07-02-11, 09:29
|
#196
|
Stage 5
Join Date: May 2004
Posts: 747
Member of: [DACIA]
|
Re: B 48 CUP, fost 27WLI, masina zeXstar
Incercare cu bara de intarire de spate si poza cu unghiul rotii de fata
|
|
|
07-02-11, 15:11
|
#197
|
Stage 4
Join Date: Dec 2010
Posts: 227
|
Re: B 48 CUP, fost 27WLI, masina zeXstar
frumoasa bara
... dar cu unghiu ala de calcare a rotilor fata ,pneurile se uzeaza stil "e 30" nu?
|
|
|
07-02-11, 18:44
|
#198
|
Stage 5
Join Date: May 2004
Posts: 747
Member of: [DACIA]
|
Re: B 48 CUP, fost 27WLI, masina zeXstar
Am explicat mai la deal cum e cu uzatul pneurilor. Nu intentionez sa rulez o viata cu un set de pneuri. Am podul plin de cauciuc, este absolut irelevanta uzura pe interior.
Si am mai explicat mai la deal, pentru cine citeste, ca in mod normal tocesc anvelopele pe exterior, datorita virajelor atacate mereu in forta.
|
|
|
07-02-11, 19:08
|
#199
|
Stage 4
Join Date: Dec 2010
Posts: 227
|
Re: B 48 CUP, fost 27WLI, masina zeXstar
aaha ms
|
|
|
07-02-11, 20:38
|
#200
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 1,590
Member of: [DACIA]
|
Re: B 48 CUP, fost 27WLI, masina zeXstar
NU....deci....omu` e nebun
|
|
|
07-02-11, 20:41
|
#201
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,247
Member of: [DACIA]
|
Re: B 48 CUP, fost 27WLI, masina zeXstar
La fel au unghiul si Loganurile de la cursele de circuit din Germania
|
|
|
08-02-11, 09:24
|
#202
|
Stage 5
Join Date: May 2004
Posts: 747
Member of: [DACIA]
|
Re: B 48 CUP, fost 27WLI, masina zeXstar
La fel au toate masinile de curse (ungiul de cadere reglabil) si foarte multe masini au si unghiul de fuga reglabil
|
|
|
08-02-11, 09:58
|
#203
|
Stage 4
Join Date: Dec 2010
Posts: 227
|
Re: B 48 CUP, fost 27WLI, masina zeXstar
care este diferenta intre unghi de fuga si de cadere? ca nuu stiu...
|
|
|
08-02-11, 11:17
|
#204
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Apr 2007
Posts: 1,114
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [DACIA]
|
Re: B 48 CUP, fost 27WLI, masina zeXstar
goagle search , aflai in 2 secunde.
|
|
|
08-02-11, 11:34
|
#205
|
Stage 5
Join Date: May 2004
Posts: 747
Member of: [DACIA]
|
Re: B 48 CUP, fost 27WLI, masina zeXstar
UNGHI DE FUGA - Unghiul dintre axa de directie a vehiculului si o linie verticala, privit din lateral.
Recomand tuturor sa citeasca cu atentie CE inseamna unghiurile directiei si suspensiei.
Multi "meseriasi" le denumesc "unghi de fuga" , insa unghiurile directiei si suspensiei in totalitatea lor cuprind si unghiul de fuga.
Atunci cand privesti masina din lateral, tragi o linie perfect verticala, imaginara, care trece prin punctul de sprijin superior al amortizorului fata. Apoi tragi o linie, tot imaginara, din axul fata pana la acelasi suport superior al amortizorului. Unghiul facut de cele 2 linii imaginare este unghiul de fuga. Atunci cand lovesti bordura si roata se deplaseaza catre inapoi, atunci ai miscosrat unghiul de fuga.
Daca am spus ceva gresit, sa ma corecteze cineva
Unghiul de cadere este unghiul format de cele 2 roti privite din fata masinii, iar unchiul de convergenta este unghiul forma de cele 2 roti privite de deasupra masinii.
Iata un link cu chestii pe care trebuie sa le stie orice conducator auto. Cati dintre voi stiati ca trebuie sa verificati periodic unghiurile?
Poze, bara spate de intarire, provizoriu
|
|
|
08-02-11, 11:48
|
#206
|
Stage 5
Join Date: Jan 2009
Posts: 356
Member of: [DAEWOO]
|
Re: B 48 CUP, fost 27WLI, masina zeXstar
http://www.justih.org/Binder-Bench/a...1&d=1281709430 ca sa completez "discursul" lui Dsign ii engleza ii spune caster angle pentru cine vrea sa caute sa dea pe wikipedia...
__________________
|
|
|
08-02-11, 15:42
|
#207
|
Stage 4
Join Date: Dec 2010
Posts: 227
|
Re: B 48 CUP, fost 27WLI, masina zeXstar
ahaa ms mult ... ca la carte
|
|
|
08-02-11, 17:17
|
#208
|
Stage 5
Join Date: May 2004
Posts: 747
Member of: [DACIA]
|
Re: B 48 CUP, fost 27WLI, masina zeXstar
Gata, ma intorsei din probe, si pot sa spun urmatoarele :
- rondul de la 23 august, unde ne mai intalnim noi + virajul de stanga catre troleibuze, in a2a aproape blana, Zambila sta bine si de bot si de cur
- mamicile cu copilasii in carucior din zona nu prea stau bine si manevrele mele le arunca botul plin de injuraturi in directia mea
- dublul viraj de pe Petricani, spre Pipera, la 140km/h, anvelopele fac scandal maxim
- stanga catre DRPCIV Pipera in rond, aceeasi treapta a2a la 5000 ture, anvelopele pornesc revolta
- IKEA e in sarbatoare, a venit Dani cu Zambila la plimbare, cateva ronduri "taiate" la aprox 80km/h, anvelopele sunt in mijlocul revoltei
- drumul dintre Metro si Gradina zoologica - prin virajele alea - treapta a3a - anvelopele aproape au decedat
- Gradina Zoologica, deja au trecut 45min de stres, evacuarea incepe sa se revolte si ea, anvelopele s-au obisnuit cu ideea masacrului
- Sos de Centura spre Pantelimon, 200 pe ceas - in sfarsit imi urca si mie pana la 200 ca celorlalti colegi ! - evacuarea da rateuri strasnice, corpul clapeta cu diametru marit isi face treaba
- paznicul de la Selgros Pantelimon este iarasi in alerta, nebunul ala cu Loganul albastru iarasi face teste prin parcarea goala... de data asta mai si pocneste evacuarea
- caroseria nu mai tremura asa tare la trecerea peste denivelarile de pe straduta mea neasfaltata de acasa - deci bara de intarire pe spate este buna de ceva !
|
|
|
08-02-11, 17:32
|
#209
|
Stage 5
Join Date: Sep 2005
Posts: 800
Member of: [4Rally]
|
Re: B 48 CUP, fost 27WLI, masina zeXstar
Ai facut treaba buna. Felicitari!!!!!!
|
|
|
08-02-11, 18:45
|
#210
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Sep 2007
Posts: 1,780
Member of: [DACIA]
|
Re: B 48 CUP, fost 27WLI, masina zeXstar
Quote:
Originally Posted by dsign
Gata, ma intorsei din probe, si pot sa spun urmatoarele :
- rondul de la 23 august, unde ne mai intalnim noi + virajul de stanga catre troleibuze, in a2a aproape blana, Zambila sta bine si de bot si de cur
|
Gramada peste limitatoarele alea de viteza ? Ficatul ce zice ?
|
|
|
|
|