14-01-13, 08:06
|
#361
|
Stage 5
Join Date: Apr 2008
Posts: 546
Member of: [Old School Cars]
|
Re: Masina mea Old School - Lada 1500
Galeria a fost pe Easterul dl Werner, deci ii foarte scurta, are cam 8 cm fara vibratoare, deci teava are cam 6 cm intre cele doua flanse. Problema e ca teava vine dreapta, in mod normal flansele trebuie sa fie paralele, dar teava dintre ele sa fie intr-un unghi. Din aceasta cauza, raman 6 cm intre chiulasa si flansa dinspre carburatoare, distanta in care teava trebuie s-o ia direct in jos, deoarece nu poate merge dreapta. Am reusit sa iau legatura cu dl. la care a ajuns easterul, acesta comfirmandu-mi ca galeria de evacuare este foarte ciudata, cu coturi aproape imposibile.
Atasez o poza cu un 4-2-1 normal, si una cu galeria de admisie desenata pe paint sa se inteleaga mai bine (rosu flanse, albastru teava dintre ele )
__________________
Lada 1500- under construction
Powered by 2xWeber DCOE 40 - Classic Power for Classic cars
Lada Club Romania
|
|
|
14-01-13, 11:48
|
#362
|
Stage 5
Join Date: Apr 2011
Posts: 1,030
Member of: [DACIA]
|
Re: Masina mea Old School - Lada 1500
Mai ai in plan sa dai masina?
|
|
|
14-01-13, 17:36
|
#363
|
Stage 5
Join Date: Apr 2008
Posts: 546
Member of: [Old School Cars]
|
Re: Masina mea Old School - Lada 1500
dupa ultimele investitii nu prea cred, insa vorba aia, never say never
|
|
|
14-01-13, 18:16
|
#364
|
Stage 4
Join Date: Jun 2011
Posts: 290
|
Re: Masina mea Old School - Lada 1500
iihaaaa ziise calutul !
vezi ca e Hexer pe la voi prin cluj, mergi la el, sau vezi ca mai e o firma ok pe acolo, imi scapa acu numele, unde poti sa iti faci serpisorii custom
|
|
|
14-01-13, 19:29
|
#365
|
Stage 5
Join Date: Oct 2006
Posts: 1,730
Member of: [DACIA]
|
Re: Masina mea Old School - Lada 1500
Sa fie Sturimex sau Stelco?
|
|
|
14-01-13, 19:30
|
#366
|
Oltcit Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 6,455
Member of: [Oltcit] [4Rally]
|
Re: Masina mea Old School - Lada 1500
https://i16.photobucket.com/albums/b3...i/DSCF0214.jpg
uite asta trebuia sa-mi dai tu ca informatie
Din ce vad eu nu e nimic imposibil ca si cot.
Ce diametru ai nevoie?40...50?
daca am timp maine iti fac niste poze la ceva coturi,dar sa-mi dai dimensiuni
Uita de 4-2-1,mergi direct pe 4-1 cu un colector facut ca la carte,si ala din linkul turbotoffi e ok,dar ar trebui la interior sa fie ceva de genu
http://www.ipgparts.com/store/image.php?type=T&id=18663
|
|
|
14-01-13, 20:02
|
#367
|
Stage 5
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,988
|
Re: Masina mea Old School - Lada 1500
4-2-1 = avantaj la elasticitate, cuplu pe plaja mai larga.
Asa departe e itp-ul de se cere cv cu 5?
|
|
|
14-01-13, 20:05
|
#368
|
Stage 5
Join Date: Apr 2008
Posts: 546
Member of: [Old School Cars]
|
Re: Masina mea Old School - Lada 1500
Quote:
Originally Posted by popasan
Sa fie Sturimex sau Stelco?
|
Stelco, dar nu mai fac din cate am vorbit cu ei, sau nu prea s-ar lega sa faca de la 0, pentru ca au facut odata si nu prea mergea bine motorul dupa (iti dai seama ce s-au chinuit sa faca desfasuratele egale )
Quote:
Originally Posted by julaikos
|
4-1 nu as dorii, din cauza ca se schimba un pic caracteristica de cuplu a motorului, o sa fie mort in ture mici, doar in ture mari o sa mearga calumea si in plus e foarte greu din cauza spatiului, la VFTS se taie tunelul cardanului si se adauga o cutiuta (ca in pozele puse mai jos);
Atata vreme cat portul e de 30 original si eu am in plan sa-l fac 35, ma gandesc, coturile de 40 sunt de ajuns
Ma tenteaza construirea unui 4-2-1 (desii mi s-a promis ca daca voi fi baiat cuminte, evacuarea de la Easter va ajunge la mine, aia e 4-1 foarte drept si lung, citand vorbele proprietarului " ai in vedere pe ce a fost montata, la cat era de lunga, orizontal, cuplarea 4-1 s-a intampla undeva pe scaunul tau din dreapta ) " ), insa e nevoie sa gasesc cuplaje Y de 50, sa pot impreuna cate 2 tevile ce vin de la cilindrii.
Daca ai ceva util pt mine, ti-as multumii pentru poze
|
|
|
14-01-13, 20:10
|
#369
|
Stage 5
Join Date: Apr 2008
Posts: 546
Member of: [Old School Cars]
|
Re: Masina mea Old School - Lada 1500
Quote:
Originally Posted by john17
4-2-1 = avantaj la elasticitate, cuplu pe plaja mai larga.
Asa departe e itp-ul de se cere cv cu 5?
|
Statia itp nu, insa curiozitatea mea e imensa, tare vreau sa vad cum se comporta dpdv dinamic cu diferential scurt (raport 4.3) si cutia asta in 5, etajata intr-un mod foarte bun ( tr 1 lung, 2 -3 -4 aproape identic cu originalul, tr 5 foarte lunga, raport 0.81)
|
|
|
14-01-13, 21:10
|
#370
|
Oltcit Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 6,455
Member of: [Oltcit] [4Rally]
|
Re: Masina mea Old School - Lada 1500
Pai tu ai luat carburatoarele alea sa mergi senatie majora cu 20 la ora?
cam lungi traseele cu coloector sub scaun sa stii
Vezi ca daca le maresti iar pierzi,oricum de 35 nu stiu daca gasesc,dar ma uit
|
|
|
14-01-13, 21:24
|
#371
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 1,097
|
Re: Masina mea Old School - Lada 1500
La porturi de 30 eu as face 4-2-1 cu 35-40-45.
|
|
|
14-01-13, 21:30
|
#372
|
Oltcit Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 6,455
Member of: [Oltcit] [4Rally]
|
Re: Masina mea Old School - Lada 1500
La porturi de 30 cam mare 45,chiar si 40 e mult,iti scade viteza gazelor la iesire din chiulasa,chiar daca in colector mai acclerezi putin gazele tot nu e suficient
|
|
|
15-01-13, 07:59
|
#373
|
Stage 5
Join Date: Apr 2008
Posts: 546
Member of: [Old School Cars]
|
Re: Masina mea Old School - Lada 1500
In principiu aveti amandoi dreptate, stock e 30-35-40 la flansa dinspre restul evacuarii. Pentru ca downgrade nu vreau sa fac, ar fi ideal un 40-45-50 , iar restul evacuarii binenteles, sa fie de 50, indoit dupa forma standard. Asta mi se pare un compromis bun. In ungaria, se gaseste sistemul stoc de evacuare, 4-2-1 cu iesire de 50 respectiv de 60. Daca as gasii coturi de 40, problema ar fi cu Y de 45-50 Sa vedem ce se poate face, da de pot rezolva
|
|
|
15-01-13, 08:10
|
#374
|
Oltcit Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 6,455
Member of: [Oltcit] [4Rally]
|
Re: Masina mea Old School - Lada 1500
Hai ca am gasit cot,38 diametru,am facut si poze dar sunt pe telefon si nu am cum sa le scot acum dar am facut pe poza asta dimensiunile,practic e un cot la 90 suficient de strans si idea pentru ce iti trebuie tie daca tai partea de 3.5cm ramai cu un cot la 90 si e destul material sa il infigi si in flansa
Doar ca nu stiu sa-ti spun acum un pret,sa vina colegii mei la munca si aflam si asta
|
|
|
15-01-13, 08:48
|
#375
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 1,097
|
Re: Masina mea Old School - Lada 1500
Quote:
Originally Posted by k.lada
stock e 30-35-40 la flansa dinspre restul evacuarii. ... ar fi ideal un 40-45-50
|
Raman la parerea ca-ti trebuie o crestere de 5mm pe diametru, asta daca nu vrei sa mergi numai in +4000 de ture.
Nu fa greseala sa te raportezi la diametru, ca asa de acord, 5mm nu suna ca fiind mare lucru. Trebuie sa te intereseze aria sectiunii de trecere a gazelor!
Astfel:
- la un 40 corespund cam 37mm interior => 1074mm2;
- la 45 ai 42mm interior => 1384mm2.
Practic o crestere de aproape 30% a sectiunii.
Timp in care, la un 50 cu 47 interior vor fi 1734mm2. Adica 70% crestere. Ceea ce mie-mi suna cam exagerat...
Tu alegi.
|
|
|
|
|