Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > RENAULT > Masina mea Renault

Reply
 
Thread Tools
Old 11-09-08, 20:40   #91
ag.85.lex

Stage 3
 
ag.85.lex's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 75
Default Re: Clio Williams

nu se mai vinde RS-ul meu.m-am hotarat si ma apuc sa-l reconstruiesc.ceva gen maxi clio cu toate cele:jante 17,motor 2.0 de la clio Rs(172 sau 182,important e sa-l gasesc)sau o conversie pt turbo la asta de-l am acum,roll-cage,scaune de curse,articulatii,suspensie reglabila,etc.o sa dureze,wish me luck guys...
ag.85.lex is offline   Reply With Quote
Old 11-09-08, 21:37   #92
mihai clio willy

Stage 3
 
mihai clio willy's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 138
Default Re: Clio Williams

hai sa fiu eu ce iti urez succes primu'... o sa-ti fie greu da daca o sa reusesti o sa iasa ceva supertare ce probabil numai cunoscatorilor o sa le sara in ochi.........eu unu stu cam cum e sa reconditionezi o masina ca si asta care o am eu si mai ales ca tu vrei sa pui motor de generatie mai noua. mult succes in continuare
mihai clio willy is offline   Reply With Quote
Old 11-09-08, 23:03   #93
ag.85.lex

Stage 3
 
ag.85.lex's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 75
Default Re: Clio Williams

multzam,stiu ca o sa fie greu,de-aia am si zis 2-3 ani pt ca vreau sa fie totul ok si sa nu ma oftic dup-aia ca ar fi trebuit sa fie altfel.pe de alta parte treaba asta implica bani multi...Ideea pe care merg este exact cum ai zis si tu,sa fie observata de catre cine trebuie,nu va fi o masina d show-off,desi wide-body-kitul pe care il am in cap va atrage priviri.iar cu motorul chiar e greu,in primul rand ca se gaseste greu(eu unul nu am gasit pana acum) plus ca vor curge spagile la RAR pt omologare.Ca si idee masina va arata foarte aproape de maxi clio al lui Jean Ragnotti(anii 90).Multa bafta!!!
ag.85.lex is offline   Reply With Quote
Old 12-09-08, 00:27   #94
Dino

Stage 5
 
Dino's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 350
Default Re: Clio Williams

Da-mi voie sa fiu cel ceti ureaza al doilea bafta multa. Eu am restaurat un Williams aproape de la 0 si eram foarte mandru de el ca apoi sa-l modific pt curse. Din experienta si cu prietenie iti spun ca mai mult decat bafta ai nevoie de cu niscaiva cunostinte de ordin tehnic. Ca idee de plecare iti amintesc ca un Maxi Clio1 se vinde si acum pe site.uri de specialitate cu 100-120.000E Banii astia vin din ceva si nu cred ca doar din insumarea pretului pieselor bagate inauntru. Evident tu nu te gandesti sa o duci la asa un nivel, nici nu ar avea rost de fapt, insa totusi la proiectul tau sunt multe modificari de facut pe care ar trebuii sa le iei in calcul de la inceput.
Spre exemplu caroseria golita neaparat trebuie sa o iei la mana si sa o cosi (prin sudura) la fiecare imbinare. Atat Willy cat si 1.8 16v pe care le-am avut aveau desfacute caroseriile in spatele franei de mana si la pedalier. A trebuit sa le aduc intarituri serioase ca sa tina. Deci caroseria ramforsata si pe urma montat rollbarul. Daca pui doar motor 2000 16V (F4R) nu ai rezolvat problema, trebuie intreg lantul pana la roti reechilibrat pentru ca altfel vei rupe planetare, arde ambreaje si sparge cutii. Totul trebuie sa reziste la cei 172 CP si la cuplu de 230 daN. Apoi neaparat iti trebuie frane mai mari ceea ce presupune alte fuzete (RS sau Laguna) fuzete care la randul lor au alte distante intre prezoanele de prindere ale amortizoarelor fata. Drept urmare si astea trebuiesc schimbate. Schimband planetarele si fuzetele, dar mai ales avand alte forte de transmisie , trebuie schimbat si bersoul (sau jug) care la RS costa in jur de 25-30 mil. Astea sunt doar cateva aspecte, dar urmeaza instalatia electrica, cu transponder de cheie, cu calculator de habitaclu si cu calculatorul motorului care musai sa fie perechi ca sa porneasca (toate trei luate de pe aceeasi masina).
Nu vreau sa te descurajez si nu mai continui dar gandeste-te bine inainte de a te apuca sa bagi bani in asa un proiect. Daca crezi ca merita te ajut cu placere cu sfaturi sau chiar cu piese. Un RS faza1 de 172 CP gasesti deja afara de la 5000E, un Williams bun la 6000E. iar un 1.8 16V la 2000E.
__________________
Clio RS 172CP & Cilo Williams, ex-2 buc. Clio1.8 16v
Dino is offline   Reply With Quote
Old 12-09-08, 00:54   #95
Hexer


Stage 5
 
Hexer's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: Clio Williams

Frumos ca inca mai cunt Willi in romania, si sunt oamneni care se scupa cu motoare FP7.
Sunt si eu la un grup de baeti care au 16s sau willi si am vazut mai mutle motoare si masini bine facute. 16s la +300cai si alte vrajeli lanca care era sa plang
Punte spate merge de exemplu de Punte spate Megane, punte spate de la Senic (mai lat cu 3cm si mai tere). Supape mari gasiti la 1.6 16V, distributia poti modifica si canstigi ~30 de cai in functie de electonica.
Eu sunt pe parcurs de a modifica una pentru putere peste 200 cai, deja am 2 motoare intregi si o chiulasa...sper sa iasa un motor intreg si fara probleme cu electonica stand alone...sa vedem, spor la treaba si flacari in esapament
Hexer is offline   Reply With Quote
Old 12-09-08, 02:32   #96
ag.85.lex

Stage 3
 
ag.85.lex's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 75
Default Re: Clio Williams

ooo da,Dino,din pacate cunosc toate aceste aspecte si mi-e groaza sa ma gandesc ca ai dreptate.Bineinteles ca de la motor rebuie schimbat tot in jos,din pacate sunt constient.L-as vinde sa imi iau altceva,gen Rs phase 1 sau 2,dar cum proababil banuiesti,mi-e foarte draga masina si...In afara de aceste aspecte pe care le cunosc si eu(din pacate) trebuie sa recunosc ca partea cu intaritul caroseriei nu o stiam.S-ar putea(cu sigurantza)sa mai am nevoie de ajutorul tau.lasa-mi te rog un pm cu id-ul tau de mess daca se poate,multzam

P.S. :tu ai avut BH XX WMS,parca...am mai discutat noi pe un topic p-aici
ag.85.lex is offline   Reply With Quote
Old 12-09-08, 02:38   #97
ag.85.lex

Stage 3
 
ag.85.lex's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 75
Default Re: Clio Williams

@dino: uitasem,cand m-am referit la maxi clio am facut-o doar din pdv estetic bineinteles
ag.85.lex is offline   Reply With Quote
Old 12-09-08, 10:19   #98
Dino

Stage 5
 
Dino's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 350
Default Re: Clio Williams

Quote:
Originally Posted by Hexer View Post
Frumos ca inca mai cunt Willi in romania, si sunt oamneni care se scupa cu motoare FP7.
Reamintesc pentru interesati:
F7P e motorul de 1.8 16v 136cp
F4R motorul de RS 2.0 172,182 sau 198CP (difera intre ele chiulasa admisia si evacuarea)
F7R motorul de Williams 2.0 147CP (fata de Meganul Coach de 2.0 difera doar chiulasa, admisia si diametrul supapelor)
Willy sunt foarte putine la noi (cred ca functionale nu mai mult de 4).
Dino is offline   Reply With Quote
Old 12-09-08, 12:13   #99
Hexer


Stage 5
 
Hexer's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: Clio Williams

Quote:
Originally Posted by Dino View Post
Reamintesc pentru interesati:
F7P e motorul de 1.8 16v 136cp
F4R motorul de RS 2.0 172,182 sau 198CP (difera intre ele chiulasa admisia si evacuarea)
F7R motorul de Williams 2.0 147CP (fata de Meganul Coach de 2.0 difera doar chiulasa, admisia si diametrul supapelor)
Willy sunt foarte putine la noi (cred ca functionale nu mai mult de 4).

Asta stiu si eu, dar dupa ce am cautat cateva luni un F7R si am gasit la preturi cam mari si stare nestiuta am spus mai bine cumpar/mai multe F7P si lucrez la aia, atata timp ce mai nimic nu imi trebue ce are Willi in plus. Supapele ori cum sunt mici pentru mine, galeria de evacuare e prea scurta pentru ~200cai, admisia schimbata cu clapete independente de BMW M3, vibrochenul si bielele ori cum sunt de diesel, si pistoanele + segmentii trebue schimbate la total alte (eventual megane turbo). Deci ce e mai bun la F7R ori cum trebue schimbat la ceva si mai bun...
Eventual axele cu came ar fi interesat, recalibrat pot sa scoata ~220 cai dar...cu siguranta relantinul va fi prea sus...probabil modificam cel de F7P ca sa am ~296 admisie si ~288 evacuare dar asta trebue calculat la fel si deschiderea va fi testat pe Flowbanch. Asa incat puterea maxima sa fie intre 7000 si 7500, turatia maxima undeva peste 8000, asta din cauza cursei lungi este destul de greu...trebue echilibrat foarte bine, chear si tolerente date de producator sunt prea mari.

Eventual daca aveti si voi ceva idei, sau ati incercat si avet alte solutii...

Last edited by Hexer; 12-09-08 at 12:18.
Hexer is offline   Reply With Quote
Old 12-09-08, 12:26   #100
nxtaz
Old School Cars

Stage 5
 
nxtaz's Avatar
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 1,568
Member of:
[Moderators]
[Fiat]
[Old School Cars]
[Echipa de sprijin]
Default Re: Clio Williams

Vad ca ai masina de mult timp postata dar eu abia acum descopar thread-ul.
Frumoasa masina. Sa o stapanesti sanatos si sa ai spor de muncit la ea
Bafta !
nxtaz is offline   Reply With Quote
Old 12-09-08, 18:09   #101
Dino

Stage 5
 
Dino's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 350
Default Re: Clio Williams

Doar atat: la regimul de turatie la care vrei sa folosesti motorul, s-ar cere o cutie SADEV, daca nu ai posibilitatea, macar schimba cutia de pe F7P (cod JB3) care are rulmenti drepti cu o cutie JC5 (Willy, RS, Laguna) macar pt faptul ca e pe rulmenti conici.

In rest multa bafta sa ai si sa ne mai dai vesti.

PS nu uita de ppa de ulei, mareste-i debitul.
Dino is offline   Reply With Quote
Old 12-09-08, 21:53   #102
mihai clio willy

Stage 3
 
mihai clio willy's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 138
Default Re: Clio Williams

dino eu personal am desfacut cutie jc3 si stiu ca avea rulmenti conici.....nus ce sa zic poate s-o fii schimbat candva placuta cu cod..........

aaaa si apropo legat de puntea spate....vorbisem cu ag 85 lex pe forum de suspensie, cum ca la williams ar potrivii si de la clio RSi (1.8 8v cum ai tu).....ei bine nu e la fel.la williams e mai lata cam cu 3 cm.....asa ca am una de clio RSi acasa aproape noua pe care nu o pot folosii la williams-ul meu...........
masina lui ragotni ar fii un vis dar estetic s-ar putea modifica fiindca am gasit pe net acest tip de body kit si prin anglia pe ebay
mihai clio willy is offline   Reply With Quote
Old 13-09-08, 00:05   #103
Dino

Stage 5
 
Dino's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 350
Default Re: Clio Williams

Eu am si acum o cutie JB3048 desfacuta in garaj si sigur rulmentii sunt drepti. daca vrei le fac maine o poza
Willy l-am fost cumparat cu puntea spate indoita asa ca am pus puntea de pe vechiul 1.8-16V si s-a potrivit perfect. Pana la urma la punte, cele patru prezoane de prindere pe sasiu trebuie sa potriveasca, barele de torsiune au acelasi diametru iar rotile le poti departa ulterior cat vrei cu distantiere.
Nea' Mihai nu mai stii pe nimeni cu Clio Williams, doar noi doi suntem prin zona?
Dino is offline   Reply With Quote
Old 13-09-08, 02:26   #104
dj01fad

Stage 5
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 630
Default Re: Clio Williams

stiu eu ca umbla unul acum ceva vreme prin slatina. tin minte ca avea placuta in bord, w-ul pe scaune, si ceasurile albastre, si era albastru inchis metalizat. arata cam jigarita, dar nu foarte rau. l-am intalnit si in craiova la o liniutza, acum ceva ani, si stiu ca se plangea ca ii limiteaza prea devreme si ca trage prost. eu trec prin slatina cel putin odata pe luna, si daca te intereseaza pot face un ocol sa vad daca mai este unde o vazusem eu.
__________________
citroen xantia 2.0 HDI activa '00
citroen xantia 2.0 HDI break '99
citroen xantia 2.0 TCT activa '99
citroen xantia 3.0 V6 activa '97
dj01fad is offline   Reply With Quote
Old 13-09-08, 19:19   #105
ag.85.lex

Stage 3
 
ag.85.lex's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 75
Default Re: Clio Williams

da asa e.puntea lui willy e mai lata cu 3cm.eu vroiam sa umblu la garda de pe spate dar fiind barele de torsiune"sudate" in rugina am decis sa o schimb si cand am luat una de RSi am constatat ca era mai ingusta,ulterior afland bucuros ca aveam de willy
ag.85.lex is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -