28 Jan 2015 - 120.000
- ulei 5w40 si filtru
17.05.2015 - 121134 km:
-kit distributie INA + Gates: 460 lei (schimbat 1 data)
-kit accesorii: OE Logan 1.4 +AC benzina: 200 lei (neschimbate niciodata)
-telescop fata KYB: 2x 185 lei (au inceput sa curga)
-rulment sarcina: OE solnitza: 2x16 lei (erau prea ieftin pentru a nu fi schimbat cu telescopul)
-telescop spate KYB 2x 175 lei (vechile SACHS eficiente ca eficiente, da' zgomotu' ?)
-bucsa brat Lemforder 2x30 lei (2 spare)
-pivot lemforder 2x 54 lei
-caseta TRW second hand: 200 lei (trosc, trosc)
-cap bara Lemforder: 55 lei
-bieleta directie Delphi: 2 beri.
-unghi directie - 50 lei
-150 lei manopera
26.09.2015 124.300 km:
Zilele astea am făcut o "curațare" a injectoarelor de benzină la insistențele unui coleg, prin metoda loganu'. Într-adevăr nu mai dă în nas atunci când dau cheie si secunda 2 sunt la 50 la oră. Însă la ralanti tot este o fluctuație sacadantă.
Schimbat cu ocazia asta și bujiile. 8 lei bucata. cod ngk ...168
Am făcut și asigurarea pe 1 an de zile (la romniasigu

din "refericire"), da banu-i șef: 410 lei/12 luni. (mai scump cu 80 lei față de anu' răposat, în ciuda valului de bonificații B14).
Notă: să nu uit să schimb tamponul antibalans până nu vine frigul, și să mai iau un set de caucioace de iarnă.