01-07-07, 22:07
|
#16
|
Mitsubishi Driver
 Stage 5
Join Date: Nov 2005
Posts: 1,508
Member of: [Mitsubishi]
|
Re: informatii utile
Glumeam........... nu a mai mers edit... cred ca era mai corect spus stopul de ceata.
|
|
|
02-07-07, 00:55
|
#17
|
 Stage 5
Join Date: Jan 2005
Posts: 1,872
|
Re: informatii utile
mergi cu proiectoarele aprinse?
|
|
|
02-07-07, 03:44
|
#18
|
Mitsubishi Driver
 Stage 5
Join Date: Nov 2005
Posts: 1,508
Member of: [Mitsubishi]
|
Re: informatii utile
cu proiectoarele da...cu stopul de ceata nu.... mi se pare foarte ok sa mergi cu proiectoarele aprinse...si nu cred ca deranjeaza vreun participant la trafic.... si in plus te ajuta pe tine...zona de lumina este mai mare....
__________________
In the Shadows.
|
|
|
02-07-07, 09:19
|
#19
|
Audi Driver
 Stage 5
Join Date: May 2006
Posts: 5,152
Member of: [AUDI]
|
Re: informatii utile
sa stii ca deranjeaza.  tie ti se pare ca bat jos, dar din moment ce ei le-au pus seprata si la nemti sunt interzise....chiar or fi gandit ei ceva...ceva...
__________________
Objects in the mirror tend to disappear
It will never have enough power until I can spin the wheels at the end of the straightaway in high gear
|
|
|
02-07-07, 11:46
|
#20
|
 Stage 5
Join Date: Jan 2005
Posts: 1,872
|
Re: informatii utile
hai sa zic ca proiectoarele fata nu deranjeaza decat foarte rar cand bat in sus (am vazut cazuri) dar proiectoarele spate sunt odioase mai ales la drum lung.
sa stii ca nu te ajuta foarte mult proiectoarele de ceat. ele bat (in mod normal cel putin) mai aproape decat faza scurta distragand un pic atentia de la zona pe care ar trebui s-o vezi de fapt.
__________________
"it's of bad taste not to mod your evo"
|
|
|
02-07-07, 21:12
|
#21
|
Mitsubishi Driver
 Stage 5
Join Date: Nov 2005
Posts: 1,508
Member of: [Mitsubishi]
|
Re: informatii utile
cand o sa-mi schimb masina poate nu o sa le folosesc dar la logan... cred ca le-au pus pe post de ajutor de faruri
|
|
|
03-07-07, 00:49
|
#22
|
 Stage 5
Join Date: Jan 2005
Posts: 1,872
|
Re: informatii utile
adevarul e ca din ce-am vazut, mai mult de 1 din 2 loganuri au cel putin un far care-mi bate-n ochi sau in pomi. stock!
|
|
|
03-07-07, 01:04
|
#23
|
Observator 4tuning
 Stage 5
Join Date: Jun 2004
Posts: 5,931
Member of: [Moderators] [Observator 4tuning] [Virtual Tuning] [Opel]
|
Re: informatii utile
|
|
|
03-07-07, 01:57
|
#24
|
Mitsubishi Driver
 Stage 5
Join Date: Nov 2005
Posts: 1,508
Member of: [Mitsubishi]
|
Re: informatii utile
Quote:
Originally Posted by tre
adevarul e ca din ce-am vazut, mai mult de 1 din 2 loganuri au cel putin un far care-mi bate-n ochi sau in pomi. stock!
|
eu sunt printre putini care si-au reglat farurile  , singuri in fata blocului 
TNG..... extraordinar link-ul.... mult prea tare.
Last edited by Vibe; 03-07-07 at 02:02.
|
|
|
20-07-07, 15:14
|
#25
|
Observator 4tuning
 Stage 5
Join Date: Jun 2004
Posts: 5,931
Member of: [Moderators] [Observator 4tuning] [Virtual Tuning] [Opel]
|
Re: informatii utile
Daca cineva doreste sa-si supra-alimenteze motorul o poate face fie prin montarea unui sistem de N2O, fie a unei turbine sau a unui compresor.
Prima varianta desi este cea mai ieftina nu poate fi folosita mereu, depinzand de rezerva de N2O.
Dar ce inseamna montarea unui turbo sau compresor ?
Inca din capul locului trebuie sa stim cum functioneaza "aparatele nascatoare de putere".
Un compresor este pus in miscare de o curea a motorului, comprima aerul si-l impinge cu presiune in admisie, crescandu-i debitul si arderea automat, in camera de ardere.
Cam acelasi lucru il face si o turbina, insa, in timp ce compresorul "fura" cativa cai de la motor pentru a fi folosit, o turbina este mai eficienta, utilizand gazele de evacuare ale motorului.
Mai exact, gazele de evacuare angreneaza turbo-compresorul care va baga aer cu presiune in admisie, la fel ca si compresorul.
Un compresor este mult mai usor de montat decat un turbo-compresor, pentru care este nevoie doar de o curea de care sa fie angrenat.
Dar odata montat, un turbo-compresor nu scade din puterea motorului, in schimb ce un compresor "fura" din putere pentru a putea fi actionat (la Mercedes SLR McLaren, este nevoie de "doar" 120 de cp pentru a actiona compresorul ce duce motorul in 626 de cp). » Referitor la plaja de turatii, un compresor actioneaza pe toata plaja de turatii, insa el pierde la turatii mari, pentru ca ii scade randamentul (factorul de umplere se deterioreaza odata cu cresterea in turatii). Turbo-compresorul este eficient la turatii mai mari, datorita cantitatii din ce in ce mai mari de gaze de evacuare care o actioneaza.
Compresorul nu intarzie sa intre in actiune, in schimb, turbina are o mica ezitare, numita lag, ceea ce o pune pe locul 2 la demaraj.Dupa o anumita turatie, turbo-compresorul intra in actiune, dar pana atunci e posibil ca motorul sa mearga sub randamentul unuia clasic aspirat. De asemenea, in multe cazuri intra cu un cuplu brutal, deranjant la condusul cotidian.
Pentru a monta un turbo-compresor, este nevoie de multe modificari masive ale compartimentului motor (intercooler, furtune, racorduri, sisteme bypass, electronica, galeria de evacuare si bucata de evacuare ce scoate gazele din turbo, sistem de ungere, eventual de racire suplimentar, izolare termica... etc), inclusiv elemente interioare motorului (garnituri, semeringuri, uneori supape, arcuri de supapa sau chiar biele si pistoane).
Ca putere, o turbina bine montata si reglata este cu mult mai eficienta decat un compresor, care este pus in miscare de motorul propriu-zis. Sistemele cu doua turbine (TwinScroll de exemplu) sau chiar si cele mai noi, cu geometrie variabila, duc la diminuarea lag-ului si au o performanta asemanatoare cu compresorul la turatii mici, insa cu un adaos major de putere.
Per total un sistem turbo este mult mai performant si mai eficient, chiar mai economic decat unul supra-alimentat de compresor.
Insa un compresor este mai ieftin de montat si mai simplu. Alegerea este a dvs, insa in cazul in care aveti una sau alta, aceea este alegerea cea mai buna tinand cont de nevoile dumneavoastra si neexcluzand posibilitatea mixarii acestor sisteme de supraalimentare.
A spune ca un sistem este mai bun decat celalalt este o greseala de neiertat, oricum astfel de operatii sunt de mare migala, costisitoare si greu de realizat intr-un garaj modest, cea mai mare problema fiind gestiunea electronica in cazul motoarelor moderne.
Sistemul de supraalimentare cu N2O dintr-un tanc special are limita cantitatii stocate si, in general, motoarele nu sunt facute sa reziste la o astfel de supraalimentare pe durata lunga de functionare.
__________________
Toata lumea e "illest" acum, insa doar pe stickere
"low&slow" dar mai mult slow decat low 
Euro Corsa C
|
|
|
31-07-07, 00:55
|
#26
|
Observator 4tuning
 Stage 5
Join Date: Jun 2004
Posts: 5,931
Member of: [Moderators] [Observator 4tuning] [Virtual Tuning] [Opel]
|
Re: informatii utile
Este bine de stiut ca puteti da examenul de conducere si pe o masina cu cutia de viteze automata. Dar permisul de conducere care va va fi eliberat va fi valid numai pentru un asemenea tip de autovehicule. Astfel, in Ordinul nr. 574/2005 din 01 Aprilie 2005, este mentionat:
"Art. 16, paragraful (6) In cazul in care candidatul trece proba practica cu un vehicul echipat cu schimbator de viteze automat, acest lucru va fi inscris la rubrica „Restrictii“ din permisul de conducere eliberat pe baza unui astfel de examen. Orice permis care contine aceasta mentiune va putea fi utilizat numai pentru conducerea unui vehicul echipat cu schimbator de viteze automat."
|
|
|
31-07-07, 02:47
|
#27
|
Banned
 Stage 5
Join Date: Nov 2005
Posts: 2,699
|
Re: informatii utile
am vaz k s-a fakut scoala de soferi akuma si pe masina 4x4!! nush dak era veche faza..yo in seara asta am vaz...
|
|
|
31-07-07, 03:01
|
#28
|
Ford Driver
 Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 437
Member of: [FORD] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: informatii utile
Quote:
Originally Posted by kraven_4_all
am vaz k s-a fakut scoala de soferi akuma si pe masina 4x4!! nush dak era veche faza..yo in seara asta am vaz...
|
Subscriu......eram la volan si Kravenu se minuna si ptr. mine. O mare vrajeala dupa parerea mea nu-si merita bani atata timp cat scoala se face pe un "off-road" de show impopotonat care pe primu asfalt mai gurit se rupe-n 14!
|
|
|
07-08-07, 16:36
|
#29
|
PARTICIPANT CURSE
 Stage 5
Join Date: Mar 2006
Posts: 5,037
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [BMW] [4Rally]
|
Re: informatii utile
ATENŢIE DACĂ VĂ E LOVITĂ MAŞINA! RCA-UL E FACULTATIV
Societăţile de asigurări nu plătesc reparaţiile dacă cel care a tamponat maşina nu dă în scris, la poliţie, că e de acord să fiţi despăgubiţi din poliţa RCA. Asiguratorii îi sfătuiesc pe şoferii nevinovaţi să le ceară celor care le-au lovit maşina să menţioneze clar în procesul verbal că sunt de acord cu plata despăgubirii .
Toată nebunia a început după ce Poliţia Rutieră a schimbat tipizatele de proces verbal în cazul accidentelor uşoare. Documentul este completat acum doar pe numele celui care produce accidentul. A dispărut rubrica în care, de obicei, vinovatul semnează pentru acordarea despăgubirilor din asigurarea obligatorie - RCA.
Mulţi dintre cei care ajung la poliţie pentru tamponări uşoare habar nu au de riscuri. În faţa noilor procese verbale, societăţile de asigurare spun că fără acordul scris din partea şoferului vinovat nu pot plăti reparaţiile şoferului păgubit. Singura soluţie este să-i trimită vinovatului prin poştă o cerere că e de acord pentru plata despăgubirilor.
Păgubiţii sunt acum la mâna poliţiştilor. Aceştia sunt singurii care-i mai pot scoate din încurcătură. Societăţile de asigurări cred că singura soluţie acum este ca simpla declaraţie semnată la poliţie de şoferul care a produs accidentul să ţină loc de acord pentru plata despăgubirilor.
__________________
If I win, I take the cash and I take the respect!™
2006 - VAUXHALL CORSA B - 1.2 45CP - Prima masina de DRIFT din Romania cu tractiune fata!
2006 - OPEL VECTRA - C20NE
2007 - 2009 - VW VENTO VR6
2009 - BMW E30 TURBO
2012 - VW GOLF MK5 GTI
PIESE TUNING PE COMANDA:
TURBINE, INJECTOARE, POMPE BENZINA, WASTEGATE, BLOW-OFF, INTERCOOLERE, DISCURI FRANA PERFORATE/STRIATE, KIT-URI AMBREIAJ SPORT SAU ORIGINALE, SUSPENSII, ETC.
CONTACT: donu_vr6@yahoo.com
|
|
|
07-08-07, 16:45
|
#30
|
 Stage 5
Join Date: Jan 2007
Posts: 1,406
Member of: [2 Roti] [4Rally]
|
Re: informatii utile
Tara asta merge din ce in ce mai prost
|
|
|
|
|