05-05-09, 21:35
|
#2836
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2006
Posts: 3,899
Member of: [DACIA] [Dacia Rally Team]
|
Re: Dacia 1300 la a doua tinerete!!!-BR 98 NIG
doar pt un vas de stropgel nu trebuie mutata bateria in portbagaj!are locul lui special...
cablu de soclu unde e,nu e necesar???
|
|
|
05-05-09, 22:27
|
#2837
|
Stage 5
Join Date: Apr 2007
Posts: 3,866
Member of: [BMW] [DACIA]
|
Re: Dacia 1300 la a doua tinerete!!!-BR 98 NIG
Intentionez mai demult sa transfer bateria in portbagaj pentru a mai echilibra masele
Si actualul carburator si cel original dat jos cu ceva timp in urma, functioneaza perfect fara sa trag soclul la pornire chiar si la sub -10 grade.
|
|
|
05-05-09, 22:36
|
#2838
|
Virtual Tuner
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 2,851
Member of: [Design Team] [PARTICIPANT CURSE] [Virtual Tuning] [Freehand Design Usergroup]
|
Re: Dacia 1300 la a doua tinerete!!!-BR 98 NIG
compartimentul motor plange dupa niste DHLA`uri cu admisii orizontale Bogdane!!
|
|
|
06-05-09, 01:36
|
#2839
|
Stage 5
Join Date: Aug 2007
Posts: 1,101
Member of: [VW] [PEUGEOT] [Echipa de sprijin]
|
Re: Dacia 1300 la a doua tinerete!!!-BR 98 NIG
Haha, Bogdan, m-am tinut putin dupa tine atunci... Dar te-am prins!
Masina arata bine bine rau in realitate, pozele sunt pentru a-ti face o idee... Trebuie vazuta live!
O bara intre oale pentru fata macar nu gasesti?
__________________
#E30 powah! (OO==[][]==OO)
325 i, 4.10 Open, FULL M-Tech II Plastic, Pfeba lip, ShadowLine, SPARCO strut bar, Recaro black leather interior, WEBASTO, 4xElectric windows, 9J all around... what a mess
|
|
|
06-05-09, 09:20
|
#2840
|
Stage 5
Join Date: Apr 2007
Posts: 3,866
Member of: [BMW] [DACIA]
|
Re: Dacia 1300 la a doua tinerete!!!-BR 98 NIG
Quote:
Originally Posted by HoricutzWSR
compartimentul motor plange dupa niste DHLA`uri cu admisii orizontale Bogdane!!
|
Si apoi un peco doar pentru mine, cu sponsori generosi ..merg in fiecare zi cu masina..e nejustificat un consum triplu
IMAGINE, va veni si o bara intre oalele fata,am avut-o in plan inca din faza de tinichigerie dar nu mi-a mai permis timpul dat de faptul ca trebuia sa terminam masina cat mai repede pentru a elibera spatiul locativ in care se lucra la ea.
|
|
|
06-05-09, 11:02
|
#2841
|
Stage 4
Join Date: Apr 2007
Posts: 229
|
Re: Dacia 1300 la a doua tinerete!!!-BR 98 NIG
Din contra... O perche de carburatoare orizontale reglate bine reduc consumul de combustibil la mers normal. Timpul le rezolva pe toate . Oricum e frumoasa foc masina.
|
|
|
06-05-09, 13:07
|
#2842
|
Stage 2
Join Date: May 2007
Posts: 55
|
Re: Dacia 1300 la a doua tinerete!!!-BR 98 NIG
Quote:
Originally Posted by Nastase Bogdan
Si apoi un peco doar pentru mine, cu sponsori generosi ..merg in fiecare zi cu masina..e nejustificat un consum triplu
IMAGINE, va veni si o bara intre oalele fata,am avut-o in plan inca din faza de tinichigerie dar nu mi-a mai permis timpul dat de faptul ca trebuia sa terminam masina cat mai repede pentru a elibera spatiul locativ in care se lucra la ea.
|
Salut,
desi sunt sigur ca te-ai documentat in privinta barei, iti dau si eu o idee ... daca nu cumva ai dat de aceste fotografii pe net.
Bafta multa.
|
|
|
06-05-09, 13:38
|
#2843
|
Stage 5
Join Date: Apr 2007
Posts: 3,866
Member of: [BMW] [DACIA]
|
Re: Dacia 1300 la a doua tinerete!!!-BR 98 NIG
Multumesc pentru poze
Eu nu voi recurge la sudura, m-am gandit sa fac 2 suporti metalici solizi si sa-i prind pe lateralele superioare ale oalelor cu suruburi trecatoare si apoi pe suporti sa sudez bara mediana
|
|
|
06-05-09, 13:57
|
#2844
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 1,097
|
Re: Dacia 1300 la a doua tinerete!!!-BR 98 NIG
"2 suporti metalici solizi si sa-i prind pe lateralele superioare ale oalelor cu suruburi trecatoare SI CONTRAPLACI si apoi pe suporti PRIND CU SURUBURI bara mediana "
N-ar fi fost mai bine daca ziceai asa?
|
|
|
06-05-09, 14:09
|
#2845
|
General Supervisor
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of: [Super Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [BMW] [MERCEDES] [2 Roti] [ALFA ROMEO]
|
Re: Dacia 1300 la a doua tinerete!!!-BR 98 NIG
Mă întrebam şi eu dacă nu cedează tabla de la oale dacă o laşi simplă...
|
|
|
06-05-09, 16:10
|
#2846
|
Stage 5
Join Date: Apr 2007
Posts: 3,866
Member of: [BMW] [DACIA]
|
Re: Dacia 1300 la a doua tinerete!!!-BR 98 NIG
Quote:
Originally Posted by aleks
Mă întrebam şi eu dacă nu cedează tabla de la oale dacă o laşi simplă...
|
Daca exploatezi in mod normal masina si nu pui amortizoare intarite si arcuri mult mai rigide nu are de ce sa cedeze
Masina din pozele puse de Bontan este R12 Monte Carlo la care s-au facut intarituri suplimentare si atasarea bratelor rollbar-ului pentru a se preta fara probleme conditiilor de raliu,macadam,etc..
|
|
|
06-05-09, 16:26
|
#2847
|
Registered
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,803
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Dacia 1300 la a doua tinerete!!!-BR 98 NIG
da cum aerisesti etrierii spate ?
|
|
|
06-05-09, 21:22
|
#2848
|
Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 2,622
Member of: [Moderators] [Midnight Racers] [Oltcit] [DACIA] [Echipa de sprijin] [Dacia Rally Team] [VW]
|
Re: Dacia 1300 la a doua tinerete!!!-BR 98 NIG
O foarte bună intrebare pusă de Florin ... cât despre bara aia de rigidizare, am mai discutat ... nu`i cazu` la dacie ... mai repede fă`ti suspensia după reteta bătrânilor si o să vezi atunci diferenta... uite special pentru tine iti fac un pret irezistibil la intăritul amortizoarelor
|
|
|
06-05-09, 23:19
|
#2849
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2006
Posts: 3,899
Member of: [DACIA] [Dacia Rally Team]
|
Re: Dacia 1300 la a doua tinerete!!!-BR 98 NIG
din proprie experienta Bogdane iti spun ca bara aia nu are nici un rol in afara de cel estetic!
|
|
|
07-05-09, 07:52
|
#2850
|
Stage 5
Join Date: Apr 2007
Posts: 3,866
Member of: [BMW] [DACIA]
|
Re: Dacia 1300 la a doua tinerete!!!-BR 98 NIG
Quote:
Originally Posted by B 89 WRC
da cum aerisesti etrierii spate ?
|
Demontand jantele spate..simplu,nu?..am facut-o de 2 ori pana acum(cand am montat puntea spate si cand am inlocuit semipuntile fata)
Multumesc Ja Rule,discutam la Brasov ca intentionez sa le fac.
|
|
|
|
|