Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > DACIA > Masina mea Dacia

Reply
 
Thread Tools
Old 22-07-12, 15:54   #151
kippy90

Stage 4
 
kippy90's Avatar
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 277
Default Re: PH 31 PIK

Pai presupun ca da e genu ala cu ac, chinezesc marca Sunwa....cv de genu ...

Am facut masuratorile dar cu un aparat analogic ( cu ac) nu stiu cat de precise au fost valorile:

Baterie fara motor pornit - 12 V
Relant i- 14,8-15 V
Accelerata - 15 V dar se vad anumite variatii cand este turata ( joaca acul nu rau dar joaca )
Faza lung aprinsa : 14 V

Apoi am mai facut niste teste la firele care vin la player am facut si acolo masuratori :

Pe fire 12 V dar in momentul in care dau la automat tensiunea scade in jur de 10 v ( cred ca e normal) , apoi dupa ce motorul a pornit imi ajunge undeva la 14 si cv -15 V exact valoare de la relanti masurata mai devreme.

Tot pe firele la player am legat un bec , iar in momentul in care pornesc motorul acesta isi intensifica luminozitatea ( incarcarea este prea mare cred eu).

Tot nu pot sa inteleg dc acest player face asa avand in vedere ca cel dinainte ( un cassetofon) era legat exact pe aceiasi configuratie de fire dar nu am avut probleme , modelul era mai vechi ce e drept , cu caseta ...

Astept ajutor din partea voastra si multumesc !
kippy90 is offline   Reply With Quote
Old 22-07-12, 17:04   #152
julaikos
Oltcit Driver

Stage 5
 
julaikos's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 6,455
Member of:
[Oltcit]
[4Rally]
Default Re: PH 31 PIK

Astea noi sunt foarte pretentioase la tensiune,nu ca cele vechi!
Cauta un multimetru digital sau unul cu ac dar calibrat bine,o tensiune de 1volt face diferenta dintre a merge bine si a merge in rateuri...
Daca ce ti-a aratat aparatul este valoarea reala atunci cauta un alt alternator sau rezolva problema cu incarcarea,este prea mare
__________________
Julaikos customs

Turbos make torque and torque makes fun!
julaikos is offline   Reply With Quote
Old 22-07-12, 21:22   #153
kippy90

Stage 4
 
kippy90's Avatar
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 277
Default Re: PH 31 PIK

aha am inteles.....deci pana la urma imi trebuie un aparat de masura digital fac masuratorile vade ce valori am si daca nu sunt incadrate intre 13,8-14,2 V recurg la schimbarea alternatorului ......pana la urma ce ma sfatuiesti ....releu de incarcare mecanic sau electronic..
kippy90 is offline   Reply With Quote
Old 22-07-12, 22:31   #154
julaikos
Oltcit Driver

Stage 5
 
julaikos's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 6,455
Member of:
[Oltcit]
[4Rally]
Default Re: PH 31 PIK

te sfatuiesc un alternator mai mare de pe alta masina,pe dacie au loc o gramada de alternatoare...
julaikos is offline   Reply With Quote
Old 22-07-12, 23:15   #155
kippy90

Stage 4
 
kippy90's Avatar
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 277
Default Re: PH 31 PIK

am unul de valeo nu stiu de ce masina e ,probabil ca de renault ca are aceiasi prindere ca cel de dacie , de de 50 A ....e bun???? o sa notez tot ce am discutat aici.....adica variante ce as putea face si o sa le iau prin eliminare si sa vad la ce rezultat ajung dar asta nu pot decat in august ca am concediu.....julaikos in afara de alternator care ar fii cam toate chestiile care ar trebui sa le verific si sa le pun la punct pentru a scapa de fluctuatiile de tensiune si de problemele de incarcare????? astept raspuns...multumesc !
kippy90 is offline   Reply With Quote
Old 25-07-12, 21:28   #156
kippy90

Stage 4
 
kippy90's Avatar
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 277
Default Re: PH 31 PIK

Am gasit pe net asa cv....Filtru antiparazitare 7A pentru instalaţie auto12V
Este de ajuns de 7 Amperi?
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	filtr.7a.jpg
Views:	26
Size:	30.0 KB
ID:	2505748  
kippy90 is offline   Reply With Quote
Old 25-07-12, 23:02   #157
julaikos
Oltcit Driver

Stage 5
 
julaikos's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 6,455
Member of:
[Oltcit]
[4Rally]
Default Re: PH 31 PIK

degeaba pui filtru,rezolva incarcarea!
julaikos is offline   Reply With Quote
Old 30-08-12, 21:49   #158
kippy90

Stage 4
 
kippy90's Avatar
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 277
Default Re: PH 31 PIK

Salutare. in primul rand legat de player am incercat cu o baterie nou nouta si playerul se manifesta la fel deci varianta bateriei se exclude. mai ramane de verificat alternatorul.
Mai am si eu 2 intrebari pentru cine stie:
-Am un ceas suplimentar pentru presiune ulei din Seri Jaeger.Intrebarea este unde se leaga firele de la beculetul rosu care indica presiunea scazuta de ulei.se vede in poza atasata.
-MAi am un ceas tot suplimentar pentru benzina.intreabarea este daca acesta se poate lega direct de la firele care vin de la rezervor sau trebuie o sona litrometrica diferita.am inteles ca exista unele cu 2 fire si unele cu 3.

multumesc si astept raspunsuri.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	30032012862a.JPG
Views:	54
Size:	154.0 KB
ID:	2539015  
kippy90 is offline   Reply With Quote
Old 30-08-12, 21:57   #159
kippy90

Stage 4
 
kippy90's Avatar
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 277
Default Re: PH 31 PIK

cele 2 intrebari.....julaikos ma posti ajuta???
ceasul de benzina arata cam asa....poza atasata
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	untitled.JPG
Views:	19
Size:	8.7 KB
ID:	2539023  
kippy90 is offline   Reply With Quote
Old 30-08-12, 22:16   #160
julaikos
Oltcit Driver

Stage 5
 
julaikos's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 6,455
Member of:
[Oltcit]
[4Rally]
Default Re: PH 31 PIK

pai unde sa legi becul de presiune scazuta in alta parte decat de becul de presiune scazuta din bord? :P
iar ceasul de benzina are 3 fire,plus minus si semnal,semnal care il legi de firul ce vine din sonda,dar cred ca trebuie sa anulezi mai departe firul care se ducea in bord,desi s-ar putea sa mearga si asa...
julaikos is offline   Reply With Quote
Old 30-08-12, 22:21   #161
kippy90

Stage 4
 
kippy90's Avatar
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 277
Default Re: PH 31 PIK

deci sa inteleg ca este posibilitatea sa nu poata functiona amandoua odata....sau daca functioneaza sa arate eronat....deci leg firele de + si - iar pe cel de semnal il leg de la sonda care vine la rezervor.

Iar de becul de presiune scazuta am intrebat pentru ca stiu ca existau niste sonde cu 2 papuci......are vreo legatura?
kippy90 is offline   Reply With Quote
Old 30-08-12, 22:32   #162
julaikos
Oltcit Driver

Stage 5
 
julaikos's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 6,455
Member of:
[Oltcit]
[4Rally]
Default Re: PH 31 PIK

nu stiu ce sonda e aia cu 2 papuci,sonda pentru bec de presiune ulei are un singur papuc
julaikos is offline   Reply With Quote
Old 30-08-12, 22:40   #163
kippy90

Stage 4
 
kippy90's Avatar
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 277
Default Re: PH 31 PIK

eu ma refeream la sonda care este pe blocul motor si da semnal acului indicator de la ceasul suplimentar .am vazut unele cu 2 papuci , de fapt e un teu cu 2 sonde....ceva de genu ca in poza.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	untitled.JPG
Views:	50
Size:	10.9 KB
ID:	2539038  
kippy90 is offline   Reply With Quote
Old 31-08-12, 07:06   #164
julaikos
Oltcit Driver

Stage 5
 
julaikos's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 6,455
Member of:
[Oltcit]
[4Rally]
Default Re: PH 31 PIK

ce ai tu in poza sunt doua sonde,as zice ca una e de bec pentru presiune si una de temperatura,dar tot de bec,(aprinde un bec daca uleiul sare de 95 sau 105 grade,depinde la cat e tarata) .
julaikos is offline   Reply With Quote
Old 02-09-12, 19:56   #165
kippy90

Stage 4
 
kippy90's Avatar
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 277
Default Re: PH 31 PIK

Salutare ! Ma puteti ajuta si pe mine cu o problema?...de fapt este mai mult o indrumare.ce trebuie schimbat pentru a putea trece de la blocul de lumini 1300 care are semnalizarea incorporata la bloc de lumini de 1310 care sunt separate...Sper ca ati inteles ce am vrut eu sa zic.
Am desfacut zilele astea si m-am uitat si am observat ca blocul de lumini 1300 are semnalizarea incorporata (monobloc) si se prinde in 3 suruburi.Pe cand cel de 1310 sunt separate si nu stiu cum se face prinderea comutatorului de semnalizare.trebuie schimbata toata cochilia aceea metalica in care vine contactul???

Va multumesc !

Astept raspunsuri
kippy90 is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -