Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > DACIA > Masina mea Dacia

Closed Thread
 
Thread Tools
Old 22-11-10, 10:12   #121
vandam

Stage 5
 
vandam's Avatar
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 1,030
Default Re: B 3(0)4 SGM - the comeback

Bravo sgm frumos proiect
Astept sa vad cum trage bestia (VR6)
BAFTA
vandam is offline  
Old 22-11-10, 22:52   #122
UniculSGM
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
UniculSGM's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 2,551
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[DACIA]
Default Re: B 3(0)4 SGM - the comeback

Gata si cu ambreiajul hidraulic. Mai lipsesc planetarele
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	22112010213.jpg
Views:	667
Size:	1.30 MB
ID:	1751761   Click image for larger version

Name:	22112010214.jpg
Views:	450
Size:	1.85 MB
ID:	1751762   Click image for larger version

Name:	22112010215.jpg
Views:	287
Size:	1.38 MB
ID:	1751763  

Click image for larger version

Name:	22112010216.jpg
Views:	476
Size:	2.02 MB
ID:	1751764  
UniculSGM is offline  
Old 22-11-10, 23:10   #123
DEVIL's Style
BMW Driver

Stage 5
 
DEVIL's Style's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 2,474
Member of:
[BMW]
[Toyota]
Default Re: B 3(0)4 SGM - the comeback

daca nu e cu suparare , cum de ti a venit ideea etrierelor de bmw e38 in combinatie cu discuri de frana de renault scenic de 330 de mm? presupun ca ai modificat si suportul etrierilor !
DEVIL's Style is offline  
Old 23-11-10, 00:09   #124
UniculSGM
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
UniculSGM's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 2,551
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[DACIA]
Default Re: B 3(0)4 SGM - the comeback

De 300 sunt discurile.

Discurile le-am ales pentru ca sunt cele mai mari discuri 4x100 cu gaura de centrare 60.3 care se fabrica. Le-am cautat dupa dimensiuni intr-un catalog online de discuri.

Am vrut neaparat niste etriere performante cu 4 pistoane si cautand printre anunturi si le-am gasit pe astea de BMW la un pret accesibil. Adaptarea a fost o nimica toata.

Iti atasez niste poze de detaliu.

Iar legat de idee : " Cele mai bune idei imi vin noaptea " A.H.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	09112010139.jpg
Views:	470
Size:	1.33 MB
ID:	1751833   Click image for larger version

Name:	09112010140.jpg
Views:	351
Size:	1.25 MB
ID:	1751834   Click image for larger version

Name:	09112010141.jpg
Views:	443
Size:	1.24 MB
ID:	1751835  

Click image for larger version

Name:	25102010103.jpg
Views:	449
Size:	1.15 MB
ID:	1751836   Click image for larger version

Name:	25102010105.jpg
Views:	431
Size:	1.39 MB
ID:	1751837  
__________________

www.rustans.ro

Last edited by UniculSGM; 23-11-10 at 00:20.
UniculSGM is offline  
Old 23-11-10, 01:17   #125
DEVIL's Style
BMW Driver

Stage 5
 
DEVIL's Style's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 2,474
Member of:
[BMW]
[Toyota]
Default Re: B 3(0)4 SGM - the comeback

Quote:
Originally Posted by UniculSGM View Post
De 300 sunt discurile.

Discurile le-am ales pentru ca sunt cele mai mari discuri 4x100 cu gaura de centrare 60.3 care se fabrica. Le-am cautat dupa dimensiuni intr-un catalog online de discuri.

Am vrut neaparat niste etriere performante cu 4 pistoane si cautand printre anunturi si le-am gasit pe astea de BMW la un pret accesibil. Adaptarea a fost o nimica toata.

Iti atasez niste poze de detaliu.

Iar legat de idee : " Cele mai bune idei imi vin noaptea " A.H.
Tocmai asta ma surprins la tine [ nu e prima data ]

Multumesc pentru poze ! ma ajuta sa mi fac o idee mai buna asupra modificarilor ! imi place cand postezi detalii tehnice de acest gen

Motor vr6 pe caroserie de logan [ ranforsari intr-o veselie ] , frane cu etrieri de bmw , discuri de scenic si multe altele , chiar si eu ma intreb de unde iti vin idelile astea , imi dau seama ca documentare plus cunostintele pe care le ai te ajuta enorm ! sunt curios ce va iesi cu bordul , nu era mai usor o adaptare de bord de golf3 + accesoriile aferente? sau sau ai vazut in acel bord de logan o provocare mai mare ? la suspensie ce setup final vei alege?

PS : am vazut ca pe spate ai frane de renault 19! cum vei compensa diferenta la presiunea de franare intre cele 2 punti? intreb pentru ca pentru etrierele din fata cred ca e nevoie de o presiune destul de mare in comparatie cu cele de pe spate , care in principiu nu ar avea voie sa se blocheze la o franare brusca !

Etrierii de e38 sunt facuti sa opreasca o masina de 2 tone !

Last edited by DEVIL's Style; 23-11-10 at 01:24.
DEVIL's Style is offline  
Old 23-11-10, 07:11   #126
Nastase Bogdan

Stage 5
 
Nastase Bogdan's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 3,866
Member of:
[BMW]
[DACIA]
Default Re: B 3(0)4 SGM - the comeback

Quote:
Originally Posted by UniculSGM View Post
https://www.youtube.com/watch?v=QLrCw_3HaZ8

Am legat toate firele, bordul este 100% functional. O sa rezolv problema erorii turometrului in curand. Vitezometrul nu stiu ce eroare are, o sa vad cu un gps atunci cand o scot pe strada.

P.S. Am nevoie de 2 distantiere 4x100 de 10 mm latime cu centrare 60.3 (Renault), prefer sa fie din aluminiu si la pret rezonabil.
Turometrul de Logan este pentru 4 cilindrii si tu il ai acolo pe vericul 6..de aici si faptul ca sare asa in 7000

Mult succes cu acest nou proiect si felicitari, insa am eu impresia ca iti vei dorii mai mult de atat, mai mult decat poti dezvolta pe acest Logan
Nastase Bogdan is offline  
Old 23-11-10, 08:35   #127
UniculSGM
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
UniculSGM's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 2,551
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[DACIA]
Default Re: B 3(0)4 SGM - the comeback

Quote:
Originally Posted by DEVIL's Style View Post
Tocmai asta ma surprins la tine [ nu e prima data ]

Multumesc pentru poze ! ma ajuta sa mi fac o idee mai buna asupra modificarilor ! imi place cand postezi detalii tehnice de acest gen

Motor vr6 pe caroserie de logan [ ranforsari intr-o veselie ] , frane cu etrieri de bmw , discuri de scenic si multe altele , chiar si eu ma intreb de unde iti vin idelile astea , imi dau seama ca documentare plus cunostintele pe care le ai te ajuta enorm ! sunt curios ce va iesi cu bordul , nu era mai usor o adaptare de bord de golf3 + accesoriile aferente? sau sau ai vazut in acel bord de logan o provocare mai mare ? la suspensie ce setup final vei alege?

PS : am vazut ca pe spate ai frane de renault 19! cum vei compensa diferenta la presiunea de franare intre cele 2 punti? intreb pentru ca pentru etrierele din fata cred ca e nevoie de o presiune destul de mare in comparatie cu cele de pe spate , care in principiu nu ar avea voie sa se blocheze la o franare brusca !

Etrierii de e38 sunt facuti sa opreasca o masina de 2 tone !
Am si un bord de VR6 acasa, numai ca trebuiau imprerecheate mult mai multe fire, plus ca bordul este calibrat pentru sondele de vw, deci implicit trebuia sa schimb si sondele ( litrometrul clar nu ar fi indicat corect), sa nu mai zic ca are alta forma si nu incape acolo.

In momentul actual functioneaza toti martorii si tocmai am primit aseara un fisier de la un coleg de pe un alt forum (Fane - CL, caruia ii multumesc) pe care sa il scriu pe epromul bordului pentru a corecta eroarea de 50% a turometrului. Cand o sa o scot pe strada o sa verific cu un GPS daca exista eroare a vitezometrului pentru a sti cu ce procent trebuie corectata.

Forta de franare spate se regleaza din repartitor pe standul de franare, nu e problema. Inainte sa montez franele fata am testato pe stand si forta de franare pe spate era egala stanga - dreapta si in parametrii.

Suspensia este montata de mult si este KW. Poze atasate.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	17112010198.jpg
Views:	287
Size:	1.39 MB
ID:	1752367   Click image for larger version

Name:	17112010199.jpg
Views:	388
Size:	1.57 MB
ID:	1752368   Click image for larger version

Name:	21102010076.jpg
Views:	295
Size:	1.53 MB
ID:	1752369  

UniculSGM is offline  
Old 23-11-10, 08:36   #128
UniculSGM
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
UniculSGM's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 2,551
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[DACIA]
Default Re: B 3(0)4 SGM - the comeback

Quote:
Originally Posted by Nastase Bogdan View Post
Turometrul de Logan este pentru 4 cilindrii si tu il ai acolo pe vericul 6..de aici si faptul ca sare asa in 7000

Mult succes cu acest nou proiect si felicitari, insa am eu impresia ca iti vei dorii mai mult de atat, mai mult decat poti dezvolta pe acest Logan
Am scris mai in urma ca turometrul are eroare de +50% avand 2 impulsuri in plus. O sa o corectez.
UniculSGM is offline  
Old 23-11-10, 12:26   #129
TM32CIP

Stage 5
 
TM32CIP's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,446
Member of:
[DAEWOO]
Default Re: B 3(0)4 SGM - the comeback

Felicitarile mele, un sleeper reusit

Mi-ai raspuns la o dilema legata de repartitia franelor, dar nu ma pot abtine sa nu iti cer un sfat pentru masinuta mea, cand ai timp arunca un ochi sa vezi despre ce e vorba, discuri 4x114 gasesc de hyundai coupe` dar in privinta etrierilor inca sunt in dubii.

In paralel, intampin problema radiatorului de apa ... l-ai inghesuit pe cel de vr sau ai ales unul sa potriveasca in spatiul disponibil ramas ?

Bafta in continuare !
__________________
FRONT YARD ENGINEERING -- Fastest TICO in the WORLD -->> https://forum.4tuning.ro/111-masina-m...e/page-12.html
TM32CIP is offline  
Old 23-11-10, 13:12   #130
UniculSGM
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
UniculSGM's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 2,551
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[DACIA]
Default Re: B 3(0)4 SGM - the comeback

Foloseste niste etrieri mai mari, ganditi pentru diametrul discurilor pe care le folosesti, dar care sa permita sa incapa janta.

Radiatorul meu este original de VR6. La lungime perfect. Ar fi intrat chiar unul cu 100 mm mai lat. Am folosit la montaj 95% din piesele originale de la vr6.
UniculSGM is offline  
Old 23-11-10, 15:08   #131
pokemonu`

Stage 5
 
pokemonu`'s Avatar
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 453
Member of:
[2 Roti]
[DACIA]
Default Re: B 3(0)4 SGM - the comeback

sper ca si loganul va fi stock La exterior la fel ca si fosta " dacia b 34 sgm " , asta o facea sa para normala doar sunetul si puterea o facea sa difere , cred ca esti primul care modifica asa loganul , nimeni nu a mai pus un alt motor , stiu ca mai este loganul lui (vgroza ) daca nu gresesc si are ~ 168 hp turbo , loganul tau il faci cu dungile de la cupa logan sau simplu ?
SUCCES IN CONTINOARE CU PROIECTUL
__________________
pokemonu` is offline  
Old 23-11-10, 15:12   #132
Thomas Everywhere

Stage 5
 
Thomas Everywhere's Avatar
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 1,416
Default Re: B 3(0)4 SGM - the comeback

eu zic ca ar fi frumos daca ai face si la exterior ceva...ma refer la masca aia neagra cu tot cu bara in culoarea caroseriei...si toate bandourile il face putin mai dragut.
__________________
I live my life at the quarter mile the time, nothing something else matters.
For ten seconds or less...I'm Free!!!
Thomas Everywhere is offline  
Old 23-11-10, 15:16   #133
SOLENZAXJG

Stage 5
 
SOLENZAXJG's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 1,092
Default Re: B 3(0)4 SGM - the comeback

Eu zic sa il lasi ca si vechea dacie original sa nu stie nimeni nimic sa creada ca ii masina normalaparerea mea.
SOLENZAXJG is offline  
Old 23-11-10, 15:28   #134
UniculSGM
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
UniculSGM's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 2,551
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[DACIA]
Default Re: B 3(0)4 SGM - the comeback

Nu ma pasioneaza asa ceva, asa ca ii las pe altii sa isi schimbe beculetele in bord, sa monteze spoilere din fibra si pline de chit, outze kinder pe antena , sa scrie numarul masinii pe volan si pe tetiere, aripa de rechin, cruci cu ventuze pe parbriz, zaruri la oglinda, eleron, manelele la maxim, abtibild boss de boss pe luneta, etc.
UniculSGM is offline  
Old 23-11-10, 15:40   #135
Andreea13
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
Andreea13's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 1,113
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[DACIA]
Default Re: B 3(0)4 SGM - the comeback

Quote:
Originally Posted by pokemonu` View Post
sper ca si loganul va fi stock La exterior la fel ca si fosta " dacia b 34 sgm " , asta o facea sa para normala doar sunetul si puterea o facea sa difere , cred ca esti primul care modifica asa loganul , nimeni nu a mai pus un alt motor , stiu ca mai este loganul lui (vgroza ) daca nu gresesc si are ~ 168 hp turbo , loganul tau il faci cu dungile de la cupa logan sau simplu ?
SUCCES IN CONTINOARE CU PROIECTUL
Ai poluat topicul omului ca multi altii de aici.
Mai bine pastrati curatenia aici si invatati/cititi.
Documentati`va inainte sa postati aberatii.
scuze de off SGM , dar imi zgarie retina persoane de genu`.
Andreea13 is offline  
- Copyright 2025 4Tuning -