Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini > Old School Cars > Masina mea Old School

Reply
 
Thread Tools
Old 14-01-13, 08:06   #361
k.lada

Stage 5
 
k.lada's Avatar
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 546
Member of:
[Old School Cars]
Default Re: Masina mea Old School - Lada 1500

Galeria a fost pe Easterul dl Werner, deci ii foarte scurta, are cam 8 cm fara vibratoare, deci teava are cam 6 cm intre cele doua flanse. Problema e ca teava vine dreapta, in mod normal flansele trebuie sa fie paralele, dar teava dintre ele sa fie intr-un unghi. Din aceasta cauza, raman 6 cm intre chiulasa si flansa dinspre carburatoare, distanta in care teava trebuie s-o ia direct in jos, deoarece nu poate merge dreapta. Am reusit sa iau legatura cu dl. la care a ajuns easterul, acesta comfirmandu-mi ca galeria de evacuare este foarte ciudata, cu coturi aproape imposibile.
Atasez o poza cu un 4-2-1 normal, si una cu galeria de admisie desenata pe paint sa se inteleaga mai bine (rosu flanse, albastru teava dintre ele )
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	galerie.JPG
Views:	64
Size:	9.9 KB
ID:	2659260   Click image for larger version

Name:	ladautcaikis4leomlo (1).jpg
Views:	64
Size:	63.0 KB
ID:	2659261  
__________________
Lada 1500- under construction
Powered by 2xWeber DCOE 40 - Classic Power for Classic cars
Lada Club Romania
k.lada is offline   Reply With Quote
Old 14-01-13, 11:48   #362
aditza579

Stage 5
 
aditza579's Avatar
 
Join Date: Apr 2011
Posts: 1,030
Member of:
[DACIA]
Default Re: Masina mea Old School - Lada 1500

Mai ai in plan sa dai masina?
aditza579 is offline   Reply With Quote
Old 14-01-13, 17:36   #363
k.lada

Stage 5
 
k.lada's Avatar
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 546
Member of:
[Old School Cars]
Default Re: Masina mea Old School - Lada 1500

dupa ultimele investitii nu prea cred, insa vorba aia, never say never
k.lada is offline   Reply With Quote
Old 14-01-13, 18:16   #364
bb_adrian

Stage 4
 
bb_adrian's Avatar
 
Join Date: Jun 2011
Posts: 290
Default Re: Masina mea Old School - Lada 1500

iihaaaa ziise calutul !
vezi ca e Hexer pe la voi prin cluj, mergi la el, sau vezi ca mai e o firma ok pe acolo, imi scapa acu numele, unde poti sa iti faci serpisorii custom
bb_adrian is offline   Reply With Quote
Old 14-01-13, 19:29   #365
popasan

Stage 5
 
popasan's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 1,730
Member of:
[DACIA]
Default Re: Masina mea Old School - Lada 1500

Sa fie Sturimex sau Stelco?
popasan is offline   Reply With Quote
Old 14-01-13, 19:30   #366
julaikos
Oltcit Driver

Stage 5
 
julaikos's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 6,455
Member of:
[Oltcit]
[4Rally]
Default Re: Masina mea Old School - Lada 1500

https://i16.photobucket.com/albums/b3...i/DSCF0214.jpg
uite asta trebuia sa-mi dai tu ca informatie
Din ce vad eu nu e nimic imposibil ca si cot.
Ce diametru ai nevoie?40...50?
daca am timp maine iti fac niste poze la ceva coturi,dar sa-mi dai dimensiuni
Uita de 4-2-1,mergi direct pe 4-1 cu un colector facut ca la carte,si ala din linkul turbotoffi e ok,dar ar trebui la interior sa fie ceva de genu
http://www.ipgparts.com/store/image.php?type=T&id=18663
__________________
Julaikos customs

Turbos make torque and torque makes fun!
julaikos is offline   Reply With Quote
Old 14-01-13, 20:02   #367
john17

Stage 5
 
john17's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,988
Default Re: Masina mea Old School - Lada 1500

4-2-1 = avantaj la elasticitate, cuplu pe plaja mai larga.
Asa departe e itp-ul de se cere cv cu 5?
john17 is offline   Reply With Quote
Old 14-01-13, 20:05   #368
k.lada

Stage 5
 
k.lada's Avatar
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 546
Member of:
[Old School Cars]
Default Re: Masina mea Old School - Lada 1500

Quote:
Originally Posted by popasan View Post
Sa fie Sturimex sau Stelco?
Stelco, dar nu mai fac din cate am vorbit cu ei, sau nu prea s-ar lega sa faca de la 0, pentru ca au facut odata si nu prea mergea bine motorul dupa (iti dai seama ce s-au chinuit sa faca desfasuratele egale )
Quote:
Originally Posted by julaikos View Post
https://i16.photobucket.com/albums/b3...i/DSCF0214.jpg
uite asta trebuia sa-mi dai tu ca informatie
Din ce vad eu nu e nimic imposibil ca si cot.
Ce diametru ai nevoie?40...50?
daca am timp maine iti fac niste poze la ceva coturi,dar sa-mi dai dimensiuni
Uita de 4-2-1,mergi direct pe 4-1 cu un colector facut ca la carte,si ala din linkul turbotoffi e ok,dar ar trebui la interior sa fie ceva de genu
http://www.ipgparts.com/store/image.php?type=T&id=18663
4-1 nu as dorii, din cauza ca se schimba un pic caracteristica de cuplu a motorului, o sa fie mort in ture mici, doar in ture mari o sa mearga calumea si in plus e foarte greu din cauza spatiului, la VFTS se taie tunelul cardanului si se adauga o cutiuta (ca in pozele puse mai jos);
Atata vreme cat portul e de 30 original si eu am in plan sa-l fac 35, ma gandesc, coturile de 40 sunt de ajuns
Ma tenteaza construirea unui 4-2-1 (desii mi s-a promis ca daca voi fi baiat cuminte, evacuarea de la Easter va ajunge la mine, aia e 4-1 foarte drept si lung, citand vorbele proprietarului " ai in vedere pe ce a fost montata, la cat era de lunga, orizontal, cuplarea 4-1 s-a intampla undeva pe scaunul tau din dreapta ) " ), insa e nevoie sa gasesc cuplaje Y de 50, sa pot impreuna cate 2 tevile ce vin de la cilindrii.
Daca ai ceva util pt mine, ti-as multumii pentru poze
k.lada is offline   Reply With Quote
Old 14-01-13, 20:10   #369
k.lada

Stage 5
 
k.lada's Avatar
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 546
Member of:
[Old School Cars]
Default Re: Masina mea Old School - Lada 1500

Quote:
Originally Posted by john17 View Post
4-2-1 = avantaj la elasticitate, cuplu pe plaja mai larga.
Asa departe e itp-ul de se cere cv cu 5?
Statia itp nu, insa curiozitatea mea e imensa, tare vreau sa vad cum se comporta dpdv dinamic cu diferential scurt (raport 4.3) si cutia asta in 5, etajata intr-un mod foarte bun ( tr 1 lung, 2 -3 -4 aproape identic cu originalul, tr 5 foarte lunga, raport 0.81)
k.lada is offline   Reply With Quote
Old 14-01-13, 21:10   #370
julaikos
Oltcit Driver

Stage 5
 
julaikos's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 6,455
Member of:
[Oltcit]
[4Rally]
Default Re: Masina mea Old School - Lada 1500

Pai tu ai luat carburatoarele alea sa mergi senatie majora cu 20 la ora?
cam lungi traseele cu coloector sub scaun sa stii
Vezi ca daca le maresti iar pierzi,oricum de 35 nu stiu daca gasesc,dar ma uit
julaikos is offline   Reply With Quote
Old 14-01-13, 21:24   #371
Muttley

Stage 5
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 1,097
Default Re: Masina mea Old School - Lada 1500

La porturi de 30 eu as face 4-2-1 cu 35-40-45.
Muttley is offline   Reply With Quote
Old 14-01-13, 21:30   #372
julaikos
Oltcit Driver

Stage 5
 
julaikos's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 6,455
Member of:
[Oltcit]
[4Rally]
Default Re: Masina mea Old School - Lada 1500

La porturi de 30 cam mare 45,chiar si 40 e mult,iti scade viteza gazelor la iesire din chiulasa,chiar daca in colector mai acclerezi putin gazele tot nu e suficient
julaikos is offline   Reply With Quote
Old 15-01-13, 07:59   #373
k.lada

Stage 5
 
k.lada's Avatar
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 546
Member of:
[Old School Cars]
Default Re: Masina mea Old School - Lada 1500

In principiu aveti amandoi dreptate, stock e 30-35-40 la flansa dinspre restul evacuarii. Pentru ca downgrade nu vreau sa fac, ar fi ideal un 40-45-50 , iar restul evacuarii binenteles, sa fie de 50, indoit dupa forma standard. Asta mi se pare un compromis bun. In ungaria, se gaseste sistemul stoc de evacuare, 4-2-1 cu iesire de 50 respectiv de 60. Daca as gasii coturi de 40, problema ar fi cu Y de 45-50 Sa vedem ce se poate face, da de pot rezolva
k.lada is offline   Reply With Quote
Old 15-01-13, 08:10   #374
julaikos
Oltcit Driver

Stage 5
 
julaikos's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 6,455
Member of:
[Oltcit]
[4Rally]
Default Re: Masina mea Old School - Lada 1500

Hai ca am gasit cot,38 diametru,am facut si poze dar sunt pe telefon si nu am cum sa le scot acum dar am facut pe poza asta dimensiunile,practic e un cot la 90 suficient de strans si idea pentru ce iti trebuie tie daca tai partea de 3.5cm ramai cu un cot la 90 si e destul material sa il infigi si in flansa
Click image for larger version

Name:	90 degree elbow combined (edited).jpg
Views:	46
Size:	31.0 KB
ID:	2660267
Doar ca nu stiu sa-ti spun acum un pret,sa vina colegii mei la munca si aflam si asta
julaikos is offline   Reply With Quote
Old 15-01-13, 08:48   #375
Muttley

Stage 5
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 1,097
Default Re: Masina mea Old School - Lada 1500

Quote:
Originally Posted by k.lada View Post
stock e 30-35-40 la flansa dinspre restul evacuarii. ... ar fi ideal un 40-45-50
Raman la parerea ca-ti trebuie o crestere de 5mm pe diametru, asta daca nu vrei sa mergi numai in +4000 de ture.
Nu fa greseala sa te raportezi la diametru, ca asa de acord, 5mm nu suna ca fiind mare lucru. Trebuie sa te intereseze aria sectiunii de trecere a gazelor!

Astfel:
- la un 40 corespund cam 37mm interior => 1074mm2;
- la 45 ai 42mm interior => 1384mm2.
Practic o crestere de aproape 30% a sectiunii.


Timp in care, la un 50 cu 47 interior vor fi 1734mm2. Adica 70% crestere. Ceea ce mie-mi suna cam exagerat...

Tu alegi.
Muttley is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -