Azi am ajuns la tester (Daewooscan)... si tot n-am aflat nimic.
Am ajuns la service la ora 13.30 si am plecat la 16.30, timp in care:
Pus scanner, 0 rezultate, doar 2 erori, una de la sonda Lambda, de care stiam de 5 ani, si una de la bobina, bobina care am schimbat-o deja.
Desi le-am spus ca nu are rost, mecanicii au verificat cu piese noi, bujiile, fisele si bobina. Rezultate 0.
Au verificat si distributia, totul la punct.
Au verificat si curatat senzorul de pe volanta, care totusi trebuia sa dea eroare, rezultate 0.
Au scos si curatat egr-ul, verificat, rezultate 0.
2 teste de compresie, cu aparate diferite, ultimul fiind unul profi, de la serviceul moto Suzuki. La testul de acum o luna, a iesit 12 pe fiecare cilindru. Azi, la primul test, 8 pe fiecare. La al 2lea test, 13-13-13-10 cica. 10-le ala imi pare cam dubios, pe pistonul 4. Cred totusi ca a iesit cifra asta din cauza unei erori a mecanicului.
Iar pusa pe tester, iar 0 rezultate. A facut si un test la injectoare, oprindu-le pe rand pt 2-3 secunde. La pistonul 4 nici nu s-a simtit ca a fost oprit injectorul. Test pe care il facusem si eu in trecut, scotand mufele.
Ca variante... maine cred ca pun un alt injector din cele 3 ramase bune acasa, in locul celui de la 4. Daca nu am rezultate, sa caut un ecu sa fac proba cu el... daca nici asa nu merge, desfac motorul si vad ce dracu' o fi in el.