ADI ,noi am mai vorbit .. o sa te dau o tura
...nu o sa fie ca cu 5 dar este sunetul de f7p :P
Megasquirt este o investitie costisitoare dar utila
pe care am de gand sa o fac , electronica actuala pe care o am este umpic depasita
.
Din motoarele enumaerate :
1.8 20v de vag ...este motor foarte reusit ....dar destul de incompatibil cu loganul ...chiar daca domy a reusit sa il puna pe loganul lu vgroza
Motorul de RS 172 182 ...lafel niste motoare relaiv ok pe gustul meu ture si cai putere destui pentru un 2.0 16v ...se poate monta de logan foarte usor.
F4rt...este un motor turbo facut sin cel de clio rs ...nu prea rezista la modificari (gen au probleme cu pistoane cuzineti segmenti cand e vorba de boost marit ) dar este foarte usor de montat si are o putere si un cuplu de invidiat
Visul meu ar fi un motor mai putin cunoscut la noi, mai greu de pus pe logan dar nu imposibil un K20 de Honda
....din punctul meu de vedere cel mai tare motor aspirat ever
REvenind la realitate sunt multumit de de ce poate f7p -ul nu inceteaza sa ma uimeasca zi de zi .....cat sta loganul in fata bmw urilor eu sunt fericit ...dar nu a dat piept cu 2.5 sunt curios ce poate ....poate o sa o duc la Baneasa pe 15 daca reusuesc sa o pregatesc
Iulica trebuie sa iti explic .....trebuie sa fi avut masina ca sa intelegi nu e asa de usor ...un motor turbo fara electronica are o singura cale =BUM
La turbo sunt foarte multe piese de cumparat si tu nu le iei in consideratie numai un AFr bun e 200-250 E ....turbina , injectoare ,galerie ,evacuare ,intrecoller ,radiator de ulei ,pompa de benzina ,furtune , tubulatura ,blow off ,ceasuri de apa si ulei ,cuple siliconice , electronica(500 -700 e)+ maruntisuri care te omoara ...nu ma apuc sa pun si preturile ca nu are rost .....asta e un motor turbo fara interne ...care nu o sa tina foarte mult pentru ca o sa il alergi =FAIL
De bani astia imi pot lua un motor gata turbat crede-ma! asa ca nu nr mai corecta