Quote:
Originally Posted by Cataaa_
tocmai pentru ca s`a descurcat singur neavand mare experienta si mai ales pentru ca a facut treaba buna are respectul meu , bravo ba paranoicule !!!!!
aah , ca noutate , eu si nitzu am dezvoltat un nou sport ... surfing in bena .
|
clar are tot respectul tuturor dar sa vezi respect si invidie ce o sa prieasca cand iese cu ea la incaierat de figuranti...
numai sa il tina toate cum trebuie...
ps: ai borcan de expansiune de ph1 cu supapa dar instalatia o ai facuta dupa schema de ph2 cu 122 cai care mai cuprindea un borcan suplimentar de degazare, pt ca turbinele racite cu apa mai au prostu obicei sa scape ceva gase in instalatia de racire de aceea vei avea mereu probleme cu aeriisirea sistemului de racire...mare atentie la temperatura de apa deoarece prea mult aer in sist de racire dezamorseaza pompa de apa ceea ce duce inevitabil la fierbere.... mai fa rost de un radiator de caldura din interior preferabil dreptunghiular de orice ar fi el (cielo) din targ sau magazin si il pui la apa ce iese din turbina pt a nu iti influenta prea mult temperatura lichidului de racire pt motor...idel=al ar fi o pompa de apa separata de vr6 cu circuit separat pt turbo insa e costisitor momentan merge si asa...
multa bafta, pue la punct aprinderea, macar un Renix 208 ar fi vis, doar 209-le are senzor de detonatii, nici macar 037 nu are...ala nu are asa mare importantaasa ca nu conteaza prea mult cat iti inchipui tu....daca nu esti cioban cu cea sa o coxezi incinsa nu prea detoneaza asa rpd mai ales daca ai decomprim si intercooleru isi face treaba si mai ales daca ai jetarea ideala pt presiunea in care mergi....spor la lucru!