20-11-10, 07:28
|
#106
|
Stage 5
Join Date: Jul 2010
Posts: 437
Member of: [Hyundai]
|
Re: B 3(0)4 SGM - the comeback
|
|
|
20-11-10, 10:46
|
#107
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Jul 2004
Posts: 2,551
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [DACIA]
|
Re: B 3(0)4 SGM - the comeback
Quote:
Originally Posted by bigathebest
renumitul f7p o merge pe logan..??...de ce nu ai optat pentru el?
|
Merge logic dar are doar 135 cp si nu cine sti ce cuplu. Plus ca cedeaza cuzinetii de la biela din cauza unei erori de proiectare a sistemului de lubrefiere.
|
|
|
20-11-10, 12:43
|
#108
|
Stage 5
Join Date: Aug 2006
Posts: 647
|
Re: B 3(0)4 SGM - the comeback
Quote:
Originally Posted by razvanell
loganul nu are sasiu barosane
|
vroiam sa zic caroseria,in fine
|
|
|
20-11-10, 15:01
|
#109
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Jan 2007
Posts: 316
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: B 3(0)4 SGM - the comeback
Robert, pe Varu' are de gand sa il prinda rabia ?
Felicitari si spor la treaba!
|
|
|
20-11-10, 18:59
|
#110
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Dec 2006
Posts: 3,177
Member of: [MERCEDES] [Opel] [AUDI]
|
Re: B 3(0)4 SGM - the comeback
felicitari, un proiect ambitios
dar cu articulatia fata cum rezolvi, in special cu planetarele ?
|
|
|
20-11-10, 19:38
|
#111
|
Stage 5
Join Date: Dec 2008
Posts: 2,532
Member of: [VW] [DACIA] [RENAULT] [DreamWorks Club]
|
Re: B 3(0)4 SGM - the comeback
Pe alt forum ..initial vroia sa modifice fuzetele..dar decizia finala a ramas adaptarea planetarelor pe fuzetele astea.
|
|
|
20-11-10, 20:11
|
#112
|
2 Roti
Stage 5
Join Date: Jan 2010
Posts: 945
Member of: [2 Roti]
|
Re: B 3(0)4 SGM - the comeback
bafta SGM cu proiectul! pe asta sa n`o mai vinzi
|
|
|
20-11-10, 22:12
|
#113
|
Stage 5
Join Date: May 2008
Posts: 836
|
domnule robert,sa inteleg ca pe dacie e mai recomandat sa pun 1.8 16v cod KR (+carburi orizontale)decat un f7p?
PS:numai lua in seama toate posturile unora..si fi amabil si prezinta in continuare modificarile care mai sunt de facut si ce mai ai in plan....Sper sa nu se intample tot ca pe dacia club,ca s-au bagat multi cunoscatori in seama si nu ai mai publicat nimic,cu toate ca tot ce ai explicat si ai aratat era foarte interesant!poate unii chiar vor sa invete! Eu unul am invatat ceva din ce ai scris acolo.....si am pus si in practica!Acum lucrez la o masina,la care am aplicat multe practici zise de tine!Te felicit si te respect pentru ceea ce faci!
Last edited by Ja_Rule; 21-11-10 at 09:54.
|
|
|
21-11-10, 10:00
|
#114
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Jul 2004
Posts: 2,551
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [DACIA]
|
Re: B 3(0)4 SGM - the comeback
E mai usor de montat f7p se gasesc suportii la magazin, la fel si carcasa de ambreiaj, plus ca are injectie electronica.
Kr-ul pe berlina implica suporti facuti special pentru el, planetare modificate, etc.
|
|
|
21-11-10, 10:52
|
#115
|
Stage 5
Join Date: May 2008
Posts: 836
|
Re: B 3(0)4 SGM - the comeback
am gasit carter special care face lagatura dintre motorul de vw si cutia de renault si problema planetarelor cade da-mi te rog pm cu nr tau de telefon...ca as avea o nedumerire in legatura cu frana de mana hidraulica....as vrea sa iti zic in mare ce am facut...si sa imi dai un sfat daca se poate!multumesc
|
|
|
21-11-10, 16:56
|
#116
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Jul 2004
Posts: 2,551
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [DACIA]
|
Re: B 3(0)4 SGM - the comeback
https://www.youtube.com/watch?v=QLrCw_3HaZ8
Am legat toate firele, bordul este 100% functional. O sa rezolv problema erorii turometrului in curand. Vitezometrul nu stiu ce eroare are, o sa vad cu un gps atunci cand o scot pe strada.
P.S. Am nevoie de 2 distantiere 4x100 de 10 mm latime cu centrare 60.3 (Renault), prefer sa fie din aluminiu si la pret rezonabil.
|
|
|
21-11-10, 18:01
|
#117
|
Stage 5
Join Date: Jan 2004
Posts: 2,103
Member of: [MERCEDES] [FORD]
|
Re: B 3(0)4 SGM - the comeback
Am o curiozitate ... stau si ma gandesc ce avantaj poate aduce acest motor ... in afara de greutatea specifica ridicata ce o sa ofere axei fata o incarcare considerabila favorizand startul de pe loc nu i-mi vine altceva in minte ... sa mai fie totusi vreo smecherie la mijloc ?
__________________
punktsidelacapat.ro
|
|
|
21-11-10, 19:03
|
#118
|
Stage 5
Join Date: Jun 2009
Posts: 5,481
|
Re: B 3(0)4 SGM - the comeback
o sa faca bahaos golanu asta )))
|
|
|
21-11-10, 21:04
|
#119
|
Shine Club Member
Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 2,349
Member of: [Virtual Tuning] [4Rally] [2 Roti] [Street 4 Cars] [Shine Club] [Street Vision]
|
Re: B 3(0)4 SGM - the comeback
Foarte tare ce ai facut acolo.
Masina cat de low este?Si tot pe drag o sa fie axata?
|
|
|
21-11-10, 22:49
|
#120
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Jul 2004
Posts: 2,551
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [DACIA]
|
Re: B 3(0)4 SGM - the comeback
Quote:
Originally Posted by Ford_V6
Am o curiozitate ... stau si ma gandesc ce avantaj poate aduce acest motor ... in afara de greutatea specifica ridicata ce o sa ofere axei fata o incarcare considerabila favorizand startul de pe loc nu i-mi vine altceva in minte ... sa mai fie totusi vreo smecherie la mijloc ?
|
Iti explic la o bere sau la un vin, ca si asa nu te-am vazut de un car de ani E smecheria lui Salam la mijloc!
|
|
|
|
|