Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > DACIA > Masina mea Dacia

Reply
 
Thread Tools
Old 06-01-14, 21:31   #46
Buster89

Stage 4
 
Buster89's Avatar
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 193
Default Re: Dacia 1310 TLX 1990 56-LEJ

zici tu ceva, dar te rog ii set nou si de la fabricat ok, sper sa nu fie cazul asa ca sa terminam cu scenariile de cosmar, mai vreau sa dorm noaptea asta
__________________
Retrograde Zalau

https://www.facebook.com/groups/165249693831569/
Buster89 is offline   Reply With Quote
Old 06-01-14, 21:36   #47
Speed94

Stage 5
 
Join Date: Nov 2011
Posts: 585
Default Re: Dacia 1310 TLX 1990 56-LEJ

Quote:
Originally Posted by Buster89 View Post
zici tu ceva, dar te rog ii set nou si de la fabricat ok, sper sa nu fie cazul asa ca sa terminam cu scenariile de cosmar, mai vreau sa dorm noaptea asta
Daca zici ca setul e nou atunci nu ai de ce sa iti faci probleme.
Speed94 is offline   Reply With Quote
Old 06-01-14, 21:44   #48
IULY-CLA

Stage 5
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 943
Default Re: Dacia 1310 TLX 1990 56-LEJ

Din cauza compresiei din cilindru scapa presiune in instalatia de racire prin o eventuala fisura\crapatura.[/QUOTE]

da dar atunci cind pistonul coboara in PMI trage si pelicula de apa in baie pe linga faptul ca umfla instalatia de racire
IULY-CLA is offline   Reply With Quote
Old 06-01-14, 21:52   #49
Speed94

Stage 5
 
Join Date: Nov 2011
Posts: 585
Default Re: Dacia 1310 TLX 1990 56-LEJ

Corect, de acord cu tine. Insa tind sa cred ca o transforma in vapori si o da afara pe esapament decat sa o bage in ulei
Speed94 is offline   Reply With Quote
Old 06-01-14, 21:59   #50
Buster89

Stage 4
 
Buster89's Avatar
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 193
Default Re: Dacia 1310 TLX 1990 56-LEJ

nu are cum sa o bage in esapament din moment ce este pe parte cu fusta a pistonului, sub segmenti.

oricum cam lungim prea mult topicul. maine seara va pot confirma daca sunt crapate sau nu, ce s-o rezolvat ce nu.

Noapte buna.
Buster89 is offline   Reply With Quote
Old 06-01-14, 22:07   #51
Speed94

Stage 5
 
Join Date: Nov 2011
Posts: 585
Default Re: Dacia 1310 TLX 1990 56-LEJ

Poi daca e asa jos crapatura ( sun PMI) cum mai baga presiune in instalatia de racire?
Speed94 is offline   Reply With Quote
Old 06-01-14, 22:23   #52
Buster89

Stage 4
 
Buster89's Avatar
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 193
Default Re: Dacia 1310 TLX 1990 56-LEJ

hellllloooo pistonul se misca sus jos
Buster89 is offline   Reply With Quote
Old 07-01-14, 07:38   #53
Speed94

Stage 5
 
Join Date: Nov 2011
Posts: 585
Default Re: Dacia 1310 TLX 1990 56-LEJ

Ma refer la punctul cel indepartat al pistonului de chiuloasa ( intotodeauna am incurcat PMI cu PME). Daca fisura in camasa e la mijlocul cursei pistonului atunci apa este trasa in camera de ardere; se "amesteca" in camera si este arsa odata cu acesta.

In fine, asta e mai putin important, daca zici ca setul e nou nu ai de ce sa iti faci probleme.
Daca zici ca nu ai apa in ulei cade si etanseitatea setului pe bloc.
Speed94 is offline   Reply With Quote
Old 08-01-14, 00:16   #54
Buster89

Stage 4
 
Buster89's Avatar
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 193
Default Re: Dacia 1310 TLX 1990 56-LEJ

am montat totul la loc, am pus chiuloasa de 1.3 refacuta cu arcuri noi si am decis sa las supapele vechi ca erau in stare ft buna. am lustruit cat am putut de bine admisia si evacuarea pe chiuloasa , si am majorat un pic diametrul lor nu mult, doar cat sa se simta.

chiuloasa am strans-o la 68nm echivalentul a 7kgf desi am verificat strangerea nici dupa 3 ore si ceva nu am mai putut strange, garnitura nu o cedat in atata timp. pe ambalaj la VR scrie ca strangerea finala se face dupa un anumit nr de ore de functionare.

am observat ca nu imi mai face presiune in borcan. trage cum ar trebui acuma si cu a 2-a subturat daca ii dau un pic rupe aderenta.

ii transmit multumiri lui SerAdy pt ajutor.

cate ceva de astazi din garaj...
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	IMAG0464[1].jpg
Views:	171
Size:	1.84 MB
ID:	2920662  
Attached Files
File Type: avi VIDEO0010.avi (9.19 MB, 37 views)
File Type: avi VIDEO0011.avi (6.90 MB, 27 views)
Buster89 is offline   Reply With Quote
Old 04-02-14, 14:56   #55
Buster89

Stage 4
 
Buster89's Avatar
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 193
Default Re: Dacia 1310 TLX 1990 56-LEJ

pregatiri pentru vara ...
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	IMAG0537.jpg
Views:	155
Size:	3.11 MB
ID:	2934872   Click image for larger version

Name:	IMAG0551.jpg
Views:	105
Size:	1.98 MB
ID:	2934873   Click image for larger version

Name:	IMAG0514.jpg
Views:	126
Size:	1.81 MB
ID:	2934874  

Click image for larger version

Name:	IMAG0519.jpg
Views:	56
Size:	1.63 MB
ID:	2934875  
Buster89 is offline   Reply With Quote
Old 04-02-14, 15:17   #56
Speed94

Stage 5
 
Join Date: Nov 2011
Posts: 585
Default Re: Dacia 1310 TLX 1990 56-LEJ

Cat ai dat pe comutatoare?
Speed94 is offline   Reply With Quote
Old 04-02-14, 16:06   #57
R.Equinox

Stage 5
 
R.Equinox's Avatar
 
Join Date: Jul 2011
Posts: 4,077
Member of:
[2 Roti]
[DACIA]
Default Re: Dacia 1310 TLX 1990 56-LEJ

Volanul ala e bestial
Nu uita sa dai jos sigla VW
Bafta!
R.Equinox is offline   Reply With Quote
Old 04-02-14, 18:16   #58
Buster89

Stage 4
 
Buster89's Avatar
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 193
Default Re: Dacia 1310 TLX 1990 56-LEJ

mersi mersi si mie imi place volanul de vreo 3 luni caut, asta a fost love at first sight.

comutatoarele sunt din germania au fost 25 de euro.
Buster89 is offline   Reply With Quote
Old 04-02-14, 20:14   #59
serady

Stage 5
 
serady's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 306
Member of:
[DACIA]
Default Re: Dacia 1310 TLX 1990 56-LEJ

tare volanul....abia astept sa-l vad montat...vrummmm
serady is offline   Reply With Quote
Old 22-02-14, 00:36   #60
Buster89

Stage 4
 
Buster89's Avatar
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 193
Default Re: Dacia 1310 TLX 1990 56-LEJ

Am mai gasit una alta, Maine sper sa apuc sa montez majoritatea.
Buster89 is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -