Re: Clio Williams
Unul nou e foarte scump si pe la mine nu gasesc decat nou.
Dar dincolo de acel banal robinet am desfcut motorul si am pus totul nou si original de la pistoane si arbore cotit la ultima garnitura, am lustruit galeriile de admisie si evacuare, am rectificat chiulasa cu 0.4 mm am pus galerie de evacuare 4-2-1 pt cuplu, evacuare inox cap coada, caroseria desfacuta, curatata, sudata, antifonata, pus rollbar demontabil scaun si centuri, toate cu omologare FIA, discuri frana dublu ventilate, kit ambreaj de curse etc. Totul este reversibil piesele originale fiind puse la pastrare masina putand fi adusa la forma de serie oricand. Bordul l-am schimbat cu totul pt a nu fi nevoit sa-l tai pe cel original cu placuta de identificare Williams atunci cand am montat rollbarul. Asa ca acum arata cam asa:
PS Masina este de pregatita de gr N cu axele si electronica de serie, are omologare nationala pt gr.N la coasta pana in 2009.
__________________
Clio RS 172CP & Cilo Williams, ex-2 buc. Clio1.8 16v
|