25-02-11, 17:57
|
#1216
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 5,180
Member of: [DACIA] [Old School Cars]
|
Re: TM 02 KRF Dacia 1310 TLX
Quote:
Originally Posted by tmkrf
mersi izo
============================
vreme belea de lucru )
|
Frate la tine cred ca a nins la noi in Bucuresti mai e cum mai e dar la voi e ca dracu
|
|
|
01-03-11, 00:07
|
#1217
|
Stage 5
Join Date: Jan 2009
Posts: 1,025
Member of: [DACIA] [Old School Cars]
|
Re: TM 02 KRF Dacia 1310 TLX
niste poze
|
|
|
01-03-11, 00:40
|
#1218
|
Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 3,804
|
Re: TM 02 KRF Dacia 1310 TLX
am vazut ca ieri ai tras la greu
|
|
|
02-03-11, 18:12
|
#1219
|
Stage 5
Join Date: Jan 2009
Posts: 1,025
Member of: [DACIA] [Old School Cars]
|
Re: TM 02 KRF Dacia 1310 TLX
am gatat treaba si cu suportii motor , urmeaza sa le pun intaritura si gata ( tine si fara intaritura , numai e mult mai sigur cu intaritura )
|
|
|
02-03-11, 18:32
|
#1220
|
Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,421
Member of: [VW] [DACIA]
|
Re: TM 02 KRF Dacia 1310 TLX
nu sunt cam subtirei suportii?
|
|
|
02-03-11, 21:46
|
#1221
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 1,097
|
Re: TM 02 KRF Dacia 1310 TLX
Quote:
Originally Posted by tmkrf
tine si fara intaritura , numai e mult mai sigur cu intaritura
|
Tine si fara intaritura, fara probleme, insa tine un motor oprit!!!
Ai zis tu, cu 30 kg mai greu decat cel de Dacie, deci 130kg, 65kg pe fiecare parte.
Tine cont:
- pe net am vazut ca motorul asta are 166Nm cuplu maxim, adica aprox 17kgf aplicate pe un brat de 1 metru;
- distanta dintre lonjeroane la Dacie de cat e, maaaxim 50cm?
- rezulta astfel aprox 70kgf aplicate pe un brat de 25cm.
Iar la un demaraj puternic, cele 70kg se adauga la alea 65 mentionate la inceput.
Deci vezi ce faci, sa nu tarai cu el pe jos la prima pedala.
|
|
|
02-03-11, 21:46
|
#1222
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 5,180
Member of: [DACIA] [Old School Cars]
|
Re: TM 02 KRF Dacia 1310 TLX
Quote:
Originally Posted by razvanell
nu sunt cam subtirei suportii?
|
Sunt cam din tabla de 3, eu zic ca e deajuns, plus ca or sa fie ramforsati pe lateral
Mie nu-mi place ca e lasat mult motoru si suportii sunt cam lungi... si alea 3 suruburi dupa lonjeron par cam firave parerea mea, dar dupa ce o sal ramforsezi probabil nu o sa para asa de firav
Imi place ca te misti repede, felicitari
__________________
Pasionat de fiarele vechi care merg mai spectaculos ca plasticele de ultima generatie....
O batrana din '76
|
|
|
02-03-11, 21:55
|
#1223
|
Stage 5
Join Date: May 2008
Posts: 836
|
Re: TM 02 KRF Dacia 1310 TLX
Quote:
Originally Posted by b08ygs
Imi place ca te misti repede, felicitari
|
in comparatie cu altii...binenteles ca se misca repede....sau mai bine spus foarte..repede!
Is de aceeasi parere cu Muttley...Din cate stiu si suportul la vw e mult mai gros...Cred ca ar merge si dublat in cazul in care nu at tabla mai groasa!
Last edited by alecsutz03; 02-03-11 at 21:57.
|
|
|
02-03-11, 22:55
|
#1224
|
Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,421
Member of: [VW] [DACIA]
|
Re: TM 02 KRF Dacia 1310 TLX
daca stau mai bine sa ma gandesc la o forja mai puterninca te trezesti cu motorul peste tine....
mare atentie!
|
|
|
02-03-11, 23:22
|
#1225
|
Stage 3
Join Date: Jun 2010
Posts: 154
|
Re: TM 02 KRF Dacia 1310 TLX
daca a zis omu ca le intareste, pentru ce va agitati atata?
in afara de muttley, restu' cam vorbiti ca sa va aflati in treaba...
buzz off daca nu ajutati topicul sau omul cu nimic.
a, am uitat, voi montati un motor pe saptamana, de aia va agitati asa
|
|
|
03-03-11, 00:09
|
#1226
|
Stage 5
Join Date: May 2008
Posts: 836
|
Re: TM 02 KRF Dacia 1310 TLX
Quote:
Originally Posted by broanca
daca a zis omu ca le intareste, pentru ce va agitati atata?
in afara de muttley, restu' cam vorbiti ca sa va aflati in treaba...
buzz off daca nu ajutati topicul sau omul cu nimic.
a, am uitat, voi montati un motor pe saptamana, de aia va agitati asa
|
ai dreptate...nu montez motoare saptamanal....Ma indoiesc ca acei suporti de vor rupe instant...adica la prima sau a2a plecare "in tromba"...dar in timp sunt absolut sigur ca vor ceda!
In colt ar fi bine macar daca l-ai intari cu niste cornier (L)!
Repet...nu am experienta unora....dar asta este parerea mea!
|
|
|
03-03-11, 00:54
|
#1227
|
Stage 5
Join Date: Aug 2006
Posts: 3,004
Member of: [FORD] [VW]
|
Re: TM 02 KRF Dacia 1310 TLX
Toti sunteti clarvazatori de ziceti ca se rup suportii la prima plecare mai zdravana de pe loc? Ii si intareste... plus ca tabla aia e destul de groasa... Motorul nu e cu mult mai greu decat cel de Dacie...eu zic un max 20 kg... Si ganditi-va...in timp poate se vor rupe suportii, dar tinand cont ca e prima oara pentru el cand a facut asa ceva..si i-a mai si facut in decurs de 3 zile.... eu zic ca e foarte ok.... Astia sunt primii, pentru proba, nu sunt buni...se vor face altii... Si se rezolva problema suportilor...
Da totusi...ce p...a lu satan sta asa lasata de cur? I-ai pus motorul de Dacie in portbagaj? =))
|
|
|
03-03-11, 01:49
|
#1228
|
Stage 5
Join Date: Jan 2009
Posts: 1,025
Member of: [DACIA] [Old School Cars]
|
Re: TM 02 KRF Dacia 1310 TLX
Quote:
Originally Posted by razvanell
daca stau mai bine sa ma gandesc la o forja mai puterninca te trezesti cu motorul peste tine....
mare atentie!
|
poti dormi linistit de asta ... ca sigur nu se rup ... si inca ceva motoru se apasa in jos .... doar in marsarier se forteaza invers ... o sa ma uit mai des la suporti si in caz de ceva o sa fac suportii din tabla mai groasa
Quote:
Originally Posted by Sebastian.C
Toti sunteti clarvazatori de ziceti ca se rup suportii la prima plecare mai zdravana de pe loc? Ii si intareste... plus ca tabla aia e destul de groasa... Motorul nu e cu mult mai greu decat cel de Dacie...eu zic un max 20 kg... Si ganditi-va...in timp poate se vor rupe suportii, dar tinand cont ca e prima oara pentru el cand a facut asa ceva..si i-a mai si facut in decurs de 3 zile.... eu zic ca e foarte ok.... Astia sunt primii, pentru proba, nu sunt buni...se vor face altii... Si se rezolva problema suportilor...
Da totusi...ce p...a lu satan sta asa lasata de cur? I-ai pus motorul de Dacie in portbagaj? =))
|
pai inainte de a pune motoru am schimbat arcurile pe fata , diferenta intre motoare e de maxim 10 - 20 kg ...
|
|
|
03-03-11, 02:02
|
#1229
|
Stage 2
Join Date: Feb 2010
Posts: 56
|
Re: TM 02 KRF Dacia 1310 TLX
foarte bine krf..
scuze ca am disparut de prin zona... dar am fost plecat acasa... si toata sapatamana am fost la munca de dimineata pana noapte... ca si acum de altfel... si pana dimineata stau...
de maine liniste...
eventual te vizitez maine...
spor la treaba...
|
|
|
03-03-11, 09:32
|
#1230
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 1,278
Member of: [DACIA]
|
Re: TM 02 KRF Dacia 1310 TLX
Suportii nu se rup, chiar daca bruscheaza intr-una motorul, prima data vor ceda tampoanele motor. Dar hai sa lasam omul sa munceasca si sa asteptam finalul, dupa care eu zic sa vina lumea cu intrebari pentru nelamuriri, nu sa facem presupuneri gratuite de gemul celor de mai sus : ca o sa il fugareasca motorul prin masina la pedalat mai tare sau ca o sa se rupa suportii sau mai stiu io ce. Spor(t) la treaba krf.
__________________
The one and only Nova low rider
|
|
|
|
|