Quote:
Originally Posted by SUPAPA_Jr
...vai...daca nu e omologat se rupe si ne omoara pe toti =))
penibil.
|
Penibil sau nu, un motor de Logan, de maxim 105CP sau 160Nm (depinde de ce preferati) e prins de lonjeroane! De fapt, grupul moto-propulsor (motor + cutie) e prins la capete de doua lonjeroane relativ mari si solide.
Pe cadrul motor se prind restul elementelor - caseta directie, brate suspensie.
Acest intreg ansamblu (motor + cutie + brate suspensie + amortizoare + CADRU motor + LONJEROANE) formeaza o structura rigida, studiata, testata intens si care rezista.
Precizez ca acest cadru motor se prinde de caroserie in doar 4 (patru) suruburi, la colturi.
Insa motorul si cutia de viteze in sine reprezinta un element structural de rezistenta ce incheaga ansamblul.
Revenind la cazul de fata, fixarea motorului si cutiei pe lonjeroane a... disparut.
Astfel, acea structura unitara si rigida cadru - caroserie a disparut si ea.
Practic raman asa: un motor de 2800 cmc impreuna cu cutie, suspensie, directie, un cadru "ranforsat" etc, prinse in acele 4 suruburi.
Consider ca urmare oportuna discutia si mi-ar place (din postura mea de spectator neutru) sa vad ceva mai multa maturitate si obiectivitate.
Pentru cine n-a reusit sa-nteleaga situatia, un desen mai jos.