24-11-08, 11:34
|
#151
|
 Stage 5
Join Date: Nov 2005
Posts: 2,141
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [VW]
|
Re: Renault 11 turbo Zender
Quote:
Originally Posted by TM 09 ZKP
ce glumet esti in ultima vreme BAIETE 
|
kum e ku 1.7 ?zici ca e aspirat la 0.4  )
|
|
|
24-11-08, 16:44
|
#152
|
Stage 3
Join Date: Oct 2006
Posts: 139
|
Re: Renault 11 turbo Zender
Quote:
Originally Posted by NightDevil
kum e ku 1.7 ?zici ca e aspirat la 0.4  )
|
ma sincer nu stiu cum trage ca nu am ajuns inca sa ma plimb cu ia din motive financiare nu am ajuns sa o termin cit despre ce zice gyani ca ar fi puturoasa probabil o fi visat ca sa plimbat cu ia si nu mergea
__________________
|
|
|
25-11-08, 22:49
|
#153
|
 Stage 5
Join Date: Feb 2007
Posts: 1,762
|
Re: Renault 11 turbo Zender
Mai baiete eu zic ce am vazut altceva nu am motive sa zic ,sa stai in spate la un vectra de 1,8 si sa nu poti sa il depasesti ce impresie iti lasa ?
Eu doar incercam sa te motivezi sa o termini odata ca ma enerveaza situatia asta ,pina acum o terminam si daca foloseam materiale RECICLABILE.
__________________
|
|
|
27-11-08, 11:49
|
#154
|
 Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 814
Member of: [DACIA]
|
Re: Renault 11 turbo Zender
|
|
|
27-11-08, 19:50
|
#155
|
Stage 3
Join Date: Oct 2006
Posts: 139
|
Re: Renault 11 turbo Zender
sa stai in spate la un vectra de 1,8 si sa nu poti sa il depasesti ce impresie iti lasa ?
ba gyani iar dezinformez oameni de ce nu spui de ce stateam in spate la vectra?
eram remorcat si normal ca nu aveam cum sa il depasesc
Last edited by tm8bnz; 28-11-08 at 17:06.
|
|
|
14-01-09, 17:00
|
#156
|
Stage 3
Join Date: Jan 2009
Posts: 92
|
Re: Renault 11 turbo Zender
RaduLee mai traiesti ??
|
|
|
19-01-09, 01:38
|
#157
|
Stage 2
Join Date: Mar 2008
Posts: 57
|
Re: Renault 11 turbo Zender
Foarte tare masina !Sunt 100% sigur ca isi face treaba motoru de volvo asa este ? A-si avea avea o mica intreabare daca nu te deranjeaza ... la ce presiune lucreaza tubina ?
|
|
|
19-01-09, 02:30
|
#158
|
4Rally
 Stage 5
Join Date: Dec 2008
Posts: 2,673
Member of: [VW] [Toyota] [2 Roti] [4Rally]
|
Re: Renault 11 turbo Zender
Imi place foarte mult masina meriti felicitari pentru efortul depus dar nu vreau sa sar cu gura sa zic ca e urata sau etc. insa cred ca ii sta mai bine fara stickere ... sa o lasi clasica , asa cum e ea. Succes in continuare la proiect ! respect.
|
|
|
07-03-09, 18:43
|
#159
|
Stage 3
Join Date: Oct 2006
Posts: 139
|
Re: Renault 11 turbo Zender
Quote:
Originally Posted by ALkolic
Foarte tare masina !Sunt 100% sigur ca isi face treaba motoru de volvo asa este ? A-si avea avea o mica intreabare daca nu te deranjeaza ... la ce presiune lucreaza tubina ?
|
da intradevar nu se compara cu cel de 1.4 turbo cu cite ca mergeam la 1.5 bari cu t3, la presiune de 0,7 cel de volvo e de 10 ori mai nervos
|
|
|
07-03-09, 20:37
|
#160
|
Renault Driver
 Stage 5
Join Date: Jun 2005
Posts: 2,121
Member of: [RENAULT] [PEUGEOT] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Renault 11 turbo Zender
Quote:
Originally Posted by TM 09 ZKP
da intradevar nu se compara cu cel de 1.4 turbo cu cite ca mergeam la 1.5 bari cu t3, la presiune de 0,7 cel de volvo e de 10 ori mai nervos 
|
Setul de 1.4 tine max 1.4 bari 
Si totusi sa nu exageram, o fi nervos motorul de volvo dar 1.5 (teoretic) pe 1.4 nu il poti compara cu 0.7 pe cel de 1.7
Oricum e tare masina. Sa o controlezi cu bine
|
|
|
07-03-09, 21:31
|
#161
|
 Stage 5
Join Date: Feb 2007
Posts: 1,762
|
Re: Renault 11 turbo Zender
Deci masina asta ,cam tot ce s-a lucrat la ea s-a facut la mine la garaj ,deci cam stiu tot despre ia, plus ca a fost si un punct de referinta si un targhet pntr mine eu plecind de la 90 cp aspirat ajungind intr-un final si turbo ,mai tot timpul incercam sa Bat r11 si de fiecare data am ramas socat de motorul lui Radu de 1,4 cu ce presiune mergea ,cu un t3 chiar si la 1,8 bar cu toate ca recunostea mai deloc chestia asta in fata mea....,el stie f bine ce zic .
Motorul de volvo il are de la mine si daca ne gindim ca eu il bateam cu volvo care este cu ap 300kg mai greu decit r11 cu evacuare stok f putin lucrat cu un boost-controler ,normal ca el acum simte cu totul altceva ,cind evacuarea lui directa fara nici o curba ,catalisator ,s-au alte restrictii ,cu un intercooler cit botul masinii cu un ecu mai smecher cu un over boost de ap 1 bar ,normal sa i se para ca merge tare ,si chiar merge insa.....
PACAT CA RAMINE SUB ANONIMAT ,NEFIIND UN INPATIMIT AL ACESTUI GEN ,CRED EU........
|
|
|
13-03-09, 09:29
|
#162
|
Renault Driver
 Stage 5
Join Date: Jun 2005
Posts: 2,121
Member of: [RENAULT] [PEUGEOT] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Renault 11 turbo Zender
Chiar sunt curios cum mergea motorul de 1.4 cu interne stock la 1.8 presiune si banuiesc cu un overboost de 2 bari....in conditiile in care peste tot in strainatati ( unde acolo intradevar poti spune ca modifica grav acest motor) sa ajungi sa mergi cu 1.8 - 2 bari schimbi pistoane, biele si camasi.
Last edited by t@uru; 13-03-09 at 09:32.
|
|
|
13-03-09, 12:24
|
#163
|
 Stage 5
Join Date: Dec 2006
Posts: 968
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club] [RENAULT] [Opel] [AirBrush]
|
Re: Renault 11 turbo Zender
mergi cu setul si linia stok pe motorul de 1,4l de gtt...chiuloasa decomprimata, garnitura groasa stransa tare si ameste f bogat ca sa nu o arzi si mai ales ulei cu 60 in coada pe care nu il incalzesti *arzi*...si tine 1,8 bar, dar dupa o linie tre sa o plimbi usor sa se raceasca uleiul...toate liniile (bielele) le-am prapadit cand nu am lasat masina sa se raceasca
__________________
Tractari & asistenta rutiera non stop!!
0767108516
1986 Renault 5 GT Turbo 116HP+
1990 Opel Vectra 4x4 C20Let 204 HP+
2001 Opel Vectra B 20DTI 16V 101HP
1993 VW Transporter 19 Turbo Diesel 75 HP
2011 Opel Astra J 17 CDTI 125 HP
©ME: MY RENAULT 5GTT AND MY VECTRA TURBO WERE STATUS SYMBOLS, THEY WERE SYMBOLIZING ME
|
|
|
13-03-09, 15:40
|
#164
|
Renault Driver
 Stage 5
Join Date: Jun 2005
Posts: 2,121
Member of: [RENAULT] [PEUGEOT] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Renault 11 turbo Zender
1.8 bari pe ceas e echivalent cu un 1.6 real in motor, daca nu chiar un 1.5, dar sincer fara pistoane si biele forjate nu ma risc sa ii dau mai mult de 1.3 real in motor. Poti sa mai scazi timpul de accelerare din usurarea masinii ( si scazi kile bune daca inlocuiesti elemente de caroserie din fibra, geamuri plexi), gume cu aderenta f buna, jante f usoare, decat sa stai si sa iti prajesti garnituri, pistoane si ce mai ai noroc sa cada.
|
|
|
13-03-09, 15:49
|
#165
|
Stage 3
Join Date: Oct 2006
Posts: 139
|
Re: Renault 11 turbo Zender
Quote:
Originally Posted by dj05fmx
mergi cu setul si linia stok pe motorul de 1,4l de gtt...chiuloasa decomprimata, garnitura groasa stransa tare si ameste f bogat ca sa nu o arzi si mai ales ulei cu 60 in coada pe care nu il incalzesti *arzi*...si tine 1,8 bar, dar dupa o linie tre sa o plimbi usor sa se raceasca uleiul...toate liniile (bielele) le-am prapadit cand nu am lasat masina sa se raceasca
|
daca te uiti la niste posturi mai din urma ai sa vezi ca am reusit sa prajesc niste cuzineti la presiunea ceia in rest nam avut treaba cu motorul ce l-am avut de 1.4 am fost mindru tot timpul de el ca nu o trebuit sa il tot desfac cum se intimpla la majoritatea, plus ca eu nu foloseam o aprindere de turbo re208-209, amestecul bogat in jur la 20% nici o data nu am avut detonari sau garnituri arse cu aprinderea de turbo nici nu ai sa poti sa urci un t3 la 1.5 bari am incercat personal
|
|
|
|
|