Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > DACIA > Masina mea Dacia

Reply
 
Thread Tools
Old 03-02-11, 10:44   #181
B-61-KYS

Stage 5
 
B-61-KYS's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 2,095
Member of:
[DACIA]
[Ghetto Cult]
Default Re: B 48 CUP, fost 27WLI, masina zeXstar

Aseara m-am desteptat si eu : bara stabilizatoare de mai sus , e de spate....
B-61-KYS is offline   Reply With Quote
Old 03-02-11, 13:19   #182
B-99-SAA
Daewoo Driver

Stage 5
 
B-99-SAA's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 3,540
Member of:
[DAEWOO]
Default Re: B 48 CUP, fost 27WLI, masina zeXstar

Foarte frumoasa masina, modificari muuuulte si de bun gust! Spor la treaba in continuare
B-99-SAA is offline   Reply With Quote
Old 05-02-11, 08:23   #183
tescarau

Stage 2
 
tescarau's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 39
Thumbs up B 48 CUP coment by AGENTUL NYT

metre,masina arata bine,ce te-a apucat aseara la carol,ti-ai bagat vreun furtun de la teava de esapament in habitaclu si trasesei dioxidul de carbon,motor cu reactie de pe vreun mig cand iti pui,ori e unicat pina la capat,ori numai e...stima!
tescarau is offline   Reply With Quote
Old 05-02-11, 18:13   #184
dsign

Stage 5
 
dsign's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 747
Member of:
[DACIA]
Default Re: B 48 CUP, fost 27WLI, masina zeXstar

Noutati:

- galerie evacuare reparata/refacuta
- unghiuri cadere fata puse pe minus (adica asa /----\ pentru cine nu cunoaste)
- corp clapeta marit - de aia ati vazut masina facand mare zgomot aseara la Carol
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	02022011(002).jpg
Views:	368
Size:	210.2 KB
ID:	1858689   Click image for larger version

Name:	02022011(003).jpg
Views:	316
Size:	241.0 KB
ID:	1858690   Click image for larger version

Name:	02022011.jpg
Views:	255
Size:	209.8 KB
ID:	1858691  

Click image for larger version

Name:	04022011(001).jpg
Views:	251
Size:	382.0 KB
ID:	1858692  
dsign is offline   Reply With Quote
Old 05-02-11, 19:04   #185
quick_silver2

Stage 5
 
quick_silver2's Avatar
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 3,414
Member of:
[DACIA]
[2 Roti]
Default Re: B 48 CUP, fost 27WLI, masina zeXstar

Quote:
Originally Posted by dsign View Post
Noutati:

- galerie evacuare reparata/refacuta
- unghiuri cadere fata puse pe minus (adica asa /----\ pentru cine nu cunoaste)
- corp clapeta marit - de aia ati vazut masina facand mare zgomot aseara la Carol
Intreb doar, din proprie curiozitate
La ce te ajuta unghiu pe fata pe minus?

Nu e cam tot aceasi treaba ca " roade gumele mai repede "
Detaliaza te rog putin..
quick_silver2 is offline   Reply With Quote
Old 05-02-11, 20:43   #186
dsign

Stage 5
 
dsign's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 747
Member of:
[DACIA]
Default Re: B 48 CUP, fost 27WLI, masina zeXstar

Unghiul de cadere determina pozitia rotii asa cum o privesti din fata masinii. Asa /---\ au BMW-urile pe spate.

Intr-adevar, se toceste interiorul anvelopei, insa asta nu inseamna ca toata anvelopa se toceste mai repede


Daca pun rotile pe drept la cadere, toate anvelopele mele se tocesc la exterior, datorita stilului animalic de abordare a virajelor.

Cand cracanezi rotile in felul acela, adica faci caderea pe minus, roata din exteriorul virajului (adica fix roata care este incarcata mai mult) va sta perfect pe asfalt si nu va mai toci exteriorul anvelopei.

Am incercat sa explic in cuvinte cat mai simple.


Cat despre tocit anvelope pe interior : nu-i grija, oricum la mine nu tin anvelopele ca la altii, zece ani. Un set de anvelope pe sezon imi permit si eu, ca doar sunt nabab


Ideea este preluata de la curse, nu am facut eu acum mare inventie.

Last edited by dsign; 05-02-11 at 20:49.
dsign is offline   Reply With Quote
Old 05-02-11, 21:28   #187
nosturbina

Stage 5
 
nosturbina's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 345
Default Re: B 48 CUP, fost 27WLI, masina zeXstar

ok ok... cam inutila explicatia referitoare la motivul pentru care ai pus unghiul pe minus adica /---\, dar cred ca ar fi mai de folos sa ne spui cum l-ai trecut pe minus. Daca esti baiat de baiat, poate de spui si cum ai majorat raza corpului clapeta?
nosturbina is offline   Reply With Quote
Old 05-02-11, 21:34   #188
B XX ADI

Stage 5
 
B XX ADI's Avatar
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 2,532
Member of:
[VW]
[DACIA]
[RENAULT]
[DreamWorks Club]
Default Re: B 48 CUP, fost 27WLI, masina zeXstar

nu cred ca omu' a scris degeaba...a explicat care sunt efectele...
B XX ADI is offline   Reply With Quote
Old 06-02-11, 00:26   #189
alex86

Stage 5
 
alex86's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 798
Member of:
[4Rally]
Default Re: B 48 CUP, fost 27WLI, masina zeXstar

Le-a trecut pe minus cu SURUBURI REGLARE CADERE AMORTIZOARE FATA si cu siguranta este foarte bine pe viraje
alex86 is offline   Reply With Quote
Old 06-02-11, 01:43   #190
dsign

Stage 5
 
dsign's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 747
Member of:
[DACIA]
Default Re: B 48 CUP, fost 27WLI, masina zeXstar

Setarea unghiului de cadere s-a facut si anul trecut, in vara, am scris cu o pagina doua in urma, pentru cine a avut buna credinta sa citeasca.

Intr-adevar, se numesc Camber Bolts si se folosesc destul de des in astfel de situatii.


Corpul clapeta a fost marit prin prelucrarea unuia vechi, confectionarea unei clapete noi si montarea unui MPP nou. Nu am participat la prelucrarea propriu-zisa, asa ca nu va pot oferi mai multe detalii.
dsign is offline   Reply With Quote
Old 06-02-11, 12:44   #191
b08ygs
Dacia Driver

Stage 5
 
b08ygs's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 5,180
Member of:
[DACIA]
[Old School Cars]
Default Re: B 48 CUP, fost 27WLI, masina zeXstar

Quote:
Originally Posted by dsign View Post
Corpul clapeta a fost marit prin prelucrarea unuia vechi, confectionarea unei clapete noi si montarea unui MPP nou. Nu am participat la prelucrarea propriu-zisa, asa ca nu va pot oferi mai multe detalii.
Corpul clapeta la baza de care era? De 1,4 sau de 1,6? Exista vreo diferenta intre ele? Sau difera doar softul? Banul(clapeta in sine) din ce a fost facuta? Am vrut sa fac si eu pt cineva si mesteru unde am fost la refuzat ca era prea subtire materialul si nu avea din ce sa prelucreze....
__________________

Pasionat de fiarele vechi care merg mai spectaculos ca plasticele de ultima generatie....
O batrana din '76
b08ygs is offline   Reply With Quote
Old 06-02-11, 13:41   #192
quick_silver2

Stage 5
 
quick_silver2's Avatar
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 3,414
Member of:
[DACIA]
[2 Roti]
Default Re: B 48 CUP, fost 27WLI, masina zeXstar

Quote:
Originally Posted by dsign View Post
Unghiul de cadere determina pozitia rotii asa cum o privesti din fata masinii. Asa /---\ au BMW-urile pe spate.

Intr-adevar, se toceste interiorul anvelopei, insa asta nu inseamna ca toata anvelopa se toceste mai repede


Daca pun rotile pe drept la cadere, toate anvelopele mele se tocesc la exterior, datorita stilului animalic de abordare a virajelor.

Cand cracanezi rotile in felul acela, adica faci caderea pe minus, roata din exteriorul virajului (adica fix roata care este incarcata mai mult) va sta perfect pe asfalt si nu va mai toci exteriorul anvelopei.

Am incercat sa explic in cuvinte cat mai simple.


Cat despre tocit anvelope pe interior : nu-i grija, oricum la mine nu tin anvelopele ca la altii, zece ani. Un set de anvelope pe sezon imi permit si eu, ca doar sunt nabab


Ideea este preluata de la curse, nu am facut eu acum mare inventie.
Am inteles! Multumesc de lamurire..
quick_silver2 is offline   Reply With Quote
Old 06-02-11, 13:53   #193
Buga
Dacia Driver

Stage 5
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 1,779
Member of:
[DACIA]
Default Re: B 48 CUP, fost 27WLI, masina zeXstar

Quote:
Originally Posted by nosturbina View Post
ok ok... cam inutila explicatia referitoare la motivul pentru care ai pus unghiul pe minus adica /---\, dar cred ca ar fi mai de folos sa ne spui cum l-ai trecut pe minus. Daca esti baiat de baiat, poate de spui si cum ai majorat raza corpului clapeta?
Vezi ca ti a mentionat omu cum s a procedat la marirea corpului clapeta , asta asa , ca ' ie el baiat de baiat ' ......


+ 1 la intrebarile lui YGS\DVL\Shaormaman\Grasu\Cristi\etc
Buga is offline   Reply With Quote
Old 06-02-11, 16:58   #194
dsign

Stage 5
 
dsign's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 747
Member of:
[DACIA]
Default Re: B 48 CUP, fost 27WLI, masina zeXstar

@ygs, la motoarele de 1.4 mpi si 1.6 mpi toate perifericele au aceleasi cote, fara nici un fel de diferenta.

Cursa pistonului este singura cota importanta care determina diferenta de cilindree si harta de injectie. In rest, toate sunt la fel.

Am pornit de la un corp clapeta normal, de Logan MPI, alezat, honuit, etc. Banutul e facut din ceva metal, dar nu stiu sa spun din ce si mi-e cam lene sa-l desfac sa vad.

E facut bine, pentru ca inchide perfect, relantiul sta bine si la rece si la cald, sta bine si dupa forja si dupa mers linistit. Banutul a fost ajustat manual din cate stiu.



@nosturbina, inca nu ne tragem de sireturi ca sa faci asemenea afirmatii. Consider ca daca ai nevoie de o informatie, trebuie s-o soliciti respectuos. Nu m-a deranjat inca exprimarea ta, dar mi-a atras atentia. Informatia ceruta ti-am oferit-o, la fel voi face si in viitor daca mai ai nevoie sa stii ceva. Iar cand spui ca ceva e inutil, trebuie sa oferi si argumentul. Acum sunt "baiat de baiat"?

Last edited by dsign; 06-02-11 at 17:01.
dsign is offline   Reply With Quote
Old 06-02-11, 18:04   #195
Andreea13
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
Andreea13's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 1,113
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[DACIA]
Default Re: B 48 CUP, fost 27WLI, masina zeXstar

Quote:
Originally Posted by b08ygs View Post
Corpul clapeta la baza de care era? De 1,4 sau de 1,6? Exista vreo diferenta intre ele? Sau difera doar softul? Banul(clapeta in sine) din ce a fost facuta? Am vrut sa fac si eu pt cineva si mesteru unde am fost la refuzat ca era prea subtire materialul si nu avea din ce sa prelucreze....
batranelul ala obosit abia a luat 2 cote si a si zis ca nu se poate .
m`am intalnit cu Vali (cel cu ochelari care lucreaza acolo) la un party si a zis ca se facea fara probleme , dar ai vorbit cu cine nu trebuia.
Dane , nu te`ai obisnuit ma cu "populatia" acestui forum , multi vor totul mura`n gura , asa e la noi.
Andreea13 is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -