04-10-11, 19:47
|
#31
|
Stage 5
Join Date: Jun 2009
Posts: 446
Member of: [DACIA]
|
Re: Dacia Sport 1989 Trezita din morti-IS-60-GVE
Eeh ) Deja stie
Frumusica jucaria ta Muttley . Miar trebui si mie niste sfaturi de la un profesionist ca tine . Spunemi si mie te rog cum sa reduc consumul ca ma omoara pe benzina . 8 Litri la 100 km mers de mosneag cu carb normal. Turbez ca am incercat tot.
|
|
|
04-10-11, 20:20
|
#32
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,604
Member of: [DACIA]
|
Re: Dacia Sport 1989 Trezita din morti-IS-60-GVE
Siiiiiiiiiiii 8 ti se pare mult...??asta in oras nu???daca da e bine avand cont ca e 1.6(ma rog facut 1.6)
|
|
|
04-10-11, 21:01
|
#33
|
Stage 5
Join Date: May 2008
Posts: 448
|
Re: Dacia Sport 1989 Trezita din morti-IS-60-GVE
Ai la Robert un Exemplu BUN de CREM.Ce zici?
|
|
|
04-10-11, 22:54
|
#34
|
Stage 5
Join Date: May 2010
Posts: 2,173
Member of: [DACIA] [4Rally]
|
Re: Dacia Sport 1989 Trezita din morti-IS-60-GVE
Nai vrea sa ai consum de 5 ?
|
|
|
05-10-11, 06:47
|
#35
|
Banned
Stage 4
Join Date: Jun 2010
Posts: 256
|
Re: Dacia Sport 1989 Trezita din morti-IS-60-GVE
Quote:
Originally Posted by DJBOSS
Nai vrea sa ai consum de 5 ?
|
"Nai vrea" o carte de romana?
|
|
|
05-10-11, 07:57
|
#36
|
Stage 5
Join Date: Jun 2009
Posts: 446
Member of: [DACIA]
|
Re: Dacia Sport 1989 Trezita din morti-IS-60-GVE
Stiu 1300 ca am un exemplu de crem bun. La anu iti stau pe cap si o facem cum trebuie ca de la tine am ce invata. Incet incet va deveni o masina ca a ta.
Si eu merg drum intins 15 km . De asta mi se pare mult. Orasul il fac cu 10-12 minim.
|
|
|
06-10-11, 10:12
|
#37
|
Stage 5
Join Date: Jun 2009
Posts: 446
Member of: [DACIA]
|
Re: Dacia Sport 1989 Trezita din morti-IS-60-GVE
Vesti proaste. Am distrus un piston
Of ce face turatia mare la un motor de dacie . Bine ca nu am avariat chiuloasa . Am achizitionat un set motor de 1.6 de la un amic si in seara asta il montez daca am noroc.
Cu ocazia asta mai curat si eu prin motor depunerile si mai frezez canalurile de ungere.
|
|
|
26-10-11, 18:10
|
#38
|
Stage 5
Join Date: Jun 2009
Posts: 446
Member of: [DACIA]
|
Re: Dacia Sport 1989 Trezita din morti-IS-60-GVE
Revin cu o mica lista de modificari si o lista de piese achizitionate si planuri de viitor.
Momentan montat bord cn4 ultimul model cu toate anexele functionale si facut tot ce trebuie pentru el.
Reparat si curatat motor, dupa 500 km strans si reglat din nou.
Montat boxe pioneer de 50 w 13" fata si 2 audiola pe spate,statie de 150 audiola si un mp3 audiola.
Modificari in curs
Oglinzi opel manta parca care arata gen masinile americane cu incalzire pusa de mine ,pentru ca nu imi iese pe oglinzile vechi dacia sa pun incalzire.
Montat masca subtire cu sigla uap si bare nichelate
Si montat rotile de iarna cu gume 155/80/13
Un set de fete de usa custom si montat tapiterie imitatie piele peste tot in masina
Acum am o mica intrebare care ma framanta :
am facut rost de o punte cu tamburi mari dar din cate stiu cablul frana de mana la sportive ii mai scurt ca la berlina. Ce cablu frana de mana as putea folosi.
Poze peste 2 saptamani cand scot masina la lumina
|
|
|
26-10-11, 18:56
|
#39
|
Stage 5
Join Date: Jan 2011
Posts: 346
|
Re: Dacia Sport 1989 Trezita din morti-IS-60-GVE
Quote:
Originally Posted by Lucian MC
...........
Acum am o mica intrebare care ma framanta :
am facut rost de o punte cu tamburi mari dar din cate stiu cablul frana de mana la sportive ii mai scurt ca la berlina. Ce cablu frana de mana as putea folosi................
|
Lucian, eu am schimbat cablul cu unul de berlina si a venit fara sa imi fac probleme , asa mam gandit si eu ca e mai scurt si ce fac, pur si simplu l-am luat pe ala vechi cu mine , m-am dus in toate magazinele cu piese auto(dacia) si le-am comparat pana am gasit unul ca al meu(diferenta de 2-3 centimetri), montat pe masina si in ziua de azi merge lejer fara probleme, si chiar tine frana de mana nu e de forma
__________________
simplitatea este cel mai complicat lucru
|
|
|
26-10-11, 19:03
|
#40
|
Stage 5
Join Date: Jun 2009
Posts: 446
Member of: [DACIA]
|
Re: Dacia Sport 1989 Trezita din morti-IS-60-GVE
La mine e super cablul de frana de mana dar vreau sa pun punte cu tamburi mari, cablul e mai scurt cu aproximativ 10 cm masurat fata de berlina obisnuita. motivul pentru care vreau sa schimb puntea este ca sa forfecat puntea originala si acum roata dreapta spate sta inclinata. am prins pe moment cu cateva "cleme sa nu se rupa" dar vreau ori sa o schimb ori sa o ranforsez. Am cumparat punte cu tamburi mari si am cumparat si un set de tamburi 4x100 de renault 18 pentru mai tarziu ca vreau sa ii pun 4 prezoane dar nu ma grabesc pana nu gasesc discuri ventilate fata.
deci intrebarea e daca cablul original se potriveste la tamburi mari sau imi trebe alt cablu.nu vreau sa demontez pana nu am piesele
|
|
|
27-10-11, 06:55
|
#41
|
Stage 5
Join Date: Jan 2011
Posts: 346
|
Re: Dacia Sport 1989 Trezita din morti-IS-60-GVE
Quote:
Originally Posted by Lucian MC
.........
deci intrebarea e daca cablul original se potriveste la tamburi mari sau imi trebe alt cablu.nu vreau sa demontez pana nu am piesele
|
Se potriveste, dar nu al tau , ceri la magazin cablu petru taburi mari
|
|
|
27-10-11, 10:29
|
#42
|
Stage 5
Join Date: May 2004
Posts: 747
Member of: [DACIA]
|
Re: Dacia Sport 1989 Trezita din morti-IS-60-GVE
Pacat de sportiva, am vazut-o pe viu la Iasi, la curse...
Barele alea de plastic n-au ce cauta acolo.
|
|
|
27-10-11, 10:35
|
#43
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 5,180
Member of: [DACIA] [Old School Cars]
|
Re: Dacia Sport 1989 Trezita din morti-IS-60-GVE
Quote:
Originally Posted by dsign
Pacat de sportiva, am vazut-o pe viu la Iasi, la curse...
Barele alea de plastic n-au ce cauta acolo.
|
Conform postului
Quote:
Originally Posted by Lucian MC
Montat masca subtire cu sigla uap si bare nichelate
|
se pare ca sa renuntat la plastice si sa trecut la crom acum sa vedem pozele
|
|
|
27-10-11, 20:04
|
#44
|
Stage 5
Join Date: Jun 2009
Posts: 446
Member of: [DACIA]
|
Re: Dacia Sport 1989 Trezita din morti-IS-60-GVE
momentan inca ma chinui cu alinierea barelor ca am indoit putin fusta fata anul trecut si acum trebuie indreptata sa vina corect bara fata si tre sa asez totul corect,asta e mai greu ca dureaza mult ca vreau sa vina corect. am reparat puntea originala si am ranforsato
|
|
|
27-10-11, 20:29
|
#45
|
Stage 5
Join Date: Apr 2011
Posts: 1,030
Member of: [DACIA]
|
Re: Dacia Sport 1989 Trezita din morti-IS-60-GVE
Pune niste poze, si sper ca nu o sa arate asa hidoasa pana acum. Daca vii iarasi cu rotile alea de bicicleta, chiar ca nu-ti mai citesc topicul. Nu da deloc bine pe masina ta.
|
|
|
|
|