SPE-ul tau e stock, nu? (ma refer la motor)
De fel, bag benzina de la Petrom... si fie ca alimentam de acolo, sau de la oricare alta benzinarie, nu simteam diferente aparent la performanta. Poate ca diferentele se vor simti in timp, la integritatea (functionarea/fiabilitatea) componentelor motorului. Nu sunt inginer in domeniu, habar nu am
Matale nu faci un efort financiar sa te prezinti, in vara, pe TF?
SPE e putin comprimat, dar totusi stock zic eu, iar cu orice alta benzina decat Efix, mai face autoaprindere, in rest ... can-can
Eforturi financiare fac de cativa ani incoace, in continuu
Deocamdata astept sa-mi soseasca 2 bijuterii, o Systema PTW MAX M4A1 si un S din 2006 rosu cu piele alba, full de full ca daily driver ca am ramas fara dieselu` de zi cu zi
La CIP nu am mai lucrat din cauza frigului, dar tre sa ma apuc de el ca la 1 martie incepe camionatul judetean de rally, si voi fi prezent la start intr'o mare forma. PROMIT
Tine-ti masinutza stock pe partea de motorizare si sasiu, si intretine'o cum trebuie, fara acareturi, si te va tine mult si bine. Mie mi-e un dor de Tico de innebunesc, mai merg din cand in cand sa fumez cate o tigara in garaj la volanu bolidului
Legat de caravana pe TF. Greu sa ma pronunt , momentan financiar nu o duc bine , am un 320i e36 , de care vreau sa scap din cauza consumului, un Renault Twingo care si pe asta vreau sa il vand din cauza fiabilitati , si pe urma sa imi iau o masini cu max 2.0 diesel sau una care sa o pot trece usor pe gaz pt daily driver ... nu se mai poate astia vor in curand 7 lei pe litru.
Ca sa pot sa imi termin Tico care momentan este in stadiul de masina fara bot , pt ca construiesc cu totul si cu totul alt sistem de suspensie pe fata + motorizare ... trebuie sa reusesc sa imi rezolv probleme de mai sus ... si cum la noi in craiova lucrurile merg groznic : am asteptat 2 luni pt 2 flanse facute la strung .
Schimb o multitudine de piese ramase in urma dezmembrari a trei skoda octavia 2 1.9tdi cu o masina de cilindrie mica . ( Gen Fiat Seicento, Punto, Opel Corsa B ... etc.)
Ca sa pot sa imi termin Tico care momentan este in stadiul de masina fara bot , pt ca construiesc cu totul si cu totul alt sistem de suspensie pe fata + motorizare ... trebuie sa reusesc sa imi rezolv probleme de mai sus ... si cum la noi in craiova lucrurile merg groznic : am asteptat 2 luni pt 2 flanse facute la strung .
CE FACI ???? TE-AI APUCAT DE TREABA SI EU NU STIU ????
ps: cauta-ti un reno symbol Dci, oricat i-am dat in banana, nu papa mai mult de 6% in oras, e masina de criza
Guys, imi vând HU-ul de pe mașină.
Il vând la pretul de 500 ron (știu că nu e bazar aici dar sper să nu se supere nimeni, motiv pentru care pot fi contactat fie prin PM fie pe messenger, NU aici)
Îl am de circa un an și ceva și arată/funcționează ireproșabil. Mai multe specificații aici sau aici.
Motivul? => Upgrade :)
O să încep c-un feedback la ce îmi doresc să fac anul acesta la buburuză; am rugămintea, dacă se poate, să mă ajutați cu orice este posibil/realizabil din ce îmi propun (de unde să cumpăr, la cine să apelez, cum să fac, etc) să improvizez la mașinuța:
a) să cumpăr un kit de geamuri electrice - din cei care au sau au avut, ce spuneți: este durabil? motorașele fac față când geamul urcă greu (să zicem, macara ușor dereglată)? prinderea este fermă?
b) să fac o incintă triplă, gen poza 01.jpg - ce spuneți? aduce diferențe considerabile față de cum am eu acum (cu mențiunea că woofer-ul va crește la unul de 30cm, cel puțin)? trebuiește făcut ca la carte, în sensul că trebuie alocat nu-știu-cât volum incintelor difuzoarelor și nu-știu-cât volum incintei woofer-ului? Și, e greu de făcut :D ?
c) să aduc calitate frânelor-spate, cel puțin la fel cum am adus aici, pentru că m-am săturat ca la fiecare 6 luni, să desfac butucii de pe spate, să reglez saboții (ceea ce am făcut și astăzi)... Se uzează, și ca să fie eficientă frâna roților de pe spate, trebuiesc 2-3 pedale ca să împingă pistonașul până la capăt, saboții... sau, se reglează manual, aceștia, și frânele sunt strong iară! :D
d) să îmbrac interiorul cu o tapițerie nouă - pentru că a mea, este murdară/ruptă/arsă (de puncte de sudură)/demodată... Știam pe cineva în Jilava... dar știam, voi cunoașteți pe cineva?
e) să mai aduc alte mini-improvizații, gen leduri SMD în stopuri și semnalizări, încălzirea în oglinzi, recondiționare jante (în sensul că au început să se oxideze), să merem cu toții pe transfăgărăsan și nu în ultimul rând, să punem la capăt site-ul oficial, despre care vorbim aici
Ce spuneți?
Și-am să termin c-un P.S. : Mi-am permis să fac un print-screen, la 2 posturi offline, de pe club, au fost hilare :D:)) (în primul rând, pe Mircea îl știu de pe forum, este super de treabă, Cristina este tipa din reclamele Vodafone (relativ aparent, colegă cu mine:D) iar, legat de breloace... hmm, băieții de la ultimul meeting, au primit câte unul de la mine :-"
La punctul b) te pot ajuta eu cu volumul de aer necesar incintei si lungimea si diametrul tubului rezonator daca alegi una tip "bassreflex" ( te pot ajuta doar pt incinta tip sealed sau bass-reflex ) asta in cazul in care cumperi un difuzor de firma , pt ca la acela vei primi niste parametri (T/S) care ajuta la constructia incintei.
legat de punctul c) aicea depinde cat de departe vrei sa mergi si ce idei ai tu. Eu incerc sa fac o conversie de trecere la discuri spate , complicat nu este dar pana nu testez eu nu pot da multe informatii. La DEK incercasem sa adaptez butuci mai mari de nissan sau honda , dar tot asa trebuia facute niste adaptari la strung care erau ireversibile si nu am fost asa decis. Aici mai multe informatii cred ca poti obtine de la Guashe.
Guys, imi vând HU-ul de pe mașină.
Motivul? => Upgrade :)
L-am vândut și apoi ticozaurul a avansat la un alt nivel în materie de HU audio, diferență enormă la calitate și putere. În primul rând am sesizat că are 4V pe ieșiri (față de 2V de la precedentul)...și practic am aceași stație și aceleași dif-uri pe spate, însă se aude mult mai clar și mai puternic :) iar în al doilea rând, toate auxiliarele sunt rear-oriented, așa că USB-ul îl montez pe unde vreau eu, prin bord.
Nu mă criticați, dar eu observ diferențe mari față de ce am avut... și consider un upgrade considerabil. Un review, un preț, niște poze cu bijuteria și un clip (bine că înregistrează N95-ul cu sunet ca lumea).
Astăzi am mai adăguat leduri albe în consola unde se află reglajele de aer și căldură (5 lei două leduri, se vede în clip) și bec cu 3 SMD-uri, pentru plafonieră. TheEnZo, prin aprilie am să mă apuc de cutie, cel mai probabil am să apelez la cunoștințele tale în materie de audio... ca să duc până la bun-sfârșit incinta din punctul b.
Sa il stapanesti sanatos noua achizitie si sa ai parte de el cat mai mult timp
Mulțumesc frumos. TheEnZo, încă o intrebare, sub cutia asta din portbagajul meu se află acest woofer, care îl am și îl folosesc de 3 ani și (încă) sunt mulțumit de el, este excelent pentru ce vor urechile mele de la un subwoofer, momentan. Întrebarea mea este: am pus ochii pe acesta (pic), și l-aș cumpăra pentru incintă, crezi ca aduce "multe" în plus? Nu ma pricep așa tare la specificații...
Mulțumesc frumos. TheEnZo, încă o intrebare, sub cutia asta din portbagajul meu se află acest woofer, care îl am și îl folosesc de 3 ani și (încă) sunt mulțumit de el, este excelent pentru ce vor urechile mele de la un subwoofer, momentan. Întrebarea mea este: am pus ochii pe acesta (pic), și l-aș cumpăra pentru incintă, crezi ca aduce "multe" în plus? Nu ma pricep așa tare la specificații...
Din ce am inteles eu tu folosesti la acel sub de 8" (JBL) acea cutie tip TUB, si vrei sa treci la Sony ala de 12" , acuma depinde si ce statie ai , oricum eu intre Sony si JBL aleg clar JBL .
A doua chestie in orice caz renunta la tubul ala rotund drept incinta, daca vrei calitate foloseste o incinta inchisa , daca esti adeptul unui bass mai galacios iti faci o incinta bass-reflex ... oricum renunta la prostia aia tip tub.
LE. Daca doresti sa ai bass dar nu ceva iesit din comun si ca sa mai ai spatiu in portbagaj, la tico ar merge facuta o policioara din aia custom unde pui 2 difuzoare si pe ea intre difuzoare poti pune un difuzor care in cape acolo eu zic ca unul de 10" intra sigur, de tip FREE-AIR care nu are nevoie de incinta foloseste drept incinta portbagajul, un exemplu aici : LINK
Max. 4x 140/2x 340 watts
RMS power output into 4 ohms 4x 70/2x 170 watts
Max. power output into 1 ohms 4x 180 watts
RMS power output into 2 ohms 4x 90 watts
Frequency response 5-100.000 Hz (-3 dB)
Harmonic distortion <0,05 %
Tubul care il am acum, imi oferă un bass armonic... și sincer nu știu cum s-ar auzi cu o cutie, dar o să ascult sfatul vostru și-am să trec astfel pe una. Nu-mi place bass-ul tip "ppbuff" dacă mă înțelegi, ci cel adânc, armonios (aoleu ce suspect sună :)) )
Să înțeleg ca îmi sugerezi să rămân la acest woofer sau să achiziționez unul de 10"-12" dar JBL? Ideea e ca acel woofer sony îl luam la un preț foarte avantajos și de aceea îl vreau.
Ah, nu pot accesa link-ul...