Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > DAEWOO > Masina mea Daewoo

Reply
 
Thread Tools
Old 13-01-11, 00:38   #406
TM32CIP

Stage 5
 
TM32CIP's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,446
Member of:
[DAEWOO]
Default Re: Tico GR 26 ALE

Quote:
Originally Posted by aXXo View Post
SPE-ul tau e stock, nu? (ma refer la motor)
De fel, bag benzina de la Petrom... si fie ca alimentam de acolo, sau de la oricare alta benzinarie, nu simteam diferente aparent la performanta. Poate ca diferentele se vor simti in timp, la integritatea (functionarea/fiabilitatea) componentelor motorului. Nu sunt inginer in domeniu, habar nu am
Matale nu faci un efort financiar sa te prezinti, in vara, pe TF?
SPE e putin comprimat, dar totusi stock zic eu, iar cu orice alta benzina decat Efix, mai face autoaprindere, in rest ... can-can

Eforturi financiare fac de cativa ani incoace, in continuu
Deocamdata astept sa-mi soseasca 2 bijuterii, o Systema PTW MAX M4A1 si un S din 2006 rosu cu piele alba, full de full ca daily driver ca am ramas fara dieselu` de zi cu zi

La CIP nu am mai lucrat din cauza frigului, dar tre sa ma apuc de el ca la 1 martie incepe camionatul judetean de rally, si voi fi prezent la start intr'o mare forma. PROMIT

Tine-ti masinutza stock pe partea de motorizare si sasiu, si intretine'o cum trebuie, fara acareturi, si te va tine mult si bine. Mie mi-e un dor de Tico de innebunesc, mai merg din cand in cand sa fumez cate o tigara in garaj la volanu bolidului
__________________
FRONT YARD ENGINEERING -- Fastest TICO in the WORLD -->> https://forum.4tuning.ro/111-masina-m...e/page-12.html
TM32CIP is offline   Reply With Quote
Old 13-01-11, 12:27   #407
TheEnZo

Stage 5
 
TheEnZo's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,248
Member of:
[DAEWOO]
Default Re: Tico GR 26 ALE