14-11-11, 15:19
|
#2056
|
Stage 5
Join Date: Oct 2006
Posts: 1,730
Member of: [DACIA]
|
Dacia Sport No.281 '84 (cu planuri pe termen lung)
Drept si asta, oricum nu vad de ce as folosi'o zilnic, cand dupa 2 aripi am cautat un an de zile (de ex.) , sa se arunce in mine ceva berbec, sa primesc amiabila si sa dau masina la rabla? Ca o data indoita n-o mai face nimeni ca la inceput, e o masina la care se lucreaza sambata si se scoate la plimbare in duminicile insorite, in care daca vrei iti poti baga toti bani si tot nu-i gata
Si masina de zi cu zi.
Last edited by popasan; 14-11-11 at 15:22.
|
|
|
14-11-11, 15:27
|
#2057
|
Stage 5
Join Date: Dec 2008
Posts: 2,532
Member of: [VW] [DACIA] [RENAULT] [DreamWorks Club]
|
Re: Dacia Sport No.281 '84 (cu planuri pe termen lung)
tocmai ce iti ziceam...ca nu o folosesti zi de zi si vrei sa faci ceva deosebit din ea... eu unul sigur nu stateam sa incerc sa fac ceva din motorul de dacie, puneam in cel mai bun caz un motor de 1.4 turbo...sau cum ai tu in plan alpine-ul , sau in cel mai rau caz un motor pe injectie si nu neaparat f7p ( dar asta ar insemna sa strici tema masinii)...oricum succes in continuare . bordul cand il vedem si noi pe masina?
__________________
[size=1]Prea adevarat ca sa fie light ...
Cosmetica auto--Curatare chimica a interioarelor-- Tratamente vopsea--
Curatarea motorului--degresarea jantelor, indepartarea calaminei, polishari profesionale, reconditionari jante, vopsitorie!
https://forum.4tuning.ro/83-car-styli...e-chimica.html
CONTACT 0763096148
|
|
|
14-11-11, 15:32
|
#2058
|
Stage 5
Join Date: Oct 2006
Posts: 1,730
Member of: [DACIA]
|
Dacia Sport No.281 '84 (cu planuri pe termen lung)
In primavara, acum tot strang una alta
Asta'i motoru' meu preferat , daca stii mai multe detalii de el.... doar ceva in genu' avea si Grigoras cand alerga Dacia, nu?
|
|
|
14-11-11, 16:18
|
#2059
|
Stage 5
Join Date: Apr 2011
Posts: 1,030
Member of: [DACIA]
|
Re: Dacia Sport No.281 '84 (cu planuri pe termen lung)
Mama da ce motor. 1.4, Turbo, injectie. Ai idee daca acea injectie este comandata mecanic sau electronic pentru ca eu chiar nu-mi pot da seama. Aprinderea iarasi este interesanta.
|
|
|
14-11-11, 16:57
|
#2060
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 1,097
|
Re: Dacia Sport No.281 '84 (cu planuri pe termen lung)
Adisor, copil ingenuu, mufele de pe injectoare ce-ti inspira?
popasan, niciodata. Costurile pentru ce ai pus tu in poza aia depasesc si imaginatia.
|
|
|
14-11-11, 17:11
|
#2061
|
Stage 5
Join Date: Nov 2005
Posts: 2,141
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [VW]
|
Re: Dacia Sport No.281 '84 (cu planuri pe termen lung)
e greu tare greu .cand avea fratimiu gtt am vrut sa copiem motorul ala .. dar am ajuns la concluzia ca ne ducea prea mult .. a fost mai ieftin si mai fiabil 1.7T.gasesti destule detali pe net ..... pistoane de GTT + chiuloasa de alpine si probabil ca merge pe o eletctronica de 21T dupa ce achizitonezi piesele ai nevoie de o minte sclipitoare si o sa ai ceva de munca motorul din poza nu merge pe electronica de 21 .. dar ar fi mai ieftin asa decat un Haltek
|
|
|
14-11-11, 17:21
|
#2062
|
Stage 5
Join Date: Oct 2006
Posts: 1,730
Member of: [DACIA]
|
Dacia Sport No.281 '84 (cu planuri pe termen lung)
@ Muttley - Lasa'l pe aditza579 in lumea lui. Foarte adevarat ca este foarte costisitor un motor ca cel prezentat mai sus, gandind doar cat costa sudura in aluminiu, o turbina buna, interne, electronice...... deocamdata un vis pe care sper incet incet si in mai multe etape sa devina realitate.
@ NightDevil - Daca ai/mai ai poze cu motoare de genu' imi trimiti un mail?
Am gasit in Anglia bloc de gtt si interne, problema este transportul lor pana in Romania.
|
|
|
14-11-11, 17:31
|
#2063
|
Stage 5
Join Date: Nov 2005
Posts: 2,141
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [VW]
|
Re: Dacia Sport No.281 '84 (cu planuri pe termen lung)
@ NightDevil - Daca ai/mai ai poze cu motoare de genu' imi trimiti un mail?
Am gasit in Anglia bloc de gtt si interne, problema este transportul lor pana in Romania.[/QUOTE]
pai vrei sa merci pe pistone de la ktec? ) pur si simplu un bloc de gtt pistoanele de gtt tin la 1bar 1.1 si faci treaba cu presiunea asta in configuratia aia .. o garnitura de chiuloasa de cupru ca de obicei GTT la pres de peste 1bar le cam prajeste fara o electronica bine echilibrata .. e acelasi motor cu care mergea si sgm doar ca el a mers pe configuratia clasica pe carburator .. poze nu mai am dar sunt destule pe net .. au facut multi in anglia asta ..
|
|
|
14-11-11, 17:34
|
#2064
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2006
Posts: 3,899
Member of: [DACIA] [Dacia Rally Team]
|
Re: Dacia Sport No.281 '84 (cu planuri pe termen lung)
Alpine turbo cu injectie multipunct de 21 este pe la noi si culmea pe o Dacie..insa nu stiu ce poate ca omu o tine sub prelata.are niste filmulete pe youtube in care ii patineaza ambreiajul.probabil unii de pe aici stiu de cine vorbesc. Oricum daca ai trece la injectie haltech-ul sau chiar msq-ul se recomanda,nicidecum un Ecu de pe cu totu alt motor.
|
|
|
14-11-11, 17:40
|
#2065
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 1,097
|
Re: Dacia Sport No.281 '84 (cu planuri pe termen lung)
Quote:
Originally Posted by popasan
cat costa sudura in aluminiu, o turbina buna, interne, electronice......
|
Presupunand prin absurd ca dupa 10 ani de economii si investitii fara compromis (!!!) reusesti sa scoti ceva functional si (mai ales!!!) fiabil, la prima talpa o sa zboare pinioanele din cutie prin podea, semipuntile se vor desprinde din lonjeroane, samd. Apoi ia si cauta si cutie de viteze care sa duca, apoi revizuieste sasiul, practic reia tigaia din bara-n bara si refa-o de la zero.
Cel mai important in opinia mea, se adauga faptul ca-n x ani, omul isi schimba prioritatile-n viata (a se citi "ii vine mintea la cap").
Fa-i un motor rezonabil ca performanta, in cazul tau si aspectuos (aici nu ma refer la vopsea colorata pe chiulasa), cat mai simplu si eficient.
Parerea mea.
|
|
|
14-11-11, 20:11
|
#2066
|
Stage 5
Join Date: Apr 2011
Posts: 1,030
Member of: [DACIA]
|
Re: Dacia Sport No.281 '84 (cu planuri pe termen lung)
Parerea mea este ca i-ai strica de tot aerul de masina sport clasica, a anilor '80 cu un motor "indesat" cu sisteme electronice. Ai facut cea ma buna alegere cu Alpine-ul Turbo, se potriveste cel mai bin estilului ales pentru aceasta masina. Bravo, tine-o tot asa.
|
|
|
14-11-11, 20:23
|
#2067
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Aug 2007
Posts: 1,953
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [DACIA]
|
Re: Dacia Sport No.281 '84 (cu planuri pe termen lung)
__________________
Dacia 1310 TURBO 1.7
Volvo 480 TURBO 1.7
|
|
|
14-11-11, 20:45
|
#2068
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 1,097
|
Re: Dacia Sport No.281 '84 (cu planuri pe termen lung)
Quote:
Originally Posted by Muttley
...un motor... in cazul tau si aspectuos (aici nu ma refer la vopsea colorata pe chiulasa)...
Parerea mea.
|
Sirius, eu aici m-am referit la motorul Alpine.
Si cel de origine merge, insa e mult mai pretentios ca Alpinu', ma refer la chiulasa ingramadita de Dacie. In plus, potentialul Alpine-ului e semnificativ mai mare.
Pentru el, ca are o masina foarte frumoasa, Alpine, fara indoiala.
Insa aspirat, parerea mea... O caroserie de Dacie pe care s-a pus turbo, dpmdv e o caroserie chinuita si compromisa, asta din cauza cuplului mult prea mare.
popasan, inteleg ca ai deja piesele de Alpine. Spui ca masina va fi de duminici insorite, deci esti dispus sa-ti asumi oarecare riscuri. Si mai zici ca vrei, in timp, probabil conditionat de bani, sa faci ceva special.
Idee: ia de la Meca setul de aspirat cu alezaj de 80. Ala ar face polizorul suprem 1.6. Fara cuplu de speriat, caroserie rupta din suduri, fara cutii sparte. Sunet, senzatie si putere din ture. Multe rau
|
|
|
14-11-11, 23:30
|
#2069
|
Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 370
|
Re: Dacia Sport No.281 '84 (cu planuri pe termen lung)
Quote:
Originally Posted by Muttley
Sirius, eu aici m-am referit la motorul Alpine.
Si cel de origine merge, insa e mult mai pretentios ca Alpinu', ma refer la chiulasa ingramadita de Dacie. In plus, potentialul Alpine-ului e semnificativ mai mare.
Pentru el, ca are o masina foarte frumoasa, Alpine, fara indoiala.
Insa aspirat, parerea mea... O caroserie de Dacie pe care s-a pus turbo, dpmdv e o caroserie chinuita si compromisa, asta din cauza cuplului mult prea mare.
popasan, inteleg ca ai deja piesele de Alpine. Spui ca masina va fi de duminici insorite, deci esti dispus sa-ti asumi oarecare riscuri. Si mai zici ca vrei, in timp, probabil conditionat de bani, sa faci ceva special.
Idee: ia de la Meca setul de aspirat cu alezaj de 80. Ala ar face polizorul suprem 1.6. Fara cuplu de speriat, caroserie rupta din suduri, fara cutii sparte. Sunet, senzatie si putere din ture. Multe rau
|
Scuze ca ma bag ca musca-n lapte, dar stii ceva despre setul 1.6 pentru Alpine de la meca? Am vazut ca are alezaj 80 mm. Din carte si din ce am masurat pe motorul meu, are acelasi diametru de centrare ca si Dacia, 80.6 mm. Un calcul simplu rezulta ca fusta cilindrului o sa aiba o grosime de doar 0.3 mm, ceea ce mi se pare cam putin ... Sau mai este ceva ce ar trebui sa stiu?
__________________
A four dimension person trapped in a three dimension world
|
|
|
15-11-11, 07:59
|
#2070
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 1,097
|
Re: Dacia Sport No.281 '84 (cu planuri pe termen lung)
Buna observatie.
Habar n-am, nu m-a interesat subiectul.
Or fi de ajuns cei (80.6-80)/2 mm... Sau poate in aia 1800 euro fara transport, iti alezeaza si blocul
|
|
|
|
|