In primu rand sunt uimit de cat de repede am primit un sfat / doua / trei nu conteaza numarul atat timp cat vin din partea unor oameni capapili cu capu pe umeri care nu au doar noss si nush' ce turbine X stage in cap , si care au pus mana macar odata pe o cheie.
Masina am adus-o azi in spatele blocului ( repede cu 80-90 chiar daca franele nu erau excelente ) ca sa nu dau de politie
) ( itp nem asigurare nem actele toate inca nem )
Dupa ce am auzit cat e s-o ridic de la ridicari auto ( ca na....locuri de parcare lipsa...3 masini pe un singur loc ) am "platformat-o" la bunici in curte la 20 de km de brasov.
Ma voi ocupa de partea de tablarie atat cat pot eu cu ajutoru unor prieteni ( nu ma bag la praguri desi sunt cele mai afectate ca e treaba mare acolo )
Motoru merge ata desi a stat 2 ani "inchis" (posibil sa fie un suport rupt asa cred ca i zice ) , directia nu trage ,franele trebuie "reformatate" si facuta o baie cu sapun si gel de dus
) sa se duca jegu.
Referitor la partea de tunning.... Mam gandit sa optez pentru un clean-look ....gen COX .. fara bare aripile putin bombate ( sa incapa o pereche de jante Aro 10 pe 15 ( mam gandit la niste gume 175 spate 165 fata ( in caz ca voi mai gasi pe undeva , in caz ca exista asa ceva , dar mai pe parcurs) probabil acoperite manerele usilor din spate, fumurii ( omologate sa nu comenteze organu ) o toba stopurile rosii aprinse ( ca si cum ar fi iesit de 5 minute din fabrica.Si bine'inteles cat e posibil de LOW. La partea de motor...nu stiu ce asi putea aduce eu fara in momentul de fata in afara de un Filtru sport , sunt incepator la motor nu are rost sa ma bag aiurea inca invat termeni
). Bine inteles asta cu tunningu dupa ce o pregatesc "stock" pentru ITP.
Va multumesc pentru sfaturi si astept idei pareri ajutor pentru batranica ce isi incepe a 2'a viata