26-06-13, 20:22
|
#76
|
Stage 5
Join Date: Nov 2011
Posts: 857
|
Re: Cielo - OT 89 YRY
Mai adaugam o poza, doua, trei, una mai veche, doua mai noi...
|
|
|
26-06-13, 20:27
|
#77
|
Stage 3
Join Date: Oct 2012
Posts: 86
|
Re: Cielo - OT 89 YRY
Quote:
Originally Posted by plopyyy
Mai adaugam o poza, doua, trei, una mai veche, doua mai noi...
|
Noi modificari ceva???Sau doar sa mai scoti din amorteala topicul?
|
|
|
30-06-13, 17:34
|
#78
|
Daewoo Driver
Stage 5
Join Date: Dec 2006
Posts: 1,899
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club] [Oltcit] [DAEWOO]
|
Re: Cielo - OT 89 YRY
Daca treci prin Costinesti poate ne vedem.Sunt aici pana miercuri
|
|
|
06-07-13, 22:04
|
#79
|
Stage 5
Join Date: Nov 2011
Posts: 857
|
Re: Cielo - OT 89 YRY
Quote:
Originally Posted by CNexiaT
Noi modificari ceva???Sau doar sa mai scoti din amorteala topicul?
|
Nu, doar GPL, si km, ca am mai avut si moto si a trebuit si la acela bani de schimb de ulei, benzina, asigurare, inmatriculare, etc.
Quote:
Originally Posted by PetricaCBD
Daca treci prin Costinesti poate ne vedem.Sunt aici pana miercuri
|
Nu am ajuns la Costinesti si nici nu aveam drum, de obicei merg la plaja in Mamaia.
Am am dat putin capacul jos de la tacheti sa vad cum se prezinta axa cu came la 291.350km si uleiul schimbat de 5000km, am dat si bujiile jos sa le verific au facut 15.000km si trebuiesc schimbate...
Maine ajungem pe la TULCEA la Drag Racing, doar ca spectateur...
Last edited by plopyyy; 06-07-13 at 22:18.
|
|
|
09-07-13, 16:42
|
#80
|
Stage 5
Join Date: Nov 2011
Posts: 857
|
Re: Cielo - OT 89 YRY
Cateva de inainte de Tulcea si de acolo...
Last edited by plopyyy; 09-07-13 at 16:44.
|
|
|
31-01-14, 19:21
|
#81
|
Stage 5
Join Date: Nov 2011
Posts: 857
|
Re: Cielo - OT 89 YRY
Ceva de iarna...
|
|
|
01-02-14, 11:50
|
#82
|
Stage 3
Join Date: Oct 2012
Posts: 86
|
Re: Cielo - OT 89 YRY
Quote:
Originally Posted by plopyyy
Ceva de iarna...
|
Ma bucur ca ai pastrat masina!
Astept primavara sa o prepar si eu pe a mea.
|
|
|
03-02-14, 01:03
|
#83
|
Stage 3
Join Date: Jan 2007
Posts: 87
|
Re: Cielo - OT 89 YRY
Faine poze...ceva de sezon k sa nu uitam viscolul din ultimu timp
|
|
|
07-01-17, 17:07
|
#84
|
Stage 5
Join Date: Nov 2011
Posts: 857
|
Re: Cielo - OT 89 YRY
De mult nu se mai intra pe acest forum, de aceea am zis sa mai sterg putin eu praful pe aici, si am sa postez ceva mai nou, dupa cum urmeaza.
Masina fiind de zi cu zi, nu prea s-au mai investit bani in ea, in afara de schimburile adecvate(ulei, filtre, placute), ba chiar in minus ; a ramas fara jantele OZ, suspensia KW, bara de rigidizare fata...
A fost vopsita partea de sus deoarece se exfoliase lacul. Codul de culoare fiind Y130P de pe motocicleta Honda, culoare metalizata cu multa perla xirallica in ea. Partea de jos va fi vopsita si ea, cu alta nuanta de galben mai inschisa de pe Ford Focus ST 2013 (cod culoare NQ).
Masina a primit o surioara Nexia GL (2 usi) Junior, adusa in 2010 din Germania cu taxa platita si nerecuperata, pe care am inscris-o ulterior.
M-am documentat putin pe forum-uri si am luat decizia ca in primavara(sper!!!) sa pot monta pe ea un motor de 2.0t de pe un Saab 9000CSE, cel de pe platforma care l-am achizitionat de la Hunedoara.
Saab-ul in cauza are 144.000km reali, adus in tara din Italia in 2015 fiind pe o firma medicala in Italia.
Codul motorului este B204E de 150cp stock cu turbina Garett T25 care merge fara supapa de boost(T5 APC) la 0.4 bari, dar turbina poate sa mearga in 1.3 - 1.4 bari, dezvoltand putere de 230-250cp, cu soft, evacuare si downpipe pe 76mm.
Restul detaliilor vor urma pe parcurs !
Last edited by Geo_ZGA; 07-01-17 at 20:20.
|
|
|
26-03-17, 19:06
|
#85
|
Daewoo Driver
Stage 5
Join Date: Sep 2008
Posts: 2,259
Member of: [DAEWOO]
|
Re: Cielo - OT 89 YRY
bha tu tot nu te lasi esti nemuritor tot cu cielo
|
|
|
20-05-17, 21:33
|
#86
|
Stage 5
Join Date: Nov 2011
Posts: 857
|
Re: Cielo - OT 89 YRY
Quote:
Originally Posted by iviTe
bha tu tot nu te lasi esti nemuritor tot cu cielo
|
Sa vedem ce iese acum ca C20XE, sau C20LET nu mi-a placut.
Am primit si cateva piese ș discuri spate/fata perforate, becuri, arcuri amortizoare.
Astept ecu din UK sa il pornesc pe suport.
Am lucrat cateva ore bune la adaptor.
Si cum motorul nu avea loc intre lonjeroane din cauza accesoriilor de la Saab 9000 cu aproximativ 3 - 3,5cm, a trebuit sa le dau jos cu tot cu capacul de distributie, si fulia de la arbore, urmand sa le pun de la Saab 900 sau 9-3 intreaga linie de accesorii,,, alternator cu suport si role, fulia de la arbore capac de distributie, pompa de apa completa.
Am sa elimin si arborii balansierii + un lant de la distributie.
Last edited by plopyyy; 20-05-17 at 21:44.
|
|
|
03-08-17, 22:37
|
#87
|
Stage 5
Join Date: Nov 2011
Posts: 857
|
Re: Cielo - OT 89 YRY
S-a schimbat si curatat baia de ulei
S-a vopsit blocul si cateva conducte
S-a montat o pompa de ulei in stare buna fara uzura si s-a curatat capacul de la distributie
S-a montat ambreiaj + cutie F18 C 3.57 de pe Opel Calibra X20XEV
S-a facut adaptorul cu relee sigurante plus ceas de boost in interior, totul este facut provizoriu si brut...
Va urma !!!
|
|
|
13-08-17, 02:16
|
#88
|
Stage 5
Join Date: Nov 2011
Posts: 857
|
Re: Cielo - OT 89 YRY
Masina a iesit in probe se comporta normal
1,5bar overboost, 1,1 bar constant cateodata mai scade si in 0,9 chiar 0,8 ceva nu este in regula,,,
Va urma !
|
|
|
12-05-18, 00:34
|
#89
|
Stage 5
Join Date: Nov 2011
Posts: 857
|
Re: Cielo - OT 89 YRY
- schimbat mocheta
- aranjat fire si calculator motor
- aranjat pe la motor bidon servo si filtru de aer
- montat bara custom intre bratele masinii
- facut downpipe pe 76mm teava inox 2mm
- montat evacuare pe 63mm cu intermediara Lexmaul + tips rotund pe 76mm intrare
- test dyno 233CP, si 392NM, la 4300rot/min unde presiune ajunge la 1.7 bar(overboost) ceea ce nu este normal, softul este facut pe 1.5 bar overboost si 1,2 - 1,3bar constant, problema cu WG arcul este prea tare, dar si scaderea la un 1 bar nu este normala si aici suspectez blow off care este oem iar dupa cod 0 280 142 010 tine doar 1 bar. Aceasta putere de 233cp se mentine si pe plaja de turatie de 4500-6000rot/min ceea ce rezulta ca pe aceasta plaja la 1,2- 1,3 bar masina este posibil sa faca mai mult CP. De aceea am sa schimb WG cu unul cu un arc mai slab, si blow off ul cu unul sa tina 1,3 bar.
Last edited by plopyyy; 12-05-18 at 01:03.
|
|
|
12-05-18, 01:13
|
#90
|
Stage 5
Join Date: Nov 2011
Posts: 857
|
Re: Cielo - OT 89 YRY
|
|
|
|
|