Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > DACIA > Masina mea Dacia

Reply
 
Thread Tools
Old 10-08-13, 13:04   #136
B XX ADI

Stage 5
 
B XX ADI's Avatar
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 2,532
Member of:
[VW]
[DACIA]
[RENAULT]
[DreamWorks Club]
Default Re: Dacia Logan F7P (1.8 16v)

din toate piesele alea au mai ramas doar galeria de admisie, care este la adi, iar injectoarele si map senzorul sunt la mine( care sunt si de vanzare)
B XX ADI is offline   Reply With Quote
Old 10-08-13, 13:34   #137
911lau

Stage 5
 
911lau's Avatar
 
Join Date: May 2010
Posts: 757
Member of:
[DACIA]
Default Re: Dacia Logan F7P (1.8 16v)

Quote:
Originally Posted by iulica097 View Post
a pai e binisor , ecu ai ca sa ii pui soft ?
Nu ii fac soft ..decat pe stand dyno .Dar numai cu modificari
Quote:
Originally Posted by B XX ADI View Post
daca ii schimba platina ii mai da cateva grade la avans,,,,
Da avasnsul am vazut ca e reglabil din delcou Are gradatii !

Quote:
Originally Posted by Gaby_Slo View Post
@lau911: cu turometrul ce ai de gand sa faci?
@iulica097: nu are ma ecu, n`ai vazut ca zicea ca din accesorii a ramas doar cu alternatorul ca sa`i incarce bateria, nimic in plus.
De partea cu turometru se ocupa colegul Zoomoptic .

Cat despre accesorii ma refeream la aer si servo pe care nu le are ...cunoscatori stiu ce inseaman asta ...nu are rost sa expic

Quote:
Originally Posted by bb_adrian View Post
iulica097, nu se schimba asa usor axele, alea costa bani si nici nu stii daca gasesti
cat despre comprimat risti sa se supraincalzeasca motorul in mers, plus ca poate deveni pretentios la benzina (tzacane avansul)
recomandabil turbo si obtii caii putere mai multi + soft + alte injectoare si alta clapeta mai mare Trebuie bani multi cand te apuci de un asemenea proiect
Plus de asta, ce te faci cu internele
Quote:
Originally Posted by iulica097 View Post
da sunt scumpe ca are 2 , gasesti de la catcams pt r19 . Din chiuloasa nu iei mult ca il faci 1.7 16v si apar detonatii . E costisitor un turbo si nu cred ca ii rezista chiuloasa , cu interne stock duce 0.5 bar .
Quote:
Originally Posted by bb_adrian View Post
avea cineva la vanzare piesele pentru conversia f7p la turbo, deci se poate face )
https://forum.4tuning.ro/481-anunturi...f7p-turbo.html

Nu ii fac nimic =)) nici turbo nici axe ...se poate monta turbo , tine si peste un bar dovada mikifly .ce e drept a pleznit dar dupa un timp ...timp in care nova lui batea civic type R de 200cp
Se poate face cu piese de R21 turbo sau de volvo ....pistoane de rs sau williams ....multe combinatii ,mai documentati-va pe afara .
Axele sunt 700de lire ...de bani aia imi iau motor de RS =))


Iulica: nu contest ca nu sti una alta despre motoare dar mai documenteazte ....ce treaba are chiuloasa cu turbo de ce sa nu tina ?
....poti sa iei din chiuloasa pana se ajunge la un raport de 11.5.1 de acolo in sus pot apar detonatiile ?

Eu personal as face motorul asta pe ASPIRATOR
-Chiuloasa planata
-refacuta admise/evacuare
-volanta usurata
-axe +fulii reglabile
-arcuri la supape
-radiator de ulei + pompa modificata
-Itb-uri
-evacuare 4-1 de williams sau supersprint de megane cup
+o cutie desteapta ...+++++
si la "Curbe "cu ea
__________________

Sa nu ai incredere in femei si in franele de dacie!
RENAULT 5 N/A
https://forum.4tuning.ro/110-masina-m...ml#post5789670

Last edited by 911lau; 10-08-13 at 13:43.
911lau is offline   Reply With Quote
Old 10-08-13, 13:46   #138
Gaby_Slo

Stage 4
 
Gaby_Slo's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 281
Member of:
[DACIA]
Default Re: Dacia Logan F7P (1.8 16v)

deci sa inteleg ca o sa mergi pe turometrul de logan.
si partea a doua o dadeam in sarcasm fin stiu ce sunt accesoriile.
Gaby_Slo is offline   Reply With Quote
Old 10-08-13, 13:48   #139
911lau

Stage 5
 
911lau's Avatar
 
Join Date: May 2010
Posts: 757
Member of:
[DACIA]
Default Re: Dacia Logan F7P (1.8 16v)

eu as vrea sa mearga cel stock ....dar am si unul universal .pe care personal il detest .
911lau is offline   Reply With Quote
Old 10-08-13, 14:16   #140
iulica097

Stage 4
 
iulica097's Avatar
 
Join Date: May 2013
Posts: 248
Default Re: Dacia Logan F7P (1.8 16v)

Lau chiuloasa aia nu rezista la temperaturile alea si se deformeaza sau plesneste , trebuie una turbo , mai mare daca bagi presiune mai mare de 0.7 . Eu zic ca bagi bani aiurea in aspirat ca nu castigi wow , cu banii aia poti sa pui bari de rigidizare , cv scurta si alte nebuneli si tot iti raman bani de turbo . Si la turbo castigi 170cp cu presiune 0.5 si daca esti destept o faci cu pana in 1000e . Obligatoriu soft pe dyno ca altfel nu ai cum , te mai costa pana in 500e un soft custom .
__________________

Last edited by iulica097; 10-08-13 at 14:20.
iulica097 is offline   Reply With Quote
Old 10-08-13, 14:16   #141
911lau

Stage 5
 
911lau's Avatar
 
Join Date: May 2010
Posts: 757
Member of:
[DACIA]
Default Re: Dacia Logan F7P (1.8 16v)

Eu nu am cunostinte despre motoare turbo atat de avansate pentru a face conversia...dar stiu in mare ce e un motor supraalimentat si cu ce se mananca .am spus doar ca merge cu raportul stock 10.1 sau 9.8.1 cat dracu are ....la fly a tinut un bar un timp ..daca vreti un motor turbo F7p topicul lui e un material ok ,succes

iulica rezista chiuloasa :
https://www.youtube.com/watch?v=6Xhg6C-i4KM
https://www.youtube.com/watch?v=59JwGkZueCo

cat despre bani bagati in aspirat vs turbo putem vorbi 3 luni pe acest subiect nu are rost ...nu am sa pun turbo pe acest motor

Last edited by 911lau; 10-08-13 at 14:21.
911lau is offline   Reply With Quote
Old 10-08-13, 14:21   #142
bb_adrian

Stage 4
 
bb_adrian's Avatar
 
Join Date: Jun 2011
Posts: 290
Default Re: Dacia Logan F7P (1.8 16v)

iulica, fratie, omul a zis ca pune motor de rs sau de laguna
nu il facepe asta cu turbo
bb_adrian is offline   Reply With Quote
Old 10-08-13, 14:23   #143
iulica097

Stage 4
 
iulica097's Avatar
 
Join Date: May 2013
Posts: 248
Default Re: Dacia Logan F7P (1.8 16v)

Nu e mare smecherie ma motorul turbo , e aceeasi chestie decat ca turbina e antrenata de gazele de esapament sa se invarta si iti baga aer fortat in motor . @bb_adrian : cica nu da bani pe turbo ca la banii aia pune rs dar baga sute de euro in aspirat =))) lasal sa bage

Last edited by iulica097; 10-08-13 at 14:26.
iulica097 is offline   Reply With Quote
Old 10-08-13, 14:39   #144
911lau

Stage 5
 
911lau's Avatar
 
Join Date: May 2010
Posts: 757
Member of:
[DACIA]
Default Re: Dacia Logan F7P (1.8 16v)

NU Am zis ca pun am zis ca ar fi o baza mult mai buna ...in momentul de fata nu dispun de bani pentru un asa proiect .....
Stiu cum functioneaza un motor ....e usor sa scrii la calculator ...ce iti trece prin cap ....asa eram si eu cand eram mai mic .
Asface masina daca as avea bani pe aspirat .....mie imi plac motorele aspirate care e problema /
911lau is offline   Reply With Quote
Old 10-08-13, 14:46   #145
iulica097

Stage 4
 
iulica097's Avatar
 
Join Date: May 2013
Posts: 248
Default Re: Dacia Logan F7P (1.8 16v)

A nu e nicio problema doar am zis , o sa vezi ca am avut dreptate .
iulica097 is offline   Reply With Quote
Old 10-08-13, 14:49   #146
bb_adrian

Stage 4
 
bb_adrian's Avatar
 
Join Date: Jun 2011
Posts: 290
Default Re: Dacia Logan F7P (1.8 16v)

da Lau, lasa mororu de F7p stoc, are `135 cp si e cu mult peste cel de logan
Nu-l mai vinde si pe-asta
bb_adrian is offline   Reply With Quote
Old 10-08-13, 20:38   #147
911lau

Stage 5
 
911lau's Avatar
 
Join Date: May 2010
Posts: 757
Member of:
[DACIA]
Default Re: Dacia Logan F7P (1.8 16v)

ADI ,noi am mai vorbit .. o sa te dau o tura ...nu o sa fie ca cu 5 dar este sunetul de f7p :P

Megasquirt este o investitie costisitoare dar utila pe care am de gand sa o fac , electronica actuala pe care o am este umpic depasita .

Din motoarele enumaerate :
1.8 20v de vag ...este motor foarte reusit ....dar destul de incompatibil cu loganul ...chiar daca domy a reusit sa il puna pe loganul lu vgroza

Motorul de RS 172 182 ...lafel niste motoare relaiv ok pe gustul meu ture si cai putere destui pentru un 2.0 16v ...se poate monta de logan foarte usor.

F4rt...este un motor turbo facut sin cel de clio rs ...nu prea rezista la modificari (gen au probleme cu pistoane cuzineti segmenti cand e vorba de boost marit ) dar este foarte usor de montat si are o putere si un cuplu de invidiat


Visul meu ar fi un motor mai putin cunoscut la noi, mai greu de pus pe logan dar nu imposibil un K20 de Honda ....din punctul meu de vedere cel mai tare motor aspirat ever


REvenind la realitate sunt multumit de de ce poate f7p -ul nu inceteaza sa ma uimeasca zi de zi .....cat sta loganul in fata bmw urilor eu sunt fericit ...dar nu a dat piept cu 2.5 sunt curios ce poate ....poate o sa o duc la Baneasa pe 15 daca reusuesc sa o pregatesc

Iulica trebuie sa iti explic .....trebuie sa fi avut masina ca sa intelegi nu e asa de usor ...un motor turbo fara electronica are o singura cale =BUM
La turbo sunt foarte multe piese de cumparat si tu nu le iei in consideratie numai un AFr bun e 200-250 E ....turbina , injectoare ,galerie ,evacuare ,intrecoller ,radiator de ulei ,pompa de benzina ,furtune , tubulatura ,blow off ,ceasuri de apa si ulei ,cuple siliconice , electronica(500 -700 e)+ maruntisuri care te omoara ...nu ma apuc sa pun si preturile ca nu are rost .....asta e un motor turbo fara interne ...care nu o sa tina foarte mult pentru ca o sa il alergi =FAIL

De bani astia imi pot lua un motor gata turbat crede-ma! asa ca nu nr mai corecta
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	IMG_2981.JPG
Views:	204
Size:	1.95 MB
ID:	2834226   Click image for larger version

Name:	IMG_2982.JPG
Views:	259
Size:	1.83 MB
ID:	2834227   Click image for larger version

Name:	IMG_2983.JPG
Views:	195
Size:	1.92 MB
ID:	2834228  


Last edited by 911lau; 10-08-13 at 20:49.
911lau is offline   Reply With Quote
Old 11-08-13, 02:38   #148
B XX ADI

Stage 5
 
B XX ADI's Avatar
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 2,532
Member of:
[VW]
[DACIA]
[RENAULT]
[DreamWorks Club]
Default Re: Dacia Logan F7P (1.8 16v)

nu a zis nimeni ca esti un pusti, in primul rand ar trebui sa scapi de scrisul cu q k asl pls plm ca sa fi luat mai in serios de "adultii" astia de pe aici, eu unul nu ma consider un addult, sunt un copil tampit am 21 de ani..... care pana acum am avut cam tot ce mi-am dorit de la masina mea. Tot ce iti zic in continuare e sa te documentezi si o sa iti dai seama ca nu e asa usor.o sa vezi tu cu coaja ta la 18 ani cum e cand nu o sa fi mai calculat cu banii, cand o sa vezi cum e sa vrei sa te plimbi cu masina in fiecare seara tigari suc de-astea eu la 5 imi puneam 150 de ron de benzina pe seara si atat nu mai aveam bani de nimic, dar maltratam masina atat cat stiam de bine. Sa faci un ban in ziua de azi in conditiile in care NU muncesti si mai esti si student e mai greu...ba mai mult sa iti finantezi si placerile , visele.

Laurentiule 2.5-ul o sa iti rupa mufa)...mi-a rupt mie cu 5-ul. Doar cu 2.0 am reusit sa fac 2.5-ul si pe urs si pe pisica. In schimb poti incerca cu 1.8 16v(is) de pe bmw ca ala are 140 de cp...cu 2.0 24v ca si ala are 150 de cp. Un mare minus la tine mai sunt si kg-ele masinii, usi de fibra, aripi, capota, portbagaj geamuri de plexiglass, tot interiorul out si atunci mai simti diferenta, daca tot te-ai apucat de masina
__________________
[size=1]Prea adevarat ca sa fie light ...
Cosmetica auto--Curatare chimica a interioarelor-- Tratamente vopsea--
Curatarea motorului--degresarea jantelor, indepartarea calaminei, polishari profesionale, reconditionari jante, vopsitorie!
https://forum.4tuning.ro/83-car-styli...e-chimica.html
CONTACT 0763096148

Last edited by B XX ADI; 11-08-13 at 02:42.
B XX ADI is offline   Reply With Quote
Old 11-08-13, 19:36   #149
911lau

Stage 5
 
911lau's Avatar
 
Join Date: May 2010
Posts: 757
Member of:
[DACIA]
Default Re: Dacia Logan F7P (1.8 16v)

Quote:
Originally Posted by B XX ADI View Post

Laurentiule 2.5-ul o sa iti rupa mufa)...mi-a rupt mie cu 5-ul. Doar cu 2.0 am reusit sa fac 2.5-ul si pe urs si pe pisica. In schimb poti incerca cu 1.8 16v(is) de pe bmw ca ala are 140 de cp...cu 2.0 24v ca si ala are 150 de cp. Un mare minus la tine mai sunt si kg-ele masinii, usi de fibra, aripi, capota, portbagaj geamuri de plexiglass, tot interiorul out si atunci mai simti diferenta, daca tot te-ai apucat de masina
Imi place ca impartasim aceleasi gusturi si ideii in materie de modificari ...dar nu mai da afara din casa =))....marele meu dezavantaj e cutia prost etajata a loganului si greutatea mult prea mare ..motorul avand foarte putin cuplu sub 170 Nm
Cu 2.5 vreau doar sa vad ce poate ...nu verau sa il bat iti dai seama
cu 2.0 m-am dat l-am batut cam 2 masini , si cu un seria 5 e60 pe magehru) lafel dabea se tinea de mine ...bmw x1 nu stiu motorizarea dar pana la 100 eram in bara lui spate daca apucam sa schimb 3 il egalam sunt sigur ....dintre toate treptele a 3 pica cel mai bine la 5000 de ture ...e perfect pana in 7000 mananca nori ..
911lau is offline   Reply With Quote
Old 11-08-13, 19:56   #150
911lau

Stage 5
 
911lau's Avatar
 
Join Date: May 2010
Posts: 757
Member of:
[DACIA]
Default Re: Dacia Logan F7P (1.8 16v)

cutia de volvo am auzit si eu ca e foarte rezistenta tine peste 200 cp si are niste rapoaret foaret ok sauca alternativa un anumit tip de jb3*nu tin minte codul " ..sa vedem ce ne lasa portofelul
911lau is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -