28-03-11, 02:28
|
#1261
|
Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 2,622
Member of: [Moderators] [Midnight Racers] [Oltcit] [DACIA] [Echipa de sprijin] [Dacia Rally Team] [VW]
|
Re: TM 02 KRF Dacia 1310 TLX
Te referi ca suportii nu o sa reziste?
|
|
|
28-03-11, 11:32
|
#1262
|
Stage 5
Join Date: Mar 2008
Posts: 8,594
Member of: [AUDI] [VW]
|
Re: TM 02 KRF Dacia 1310 TLX
Quote:
Originally Posted by iZOTOPE
faceam o comparatie directa pe pista intre un 1.8 kr de care zicea soosy si un 2.0 8v AGG, nu are nici o treaba cu palmaresul meu sau orgoliul, multi vorbesc aici doar de dragul de a vorbi si nu de dragul de a ajuta, mai mult 90% habar nu au cum arata un motor ABF sau KR si nu ma refer la cum arata pe din afara...
avand in vedere ca dacia asta are inima de vw fi sigur ca o sa fie ajutat cand este nevoie.
@soosy : voi vreti totul sa va fie pus pe tava... ce rost are sa bagi bani intr-u 8v cand poti pune un 16v si ai terminat treaba...
dar 16v-u nu-l gasesti pe toate gardurile, plus cine stie ce complicatii sau alte modificari apareau daca monta 16v, sau la asta nu va ganditi, sa fie power ca altceva nu conteaza... mentalitate de 2 bani
nu vreau sa fac un versus 16v cu 8v, ambele motoare sunt stralucite, omul a ales 8v si cred ca a avut motive bune, eu vreau doar sa ii ridic moralul pe care voi incercati sa-l bagati in pamant
on topic: tmkrf scuze ca nu am mai dat semn de viata sa vedem cu instalatia electrica, am avut ceva probleme cu suspensia fata (drumurile noastre toate .... ) si a trebuit sa o inlocuiesc.
daca nu ai rezolvat problema pe maine cred ca am ceva timp liber, da un telefon si vorbim
toate cele bune!! si hai cu el o data ca e plin de "pisicutze" la iveco
|
nu ii vorba ca omul vrea tot pe tava,mai nasol ii ca romanul vrea sa isi bage nasul peste tot...
de ce nu era ok 16v + un chip care merge sigur si repede decat alte cacaturi de legaturi electrice care iti mananca zilele,si banii(atat eventual ca investitie cat si consum....ca totusi el isi mai face si treaba cu masinaria)
eu cel putin nu incerc sa-l bag in pamana,ma stie pur si simplu imi sustin ideia ca era mult mai benefic un 16v,cu atat ca poate isi mai rare cum zici tu
in fine,nu vreau discutii si polemici
sa termine omu masina,sa aiba parte iar daca el ii multumit atunci foarte ok
|
|
|
28-03-11, 18:09
|
#1263
|
Stage 2
Join Date: Nov 2005
Posts: 54
|
Re: TM 02 KRF Dacia 1310 TLX
Quote:
Originally Posted by soosy
nu ii vorba ca omul vrea tot pe tava,mai nasol ii ca romanul vrea sa isi bage nasul peste tot...
de ce nu era ok 16v + un chip care merge sigur si repede decat alte cacaturi de legaturi electrice care iti mananca zilele,si banii(atat eventual ca investitie cat si consum....ca totusi el isi mai face si treaba cu masinaria)
eu cel putin nu incerc sa-l bag in pamana,ma stie pur si simplu imi sustin ideia ca era mult mai benefic un 16v,cu atat ca poate isi mai rare cum zici tu
in fine,nu vreau discutii si polemici
sa termine omu masina,sa aiba parte iar daca el ii multumit atunci foarte ok
|
bha eu nu te inteleg ... cand pui un 16v pe masina nu cred ca mergi la consum cu el...
16v + chip ajunge aproape de 700 euro daca nu si mai bine de atat (depinde de starea lui si ce anexe are - cutie instalatii electrice etc etc)
cat dai pe chip la un abf? 250euro ? na de banii aia isi cumpara un kit megasquirt 1
http://www.diyautotune.com/catalog/m...-kit-p-46.html
pe care si-l asambleaza el, si scoate mult mai multa putere decat cu un rahatzel de chip, sa nu mai zic de restul optiunilor care ti le ofera un stand alone si posibilitatea de a reface de fiecare data mapele in functie de ce modificari aduce motorului.
si stai linistit ca instalatia de la un stand alone e mult mai simpla decat orice alta instalatie OEM ! asta ti-o zic din experienta.
si ar fi mai bine daca ai aduce sfaturi constructive nu sfaturi de genul 16v + chip ca e mai ieftin si la buzunar si la consum ... ca iti garantez ca nu e
__________________
FUCK NEW MODEL CARS! I'M RIDING OLD SCHOOL!!
|
|
|
28-03-11, 18:15
|
#1264
|
Stage 2
Join Date: Nov 2005
Posts: 54
|
Re: TM 02 KRF Dacia 1310 TLX
Quote:
Originally Posted by Ja_Rule
Te referi ca suportii nu o sa reziste?
|
nu... ma refer ca suportii de golf sunt mai solizi tocmai din cauza ca motorul este transversal si cuplul afecteaza direct si suportii, buba cea mai mare e la suportul din fata care e solicitat in draci la plecari in tromba, eu sunt la al 2-lea suport rupt, primul a fost hidraulic iar al 2-lea a fost de cauciuc ... al 3-lea cu siguranta o sa fie suport solid.
la motorul transversal motorul se misca stanga dreapta si foarte putin catre deloc fata/spate, pe un bmw rechi de 2.3l am vazut suportii laterali la motor si nu-s foarte solizi, o sa fac si o poza cu ei cand am timp.
ce a facut krf o sa reziste ideea e sa ii intareasca putin
|
|
|
28-03-11, 18:28
|
#1265
|
Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 1,413
|
Re: TM 02 KRF Dacia 1310 TLX
Quote:
Originally Posted by iZOTOPE
|
ideea mea era urmatoarea..... ca sa faci un 8v sa ajunga la 150 cai tre sa bagi bani in el poate exact dif cat era de la 2e sau agg la abf ..... si la 170-180 pauza.........pe cand un 16v e o baza mult mai buna de pornire.......si 8v nush de ce am avut eu "ghinionul" sa fie mari mancatoare de benzina ulei si nervi .......bafta cu dacia
p.s ..... acum am vazut demonstratia g2 cu 8v versus vento 16v si dif de greutate unde ai lasat-o? iar e36-le ala la fel greutatea?si banuiesc ca vento si e-36-le stock la motorizare nu?
__________________
seat leon fr x2
Last edited by gti 4 ever; 28-03-11 at 18:32.
|
|
|
28-03-11, 20:26
|
#1266
|
Stage 5
Join Date: Mar 2008
Posts: 8,594
Member of: [AUDI] [VW]
|
Re: TM 02 KRF Dacia 1310 TLX
mda....dupa cum zice omu de mai sus...am uitat sa precizez ca te manca la ulei sa nu zic de consum chiar daca motorul nu ii sa faci economii dar totusi una ii sa iti ia cam 12 in oras sau 16...si chestii de genul...
orice zici nu se compara 16v cu 8v.....ii d 16v la 8 de behaie....chiar si 1.8gti face....dar na in fine...nu are rost
fiecare cu planuriile,iediile lui
bafta all
|
|
|
28-03-11, 20:45
|
#1267
|
Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 2,622
Member of: [Moderators] [Midnight Racers] [Oltcit] [DACIA] [Echipa de sprijin] [Dacia Rally Team] [VW]
|
Re: TM 02 KRF Dacia 1310 TLX
Daca privim in ansamblu, e de apreciat ca face ceva cu masina lui.. motorul oricand se poate inlocui, iar suportii aia o sa reziste mai mult decat planetarele
P.S.: ce cutie folosesti? (scuze daca ai mai scris)
|
|
|
28-03-11, 21:00
|
#1268
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2006
Posts: 3,899
Member of: [DACIA] [Dacia Rally Team]
|
Re: TM 02 KRF Dacia 1310 TLX
Stiu sigur ca e una de Renault...parca de 18 avea..sau 21.*****ie cu cateva zeci de pagini mai in urma )
|
|
|
28-03-11, 21:15
|
#1269
|
Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 2,622
Member of: [Moderators] [Midnight Racers] [Oltcit] [DACIA] [Echipa de sprijin] [Dacia Rally Team] [VW]
|
Re: TM 02 KRF Dacia 1310 TLX
O sau doua timonerii si probabil ca o sa schimbe ambreiajul la 3-4 luni ... era ok una de passat benzina pana`n `86 si planetare rectificate dupa fuzeta (vezi logan SGM).. dai un ban dar stai in fata...
Last edited by Ja_Rule; 28-03-11 at 21:18.
|
|
|
28-03-11, 21:48
|
#1270
|
Stage 5
Join Date: Sep 2007
Posts: 575
Member of: [DACIA] [Dacia Rally Team]
|
Re: TM 02 KRF Dacia 1310 TLX
Ceva de genul asta ? dai un ban dar stii ca nu il mai ai
|
|
|
28-03-11, 22:23
|
#1271
|
Stage 2
Join Date: Nov 2005
Posts: 54
|
Re: TM 02 KRF Dacia 1310 TLX
Quote:
Originally Posted by gti 4 ever
ideea mea era urmatoarea..... ca sa faci un 8v sa ajunga la 150 cai tre sa bagi bani in el poate exact dif cat era de la 2e sau agg la abf ..... si la 170-180 pauza.........pe cand un 16v e o baza mult mai buna de pornire.......si 8v nush de ce am avut eu "ghinionul" sa fie mari mancatoare de benzina ulei si nervi .......bafta cu dacia
p.s ..... acum am vazut demonstratia g2 cu 8v versus vento 16v si dif de greutate unde ai lasat-o? iar e36-le ala la fel greutatea?si banuiesc ca vento si e-36-le stock la motorizare nu?
|
eu am avut 2 x 2E, primul 2E a avut injectie mecanica si chiulasa de 1.8 raport compresie 11.5:1 si nu papa gram de ulei, un 2E stoc cu injectie digifant 2 la care erau praf semeringurile de la supape si da ala papa ulei ca inecatul si relanti-ul era inexistent motivul pentru care am ales calea stand alone, , acum am agg-ul si nu papa gram de ulei, nu generalizati cand vorbiti de motoare, ce luam noi sunt motoare folosite si nu se stie cu exactitate regimul in care au fost conduse, fiecare motor este unic in felul lui, si sunt multi factori care contribuie la acest lucru.
vento 1100kg si 150cp + cutie AGC rapoarte scurte si final de 3.94.
golful 928kg si 116cp + cutie 4Y rapoarte scurte si final de 3.67
si la a 2-a runda cu vento-ul am mai luat un om in masina (vreo 85-90kg ) ca sa compenseze dif de greutate, rezultatul a fost acelasi.
fa calcule si vezi ca tot vento e in avantaj
am zis ca nu vreau sa iese un versus intre 8v si 16v, ambele sunt motoare bune, 8v-ul are cuplul de jos iar 16v-ul straluceste in ture.
ce a ales krf e ideal pentru caroseria lui, conversia nu i-a dat mari batai de cap, dacia are la vreo 800kg cu cuplul si puterea lui 2.0 8v o sa fie o masina buna de condus toata ziua cat si in forja, daca ar fi mers pe 16v ar fi avut ceva complicatii cu admisia, sa nu mai zic de cutie care nu cred ca ii facea fata, ambreiajul, etc etc
sa nu mai zic ca 2E/AGG/ADY au internele forjate, iar bielele de pe acestea se folosesc des in ABF-uri pentru ca sunt mult mai rezistente.
cateva exemple de 8v-uri de 2 litri (axa 340grade, carburi, supape marite si compresie mare)
https://www.youtube.com/watch?v=NknCBsffiSA
https://www.youtube.com/watch?v=fDAgCvuawNE
https://www.youtube.com/watch?v=5dJZ58IvdHs&NR=1
inca o data un 8v e de 2 ori mai ieftin la modificari decat un 16v
si oricum un 8v bine modificat are toate respectele mai ales daca e si ALL MOTOR!
si gata cu offtopicul, sa lasam omul sa isi prezinte proiectul.
voi pune poze cu suportii motor de la rechin de 2 litri ca sa vedeti cat is de firavi
|
|
|
28-03-11, 23:00
|
#1272
|
Stage 2
Join Date: Nov 2005
Posts: 54
|
Re: TM 02 KRF Dacia 1310 TLX
si pozele cu suportii motor de rechin
la krf daca cedeaza sigur cedeaza ambreiajul sau planetarele primele si apoi vreun tampon de la motor
|
|
|
28-03-11, 23:01
|
#1273
|
Stage 4
Join Date: Nov 2010
Posts: 245
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: TM 02 KRF Dacia 1310 TLX
Bun, ceea ce nu inteleg e chestia urmatoare.
De unde si pana unde ati ajuns la discutia ca...era mai bun x decat y? Bine ca nu i-ati sugerat omului sa-si schimbe masina. " Ba, stii? Ii mai bun un Clio decat Dacia ta ".
Fratilor, faceti ce vreti, puneti ce vreti si testati ce vreti, dar pe banii vostrii.
Daca tot dai un sfat, vino si cu argumente, nu doar cu vorbe. Il felicit pe Vladimir pentru tot ceea ce a facut la masina si pentru ca inca isi bate capul sa va lamureasca cu unele puncte de vedere. Si in acelas timp il felicit si pe Ciobi. E de apreciat ca tace si face, nu poarta discutii care nu-si au rostul si trece la fapte. Contrazice sau este contrazis prin fapte, nu prin vorbe ca restu care vorbesc doar din poze si din auzite.
|
|
|
29-03-11, 00:52
|
#1274
|
Stage 5
Join Date: Jan 2009
Posts: 1,025
Member of: [DACIA] [Old School Cars]
|
Re: TM 02 KRF Dacia 1310 TLX
Quote:
Originally Posted by Ja_Rule
Daca privim in ansamblu, e de apreciat ca face ceva cu masina lui.. motorul oricand se poate inlocui, iar suportii aia o sa reziste mai mult decat planetarele
P.S.: ce cutie folosesti? (scuze daca ai mai scris)
|
Renault Fuego T
Quote:
Originally Posted by Ja_Rule
O sau doua timonerii si probabil ca o sa schimbe ambreiajul la 3-4 luni ... era ok una de passat benzina pana`n `86 si planetare rectificate dupa fuzeta (vezi logan SGM).. dai un ban dar stai in fata...
|
cu 2 timonerii , in frivinta ambreajului am un plan de rezerva ,cu ambreaj de 200, si planetare am de renault ceva mai solide
in viitorul apropiat vor urma si discuri pe spate
|
|
|
29-03-11, 00:58
|
#1275
|
Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 2,622
Member of: [Moderators] [Midnight Racers] [Oltcit] [DACIA] [Echipa de sprijin] [Dacia Rally Team] [VW]
|
Re: TM 02 KRF Dacia 1310 TLX
Sper (imi doresc) din toata inima sa nu cedeze planetarele alea si sa poti pune discul de 200 pe volanta prezentata mai sus si`n special sa nu`ti cedeze sincronu 2 din cutie (probleme des intalnita la cutiile Renault) ... si mai ales sa`ti intre totul in carter... de suporti nu`mi fac probleme nici macar o secunda ....
P.S.: carterul e cel turnat de uzina?
Last edited by Ja_Rule; 29-03-11 at 01:02.
|
|
|
|
|