19-04-11, 23:57
|
#1306
|
Stage 5
Join Date: Jan 2009
Posts: 1,025
Member of: [DACIA] [Old School Cars]
|
Re: TM 02 KRF Dacia 1310 TLX
sa rezolvat si rezervoru , si mai is unele minoritati de facut si e gata
... fire eliminate si ramase
|
|
|
20-04-11, 07:57
|
#1307
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 1,097
|
Re: TM 02 KRF Dacia 1310 TLX
Quote:
Originally Posted by tmkrf
mai is unele minoritati de facut si e gata
|
Dupa faza cu oala de amortizor, pentru mine, cam tot ceea ce faci aici e o minoritate (tiganeala).
|
|
|
20-04-11, 12:57
|
#1308
|
Stage 2
Join Date: Nov 2005
Posts: 54
|
Re: TM 02 KRF Dacia 1310 TLX
Quote:
Originally Posted by VW-Bogdan
ba rusule da nu vad sa precizezi undeva ca ia murit pompa de benzina abf-ului
|
aia a fost dupa ce m-am dat cu el ... eram deja plecat cand l-ati tractat voi :P
|
|
|
20-04-11, 13:01
|
#1309
|
Stage 2
Join Date: Nov 2005
Posts: 54
|
Re: TM 02 KRF Dacia 1310 TLX
Quote:
Originally Posted by Muttley
Dupa faza cu oala de amortizor, pentru mine, cam tot ceea ce faci aici e o minoritate (tiganeala).
|
detaliaza, de ce e o tiganeala ce face el...
|
|
|
20-04-11, 14:05
|
#1310
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 1,097
|
Re: TM 02 KRF Dacia 1310 TLX
In mod normal n-as mai fi zis nimic.
Dar Dacie careia-i fug oalele de amortizor + motor de 2 litri, mie nu-mi inspira incredere. E parerea mea.
|
|
|
20-04-11, 14:15
|
#1311
|
Stage 5
Join Date: Jan 2009
Posts: 1,025
Member of: [DACIA] [Old School Cars]
|
Re: TM 02 KRF Dacia 1310 TLX
Quote:
Originally Posted by Muttley
In mod normal n-as mai fi zis nimic.
Dar Dacie careia-i fug oalele de amortizor + motor de 2 litri, mie nu-mi inspira incredere. E parerea mea.
|
am specificat de de ce sa deplasat oala , si e deplasata foarte putin , si am mai specificat si faptul ca va fi facut , au avut altii lonjeroane sparte si multe altele ,si sau remediat + ca aveam motoare si mai foartoase , nu vad unde ar fi problema din moment ce va fi facuta oala de pe dreapta
|
|
|
20-04-11, 15:49
|
#1312
|
Stage 5
Join Date: Aug 2006
Posts: 3,004
Member of: [FORD] [VW]
|
Re: TM 02 KRF Dacia 1310 TLX
Lasa-i mah ca ei au Dacii noi...impecabile .. Aici la Timisoara asa-s masinile astea cu motoare mari... le fug oalele, la unii le cad pragurile... da-i ok ..
|
|
|
21-04-11, 01:10
|
#1313
|
Stage 2
Join Date: Nov 2005
Posts: 54
|
Re: TM 02 KRF Dacia 1310 TLX
cred ca e mai multa invidie pe altii ...
unii sunt facut sa stea si sa comenteze la ceea ce face unul si celalalt, sa vb doar din auzite si multe altele...
dar daca ii pui pe ei sa porneasca un asemenea project... pun pariu ca habar nu au sa sudeze doua table una de cealalta... ca sa nu mai zic de alte lucruri mult mai complexe ...
on topic:
krf, cum merge cu restul instalatiei electrice?
daca mai ai nevoie de ajutor da un telefon si cum am timp liber rezolvam restul
sfat: vezi cum directionezi tubul de la admisie si debitmetrul, sa nu fie chiar in fata radiatorului si nici unghiuri mai mari de 75 de grade sa nu ai.
__________________
FUCK NEW MODEL CARS! I'M RIDING OLD SCHOOL!!
|
|
|
21-04-11, 03:32
|
#1315
|
Stage 5
Join Date: Oct 2008
Posts: 1,999
Member of: [Old School Cars]
|
Re: TM 02 KRF Dacia 1310 TLX
Quote:
Originally Posted by Sebastian.C
Lasa-i mah ca ei au Dacii noi...impecabile .. Aici la Timisoara asa-s masinile astea cu motoare mari... le fug oalele, la unii le cad pragurile... da-i ok ..
|
friend....si daca omului.....ii sare oala in mers.....doamne fereste de ce se va intampla....nu e de joaca cu asa cv.....nu mai sarii de cur in sus de ce zic unii sau altii ca nu zic din rautate....
-krf-ule sfat.....sudeaza aia bine si pune o bara intre amortizoare.....
__________________
Dacia Sport B-179-UAP Simple is Enough!
|
|
|
21-04-11, 04:09
|
#1316
|
Stage 5
Join Date: Jan 2009
Posts: 1,025
Member of: [DACIA] [Old School Cars]
|
Re: TM 02 KRF Dacia 1310 TLX
Quote:
Originally Posted by andreigame
friend....si daca omului.....ii sare oala in mers.....doamne fereste de ce se va intampla....nu e de joaca cu asa cv.....nu mai sarii de cur in sus de ce zic unii sau altii ca nu zic din rautate....
-krf-ule sfat.....sudeaza aia bine si pune o bara intre amortizoare.....
|
evident ca va fi sudata bine doar nu o las asa , numai problema e urmatoarea , toata lumea critica fara sa vada finalul sau ce va iesi
pentru muttley e doar o oala deplasata si ti am si specificat frumos din ce cauza si iti mai repet odata , am luat vre o 2 gropane imense cu peste 100 km/h , arcurile nu ereu cele mai bune de pe lume si a dat telescopu cap in cap, si atunci sa deplasat oala 1 cm
numa bine
|
|
|
21-04-11, 08:12
|
#1317
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 1,097
|
Re: TM 02 KRF Dacia 1310 TLX
Quote:
Originally Posted by iZOTOPE
unii ... pun pariu ca habar nu au sa sudeze doua table una de cealalta...
|
Domnu' sudor betonist, explica-i baiatului cu Dacia cum se schimba vitezele la motoarele astea fara carburator, ce e aia limitare de turatie, cat de bine face limitarea de turatie in depasiri, samd.
tmkrf, daca ai luat "gropane imense" la 100 la ora cu motor de Dacie, cu motor cu limitare ai sa le iei la 200 la ora, in depasire, pe zonele hasurate de pe asfalt, noaptea, cu unu' filmand din dreapta. Numa' sa ai noroc.
|
|
|
21-04-11, 10:10
|
#1318
|
Stage 2
Join Date: Nov 2005
Posts: 54
|
Re: TM 02 KRF Dacia 1310 TLX
Quote:
Originally Posted by Muttley
Domnu' sudor betonist, explica-i baiatului cu Dacia cum se schimba vitezele la motoarele astea fara carburator, ce e aia limitare de turatie, cat de bine face limitarea de turatie in depasiri, samd.
tmkrf, daca ai luat "gropane imense" la 100 la ora cu motor de Dacie, cu motor cu limitare ai sa le iei la 200 la ora, in depasire, pe zonele hasurate de pe asfalt, noaptea, cu unu' filmand din dreapta. Numa' sa ai noroc.
|
vezi ca nu te-am jignit...
la injectia SIMOS limitarea de turatie se face prin taierea benzinei "fuel cut" si taierea scanteii "spark cut", in afara de pierdere de putere nu are ce sa-i faca motorului, in plus din ce aud in filmare motorul limiteaza sub 6250rpm, semn ca merge in limp mode, probabil o sonda nu este legata sau mici probleme la instalatia electrica pe care le vom rezolva.
exemplu de limitare "fuel cut" si "spark cut"
primul ceas de sus de pe monitor este turatia, ceasul 3 este PWM-ul injectoarelor, primul ceas de jos indica avansul in grade.
https://www.youtube.com/watch?v=6pIUf88bzw4
launch control si flatshift fara absolut nici o greata din partea motorului, se taie scanteia si se retardeaza avansul.
https://www.youtube.com/watch?v=mPx-1...eature=related
launch control 2600rpm "spark cut" si "spark retard" pana la -10 grade, motorul merge si in ziua de azi fara probleme, si va poate confirma krf in ce regim e tinut vineri de vineri...
https://www.youtube.com/watch?v=_adJYr-sYOY
la limitarile unde se taie scanteia si/sau retardeaza avans e bine de avut un EGT pentru monitorizarea temperaturii gazelor de evacuare...
dupa cum vezi muttley, nu vorbesc doar ca sa ma aflu in treaba, iti aduc si dovezi ca sa iti deschid ochii...
Last edited by iZOTOPE; 21-04-11 at 10:13.
|
|
|
21-04-11, 10:18
|
#1319
|
Stage 5
Join Date: Dec 2008
Posts: 809
Member of: [Old School Cars] [VW]
|
Re: TM 02 KRF Dacia 1310 TLX
Izo,intradevar,ii lipseste lambda !
|
|
|
21-04-11, 10:25
|
#1320
|
Stage 4
Join Date: Nov 2010
Posts: 245
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: TM 02 KRF Dacia 1310 TLX
Muttley, inca nu e finalizata treaba, ii da in cap limitarea la 4500 si din cauza aia auzi mereu limitarea pe filmulet. Nu stiu de ce va place mereu sa va criticati unii pe altii ... cica e forum sa ne ajutam, serios?
|
|
|
|
|