Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > DACIA > Masina mea Dacia

Reply
 
Thread Tools
Old 04-10-11, 19:47   #31
Lucian MC

Stage 5
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 446
Member of:
[DACIA]
Default Re: Dacia Sport 1989 Trezita din morti-IS-60-GVE

Eeh) Deja stie
Frumusica jucaria ta Muttley . Miar trebui si mie niste sfaturi de la un profesionist ca tine . Spunemi si mie te rog cum sa reduc consumul ca ma omoara pe benzina . 8 Litri la 100 km mers de mosneag cu carb normal. Turbez ca am incercat tot.
Lucian MC is offline   Reply With Quote
Old 04-10-11, 20:20   #32
RobertRFG
Dacia Driver

Stage 5
 
RobertRFG's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,604
Member of:
[DACIA]
Default Re: Dacia Sport 1989 Trezita din morti-IS-60-GVE

Siiiiiiiiiiii 8 ti se pare mult...??asta in oras nu???daca da e bine avand cont ca e 1.6(ma rog facut 1.6)
RobertRFG is offline   Reply With Quote
Old 04-10-11, 21:01   #33
1300

Stage 5
 
1300's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 448
Default Re: Dacia Sport 1989 Trezita din morti-IS-60-GVE

Ai la Robert un Exemplu BUN de CREM.Ce zici?
1300 is offline   Reply With Quote
Old 04-10-11, 22:54   #34
DJBOSS

Stage 5
 
DJBOSS's Avatar
 
Join Date: May 2010
Posts: 2,173
Member of:
[DACIA]
[4Rally]
Default Re: Dacia Sport 1989 Trezita din morti-IS-60-GVE

Nai vrea sa ai consum de 5 ?
DJBOSS is offline   Reply With Quote
Old 05-10-11, 06:47   #35
UNHleaSHD
Banned

Stage 4
 
Join Date: Jun 2010
Posts: 256
Default Re: Dacia Sport 1989 Trezita din morti-IS-60-GVE

Quote:
Originally Posted by DJBOSS View Post
Nai vrea sa ai consum de 5 ?
"Nai vrea" o carte de romana?
UNHleaSHD is offline   Reply With Quote
Old 05-10-11, 07:57   #36
Lucian MC

Stage 5
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 446
Member of:
[DACIA]
Default Re: Dacia Sport 1989 Trezita din morti-IS-60-GVE

Stiu 1300 ca am un exemplu de crem bun. La anu iti stau pe cap si o facem cum trebuie ca de la tine am ce invata. Incet incet va deveni o masina ca a ta.
Si eu merg drum intins 15 km . De asta mi se pare mult. Orasul il fac cu 10-12 minim.
Lucian MC is offline   Reply With Quote
Old 06-10-11, 10:12   #37
Lucian MC

Stage 5
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 446
Member of:
[DACIA]
Default Re: Dacia Sport 1989 Trezita din morti-IS-60-GVE

Vesti proaste. Am distrus un piston
Of ce face turatia mare la un motor de dacie . Bine ca nu am avariat chiuloasa . Am achizitionat un set motor de 1.6 de la un amic si in seara asta il montez daca am noroc.
Cu ocazia asta mai curat si eu prin motor depunerile si mai frezez canalurile de ungere.
Lucian MC is offline   Reply With Quote
Old 26-10-11, 18:10   #38
Lucian MC

Stage 5
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 446
Member of:
[DACIA]
Default Re: Dacia Sport 1989 Trezita din morti-IS-60-GVE

Revin cu o mica lista de modificari si o lista de piese achizitionate si planuri de viitor.
Momentan montat bord cn4 ultimul model cu toate anexele functionale si facut tot ce trebuie pentru el.
Reparat si curatat motor, dupa 500 km strans si reglat din nou.
Montat boxe pioneer de 50 w 13" fata si 2 audiola pe spate,statie de 150 audiola si un mp3 audiola.
Modificari in curs
Oglinzi opel manta parca care arata gen masinile americane cu incalzire pusa de mine ,pentru ca nu imi iese pe oglinzile vechi dacia sa pun incalzire.
Montat masca subtire cu sigla uap si bare nichelate
Si montat rotile de iarna cu gume 155/80/13
Un set de fete de usa custom si montat tapiterie imitatie piele peste tot in masina
Acum am o mica intrebare care ma framanta :
am facut rost de o punte cu tamburi mari dar din cate stiu cablul frana de mana la sportive ii mai scurt ca la berlina. Ce cablu frana de mana as putea folosi.
Poze peste 2 saptamani cand scot masina la lumina
Lucian MC is offline   Reply With Quote
Old 26-10-11, 18:56   #39
soimcarpatin

Stage 5
 
soimcarpatin's Avatar
 
Join Date: Jan 2011
Posts: 346
Default Re: Dacia Sport 1989 Trezita din morti-IS-60-GVE

Quote:
Originally Posted by Lucian MC View Post
...........
Acum am o mica intrebare care ma framanta :
am facut rost de o punte cu tamburi mari dar din cate stiu cablul frana de mana la sportive ii mai scurt ca la berlina. Ce cablu frana de mana as putea folosi................
Lucian, eu am schimbat cablul cu unul de berlina si a venit fara sa imi fac probleme , asa mam gandit si eu ca e mai scurt si ce fac, pur si simplu l-am luat pe ala vechi cu mine , m-am dus in toate magazinele cu piese auto(dacia) si le-am comparat pana am gasit unul ca al meu(diferenta de 2-3 centimetri), montat pe masina si in ziua de azi merge lejer fara probleme, si chiar tine frana de mana nu e de forma
__________________
simplitatea este cel mai complicat lucru
soimcarpatin is offline   Reply With Quote
Old 26-10-11, 19:03   #40
Lucian MC

Stage 5
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 446
Member of:
[DACIA]
Default Re: Dacia Sport 1989 Trezita din morti-IS-60-GVE

La mine e super cablul de frana de mana dar vreau sa pun punte cu tamburi mari, cablul e mai scurt cu aproximativ 10 cm masurat fata de berlina obisnuita. motivul pentru care vreau sa schimb puntea este ca sa forfecat puntea originala si acum roata dreapta spate sta inclinata. am prins pe moment cu cateva "cleme sa nu se rupa" dar vreau ori sa o schimb ori sa o ranforsez. Am cumparat punte cu tamburi mari si am cumparat si un set de tamburi 4x100 de renault 18 pentru mai tarziu ca vreau sa ii pun 4 prezoane dar nu ma grabesc pana nu gasesc discuri ventilate fata.
deci intrebarea e daca cablul original se potriveste la tamburi mari sau imi trebe alt cablu.nu vreau sa demontez pana nu am piesele
Lucian MC is offline   Reply With Quote
Old 27-10-11, 06:55   #41
soimcarpatin

Stage 5
 
soimcarpatin's Avatar
 
Join Date: Jan 2011
Posts: 346
Default Re: Dacia Sport 1989 Trezita din morti-IS-60-GVE

Quote:
Originally Posted by Lucian MC View Post
.........
deci intrebarea e daca cablul original se potriveste la tamburi mari sau imi trebe alt cablu.nu vreau sa demontez pana nu am piesele
Se potriveste, dar nu al tau , ceri la magazin cablu petru taburi mari
soimcarpatin is offline   Reply With Quote
Old 27-10-11, 10:29   #42
dsign

Stage 5
 
dsign's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 747
Member of:
[DACIA]
Default Re: Dacia Sport 1989 Trezita din morti-IS-60-GVE

Pacat de sportiva, am vazut-o pe viu la Iasi, la curse...

Barele alea de plastic n-au ce cauta acolo.
dsign is offline   Reply With Quote
Old 27-10-11, 10:35   #43
b08ygs
Dacia Driver

Stage 5
 
b08ygs's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 5,180
Member of:
[DACIA]
[Old School Cars]
Default Re: Dacia Sport 1989 Trezita din morti-IS-60-GVE

Quote:
Originally Posted by dsign View Post
Pacat de sportiva, am vazut-o pe viu la Iasi, la curse...

Barele alea de plastic n-au ce cauta acolo.
Conform postului
Quote:
Originally Posted by Lucian MC View Post
Montat masca subtire cu sigla uap si bare nichelate
se pare ca sa renuntat la plastice si sa trecut la crom acum sa vedem pozele
b08ygs is offline   Reply With Quote
Old 27-10-11, 20:04   #44
Lucian MC

Stage 5
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 446
Member of:
[DACIA]
Default Re: Dacia Sport 1989 Trezita din morti-IS-60-GVE

momentan inca ma chinui cu alinierea barelor ca am indoit putin fusta fata anul trecut si acum trebuie indreptata sa vina corect bara fata si tre sa asez totul corect,asta e mai greu ca dureaza mult ca vreau sa vina corect. am reparat puntea originala si am ranforsato
Lucian MC is offline   Reply With Quote
Old 27-10-11, 20:29   #45
aditza579

Stage 5
 
aditza579's Avatar
 
Join Date: Apr 2011
Posts: 1,030
Member of:
[DACIA]
Default Re: Dacia Sport 1989 Trezita din morti-IS-60-GVE

Pune niste poze, si sper ca nu o sa arate asa hidoasa pana acum. Daca vii iarasi cu rotile alea de bicicleta, chiar ca nu-ti mai citesc topicul. Nu da deloc bine pe masina ta.
aditza579 is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -