25-09-09, 21:55
|
#91
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 5,180
Member of: [DACIA] [Old School Cars]
|
Re: Dacia 1310 break - DJ-12-WAY
nai pentru ce era doar un sfat
pai nu imparti si cu mine secretul? sa stiu si eu pe viitor
|
|
|
26-09-09, 12:51
|
#92
|
Stage 4
Join Date: Aug 2009
Posts: 214
Member of: [DACIA]
|
Re: Dacia 1310 break - DJ-12-WAY
Sigur ca iti spun, cumperi de la magazin kit ! ai privat.
A folosit cineva tzeava de cupru pe traseul de ulei ? e in regula ?
Poze.
|
|
|
26-09-09, 13:59
|
#93
|
Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 2,282
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [DAEWOO] [FORD] [2 Roti] [Opel]
|
Re: Dacia 1310 break - DJ-12-WAY
Quote:
Originally Posted by WAYu
Sigur ca iti spun, cumperi de la magazin kit ! ai privat.
A folosit cineva tzeava de cupru pe traseul de ulei ? e in regula ?
Poze.
|
s-a terminat smecheria
|
|
|
26-09-09, 14:55
|
#94
|
Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,479
|
Re: Dacia 1310 break - DJ-12-WAY
ce e cu ditamai caloriferu ala in bot?? te incalzesti la el )
misto 1,4 turbo bravo!
|
|
|
26-09-09, 15:36
|
#95
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2007
Posts: 977
Member of: [Opel] [DACIA]
|
Re: Dacia 1310 break - DJ-12-WAY
Alo domnu`... asta e deaia de pst-aie? )
Bravo ma Nitule. In sfarsit esti gata s-o plimbi ! Felicitari ! !
|
|
|
27-09-09, 20:20
|
#96
|
Stage 4
Join Date: Aug 2009
Posts: 214
Member of: [DACIA]
|
Re: Dacia 1310 break - DJ-12-WAY
Quote:
Originally Posted by crazyfornova
ce e cu ditamai caloriferu ala in bot?? te incalzesti la el )
misto 1,4 turbo bravo!
|
Sa ii fie frig motorului nu cred ca strica la gtt`u o racire zdravana.
|
|
|
27-09-09, 21:31
|
#97
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 5,180
Member of: [DACIA] [Old School Cars]
|
Re: Dacia 1310 break - DJ-12-WAY
foarte misto sa-mi cumperi si mie o lupa cu care sa ma uit pe pozele astea de dimensiuni mici si slabe in detaliu
|
|
|
28-09-09, 12:33
|
#98
|
Stage 4
Join Date: Aug 2009
Posts: 214
Member of: [DACIA]
|
Re: Dacia 1310 break - DJ-12-WAY
Quote:
Originally Posted by b08ygs
foarte misto sa-mi cumperi si mie o lupa cu care sa ma uit pe pozele astea de dimensiuni mici si slabe in detaliu
|
Din pacate nu am card la aparat si sunt nevoit sa fac pozele pe rezolutie mica, sa aiba loc pe memoria interna
Deseara mai pun cateva poze, tot cu aceeasi rezolutie proasta
|
|
|
29-09-09, 12:07
|
#99
|
Stage 4
Join Date: Aug 2009
Posts: 214
Member of: [DACIA]
|
Re: Dacia 1310 break - DJ-12-WAY
Inca o serie de poze, pana deseara sper sa finalizez traseul de apa, de ulei si aprinderea
Last edited by WAYu; 29-09-09 at 12:11.
|
|
|
29-09-09, 12:46
|
#100
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 1,097
|
Re: Dacia 1310 break - DJ-12-WAY
Radiatorul de ulei ramane acolo? Daca da, riscai mai putin dac-ai fi acoperit tot parbrizul cu un afis "n-am rovigneta, nu ma opriti, miltisti jegosi".
La turbo, caroseria standard nu face fata asa bine. A ta nici nu e dintr-un an prea bun...
|
|
|
29-09-09, 12:56
|
#101
|
Stage 5
Join Date: May 2006
Posts: 1,245
Member of: [CITROEN]
|
Re: Dacia 1310 break - DJ-12-WAY
Quote:
Originally Posted by Muttley
Radiatorul de ulei ramane acolo? Daca da, riscai mai putin dac-ai fi acoperit tot parbrizul cu un afis "n-am rovigneta, nu ma opriti, miltisti jegosi".
La turbo, caroseria standard nu face fata asa bine. A ta nici nu e dintr-un an prea bun...
|
ce se observa in poze este un intercooler, radiatorul de ulei este pus pe parte cu soferul sub far putin mai jos ..dar nu apare in poze. loc mai bun nu am am gasit momentan oricum 500km nu are nevoie de el .
Last edited by Teroarea; 29-09-09 at 13:11.
|
|
|
29-09-09, 21:44
|
#102
|
Stage 4
Join Date: Aug 2009
Posts: 214
Member of: [DACIA]
|
Re: Dacia 1310 break - DJ-12-WAY
Quote:
Originally Posted by Muttley
Radiatorul de ulei ramane acolo? Daca da, riscai mai putin dac-ai fi acoperit tot parbrizul cu un afis "n-am rovigneta, nu ma opriti, miltisti jegosi".
La turbo, caroseria standard nu face fata asa bine. A ta nici nu e dintr-un an prea bun...
|
Da, o sa ramana acolo, nu o sa se vada in intregime, doar o mica parte din el va fi expusa, acolo unde voi fii nevoit sa decupez bara. Nu am vrut ca nici intercoolerul nici radiatorul de ulei, sa se suprapuna cu radiatorul.
Referitor la caroseria care a fost fabricata in 1999/2000. De ce e mai slaba decat cea din anii anteriori? Rugina nu are nici cat un vf. de ac, iar pentru 2 pupaturi zdravene in bot si una "in fund", sudurile si imbinarile nu prezinta nici un defect. Si totusi au trecut 10 ani de la fabricare, tzinuta sub cerul liber.
Sincer am vrut sa o intaresc, dar din lipsa de timp si bani am sarit peste acest lucru important. Dar o sa urmeze si o intarire, probabil in primavara, oricum pana in primavara masina nu va fi fortzata cat sa cedeze ceva din structura.
Multzumesc pentru "tragerile de urechi", chiar apreciez acest lucru. Dar explica`mi de ce anul 1999-2000 nu a fost tocmai bun, asta pentru cunostintza mea.
--------------------
Traseul de ulei nu e finalizat. POZE :
|
|
|
29-09-09, 21:57
|
#103
|
Stage 5
Join Date: Jul 2008
Posts: 2,553
Member of: [Opel] [BMW]
|
Re: Dacia 1310 break - DJ-12-WAY
bravo ba nitzule .....asteptam sa o uzi
|
|
|
29-09-09, 22:19
|
#104
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 5,180
Member of: [DACIA] [Old School Cars]
|
Re: Dacia 1310 break - DJ-12-WAY
misto lucrarea de acolo, dar sti ce nu imi place mie... conducta aia de cupru.... parca nu-si are locul acolo... nu mai puneai furtun special de ulei sertizat la capete? am impresia ca puteai mai mult decat teava aia de cupru... in rest nu am ce obicta...
iar in legatura cu inter coolarul... daca reusesti sa il ascunzi in bara ar fi nemaipomenit, gen sa se vada doar faguri si atata
ce sa iti mai zis..bafta ca esti pe drumul cel bun si fa poze cu rezolutie mult mai mare sa vedem si noi detalii
__________________
Pasionat de fiarele vechi care merg mai spectaculos ca plasticele de ultima generatie....
O batrana din '76
|
|
|
29-09-09, 23:18
|
#105
|
Stage 5
Join Date: May 2006
Posts: 1,245
Member of: [CITROEN]
|
Re: Dacia 1310 break - DJ-12-WAY
ceea mai simpla si ieftina solutia ar fi fost folosirea unor furtune sanitare dar acestea sunt foarte proaste ,asa ca s a mers pe "teava de cupru" un kit de furtune de ulei este destul de costisitor, iar teava de cupru a fost folosita la tur-retur pt radiatorul de ulei+tur turbina , la retur turbina se incearca altceva.
apropo cine are o schema electrica pt aprinderea de reno 5GTT - montata pe dacie..
|
|
|
|
|