22-11-10, 10:12
|
#121
|
Stage 5
Join Date: Nov 2009
Posts: 1,030
|
Re: B 3(0)4 SGM - the comeback
Bravo sgm frumos proiect
Astept sa vad cum trage bestia (VR6)
BAFTA
|
|
|
22-11-10, 22:52
|
#122
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Jul 2004
Posts: 2,551
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [DACIA]
|
Re: B 3(0)4 SGM - the comeback
Gata si cu ambreiajul hidraulic. Mai lipsesc planetarele
|
|
|
22-11-10, 23:10
|
#123
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 2,474
Member of: [BMW] [Toyota]
|
Re: B 3(0)4 SGM - the comeback
daca nu e cu suparare , cum de ti a venit ideea etrierelor de bmw e38 in combinatie cu discuri de frana de renault scenic de 330 de mm? presupun ca ai modificat si suportul etrierilor !
|
|
|
23-11-10, 00:09
|
#124
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Jul 2004
Posts: 2,551
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [DACIA]
|
Re: B 3(0)4 SGM - the comeback
De 300 sunt discurile.
Discurile le-am ales pentru ca sunt cele mai mari discuri 4x100 cu gaura de centrare 60.3 care se fabrica. Le-am cautat dupa dimensiuni intr-un catalog online de discuri.
Am vrut neaparat niste etriere performante cu 4 pistoane si cautand printre anunturi si le-am gasit pe astea de BMW la un pret accesibil. Adaptarea a fost o nimica toata.
Iti atasez niste poze de detaliu.
Iar legat de idee : " Cele mai bune idei imi vin noaptea " A.H.
Last edited by UniculSGM; 23-11-10 at 00:20.
|
|
|
23-11-10, 01:17
|
#125
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 2,474
Member of: [BMW] [Toyota]
|
Re: B 3(0)4 SGM - the comeback
Quote:
Originally Posted by UniculSGM
De 300 sunt discurile.
Discurile le-am ales pentru ca sunt cele mai mari discuri 4x100 cu gaura de centrare 60.3 care se fabrica. Le-am cautat dupa dimensiuni intr-un catalog online de discuri.
Am vrut neaparat niste etriere performante cu 4 pistoane si cautand printre anunturi si le-am gasit pe astea de BMW la un pret accesibil. Adaptarea a fost o nimica toata.
Iti atasez niste poze de detaliu.
Iar legat de idee : " Cele mai bune idei imi vin noaptea " A.H.
|
Tocmai asta ma surprins la tine [ nu e prima data ]
Multumesc pentru poze ! ma ajuta sa mi fac o idee mai buna asupra modificarilor ! imi place cand postezi detalii tehnice de acest gen
Motor vr6 pe caroserie de logan [ ranforsari intr-o veselie ] , frane cu etrieri de bmw , discuri de scenic si multe altele , chiar si eu ma intreb de unde iti vin idelile astea , imi dau seama ca documentare plus cunostintele pe care le ai te ajuta enorm ! sunt curios ce va iesi cu bordul , nu era mai usor o adaptare de bord de golf3 + accesoriile aferente? sau sau ai vazut in acel bord de logan o provocare mai mare ? la suspensie ce setup final vei alege?
PS : am vazut ca pe spate ai frane de renault 19! cum vei compensa diferenta la presiunea de franare intre cele 2 punti? intreb pentru ca pentru etrierele din fata cred ca e nevoie de o presiune destul de mare in comparatie cu cele de pe spate , care in principiu nu ar avea voie sa se blocheze la o franare brusca !
Etrierii de e38 sunt facuti sa opreasca o masina de 2 tone !
Last edited by DEVIL's Style; 23-11-10 at 01:24.
|
|
|
23-11-10, 07:11
|
#126
|
Stage 5
Join Date: Apr 2007
Posts: 3,866
Member of: [BMW] [DACIA]
|
Re: B 3(0)4 SGM - the comeback
Quote:
Originally Posted by UniculSGM
https://www.youtube.com/watch?v=QLrCw_3HaZ8
Am legat toate firele, bordul este 100% functional. O sa rezolv problema erorii turometrului in curand. Vitezometrul nu stiu ce eroare are, o sa vad cu un gps atunci cand o scot pe strada.
P.S. Am nevoie de 2 distantiere 4x100 de 10 mm latime cu centrare 60.3 (Renault), prefer sa fie din aluminiu si la pret rezonabil.
|
Turometrul de Logan este pentru 4 cilindrii si tu il ai acolo pe vericul 6..de aici si faptul ca sare asa in 7000
Mult succes cu acest nou proiect si felicitari, insa am eu impresia ca iti vei dorii mai mult de atat, mai mult decat poti dezvolta pe acest Logan
|
|
|
23-11-10, 08:35
|
#127
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Jul 2004
Posts: 2,551
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [DACIA]
|
Re: B 3(0)4 SGM - the comeback
Quote:
Originally Posted by DEVIL's Style
Tocmai asta ma surprins la tine [ nu e prima data ]
Multumesc pentru poze ! ma ajuta sa mi fac o idee mai buna asupra modificarilor ! imi place cand postezi detalii tehnice de acest gen
Motor vr6 pe caroserie de logan [ ranforsari intr-o veselie ] , frane cu etrieri de bmw , discuri de scenic si multe altele , chiar si eu ma intreb de unde iti vin idelile astea , imi dau seama ca documentare plus cunostintele pe care le ai te ajuta enorm ! sunt curios ce va iesi cu bordul , nu era mai usor o adaptare de bord de golf3 + accesoriile aferente? sau sau ai vazut in acel bord de logan o provocare mai mare ? la suspensie ce setup final vei alege?
PS : am vazut ca pe spate ai frane de renault 19! cum vei compensa diferenta la presiunea de franare intre cele 2 punti? intreb pentru ca pentru etrierele din fata cred ca e nevoie de o presiune destul de mare in comparatie cu cele de pe spate , care in principiu nu ar avea voie sa se blocheze la o franare brusca !
Etrierii de e38 sunt facuti sa opreasca o masina de 2 tone !
|
Am si un bord de VR6 acasa, numai ca trebuiau imprerecheate mult mai multe fire, plus ca bordul este calibrat pentru sondele de vw, deci implicit trebuia sa schimb si sondele ( litrometrul clar nu ar fi indicat corect), sa nu mai zic ca are alta forma si nu incape acolo.
In momentul actual functioneaza toti martorii si tocmai am primit aseara un fisier de la un coleg de pe un alt forum (Fane - CL, caruia ii multumesc) pe care sa il scriu pe epromul bordului pentru a corecta eroarea de 50% a turometrului. Cand o sa o scot pe strada o sa verific cu un GPS daca exista eroare a vitezometrului pentru a sti cu ce procent trebuie corectata.
Forta de franare spate se regleaza din repartitor pe standul de franare, nu e problema. Inainte sa montez franele fata am testato pe stand si forta de franare pe spate era egala stanga - dreapta si in parametrii.
Suspensia este montata de mult si este KW. Poze atasate.
|
|
|
23-11-10, 08:36
|
#128
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Jul 2004
Posts: 2,551
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [DACIA]
|
Re: B 3(0)4 SGM - the comeback
Quote:
Originally Posted by Nastase Bogdan
Turometrul de Logan este pentru 4 cilindrii si tu il ai acolo pe vericul 6..de aici si faptul ca sare asa in 7000
Mult succes cu acest nou proiect si felicitari, insa am eu impresia ca iti vei dorii mai mult de atat, mai mult decat poti dezvolta pe acest Logan
|
Am scris mai in urma ca turometrul are eroare de +50% avand 2 impulsuri in plus. O sa o corectez.
|
|
|
23-11-10, 12:26
|
#129
|
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,446
Member of: [DAEWOO]
|
Re: B 3(0)4 SGM - the comeback
Felicitarile mele, un sleeper reusit
Mi-ai raspuns la o dilema legata de repartitia franelor, dar nu ma pot abtine sa nu iti cer un sfat pentru masinuta mea, cand ai timp arunca un ochi sa vezi despre ce e vorba, discuri 4x114 gasesc de hyundai coupe` dar in privinta etrierilor inca sunt in dubii.
In paralel, intampin problema radiatorului de apa ... l-ai inghesuit pe cel de vr sau ai ales unul sa potriveasca in spatiul disponibil ramas ?
Bafta in continuare !
|
|
|
23-11-10, 13:12
|
#130
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Jul 2004
Posts: 2,551
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [DACIA]
|
Re: B 3(0)4 SGM - the comeback
Foloseste niste etrieri mai mari, ganditi pentru diametrul discurilor pe care le folosesti, dar care sa permita sa incapa janta.
Radiatorul meu este original de VR6. La lungime perfect. Ar fi intrat chiar unul cu 100 mm mai lat. Am folosit la montaj 95% din piesele originale de la vr6.
|
|
|
23-11-10, 15:08
|
#131
|
Stage 5
Join Date: Dec 2009
Posts: 453
Member of: [2 Roti] [DACIA]
|
Re: B 3(0)4 SGM - the comeback
sper ca si loganul va fi stock La exterior la fel ca si fosta " dacia b 34 sgm " , asta o facea sa para normala doar sunetul si puterea o facea sa difere , cred ca esti primul care modifica asa loganul , nimeni nu a mai pus un alt motor , stiu ca mai este loganul lui (vgroza ) daca nu gresesc si are ~ 168 hp turbo , loganul tau il faci cu dungile de la cupa logan sau simplu ?
SUCCES IN CONTINOARE CU PROIECTUL
__________________
|
|
|
23-11-10, 15:12
|
#132
|
Stage 5
Join Date: Jun 2009
Posts: 1,416
|
Re: B 3(0)4 SGM - the comeback
eu zic ca ar fi frumos daca ai face si la exterior ceva...ma refer la masca aia neagra cu tot cu bara in culoarea caroseriei...si toate bandourile il face putin mai dragut.
__________________
I live my life at the quarter mile the time, nothing something else matters.
For ten seconds or less...I'm Free!!!
|
|
|
23-11-10, 15:16
|
#133
|
Stage 5
Join Date: Mar 2010
Posts: 1,092
|
Re: B 3(0)4 SGM - the comeback
Eu zic sa il lasi ca si vechea dacie original sa nu stie nimeni nimic sa creada ca ii masina normala parerea mea.
|
|
|
23-11-10, 15:28
|
#134
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Jul 2004
Posts: 2,551
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [DACIA]
|
Re: B 3(0)4 SGM - the comeback
Nu ma pasioneaza asa ceva, asa ca ii las pe altii sa isi schimbe beculetele in bord, sa monteze spoilere din fibra si pline de chit, outze kinder pe antena , sa scrie numarul masinii pe volan si pe tetiere, aripa de rechin, cruci cu ventuze pe parbriz, zaruri la oglinda, eleron, manelele la maxim, abtibild boss de boss pe luneta, etc.
|
|
|
23-11-10, 15:40
|
#135
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Apr 2007
Posts: 1,113
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [DACIA]
|
Re: B 3(0)4 SGM - the comeback
Quote:
Originally Posted by pokemonu`
sper ca si loganul va fi stock La exterior la fel ca si fosta " dacia b 34 sgm " , asta o facea sa para normala doar sunetul si puterea o facea sa difere , cred ca esti primul care modifica asa loganul , nimeni nu a mai pus un alt motor , stiu ca mai este loganul lui (vgroza ) daca nu gresesc si are ~ 168 hp turbo , loganul tau il faci cu dungile de la cupa logan sau simplu ?
SUCCES IN CONTINOARE CU PROIECTUL
|
Ai poluat topicul omului ca multi altii de aici.
Mai bine pastrati curatenia aici si invatati/cititi.
Documentati`va inainte sa postati aberatii.
scuze de off SGM , dar imi zgarie retina persoane de genu`.
|
|
|
|
|