Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > DACIA > Masina mea Dacia

Closed Thread
 
Thread Tools
Old 07-05-09, 08:05   #2851
CyberCSX
Banned

Stage 5
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 2,237
Default Re: Dacia 1300 la a doua tinerete!!!-BR 98 NIG

Quote:
Originally Posted by Nastase Bogdan View Post

@CyberCSX, cum sa vopsesc jantele astea..daca le vroiam negre sau albastre asa le cautam/comandam
Pai e simplu de tot sa l-e schimbi culoarea dar e ceva migaleala.

Trebuie sa-ti procuri cīteva role de banda adeziva de hīrtie ce se foloseste la vopsitoriile auto, banda lata de 10 - 15 mm cu care acoperi suprafetele ce nu trebuiesc vopsite. Aici e migaleala ca trebuiesc acoperite perfect.

Acum tragi vopseaua dorita cu un pistol de vopsit bun exact ca īn hala de vopsitorie auto. Dupa ce s-a uscat vopseaua, dai jos banda adeziva de hīrtie (se ia foarte usor) dupa care dai pe toata jenta (suprafata vopsita si nevopsita) vreo 2 - 3 straturi de lac transparent special de jenti. Astfel nu numai ca luceste de-ti ia ochii da-ti si protejeaza jantele de zgīrieruri (mici) de rulaj provocate de pietris, si ce se mai afla asa pe sosea, praful de la placutele de frīna (pe fata) nu se depune asa de rau si se lasa mai usor curatate.

Treaba asta o poti face tu daca bineīnteles ai conditii si tot ce-ti trebuie sau fiecare vopsitor auto bun care-si cunoaste mesera.

Chiar daca nu l-e vopsesti deoarece nu doresti sau n-ai timp, retine procedura pt. viitor.
CyberCSX is offline  
Old 07-05-09, 08:11   #2852
Nastase Bogdan

Stage 5
 
Nastase Bogdan's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 3,866
Member of:
[BMW]
[DACIA]
Default Re: Dacia 1300 la a doua tinerete!!!-BR 98 NIG

Din ciclul "ce Dacie e asta dom'le"...auzita intamplator..aseara,dupa 90 min. de cosmetizare generala e gata de drum spre Brasov
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	DSC04942.JPG
Views:	350
Size:	1.27 MB
ID:	906254   Click image for larger version

Name:	DSC04944.JPG
Views:	267
Size:	1.30 MB
ID:	906255   Click image for larger version

Name:	DSC04946.JPG
Views:	223
Size:	1.32 MB
ID:	906256  

Click image for larger version

Name:	DSC04948.JPG
Views:	258
Size:	1.34 MB
ID:	906257   Click image for larger version

Name:	DSC04949.JPG
Views:	211
Size:	1.45 MB
ID:	906258   Click image for larger version

Name:	DSC04950.JPG
Views:	208
Size:	1.30 MB
ID:	906259  

Click image for larger version

Name:	DSC04953.JPG
Views:	171
Size:	1.48 MB
ID:	906260   Click image for larger version

Name:	DSC04959.JPG
Views:	358
Size:	1.41 MB
ID:	906261   Click image for larger version

Name:	DSC04952.JPG
Views:	162
Size:	1.35 MB
ID:	906262  

Click image for larger version

Name:	DSC04954.JPG
Views:	240
Size:	1.23 MB
ID:	906263  
Nastase Bogdan is offline  
Old 07-05-09, 08:40   #2853
B-11-AYG
Renault Driver

Stage 5
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 3,640
Member of:
[VW]
[DACIA]
[RENAULT]
[Competitor CNCA]
Default Re: Dacia 1300 la a doua tinerete!!!-BR 98 NIG

Quote:
Originally Posted by bolidu' View Post
din proprie experienta Bogdane iti spun ca bara aia nu are nici un rol in afara de cel estetic!
pai normal ca la tine e pusa pe surubu de la amortizor

nu stiu cum la voi nu are nicun rol, ca la mine cornieru de raft si-a facut foarte bine treaba, si chiar sa simptit prezenta lui

si totusi Bogdane poate poti sa le faci ceva la dungi

Last edited by SirNenea; 07-05-09 at 10:46.
B-11-AYG is offline  
Old 07-05-09, 08:40   #2854
CyberCSX
Banned

Stage 5
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 2,237
Default Re: Dacia 1300 la a doua tinerete!!!-BR 98 NIG

Frumos lucrata. Toata stima!

Īn interior ia-i facut ceva sau ai lasat-o 1:1 originala?
CyberCSX is offline  
Old 07-05-09, 09:45   #2855
B 89 WRC
Registered

Stage 5
 
B 89 WRC's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,803
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Dacia 1300 la a doua tinerete!!!-BR 98 NIG

din cate stiu eu tu cam trebuie sa desfaci etrierul de pe punte sa-l poti aerisi pt ca aerisitorul nu este in pozitia in care ar trebui sa stea ca sa poata iesi aerul asta pentru ca a fost adaptat de un inginer daca ai aerisit de doua ori pana acum inseamna ca nu prea tin franele pe spate oare din cauza aerului sa fie ?
__________________
B 89 WRC is offline  
Old 07-05-09, 09:48   #2856
Nastase Bogdan

Stage 5
 
Nastase Bogdan's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 3,866
Member of:
[BMW]
[DACIA]
Default Re: Dacia 1300 la a doua tinerete!!!-BR 98 NIG

Quote:
Originally Posted by CyberCSX View Post
Frumos lucrata. Toata stima!

Īn interior ia-i facut ceva sau ai lasat-o 1:1 originala?
Interiorul e mai mult decat original..are elemente mai vechi cu 10 ani decat masina in combinatie letala cu scaunele scoica

Cunosc perfect procedurile de vopsitorie,dar NU am nici-o intentie sa vopsesc jantele astea..

AYG, multumesc pentru sugestii; cu dungile o voi rezolva.

Va multumesc pentru aprecieri si va astept sa o vedeti live la Brasov
Nastase Bogdan is offline  
Old 07-05-09, 09:51   #2857
B 89 WRC
Registered

Stage 5
 
B 89 WRC's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,803
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Dacia 1300 la a doua tinerete!!!-BR 98 NIG

apropo tu pana acum ai scurs etrierii nu i-ai aerisit
B 89 WRC is offline  
Old 07-05-09, 09:54   #2858
Nastase Bogdan

Stage 5
 
Nastase Bogdan's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 3,866
Member of:
[BMW]
[DACIA]
Default Re: Dacia 1300 la a doua tinerete!!!-BR 98 NIG

Quote:
Originally Posted by B 89 WRC View Post
din cate stiu eu tu cam trebuie sa desfaci etrierul de pe punte sa-l poti aerisi pt ca aerisitorul nu este in pozitia in care ar trebui sa stea ca sa poata iesi aerul asta pentru ca a fost adaptat de un inginer daca ai aerisit de doua ori pana acum inseamna ca nu prea tin franele pe spate oare din cauza aerului sa fie ?
Am aerisit de doua ori pentru ca am facut operatiunile de schimbari de punte/semipunti fata decalat in timp..pe standul de franare mi-o arunca de pe stand(fata si spatele) si eficienta sare de 70%(dezechilibru infim) ceea ce inseamna ca s-a reusit aerisirea.
Nastase Bogdan is offline  
Old 07-05-09, 10:01   #2859
B 89 WRC
Registered

Stage 5
 
B 89 WRC's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,803
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default

la mine era sa le rupa limbile alea cand a franat spatele asta unu la mana si doi pot sa pun pariu ca tu ai aer in etrierii aia si daca nu e asa eu ii mananc cu tot cu placute
cand a proiectat acel inginer puntea aia din cate imi aduc eu aminte eu i-am spus cum sa aeriseasca etrierii aia pt ca el nu isi pusese in minte problema asta el i-a adaptat acolo si gata dar nu s-a gandit si la pozitia lor ca mai trebuie si aerisiti
desfa etrierul dintr-o parte si ridica-l cu aerisitorul in sus atunci o sa poti scoate si aerul din el apropo nu trebuie neaparat sa faci pedale poti sa faci aerisirea si prin caderea lichidului din vas daca o sa faci pedale ai sanse sa scoti pistonasul asta in varianta cu el desfacut dintr-un surub
apropo stii ce placute sa-ti cumperi pe spate ?
dar discuri ? stii de ce sunt ?
vrei sa-ti spun eu ?

Last edited by SirNenea; 07-05-09 at 10:49.
B 89 WRC is offline  
Old 07-05-09, 10:41   #2860
canny

Stage 5
 
canny's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,160
Default Re: Dacia 1300 la a doua tinerete!!!-BR 98 NIG

cata rautate

Felicitari domnule pentru munca depusa, ai dus o dacie uitata de timp, prinsa in chiciuri, la un nivel la care cei mai multi doar viseaza
Cand ma uit la masina ta parca imi este ciuda ca eu nu am urmat acelasi tipar, dar dupa aceea imi aduc aminte ca eu am vrut tuning de la bun inceput.

Bafta
canny is offline  
Old 07-05-09, 10:44   #2861
B 89 WRC
Registered

Stage 5
 
B 89 WRC's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,803
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Dacia 1300 la a doua tinerete!!!-BR 98 NIG

Quote:
Originally Posted by canny View Post
cata rautate

Felicitari domnule pentru munca depusa, ai dus o dacie uitata de timp, prinsa in chiciuri, la un nivel la care cei mai multi doar viseaza
Cand ma uit la masina ta parca imi este ciuda ca eu nu am urmat acelasi tipar, dar dupa aceea imi aduc aminte ca eu am vrut tuning de la bun inceput.

Bafta
e o rautate ca iii spun omului ce e mai bine ?
B 89 WRC is offline  
Old 07-05-09, 10:56   #2862
bz-04-uvx
Dacia Driver

Stage 4
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 259
Member of:
[DACIA]
Default Re: Dacia 1300 la a doua tinerete!!!-BR 98 NIG

spune-i omului daca tot stii!nu asa ar fi normal?daca nu, nu mai ataca

Last edited by SirNenea; 07-05-09 at 13:55.
bz-04-uvx is offline  
Old 07-05-09, 10:58   #2863
Nastase Bogdan

Stage 5
 
Nastase Bogdan's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 3,866
Member of:
[BMW]
[DACIA]
Default Re: Dacia 1300 la a doua tinerete!!!-BR 98 NIG

Nu e rautate, iti multumesc Florin pentru sfaturile acordate.
E posibil sa mai am aer pe instalatie deoarece am o oarecare elasticitate a pedalei..nu neg..oricum,elasticitatea e data si de lungimea racordurilor spate

Robert mi-a spus ca sunt discuri de Logan si etriere de Golf 4..sincer pana acum nu am avut nevoie sa ma interesez.

Multumesc Canny
Nastase Bogdan is offline  
Old 07-05-09, 11:04   #2864
B 89 WRC
Registered

Stage 5
 
B 89 WRC's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,803
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Dacia 1300 la a doua tinerete!!!-BR 98 NIG

sunt de logan discurile dar vezi ca sunt modificate si in diametru si grosimea discului dar la baza sunt de logan si etrierii sunt de g4 e bine sa stii ca sa stii ce sa-ti cumperi
oricum incearca si variata spusa cu aerisirea si o sa se schimbe situatia
B 89 WRC is offline  
Old 07-05-09, 11:29   #2865
bolidu'
Dacia Driver

Stage 5
 
bolidu''s Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 3,899
Member of:
[DACIA]
[Dacia Rally Team]
Default Re: Dacia 1300 la a doua tinerete!!!-BR 98 NIG

era frumos daca o bagai macar duminica la expo la Pitesti....
bolidu' is offline  
- Copyright 2024 4Tuning -