Quote:
Originally Posted by vLLLad
Parerile cu resoftarea sunt impartite....m-a batut si pe mine gandul sa fac, dar vorbisem cu un amic care era mecanic pe la reprezentanta VW....si nu prea mi-a recomandat....pt k uzura motorului este mai mare....se referea la turbina in principal apoi si celelalte...Ms
|
Cu uzura la motor am spus care e faza si nu cred ca ai de gand sa tii masina inca 500.000 km. La turbina, creste boost-ul si eventual o poate face sa intre mai devreme, dar nici asta nu reprezinta un pericol atat timp cat cel care iti face harta nu iti duce valorile in over-boost si nu ai probleme mecanica pe parte de ungere, intercooler. Daca reusesti sa faci over-boost (eu fac cand duc treapta 4 in capat, o las sa cada pana la 3000 - 3500 si o calc iar la capat), nu e o problema ca iti intra automat protectia. Oricum ar fi dieselurile au BOV din fabrica, numai ca e silent si e cam primitiv, nu face managementul suprapresiunii foarte bine, dar exista. Nu stiu cum ganditi voi, dar eu merg pe principiul ca ce e de crapat, va crapa si asta e, cand crapa ceva schimbam cu ceva mai mare si mai bun. Daca la ora actuala nu ma lasa inima sa bag 1000 de euro in alta turbina, intercooler and related, daca imi va crapa turbina, va trebui sa bag acesti bani, ca ar fi pacat sa pun la loc tot o turbina stock. Nu poti avea o masina cu care sa te joci fara sa fii pregatit sufleteste de bagat bani in ea. Retineti asta e modul meu de a gandi, nu spun ca toata lumea ar trebui sa gandeasca la fel. Eu personal accept ideea ca voi baga bani in masina si cel putin sufleteste sunt pregatit pentru asta. Financiar... o sa fie bine si la vara cald.
@kir0087 De dat, o putem face for fun. Eu am plecat de la 75 stock si dupa remap si catalizator am ajuns pe undeva pe la 110. O sa ne dam pe bune cand ajung la stage 2, dar chiar si pana atunci, oricand cu placere.