![]() |
Megane 2SEXY - Jurnal
Salutare. Doresc ca acest thread să fie "Jurnal de Bord" pentru maşinuţa mea.
motor: F4P B722, 1783 cmc, 16 v, 85 kW / ~116 cp / 5750 rpm. fabricaţie: 2002 tip: hatchback optiuni: AC, geamuri electrice fata, oglinzi electrice, CB. Autoturismul a fost achiziţionat vara trecută (5500 euro), cu 45000 km (reali) la bord, acum are aproape 56 k km si merge excepţional. Partea care interesează pe multi, consumul, din câte am văzut pâna acum fetiţa suge din rezervor aşa: -in oraş (pe timp de iarnă) aproximativ 9,6 % ( cu viteza medie de 22,5 km), si doar încălzirea pornita. Acest consum s-a făcut STRICT in oraş cu deplasare exclusiv de acasă la serviciu si viceversa, pe un traseu de aprox. 4 km. -vara in afara localităţilor ~7,1 % , AC folosit numai 20 % din timp, la o viteză de 100 km/h (nu medie). -iarna in afara loc. cu 80 km/h, o medie de 6 % - dar mai rămâne de confirmat pe un alt traseu. -vara cu AC in oraş mi-a sustras din rezervor cam 12,5 % - si acest consum ramane de verificat. Greutatea maşinii: 1180 kg ceea ce o face o adversară redutabilă la liniuţe, atinge 100 km/h in 8,9 secunde. (las în urmă orice tdi de 1,9 l, nemodificat, si ma ţin de orice 2 l, benzinar). Acum partea urata. Masina a fost lovita in fata stanga si in usa stanga spate usor, daune minore, in Franta, aici in tara a fost pupata un c*r de unu cu un astra nou.. s-a reparat dar a ramas cu sechele, (cei de la service nu au facut o treaba buna, si-au cam batut joc de reparatie, haionul nu se inchide bine), cu toate ca ii cunosteam, am aflat de reputatia lor de a schimba piese la pe la masini, asa ca m-am multumit cu ce s-au facut ca au reparat si i-am lasat in pace. (service AUTOMOTOR Craiova). Upgrade (modificari): in prezent masina este stock, nu are nik schimbat, insa pe parcursul acestei veri masina isi va schimba subtil infatisarea, incepand de la folii pe spate + luneta, niste fuste (praguri) mici, o grila metalica jos in fata la radiator, jentile pe 15 sau pe 16 maxim, am gasit niste stickere interesante, mai ramane de vazut unde le pun, si un eleron mic pentru impresie (cel din fabrica mi se pare foarte dragut).. astea sunt modificarile care si le-ar face oricine, sunt in plan, si pana in toamna masina va fi altfel. Fiecare modificare va surveni la timpul ei in functie de malaiul de care voi dispune. La motor NU voi face modificari, anul acesta cel putin, stiu ca pot duce motorul pe la 150 cp cu turbo si cipuita insa nu imi permit, si nici la interior nu simt nevoia de o schimbare inca. Sunteti bineveniti sa veniti cu sugestii si informatii despre ce as putea schimba si de unde pot procura cele necesare. Poze nu am decat pe aceastea deocamdata, dar o sa fac altele mai clare. https://img16.imageshack.us/img16/163...0042op8.th.jpg https://img26.imageshack.us/img26/446...8555fm4.th.jpg Acesta este o bestie facuta: https://img150.imageshack.us/img150/2...534mdz1.th.jpg |
am facut si un mic video
cam neprofesional...
https://www.youtube.com/watch?v=En-P6b9Qmk8 insa imi place cum se aude sunetul motorului... :D |
Re: Megane 2SEXY - Jurnal
astea nu erau de 135/136 CP?
|
Re: Megane 2SEXY - Jurnal
Greutatea maşinii: 1180 kg ceea ce o face o adversară redutabilă la liniuţe, atinge 100 km/h in 8,9 secunde. (las în urmă orice tdi de 1,9 l, nemodificat, si ma ţin de orice 2 l, benzinar).
esti sigur? ai mers cu un tdi cu motor ALR stoc? |
Re: Megane 2SEXY - Jurnal
Quote:
2000 16V are 147 cai.. fiind cea mai puternică , strict la Megane 1 Quote:
Quote:
nu are sansă ;) Eu unu am mers cu 2.0 tdi A3 , cod motor BKD ..din 2008 maşina..şi am mers şi cu meganul lui .. e diferenţă... la o liniuţă înclin spre audi că va câştiga :D Dar spre deosebire de un Golf cu clasicul 1.9 TDI...BKC..BXE ..BLS..105 cai ..lenese :oops: |
Re: Megane 2SEXY - Jurnal
Quote:
|
Re: Megane 2SEXY - Jurnal
Quote:
|
Re: Megane 2SEXY - Jurnal
Frumoasa descriere ai facut la masina....se vede ca esti tipicar si tii la detalii. Si cum mereu exista si un gica contra.......ai afirmat ca te tii de orice masina de 2l aspirat. In martie la legale....as vrea sa ma pun la start cu tine....detin o masina cu asemenea motor dar de generatie veche (1988). Sa nu te sperie puterea...in talon tot 115kw am. bafta in continuare cu masina.
|
Re: Megane 2SEXY - Jurnal
Nu cred ca lasi orice 1.9 tdi in urma, poate la start castigi ca e mai usoara si e benzinara, dar la drum intins te asigur ca ramai cu mult in urma, cuplu la TDI e mult mai superior.
|
Re: Megane 2SEXY - Jurnal
Quote:
de la baiatu', inca nu m-am hotarat, vreau ceva care sa nu sara in ochi, vreau sa se vada numai daca te uiti atent! Quote:
Quote:
masina este o pasiune, imi place sa fie curata, sa stiu eu ca merge bine. azi am fost pe aeroport, am dat o tura prin zapada, trebuia sa fi facut poze.. dar nu am avut timp... si era si inghesuiala (wrx, q7, nissan, octavia), faceau show. :) |
Re: Megane 2SEXY - Jurnal
Acum am vazut ca am scris gresit....am 115 cai....85kw :). Scuze...era bine daca aveam 115 kw
|
Re: Megane 2SEXY - Jurnal
m-am mai plimbat prin afara orasului... cu vro 5,7 litrii la suta, da nu am depasit 80 km/h!
primul lucru care i l-am facut cu ajutorul domnului Vio, de la Logtuning. https://img6.imageshack.us/img6/7255/dsc00094j.th.jpg |
Re: Megane 2SEXY - Jurnal
S-au pus motoare de 1.8 pe megane? E primul care-l vad
|
Re: Megane 2SEXY - Jurnal
Quote:
Îi stă bine 8) , un kit xenon ..şi plânge după jante :cry: şi ai să vezi cum se schimbă aspectul :D Quote:
|
Re: Megane 2SEXY - Jurnal
Quote:
kitul xenon o sa vina cu faruri noi, insa mai asteptam oferte, jantele deasemenea mai au de asteptat pana gasesc unele sa imi placa... dar sunt pe lista ce cumparaturi! Mos Craciun nu a vrut sa mi le aduca! (nu am fost cuminte). Da este de 1,8 si eu m-am uitat cîş cand am vazut-o prima data, dar se merita! Se poate cobori usor de spate vro 2-3 cm, (in 6 ore de munca), avantajul barii de torsiune. |
All times are GMT +2. The time now is 04:33. |
- Copyright 2025 4Tuning