29-12-08, 09:11
|
#631
|
Stage 5
Join Date: Dec 2007
Posts: 3,249
Member of: [Colectionar Machete]
|
Re: Sa vb despre tot ...aici
|
|
|
29-12-08, 17:46
|
#632
|
Stage 3
Join Date: Jan 2008
Posts: 99
|
Re: Sa vb despre tot ...aici
eu m-am dat acolo pe strada veche,mergi dintr-un capat in altu dea latu si nu te deranjeaza nimeni si sus acolo e si loc de invarteala
|
|
|
29-12-08, 20:39
|
#633
|
Stage 3
Join Date: Nov 2008
Posts: 137
|
Re: Sa vb despre tot ...aici
oare la cabana acolo la ipotesti in parcare cum e???cred ca dau o fuga maine...acolo e spatiu destul...numa sa nu musti din copaci
|
|
|
30-12-08, 06:33
|
#634
|
Stage 5
Join Date: Jul 2007
Posts: 464
Member of: [VW] [2 Roti]
|
Re: Sa vb despre tot ...aici
Quote:
Originally Posted by kir0087
oare la cabana acolo la ipotesti in parcare cum e???cred ca dau o fuga maine...acolo e spatiu destul...numa sa nu musti din copaci
|
ii sticla toata parcarea la ipotesti
|
|
|
05-01-09, 16:34
|
#635
|
Stage 4
Join Date: Aug 2007
Posts: 230
Member of: [DACIA] [Toyota]
|
Re: Sa vb despre tot ...aici
La multi ani tuturor!
|
|
|
08-01-09, 20:57
|
#636
|
Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 330
|
Re: Sa vb despre tot ...aici
La multi ani !!!! < < < < < < <
|
|
|
08-01-09, 22:11
|
#637
|
Stage 5
Join Date: Dec 2007
Posts: 3,249
Member of: [Colectionar Machete]
|
Re: Sa vb despre tot ...aici
va invit pe toti la statia petrom......dealeru e maicamea deci sunteti bine poftiti.....kmon...
|
|
|
08-01-09, 22:12
|
#638
|
Stage 5
Join Date: Dec 2007
Posts: 3,249
Member of: [Colectionar Machete]
|
Re: Sa vb despre tot ...aici
baieti.....sa veniti la petromV ca acol e maicamea seff....cred ca o sa ma vedeti dess pe acol'....dupa ore desigur......fac cinste cu un suc daca veniti .....
|
|
|
08-01-09, 22:22
|
#639
|
Stage 5
Join Date: Nov 2005
Posts: 655
Member of: [Crazy Drivers]
|
Re: Sa vb despre tot ...aici
Am fost saptamana trecuta.. face salata mai buna ca la omv si e muuult mai igienic ) dar se misca greu tare aia, vreo 15 minute o stat. dincolo e gata in 5 minute..
|
|
|
09-01-09, 19:41
|
#640
|
Stage 5
Join Date: Dec 2007
Posts: 3,249
Member of: [Colectionar Machete]
|
Re: Sa vb despre tot ...aici
da....stiu....asta e....acu o fac mai repede....cine stie?oricum,va astept in continuare.....sper sa ne intalnim....
|
|
|
11-01-09, 20:02
|
#641
|
Stage 3
Join Date: Apr 2007
Posts: 115
|
Re: Sa vb despre tot ...aici
Quote:
Originally Posted by kir0087
la mine dupa 4200 incep sa simt pierderea de cuplu si schimb treapta...bine,nu se simte chiar asa tare cum se simtea cand nu era remapat.
o sa te mai rog sa mai imi spui,daca vrei...normal, de cat timp ai facut remap-ul si daca ai avut probleme cauzate de modificari fiindca sunt sfatuit tot timpul de cate cineva sa imi pun inapoi harta aia veche la motor ca sa nu am probleme cu el.
|
LA mine pe harta stock se plafona la 4400 RPM. Dupa 4400 urca, dar nu se merita efortul, adica in cazul in care dadeam o linie pierdeam prea mult timp raportat la viteza pe care o obtineam dupa 4400. Cu noua harta am cuplu pana la 5000 dar a ramas limitarea la 5200. La ora actuala schimb la 4800, din cauza supraalimentarii. La schimbarea treptei de viteza, cand apas ambreiajul, la mine mai urca inca 400 RPM, deci cand schimb treapta la 4800 ajung pana inainte de limitare.
La partea cu revenirea la harta stock.... si eu am fost sfatuit sa revin din cauza faptului ca scot foarte mult fum cand ii dau talpa, dar dupa ce am inteles fenomenul, nu m-a mai interesat aspectul si am ramas cu harta sport. Efecte negative.... deocamdata doar un consum marit, mi-au spus mai multi ca durata de viata a motorului scade proportional cu procentul cu care ai crescut puterea. Ai crestere de 30% reduci durata de viata a motorului cu 30%. Dat fiind ca un motor diesel are durata de viata 800.000 km, nu imi fac griji pentru acest aspect. A.. si un alt efect negativ, a trebuit sa schimb consumabilele mai des si sa pun mai de calitate, adica costuri mai mari la revizie. In rest toate bune si frumoase. Parerea mea este ca daca pica ceva la masina nu e din cauza remapului. La o crestere de 30 CP cum e in cazul meu, nu are cum sa afecteze ambreiaj, planetare sau alte ansamble. Atat timp cat limitarea e la locul ei nu prea are cum sa afecteze motorul. Ce pica la masina pica, ca le vine timpul si asta e. Nu stiu daca fac bine cand iti recomand asta, dar daca iti place cum trage si cum se comporta masina dupa remap, ramai cu harta sport.
__________________
Old School MotorSport
|
|
|
11-01-09, 20:40
|
#642
|
Stage 5
Join Date: Mar 2008
Posts: 313
|
Re: Sa vb despre tot ...aici
stie cineva pe careva care da comenzi pe e-bay?
|
|
|
11-01-09, 21:23
|
#643
|
Stage 5
Join Date: Dec 2007
Posts: 3,249
Member of: [Colectionar Machete]
|
Re: Sa vb despre tot ...aici
da...cauta la member list,userul :razak.....el aduce orice de pe ebay....
|
|
|
13-01-09, 17:30
|
#644
|
Stage 3
Join Date: Nov 2008
Posts: 137
|
Re: Sa vb despre tot ...aici
Quote:
Originally Posted by randomm
LA mine pe harta stock se plafona la 4400 RPM. Dupa 4400 urca, dar nu se merita efortul, adica in cazul in care dadeam o linie pierdeam prea mult timp raportat la viteza pe care o obtineam dupa 4400. Cu noua harta am cuplu pana la 5000 dar a ramas limitarea la 5200. La ora actuala schimb la 4800, din cauza supraalimentarii. La schimbarea treptei de viteza, cand apas ambreiajul, la mine mai urca inca 400 RPM, deci cand schimb treapta la 4800 ajung pana inainte de limitare.
La partea cu revenirea la harta stock.... si eu am fost sfatuit sa revin din cauza faptului ca scot foarte mult fum cand ii dau talpa, dar dupa ce am inteles fenomenul, nu m-a mai interesat aspectul si am ramas cu harta sport. Efecte negative.... deocamdata doar un consum marit, mi-au spus mai multi ca durata de viata a motorului scade proportional cu procentul cu care ai crescut puterea. Ai crestere de 30% reduci durata de viata a motorului cu 30%. Dat fiind ca un motor diesel are durata de viata 800.000 km, nu imi fac griji pentru acest aspect. A.. si un alt efect negativ, a trebuit sa schimb consumabilele mai des si sa pun mai de calitate, adica costuri mai mari la revizie. In rest toate bune si frumoase. Parerea mea este ca daca pica ceva la masina nu e din cauza remapului. La o crestere de 30 CP cum e in cazul meu, nu are cum sa afecteze ambreiaj, planetare sau alte ansamble. Atat timp cat limitarea e la locul ei nu prea are cum sa afecteze motorul. Ce pica la masina pica, ca le vine timpul si asta e. Nu stiu daca fac bine cand iti recomand asta, dar daca iti place cum trage si cum se comporta masina dupa remap, ramai cu harta sport.
|
stii care e faza???aspectele negative le auzi tot timpu de la cei care au "auzit" de la cineva ca i s-ar fi bulit cuiva la motor ceva din cauza remap-ului.eu cu cati posesori de masini resoftate am stat de vorba nici unu nu s-a plans si vad ca nici tu nu faci exceptie.
si eu tot in categoria "multumitilor" ma aflu,dar stii cum e auzi tot timpu cate ceva...parca nu poate fi totul perfect .
mie oricum imi convine mai mult cu harta asta...iti dai seama.
chiar dupa ce mi-am facut resoft-ul am vrut sa vad daca intr-adevar am puterea care mi-a precizat-o cel care mi-a "inviorat" motorul si m-am dat cu un golf 5 2.0 TDI 140 cp si am ramas cu gura cascata sa vad ca la 400 de m ma face doar cu jumate de masina in fata eu avand pe carte 85 kw (115 cai cred).deci puterea care mi-a precizat-o baiatul care a resoftat-o intr-adevar e acolo.mersi pt raspunsurile oferite si daca ajungi vreodata prin botosani si vrei sa ne dam poti da un PM .bafta
|
|
|
13-01-09, 17:50
|
#645
|
Seat Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 910
Member of: [SEAT] [VW]
|
Re: Sa vb despre tot ...aici
Kiro.....tu ce configuratie stock ai la masina? si cat ai dupa resoftare? in ceea ce priveste consumul ce poti spune?
|
|
|
|
|