Quote:
Originally Posted by Ja_Rule
foarte bine ai facut ca ai taiat doar o spira jumate mai tre sa`i intaresti amortizoarele .. nu`mi place ca ai taiat cand arcu` era comprimat (asa mi se pare mie, posibil sa gresesc), ca n`ai curatat si vopsit arcu`si n`ai schimbat mansonu` de cauciuc de pe capatu` arcului .. in rest a iesit frumos
P.S.: o sa`ti dau o poza cu dacia mea sa vezi diferenta intre cocostarc si decocostarcire
|
1:-am taiat cand arcul era scos din presa;
2:-de vopsit si curatat nu prea vad rostul deoarece este dedesupt si or sa se murdareasca la loc;de ce sa muncesc degeaba???(si nici nu prea mai aveam timp si de asta.........)
3:-mansonul de la capatul arcului am fost schimbat si el ,chiar cu unul mai gros,am pus dinala de apa de duce la calorifer;am tasi arcul la capat la polizor dupa ce l-am taiat pt a nu taia mansonul!
acum nu stiu ce sa fac cu jantele sa le las negre sau sa le fac albe..............imi plac negre mai ales ca se si asorteaza cu multe alte elemente negre de pe masina!azi mi-am batut capul cu Bamby vreo 2 ore sa o facem sa o ia la sfert de cheie,nu mai vroia deloc sa porneasca,dar dupa ce am pus toata aprinderea la punct si am schimbat si bucsile la electromotor plus un mic reglaj la GPL...........doar ii arat cheia!