24-02-14, 19:50
|
#76
|
Stage 5
Join Date: Nov 2011
Posts: 585
|
Re: Dacia 1310 TLX 1990 56-LEJ
Quote:
Originally Posted by Buster89
Pt ca oricand un lucru dedicat isi face mai bine treaba decat unul universal.
|
Aici sunt de acord cu tine, dar avand in vedere calitatea pieselor ( proasta spre foarte proasta) eu zic ca se merita sa pui unul universal. Plus ca se intinde mai rau ca un prezervativ.
|
|
|
25-02-14, 20:59
|
#77
|
Stage 5
Join Date: Oct 2006
Posts: 1,730
Member of: [DACIA]
|
Re: Dacia 1310 TLX 1990 56-LEJ
Asa ceva?!
|
|
|
26-02-14, 12:25
|
#78
|
Stage 4
Join Date: Oct 2009
Posts: 193
|
Re: Dacia 1310 TLX 1990 56-LEJ
Vb cand ajung acasa domnu Popasan, momentan in danemarca .....
|
|
|
02-03-14, 01:46
|
#79
|
Stage 4
Join Date: Oct 2009
Posts: 193
|
Re: Dacia 1310 TLX 1990 56-LEJ
nu am uitat de tine BAR-ule, cu intarziere dar aici sunt codurile pentru burdufuri planetara,
B7050 burduf dinspre roata
GO332400 burduf dinspre cutie
am montat aztazi cu chiu cu vai pe partea dreapta fata pivoti, bucse bascule inf+sup, teu amortizor, amortizor, si arc toate noi in afara de arcuri. tin bine bucsile Ardeleana ca ii prima oara cand folosesc de astea??
desi in poza o sa vedeti diferenta intre arcuri, un pic totusi ii mai mic in diametru, dar cu mult mai scurt ,
masina ... ciudat dar sta la aceleasi nivel ca si cu arcuri normale scurtate. dar dupa primele impresii simt ca ii mai rigid arcul nou. si ofera un pic mai bun confort la denivelarile mici . alea mari ..... invers.
pana la urma am dat si de un strungar care in sfarsit mi-a modificat corpul delcou de golf fara sa il descentreze sau alte minuni l-am montat, o disparut intreruperile aleatorii.
si ca sa nu ma simt singur, o venit si Serady sa ma ajute.... cand pe a mea cand pe a lui lucram .
|
|
|
02-03-14, 09:59
|
#80
|
Stage 5
Join Date: Nov 2011
Posts: 585
|
Re: Dacia 1310 TLX 1990 56-LEJ
Invelisul de pe spira arcului e cumva tub termocontractabil?
|
|
|
02-03-14, 10:12
|
#81
|
Stage 4
Join Date: Oct 2009
Posts: 193
|
Re: Dacia 1310 TLX 1990 56-LEJ
nu ma ,as vrea eu dar nu ii, ii ' ţavă de gradina.
|
|
|
02-03-14, 10:14
|
#82
|
Stage 5
Join Date: Nov 2011
Posts: 585
|
Re: Dacia 1310 TLX 1990 56-LEJ
=)))))) Defapt e mult mai bun furtunul de gradina, e mult mai gros.
|
|
|
02-03-14, 11:45
|
#83
|
Stage 5
Join Date: Dec 2008
Posts: 1,804
|
Re: Dacia 1310 TLX 1990 56-LEJ
multumesc frumos pt coduri
si da, alea de vm comp atat tin...
cica is bune bucsile alea.
spor la treaba
|
|
|
02-03-14, 12:26
|
#84
|
Stage 5
Join Date: Dec 2007
Posts: 306
Member of: [DACIA]
|
Re: Dacia 1310 TLX 1990 56-LEJ
imi place cum ii sta cu noul arc...e mai rigida,multumesc de asistenta ,blindajul meu de rezervor era praf,si infundat returul...
|
|
|
02-03-14, 13:17
|
#85
|
Stage 5
Join Date: Aug 2010
Posts: 471
|
Re: Dacia 1310 TLX 1990 56-LEJ
Quote:
Originally Posted by serady
imi place cum ii sta cu noul arc...e mai rigida,multumesc de asistenta ,blindajul meu de rezervor era praf,si infundat returul...
|
Spira de la arc de ce nu ai tras-o inapoi in pozitia lui corecta.? Nu iti este frica ca sare de pe oala?
|
|
|
02-03-14, 13:47
|
#86
|
Stage 5
Join Date: Nov 2011
Posts: 585
|
Re: Dacia 1310 TLX 1990 56-LEJ
De sarit nu cred ca sare, la mine inca e la locul lui insa nu sta arcul chiar in pozitia corecta
|
|
|
02-03-14, 14:06
|
#87
|
Stage 5
Join Date: Aug 2010
Posts: 471
|
Re: Dacia 1310 TLX 1990 56-LEJ
Quote:
Originally Posted by Speed94
De sarit nu cred ca sare, la mine inca e la locul lui insa nu sta arcul chiar in pozitia corecta
|
Vrei sa iti arat cu ar trebui sa stea corect? si ca o lucrare corecta?
|
|
|
02-03-14, 14:11
|
#88
|
Stage 5
Join Date: Nov 2011
Posts: 585
|
Re: Dacia 1310 TLX 1990 56-LEJ
Eu nu am zis ca nu trebuie indreptata ultima spira, din contra, sunt de acord cu tine, si eu trebuie sa o indrept pentru sa sta putin arcul intr-o parte. Insa de sarit nu sare.
|
|
|
02-03-14, 14:20
|
#89
|
Stage 5
Join Date: Aug 2010
Posts: 471
|
Re: Dacia 1310 TLX 1990 56-LEJ
Quote:
Originally Posted by Speed94
Eu nu am zis ca nu trebuie indreptata ultima spira, din contra, sunt de acord cu tine, si eu trebuie sa o indrept pentru sa sta putin arcul intr-o parte. Insa de sarit nu sare.
|
Siguranta pe primul loc , astea nu-s chesti de joaca.! tu zici ca nu sare, doar doamne fereste daca sare.
|
|
|
02-03-14, 14:39
|
#90
|
Stage 4
Join Date: Oct 2009
Posts: 193
|
Re: Dacia 1310 TLX 1990 56-LEJ
Ce tot vorbiti de spira de arc si trasul la loc? Arcurile ce le pun acuma sunt asa cum vin din fabrica si partea de sus ii aplatizata nu are ce sari. In plus ca arcul ii comprimat 7 cm si cand telescopul ii extins de tot(masina ridicata).
O alta chestie ar fi ca la cat de rigid ii mi so parut ca am rulmentul dus pe cand mergeam pe asfalt mai dur cum ma duc pe asfalt neted nu se mai aude. Se aud cauciucurile mai tare pe asfalt. Simti de parca acuma chiar ar fi legata roata de masina
Ne "auzim" peste vreo 4-5 zile , imediat ies din tara, deabea astept sa ajung napoi :-\
|
|
|
|
|