hehe....sa stii ca o sa ne adunam doar noi sportivi cat de curand...dar nasol o sa fie ca e un bucuresti si popasan e din alba su e cam nasoala treaba......dar o sa fie si ceva asa pe tara....trebuie 4Tuningu sa faca ceva gen Dacia Meeting
si ne vdm cu toti acolo
btw....am scapat si de bac in sfarsit am luat numai note bune...mai ast duminica si scrisu....si am scapat...si acum pot sa muncesc mai mult ca sa produc mai multi bani ca sa ii pierd in masinuta
ca sa o faca gigea...
deci imi mai trebuiesc urmatoarele piese:
1.evacuare cap coada fara saxofon care ma costa 2 mil Romcat Borla din magazin cica e de uzina asa mi-a zis vanzatorul
2.vreau sa ii fac franele cap coada ca o duc la itp deci
lacute,cablu de frana de mana,repartitor si sa schimb garnitura la etrierul drept ca la stangul l-am schimbat + lichidul de frana
3.sa imi fac butonul pentru lampile de ceata ca nu il am deloc si dupaia se iau aia de mine la inspectie
4.si sa vad cu contactul ca am schimbat doua contacte noi la magazin si imi face aceasi figura......cand dau cheia la maxim adica atunci cand ii dau ala automat...se stinge tot dupa bord si nu imi arata nimic...dar cum il misc putin de tot inapoi imi da automat si pornesc motorul...si cateodata dupa ce pornesc motorul la 2 secunde moare imediat...si se sting luminile iar...contactul fiind pus....si nu stiu care ar fii problema (contactul vechi a ramas blocat si numai vroia sa se invarta cheia inapoi si sa rupt)....ca inainte nu facea nici o figura cu contactul vechi...sa fie de la el oare? e de la ASAM ...ast raspunsuri