01-12-10, 14:59
|
#181
|
Stage 4
Join Date: Aug 2008
Posts: 208
|
Re: B 3(0)4 SGM - the comeback
Felicitari pentru proiect , totusi sunt curios cum se va comporta pe viraje avand in vedere faptul ca masina nu dispune de suspensie independenta spate.... vom vedea oricum ai reusit sa ne surprinzi din nou.
|
|
|
01-12-10, 15:17
|
#182
|
Stage 5
Join Date: May 2008
Posts: 317
|
Re: B 3(0)4 SGM - the comeback
Quote:
Originally Posted by Sebastian.C
Te-ai gandit tu , Muttley sa faci desene in paint si sa ne arati noua cum e prins motorul la Logan.. Care e problema daca omul si-a modificat sistemul de prindere al motorului? El face si tace...nu doar da din gura ca altii.... Toti sunteti destepti la scris pe forum.... Chiar sta foarte bine motorul acolo asa cum l-a pus SGM.... In fine.... Eu sunt curios cum va pica motorul jos din cele 4 suruburi... ))
|
Nu vreau sa ma cert cu nimeni,dar tu esti cel care a vorbit in necunostinta de cauza.
L-ai cunoscut pe Muttley de zici ca "este destept la scris pe forum"?
Eu zic sa-ti masori cuvintele si sa nu mai vorbesti aiurea,nu te ajuta cu nimic faptul ca esti tare-n gura pe aici.
Singurul care e in masura sa vorbeasca de prindere este Robert.
|
|
|
01-12-10, 15:43
|
#183
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2006
Posts: 3,899
Member of: [DACIA] [Dacia Rally Team]
|
Re: B 3(0)4 SGM - the comeback
Pe langa cele 4 suruburi de prindere mai sunt si doua bride intre cadru si lonjeroane.conteaza foarte mult si alea ca sunt in jumatatea cadrului.eu unul consider ca tine si nu se va duce nicaieri.Eventual vor aparea fisuri sau ruperi la oboseala care daca se mai verifica din cand in cand se pot vede unele stari incipiente ale acestora!
|
|
|
01-12-10, 15:48
|
#184
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 1,097
|
Re: B 3(0)4 SGM - the comeback
Quote:
Originally Posted by bolidu'
... mai sunt si doua bride intre cadru si lonjeroane...
|
Alea sunt din fabrica.
|
|
|
01-12-10, 16:01
|
#185
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2006
Posts: 3,899
Member of: [DACIA] [Dacia Rally Team]
|
Re: B 3(0)4 SGM - the comeback
Stiu.dar vad ca se tot bate saua pe alea 4 suruburi.sunt 4 suruburi + doua bride...
|
|
|
01-12-10, 16:08
|
#186
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 1,097
|
Re: B 3(0)4 SGM - the comeback
Deci nu m-am facut inteles.
Ideea este ca s-a pus motor mai mare, mai greu, mai puternic. Fixarea acestui motor, in loc sa se pastreze (macar) sau in cazul fericit sa se imbunatateasca, s-a simplificat.
Structura de rezistenta a partii frontale, in loc sa pastreze / rigidizeze, s-a slabit.
|
|
|
01-12-10, 17:54
|
#187
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Jul 2004
Posts: 2,551
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [DACIA]
|
Re: B 3(0)4 SGM - the comeback
Forta nu este distribuita doar suruburile grupa 12.9 care fixeaza cadrul motor, cu toate ca sunt mai mult decat suficiente.
In varianta de motorizare VR6 exista 2 bride pe fiecare parte intre lonjeron si suruburile de la bascula, si multe altele.
Daca eu nu postez poze cu unele modificari "de finete" asta nu inseamna ca ele nu exista.
Si asa am dat prea multe detalii avand in vedere ca am putini interlocutori.
|
|
|
01-12-10, 19:27
|
#188
|
General Supervisor
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of: [Super Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [BMW] [MERCEDES] [2 Roti] [ALFA ROMEO]
|
Re: B 3(0)4 SGM - the comeback
Aţi văzut că SGM-ul, deşi îl ştie şi-l respectă cam toată lumea, a putut să dea un răspuns concret şi fără jigniri sau aroganţe?
Ce-ar fi să nu daţi din gură a pagubă şi să nu jigniţi sau să nu vă certaţi fără să vă privească problemele?
Sigur putem găsi răspunsuri de bun simţ, dacă totuşi vreţi să comunicaţi ceva cuiva...
|
|
|
01-12-10, 20:14
|
#189
|
Renault Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2010
Posts: 536
Member of: [RENAULT]
|
Re: B 3(0)4 SGM - the comeback
bravo SGM, ai tot respectul din partea mea, abia astept sa te vad cum le dai din nou fum in nas la 320, 325 ) si multe altele.iar taranii care te critica aiurea probabil nici macar nu au desfacut un motor in viata lor sa vada ce se afla in interior.multi comenteaza si ei asa sa se afle in treaba, ce au auzit si ei de pe la altii sau de pe net
|
|
|
01-12-10, 20:36
|
#190
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 1,282
Member of: [DACIA]
|
Re: B 3(0)4 SGM - the comeback
Daca nu a sarit motorul de pe Golf nu va sarii nici de pe Logan,mai ales cu fine tuningul facut. Cele 4 suruburi nu se vor forfeca veci. Nu se rup nici la impact frontal. Spor(t) la treaba!
__________________
The one and only Nova low rider
|
|
|
01-12-10, 20:42
|
#191
|
Stage 5
Join Date: Jun 2009
Posts: 1,416
|
Re: B 3(0)4 SGM - the comeback
Quote:
Originally Posted by badea_laurentiu88
bravo SGM, ai tot respectul din partea mea, abia astept sa te vad cum le dai din nou fum in nas la 320, 325 ) si multe altele.iar taranii care te critica aiurea probabil nici macar nu au desfacut un motor in viata lor sa vada ce se afla in interior.multi comenteaza si ei asa sa se afle in treaba, ce au auzit si ei de pe la altii sau de pe net
|
ce??? 320, 325 sunt jucarii pentru SGM...frate astea erau masini pe care SGM le facea acum cativa ani cu Dacia 1310 turbo...Daca va pune si turbo pe motoru asta si cred ca o va face atunci sa tii...
P.S. Ar fi indicat sa pui ceasurile de pe VR6 pe Logan, va fi multa munca si nu cred ca vei putea sa calibrezi ceasurile de logan la motoru asta VR6...eu sper sa reusesti, dar sunt putin sceptic, o munca mai usoara sa pui ceasurile VR6-lui original cu mici adaptari cred ca vine bine pe bordul de Logan.
__________________
I live my life at the quarter mile the time, nothing something else matters.
For ten seconds or less...I'm Free!!!
|
|
|
01-12-10, 21:46
|
#192
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Aug 2007
Posts: 1,953
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [DACIA]
|
Re: B 3(0)4 SGM - the comeback
Quote:
Originally Posted by badea_laurentiu88
iar taranii care te critica aiurea probabil nici macar nu au desfacut un motor in viata lor sa vada ce se afla in interior.multi comenteaza si ei asa sa se afle in treaba, ce au auzit si ei de pe la altii sau de pe net
|
Quote:
Originally Posted by anndi
Daca nu a sarit motorul de pe Golf nu va sarii nici de pe Logan,mai ales cu fine tuningul facut. Cele 4 suruburi nu se vor forfeca veci. Nu se rup nici la impact frontal. Spor(t) la treaba!
|
io cred ca voi nu stiti ce vorbiti
|
|
|
01-12-10, 22:35
|
#193
|
Stock
Join Date: Apr 2009
Posts: 4
|
Re: B 3(0)4 SGM - the comeback
Ce material ai folosit pentru adaptorul de la etrieri ?
Si desi stiu ca a intrebat toata lumea despre omologare , intr-o zi tot va trebui sa te duci la serif . Nu e nici o problema in a pune piesele originale la loc , nu ?
Este pacat ca majoritatea inteleg prin tuning sa umpli un carucior virtual pe un site cu tot felul de piese Momo , Brembo , K&N etc ... sa le montezi pe masina , sa aplici n stickere pe lateral de la fiecare piesa , sa spui ca ai "tunat" si sa nu stii ce inseamna grupa 12.9 la un surub . Prin definitie ceea ce face SGM se numeste tuning (poate umbla si la motor ) . In fine ... gl & hf !
|
|
|
01-12-10, 22:50
|
#194
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Jul 2004
Posts: 2,551
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [DACIA]
|
Re: B 3(0)4 SGM - the comeback
OL 34
|
|
|
01-12-10, 23:11
|
#195
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2009
Posts: 2,048
Member of: [DACIA]
|
Re: B 3(0)4 SGM - the comeback
Te gandesti ca pe viitor sa pui melc? Mai demult gasisem pe youtube un golf 1 cu motor VR6 marit la 3L turbina garrett GT4202R....a si nu s-a rupt nici un suport,doar pinioanele ) pun si linkul poate iti faci o mica idee ce poate motorasul asta https://www.youtube.com/watch?v=b1ytk...eature=related
__________________
REN-u' !
|
|
|
|
|