Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > DACIA > Masina mea Dacia

Closed Thread
 
Thread Tools
Old 26-05-10, 11:35   #1
BV91DCR

Stage 2
 
BV91DCR's Avatar
 
Join Date: May 2010
Posts: 28
Member of:
[DACIA]
Default My Car : Dacia 1310 L

Buna citesc de ceva verme ( saptamani pe degete ) prin forum la sectionea Dacia. Astazi am achizitionat o astel de batranica , Dacia 1310 L an 1999 motor 1397 cm2 carburatie.

Nu este cine stie ce... defapt nu prea este nimic de capul iei ( sa speram momentan ). Aripile tebuie schimbate de astfel si pragurile ( aici asi avea mica problema : am nevoie de aparat de sudura ? ) imi pare rau daca deranjeaza pe cineva acest topic dar.... sunt nou in lumea masinilor si orice sfat si ajutor ( nu financiar sau cien stie ce : o vorba buna e mereu valoroasa ) mi'ar fi de ajutor.

Va multumesc si las 2 poze sa vorbeasca despre ea " BV 91 DCR "
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	230520101573.jpg
Views:	395
Size:	1.13 MB
ID:	1488864   Click image for larger version

Name:	230520101574.jpg
Views:	271
Size:	1.13 MB
ID:	1488865  

Last edited by BV91DCR; 26-05-10 at 12:04.
BV91DCR is offline  
Old 26-05-10, 12:07   #2
adi.schumi_tm
Dacia Driver

Stage 5
 
adi.schumi_tm's Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 1,465
Member of:
[DACIA]
[4Rally]
Default Re: My Car : Dacia 1310 L

Quote:
Originally Posted by BV91DCR View Post
Buna citesc de ceva verme ( saptamani pe degete ) prin forum la sectionea Dacia. Astazi am achizitionat o astel de batranica , Dacia 1310 L an 1999 motor 1397 cm2 carburatie.

Nu este cine stie ce... defapt nu prea este nimic de capul iei ( sa speram momentan ). Aripile tebuie schimbate de astfel si pragurile ( aici asi avea mica problema : am nevoie de aparat de sudura ? ) imi pare rau daca deranjeaza pe cineva acest topic dar.... sunt nou in lumea masinilor si orice sfat si ajutor ( nu financiar sau cien stie ce : o vorba buna e mereu valoroasa ) mi'ar fi de ajutor.

Va multumesc si las 2 poze sa vorbeasca despre ea " BV 91 DCR "
Bine ai venit pe forum.Sa stapanesti sanatos si fara evenimente neplacute masina.Iti trebuie aparat de sudura pt a schimba pragurile.Ca ai dat pe masina?ma gandesc ca destul de putin ca are multa rugina in ea.Cu partea mecanica cum sta masina?Bafta in ceea ce vrei sa realizezi cu masina.
adi.schumi_tm is offline  
Old 26-05-10, 12:38   #3
Messerschmitt
Dacia Driver

Stage 5
 
Messerschmitt's Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 669
Member of:
[Opel]
[DACIA]
Default Re: My Car : Dacia 1310 L

Quote:
Originally Posted by BV91DCR View Post
Buna citesc de ceva verme ( saptamani pe degete ) prin forum la sectionea Dacia. Astazi am achizitionat o astel de batranica , Dacia 1310 L an 1999 motor 1397 cm2 carburatie.

Nu este cine stie ce... defapt nu prea este nimic de capul iei ( sa speram momentan ). Aripile tebuie schimbate de astfel si pragurile ( aici asi avea mica problema : am nevoie de aparat de sudura ? ) imi pare rau daca deranjeaza pe cineva acest topic dar.... sunt nou in lumea masinilor si orice sfat si ajutor ( nu financiar sau cien stie ce : o vorba buna e mereu valoroasa ) mi'ar fi de ajutor.

Va multumesc si las 2 poze sa vorbeasca despre ea " BV 91 DCR "
hai ca nu e batranica din 99..bafta cu ea...are ceva rugina pt anu asta
Messerschmitt is offline  
Old 26-05-10, 12:41   #4
BV91DCR

Stage 2
 
BV91DCR's Avatar
 
Join Date: May 2010
Posts: 28
Member of:
[DACIA]
Default Re: My Car : Dacia 1310 L

Masina ma costat 10 mil. O suma relativ mica tinand cont ca are 35000 km reali la bord . Da rugina ar fi cea mai mare problema care ma tine si pe loc ( tinand cont ca nu sa miscat din loc 2 ani de zile a aparut si rugina ) .Trebuie schimbate aripile pragurile de curatat pe dedesupt apoi pregatita pentru ITP . Momentan sta pe loc...isi asteapta viitorul.
BV91DCR is offline  
Old 26-05-10, 16:17   #5
Messerschmitt
Dacia Driver

Stage 5
 
Messerschmitt's Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 669
Member of:
[Opel]
[DACIA]
Default Re: My Car : Dacia 1310 L

Quote:
Originally Posted by BV91DCR View Post
Masina ma costat 10 mil. O suma relativ mica tinand cont ca are 35000 km reali la bord . Da rugina ar fi cea mai mare problema care ma tine si pe loc ( tinand cont ca nu sa miscat din loc 2 ani de zile a aparut si rugina ) .Trebuie schimbate aripile pragurile de curatat pe dedesupt apoi pregatita pentru ITP . Momentan sta pe loc...isi asteapta viitorul.
pai incotro vrei sa te duci? bad-boy, aripi umflate?,fara manere..etc etc??? nu ia o idee?
Messerschmitt is offline  
Old 26-05-10, 18:47   #6
Alex4u
Dacia Driver

Stage 5
 
Alex4u's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 1,591
Member of:
[DACIA]
Default Re: My Car : Dacia 1310 L

si capota are rugina..dar culoarea e mortala ..cand au aparut eram mort de verdele asta...eu as tine-o cat mai simpla..adica dupa ce rezolvi cu rugina etc..sa mearga ii fac itp asigurare...o folie pe geamurile spate...si stopurile facu-te negre..fara manere ...si putin mai lasata in rest ar fii super masina
__________________
Ex: Dacia 1310 - 1987
Opel astra - 2006
Bmw e36 - 1995 ...

.(O O)\_(||||)(||||)_/(O O).
|.....o //...............\\ o.....|
.\____/==========\____/.
Alex4u is offline  
Old 26-05-10, 19:32   #7
Old_boy
Dacia Driver

Stage 5
 
Old_boy's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 1,711
Member of:
[DACIA]
[2 Roti]
Default Re: My Car : Dacia 1310 L

iar sariti ma cu sfaturi tuning... lasti masina sa se hotarasca singur ce vrea sa faca sunt milioane de idei pe siteul asta...

ca sa o scoti la capat vei avea nevoe de ceva bani sa zicem 3-4 mii de lei (am umflat putin mai bine sa mai ramana decat sa ramai fara)

-du-te si rezolva tablaria lojeroanele si oalele trebuie sa fie impecabile daca ai pretentii sa treci de ITP
-desfa si curata franele... chiar daca tin bine (desi m-as mira sa mai tina dupa 2 ani de nefolosinta) daca nu te pricepi tu, du-te la un mecanic, o poti face foarte usor si singur... vei avea nevoe doar de un prieten in momentul in care va trebui sa aerisesti circuitul
-frana de mana sa tina pana in jumata cursei
-uitate la bucse si schimba-le daca e nevoe
-uitate sa nu aiba joc rotile eventual sa nu ai probleme pe la vre-un rulment
-directia sa fie ok sa nu ai joc prea mare in ea
-sa ai trusa medicala 2 triunghiuri reflectorizante si stingator toate in termen de valabilitate (unii jegosi se uita si la asta)
-becurile sa se aprinda toate sa nu fie vre-un bec ars
-schimba capac delco, pune-i niste fise de busii Tesla, schimba platinele (dacai ai bani poti sa le inlocuesti cu un senzor) e de preferat sa iti pui si o aprindere electronica (arde mai bine benzina si noxele sunt mai mici) eventual pui si tu benzina cu cifra octanica 100 cand te duci la itp
-uita-te atent la evacuare sa nu ai vre-o toba sparta daca e ruginita sau gaurita schimba-o

gasesti pe forum informatii despre fiecare problema,daca nu intreaba pe cineva care are dacie...

Bafta
__________________
EX Dacia 1310 L '98
Dacia 1310 MLS '86
Suzuki DR750sBIG '90

"Dacia mea 1310MLS '86 AKA The Smurf 1710 "
"EX Dacia mea 1310L '98 AKA TEI 1610 "
"My DR 750s BIG"
Old_boy is offline  
Old 26-05-10, 20:02   #8
GEO GR 01 NVN

Stage 5
 
GEO GR 01 NVN's Avatar
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 644
Member of:
[DACIA]
[VW]
Default Re: My Car : Dacia 1310 L

arata bine,si ai luat-o super bn la bani astia...lasa ca usor usor te descurci....motorizarea ta ma da peste cap Dacia 1310 L an 1999 motor 1397 cm2 carburatie.
GEO GR 01 NVN is offline  
Old 26-05-10, 21:39   #9
Old_boy
Dacia Driver

Stage 5
 
Old_boy's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 1,711
Member of:
[DACIA]
[2 Roti]
Default Re: My Car : Dacia 1310 L

este din primul lot cu facelift am si eu doi prieteni aici pe strada care au tot zambet pe carburatie unu berlina unu breck

daca te uiti atent vei observa ca are si bari de protectie ca a mea din fabrica pe vremea aia inca nu facusera matrita pt bari cu proiectoare alungite
Old_boy is offline  
Old 26-05-10, 22:49   #10
BV91DCR

Stage 2
 
BV91DCR's Avatar
 
Join Date: May 2010
Posts: 28
Member of:
[DACIA]
Default Re: My Car : Dacia 1310 L

In primu rand sunt uimit de cat de repede am primit un sfat / doua / trei nu conteaza numarul atat timp cat vin din partea unor oameni capapili cu capu pe umeri care nu au doar noss si nush' ce turbine X stage in cap , si care au pus mana macar odata pe o cheie.


Masina am adus-o azi in spatele blocului ( repede cu 80-90 chiar daca franele nu erau excelente ) ca sa nu dau de politie ) ( itp nem asigurare nem actele toate inca nem )
Dupa ce am auzit cat e s-o ridic de la ridicari auto ( ca na....locuri de parcare lipsa...3 masini pe un singur loc ) am "platformat-o" la bunici in curte la 20 de km de brasov.


Ma voi ocupa de partea de tablarie atat cat pot eu cu ajutoru unor prieteni ( nu ma bag la praguri desi sunt cele mai afectate ca e treaba mare acolo )
Motoru merge ata desi a stat 2 ani "inchis" (posibil sa fie un suport rupt asa cred ca i zice ) , directia nu trage ,franele trebuie "reformatate" si facuta o baie cu sapun si gel de dus ) sa se duca jegu.

Referitor la partea de tunning.... Mam gandit sa optez pentru un clean-look ....gen COX .. fara bare aripile putin bombate ( sa incapa o pereche de jante Aro 10 pe 15 ( mam gandit la niste gume 175 spate 165 fata ( in caz ca voi mai gasi pe undeva , in caz ca exista asa ceva , dar mai pe parcurs) probabil acoperite manerele usilor din spate, fumurii ( omologate sa nu comenteze organu ) o toba stopurile rosii aprinse ( ca si cum ar fi iesit de 5 minute din fabrica.Si bine'inteles cat e posibil de LOW. La partea de motor...nu stiu ce asi putea aduce eu fara in momentul de fata in afara de un Filtru sport , sunt incepator la motor nu are rost sa ma bag aiurea inca invat termeni ). Bine inteles asta cu tunningu dupa ce o pregatesc "stock" pentru ITP.

Va multumesc pentru sfaturi si astept idei pareri ajutor pentru batranica ce isi incepe a 2'a viata
BV91DCR is offline  
Old 26-05-10, 23:12   #11
Old_boy
Dacia Driver

Stage 5
 
Old_boy's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 1,711
Member of:
[DACIA]
[2 Roti]
Default Re: My Car : Dacia 1310 L

sunt destule de facut si pe la motor...

stabileste-ti mai intai niste prioritati apoi bagate la detalii

schimba-i filtrele, bujiile, si uleiul daca zici ca a astat atat pe bara

vad ca vrei sa ii cobori garda la sol iti recomand arcuri de dacia nova (spate) 140 de ron toate 4 SH sau 280 noi mi se pare cea mai eleganta metoda pt a obtine o garda la sol mai mica asta daca nu vrei ceva extrem gen 2-3 cm fata de asfalt
Old_boy is offline  
Old 26-05-10, 23:21   #12
BV91DCR

Stage 2
 
BV91DCR's Avatar
 
Join Date: May 2010
Posts: 28
Member of:
[DACIA]
Default Re: My Car : Dacia 1310 L

Da pretul e rezonabil poate le pot gasi si mai ieftin SH tinand cont de criza ..... Momentan o sa stea pe astea care le are ( am vazut ca spatele e putin mai lasat probabil a fost taiata o spira din arcuri ) le voi vopsi dupa ce le dau rugina jos

Am uitat sa specific mai sus referitor la culoarea masini nu prea ma gandesc s-o schimb dar mam gandit la o capota negru mat cu pleoape ( daca tot repar capota ptr ITP probabil o voi prelungi sa dea niste pleoape). Se poate rezolva rar'u daca nu e masina complect vopsita ? gen aripi si 2, 3 puncte de chit pe o usa ? Sa pot ajunge la o " intelegere " ca o s-o fac in cat mai scurt timp doar ca am nevoie de ITP ca sa pot umbla cu ea stanga dreapta ?

sa nu s einteaga gresit o sa fac capota mat dupa ce trece de RAR )
BV91DCR is offline  
Old 26-05-10, 23:49   #13
Alex4u
Dacia Driver

Stage 5
 
Alex4u's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 1,591
Member of:
[DACIA]
Default Re: My Car : Dacia 1310 L

eu stiam pe cn care spunea clar ...200 lei pe langa taxa ..si numai bagi masina..vii doar cu talonul si cartea si in 2 ore ai itp
Alex4u is offline  
Old 26-05-10, 23:50   #14
Old_boy
Dacia Driver

Stage 5
 
Old_boy's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 1,711
Member of:
[DACIA]
[2 Roti]
Default Re: My Car : Dacia 1310 L

si ce face cu pozele? iti pune masina pe rampa in photoshop?
Old_boy is offline  
Old 27-05-10, 01:59   #15
andi_cimpean

Stage 5
 
andi_cimpean's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 9,889
Member of:
[Moderators]
Default Re: My Car : Dacia 1310 L

Quote:
Originally Posted by Old_boy View Post
si ce face cu pozele? iti pune masina pe rampa in photoshop?
Sau altă treabă de am mai auzit-o...că nu te bagă īn baza de date, ci decāt īţi aplică autocolantul pe talon, lucru care este egal cu zero.

P.S. Īntr-adevăr circulă destule cazane pe străzi, dar şi nemernicii ăştia au nişte pretenţii la bătrāna Dacia...
Pretenţii pe care nici Logan-ul, dacă stai să īl analizezi dur, nu le poate atinge.
__________________
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬~ஜ۩۞۩ஜ~▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬~ஜ۩۞۩ஜ~▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
andi_cimpean is offline  
Closed Thread



- Copyright 2024 4Tuning -