- teoretic daca usurezi o volanta cu aprox 3kg (la masinile care se poate atata sau mai mult, la care nu cat de putin se poate) inseamna ca ai usurat masina cu 100kg.
- oricum usurarea volantei nu se face simtita decat in treapta a1a si a2a.
- oricum eu daca as usura volanta as lua cateva sute de grame.

pt mai multe detalii legate de usurarea unei volante se pot gasi aicea: http://www.pumaracing.co.uk/flywheel.htm .

4. Nu prea vad de ce mi'as pune ambreiaj sport daca eu am toti aceiasi cp poate chiar mai putin si acelas cuplu, da'mi un motiv intemeiat ? ca acuma nu imi vine nimic in cap.

5.Eu deja am alternator de 55de amperii al masini asa e el, 2 traseie de la alternator la baterie, masele de la masina sunt cu cablurii de 35mm2.
Mi'e mi'ar trebui un alternator bun de minim 85Ah. Aici chiar nu stiu nimic ce s'ar potrivi,dar cum mai merg prin tara mai opresc pe la dezmembrari sa vad care este treaba.

6.Pompa de frana este ok, am cumparat si una noua am montat'o si franrea este la fel si asa ca am pus'o pe cea originala la loc si pe aia o tin in casa si ma uit la ea.
- De ce sa nu schimb discurile ?
- o pereche de placute Ferodo premier nu fac minuni, imbunatatesc franrea dar sigur nu fac minuni, daca discul este din material prost ce sa ii faci?


Astept pareri si de alti toate sunt bine venite.

P.S. am vb cu tine despre ce vinzi, si nu ma pot baga la multe deorece eu luna decembrie mi'o programez pt distractie nu pentru masina, este singura luna din an in care nu vreau sa umblu la masina, sa cumpar pt masina pt ca asta fac tot restul anului.

Eu incerc sa aflu aceste amanunte din timp, ca sa stiu la ce sa ma astept, sa fac o lista, sa vad ce este greu de gasit, ce este greu de facut, ce merita si ce nu pt ca totusi este un tico si nu as vrea sa cumpar la tico (prin absurd) suspensie de 2000 de euro pt ca nu se merita.
Si sa ma gandesc ce compromisuri sa fac si ce nu.
TheEnZo is offline  
Old 03-12-08, 16:25   #60
TheEnZo

Stage 5
 
TheEnZo's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,248
Member of:
[DAEWOO]
Default Re: Un Tico de braila!

In ultimul timp am mai schimbat si eu cate ceva pe la masina care era necesar:
- saboti spate;
- cablu frana de mana nou;
- baterie nou, Varta de 44ah;
- borne noi din cupru;
- cablajele de masa de la baterie si motor le'am inlocuit cu unele de 35mm2 , fostele erau puse tot de mine dar erau de 10mm2;
- faruri noi;
- becuri philips bluevision pt faza scurta-lunga + becurii tot philips bluevision pt pozitii;
- becurii noi pt ceasurile de bord, am inlocuit toate becurile;
- alta nuca pt schimbator, dar inca nu am montat'o.
- am mai vopsit ceva plastice pe la interior;
Si cam atat imi aduc aminte.
Poze mai multe maine ca sa pot sa fac ca nu am;
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	Enzo photo-0004.jpg
Views:	500
Size:	81.2 KB
ID:	717748   Click image for larger version

Name:	Enzo photo-0007.jpg
Views:	617
Size:	74.2 KB
ID:	717749   Click image for larger version

Name:	Enzo photo-0008.jpg
Views:	533
Size:	85.4 KB
ID:	717750  

Click image for larger version

Name:	Enzo photo-0009.jpg
Views:	488
Size:	93.8 KB
ID:	717751  
TheEnZo is offline  
Closed Thread



- Copyright 2024 4Tuning -