Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > DACIA > Masina mea Dacia

Reply
 
Thread Tools
Old 16-07-13, 15:03   #121
911lau

Stage 5
 
911lau's Avatar
 
Join Date: May 2010
Posts: 757
Member of:
[DACIA]
Default Re: Dacia Logan F7P (1.8 16v)

Am 2 masuri de gume cu care incerc si am calculat asa -
jh1 -195 50 15
1-46 km/h
2-84
3-132
4-167 km

jh1-215 40 17
1-48 km/h
2-88
3-139
4-175

Jh3-050 difera duar grupul fata de jh1 -195 50 15

1-52 km/h
2-94
3-139
4-188

jh3 -050 215 40 17
1-54 km/h
2-99
3-146
4-197

cutia stock a motorului jb3 083 195 50 15
facea
1 -57
2 -95
3-134
4-173

sunt calculate pentru 7000 de ture .....
Am gresit ...cutia are rapoartele la fel ...grupul o face mai lunga ..si eu as vrea sa raman la ce scurta ..dar jh3 ala il aveam de mult ...acum sa vedem ce e in a mea ...poate grupul e ok si o fac STRUTO CAMILA
__________________

Sa nu ai incredere in femei si in franele de dacie!
RENAULT 5 N/A
https://forum.4tuning.ro/110-masina-m...ml#post5789670

Last edited by 911lau; 16-07-13 at 15:11.
911lau is offline   Reply With Quote
Old 16-07-13, 15:46   #122
lalyus

Stage 5
 
lalyus's Avatar
 
Join Date: Jan 2011
Posts: 641
Member of:
[VW]
Default Re: Dacia Logan F7P (1.8 16v)

Quote:
Originally Posted by 911lau View Post
Am 2 masuri de gume cu care incerc si am calculat asa -
jh1 -195 50 15
1-46 km/h
2-84
3-132
4-167 km

jh1-215 40 17
1-48 km/h
2-88
3-139
4-175

Jh3-050 difera duar grupul fata de jh1 -195 50 15

1-52 km/h
2-94
3-139
4-188

jh3 -050 215 40 17
1-54 km/h
2-99
3-146
4-197

cutia stock a motorului jb3 083 195 50 15
facea
1 -57
2 -95
3-134
4-173

sunt calculate pentru 7000 de ture .....
Am gresit ...cutia are rapoartele la fel ...grupul o face mai lunga ..si eu as vrea sa raman la ce scurta ..dar jh3 ala il aveam de mult ...acum sa vedem ce e in a mea ...poate grupul e ok si o fac STRUTO CAMILA

Vezi cam greu faci 2 cuti una cu coduri diferite pentru ca nu se vor pupa zimti dupa pinionu de atac si cei de pe coroana grupui crede`ma ca am patito eu la golf.
lalyus is offline   Reply With Quote
Old 18-07-13, 21:26   #123
911lau

Stage 5
 
911lau's Avatar
 
Join Date: May 2010
Posts: 757
Member of:
[DACIA]
Default Re: Dacia Logan F7P (1.8 16v)

Corect Muttley......motorul meu are nevoie de trepte scurte ( scurte ca sa inteleaga toti presupun ca Muttley stie , nu inseamna grup scurt ....o cutie scurta e o cutie care atunci cand ai schimbat treapta diferenta turatie sa fie mica si motorul sa cada la turatie mare ...schimbi la 7000 turatia sa cada in 4500 -5000 ar fi ideal

Kernel32 :E un motor de turatiei daca nu il urc in ture nu trage neam ...cand ma dau lansat daca nu sunt foarte sus in ture ..pierd enorm ..

poze cu ambreajul explodat ..s-a facut praf la schimbare din a4 in a5 la 170 km/h

Gaby_slo: cutie de clio ...cea de 19 se prinde pe cadru nu ma ajuta .
o sa imi fac una corcita sa vedem ce iese .
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	IMG_2816.JPG
Views:	203
Size:	2.35 MB
ID:	2819846   Click image for larger version

Name:	IMG_2817.JPG
Views:	205
Size:	2.30 MB
ID:	2819847  

Last edited by 911lau; 18-07-13 at 21:33.
911lau is offline   Reply With Quote
Old 19-07-13, 20:04   #124
iulica097

Stage 4
 
iulica097's Avatar
 
Join Date: May 2013
Posts: 248
Default Re: Dacia Logan F7P (1.8 16v)

@kernel: Nu vad de ce nu ar trebui sa urci pana in 7000 . Daca te duci intr-o treapta la 7000 , in urmatoarea cazi mai sus si ai putere mai mare . Sa zicem ca te duci cu a1a la 7000 si in a2a cazi in 4000 , la 6000 ai putere 100% , pe la 7000 ai 80% putere , iar la 4000 ai 65% unde rezulta o medie de 72% putere . Acum sa zicem ca schimbi a1a la 6000 unde ai 100% putere , iar in a2a cazi in 3000 unde ai 35% putere si rezulta o medie de 67% . Chiar daca puterea scade dupa 6000 ea nu e mai mica decat cea de la 3000 . Asa ca de ce sa pierzi 5% cand poti sa o folosesti ? Crezi ca aia de prosti iti pun limitarea cu 300-500rpm mai sus de puterea maxima ? P.S.(am dat doar un exemplu)
__________________

Last edited by iulica097; 19-07-13 at 20:07.
iulica097 is offline   Reply With Quote
Old 20-07-13, 00:36   #125
Kernel32

Stage 4
 
Kernel32's Avatar
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 185
Default Re: Dacia Logan F7P (1.8 16v)

nu poti sa cazi de la 6000 in 3000 una la mana si nici de la 7000 in 4000 , diferenta dintre rapoarte e mult mai mica , gen , schimbi la 7000 pici in 5000 daca nu mai mult . si ai pierdut tot boostu pe care ti-l da cuplu , care te face sa accelerezi mai puternic.
__________________
EX: Opel rekord D , 1977. - https://forum.4tuning.ro/116-masina-m...kord-77-a.html
Actual : Logan , 2008 . - https://forum.4tuning.ro/109-masina-m...ogan-urma.html

Addicted to rear wheels power!!
Kernel32 is offline   Reply With Quote
Old 20-07-13, 09:37   #126
iulica097

Stage 4
 
iulica097's Avatar
 
Join Date: May 2013
Posts: 248
Default Re: Dacia Logan F7P (1.8 16v)

am dat doar un exemplu domnule si e foarte posibil fiindca vorbim de a1a si a2a care au raportul de demultiplicare foarte mare intre ele . la logan daca schimbi in 6000 a1a pe a2a cade in 3250 . eu zic sa nu o mai lungim.
iulica097 is offline   Reply With Quote
Old 20-07-13, 10:50   #127
911lau

Stage 5
 
911lau's Avatar
 
Join Date: May 2010
Posts: 757
Member of:
[DACIA]
Default Re: Dacia Logan F7P (1.8 16v)

Quote:
Originally Posted by Muttley View Post
Daca e adevarat, 911lau, lasa naiba cutiile, incepe cu ABC-ul. Asta ca s-o spun frumos.
Am inteles aluzia ......poate nu m-a exprim cum trebuie ,dar asta e cine vrea sa vorbeasca cu mine vorbeste si asa .
Nu toata lumea e perfecta !
Multumesc


Cat despre ture si rapoarte subiectul se inchide aici !
911lau is offline   Reply With Quote
Old 06-08-13, 22:25   #128
911lau

Stage 5
 
911lau's Avatar
 
Join Date: May 2010
Posts: 757
Member of:
[DACIA]
Default Re: Dacia Logan F7P (1.8 16v)

https://www.youtube.com/watch?v=Qr0-E...cxtz661_Hd60wQ

https://www.youtube.com/watch?v=BvYnBTiw7lI

Probabil poate mai mult insa nu stiu eu sa ii dau fara turometru
911lau is offline   Reply With Quote
Old 09-08-13, 17:22   #129
wasntme

Stage 2
 
Join Date: Feb 2012
Posts: 68
Default Re: Dacia Logan F7P (1.8 16v)

Am calculat eu bine , sau tu chiar ai scos 0-100 in 6 secunde ?
wasntme is offline   Reply With Quote
Old 09-08-13, 20:56   #130
911lau

Stage 5
 
911lau's Avatar
 
Join Date: May 2010
Posts: 757
Member of:
[DACIA]
Default Re: Dacia Logan F7P (1.8 16v)

NU face in 6 in vreo 8 cred....am anvelope mai mici si imi indica aiurea vitezometrul ...o sa incerc pe poketdyno sa vedem ce poate ;D
911lau is offline   Reply With Quote
Old 09-08-13, 21:14   #131
iulica097

Stage 4
 
iulica097's Avatar
 
Join Date: May 2013
Posts: 248
Default Re: Dacia Logan F7P (1.8 16v)

Cati cai zici ca ai ? Ai soft , axa ?
iulica097 is offline   Reply With Quote
Old 09-08-13, 21:30   #132
911lau

Stage 5
 
911lau's Avatar
 
Join Date: May 2010
Posts: 757
Member of:
[DACIA]
Default Re: Dacia Logan F7P (1.8 16v)

135cp la baza+ niste nimicuri
-teava din galerie pana in finala pe 50mm
-filtru sport conic
-nu am accesorii inafara de alternator
cu toate astea nu cred ca are 135 acuma daca o pun pe stand dinamoneric
911lau is offline   Reply With Quote
Old 10-08-13, 11:19   #133
bb_adrian

Stage 4
 
bb_adrian's Avatar
 
Join Date: Jun 2011
Posts: 290
Default Re: Dacia Logan F7P (1.8 16v)

iulica097, nu se schimba asa usor axele, alea costa bani si nici nu stii daca gasesti
cat despre comprimat risti sa se supraincalzeasca motorul in mers, plus ca poate deveni pretentios la benzina (tzacane avansul)
recomandabil turbo si obtii caii putere mai multi + soft + alte injectoare si alta clapeta mai mare Trebuie bani multi cand te apuci de un asemenea proiect
Plus de asta, ce te faci cu internele
bb_adrian is offline   Reply With Quote
Old 10-08-13, 11:25   #134
iulica097

Stage 4
 
iulica097's Avatar
 
Join Date: May 2013
Posts: 248
Default Re: Dacia Logan F7P (1.8 16v)

Quote:
Originally Posted by bb_adrian View Post
iulica097, nu se schimba asa usor axele, alea costa bani si nici nu stii daca gasesti
cat despre comprimat risti sa se supraincalzeasca motorul in mers, plus ca poate deveni pretentios la benzina (tzacane avansul)
recomandabil turbo si obtii caii putere mai multi + soft + alte injectoare si alta clapeta mai mare Trebuie bani multi cand te apuci de un asemenea proiect
Plus de asta, ce te faci cu internele
da sunt scumpe ca are 2 , gasesti de la catcams pt r19 . Din chiuloasa nu iei mult ca il faci 1.7 16v si apar detonatii . E costisitor un turbo si nu cred ca ii rezista chiuloasa , cu interne stock duce 0.5 bar .
iulica097 is offline   Reply With Quote
Old 10-08-13, 12:01   #135
bb_adrian

Stage 4
 
bb_adrian's Avatar
 
Join Date: Jun 2011
Posts: 290
Default Re: Dacia Logan F7P (1.8 16v)

avea cineva la vanzare piesele pentru conversia f7p la turbo, deci se poate face )
https://forum.4tuning.ro/481-anunturi...f7p-turbo.html
bb_adrian is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -