Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > VOLKSWAGEN > Zona tehnica VW

Zona tehnica VW Zona tehnica, secrete, tips&tricks VW

Reply
 
Thread Tools
Old 22-05-12, 19:47   #121
iulian2476

Stage 5
 
iulian2476's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 1,667
Default Re: Golf 4 1.9 TDi - probleme pornire

@bitang
La mine atunci sunt slabe sanse ca eu nu prea o fortez deloc in oras. Doar ce am mai mers cu ea pe autostrazi mai tare.
@bora bora
Mersi mult pentru ponturile astea. Azi am mai ciruclat cu ea 17 km, 45 minute urban. A mers perfect de tot, nimic dubios. Sper sa nu mai faca figuri pe viitor de genul asta. Am sa va tin la curent.
iulian2476 is offline   Reply With Quote
Old 05-06-12, 16:51   #122
86DRN

Stage 5
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 526
Default Re: Golf 4 1.9 TDi - probleme pornire

salut, imi poate spune si mie unde se afla senzorul de turatie la golf 4 motor de 1.6 16v cod motor AUS din 2001, mi da eroare la el, si face figuri la pornire la prima cheie cand masina sta o noapte de ex. o pornesc acum poate face sau nu probleme.. sau daca face.. face doar atunci, dupa numai face porneste normal si eroare era 16706 Engine Speed Sensor (G2: No Signal
86DRN is offline   Reply With Quote
Old 11-06-12, 13:42   #123
bora_bora

Stage 3
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 78
Default Re: Golf 4 1.9 TDi - probleme pornire

e in dreapta delcoului si mai jos. Are 3 pini. Daca scoti mufa, cu contactul pus, intre pinii 1 si 3 ai mufei trebuie sa ai 4,5v. Daca sunt, cuplezi mufa, dai in spate cauciucul de izolare si legi un led cu plusul la pinul 1 si minusul la pinul 2. Decuplezi mufele de la injectoare(ca sa nu porneasca motorul) si dai la demaror. Daca sensorul functioneaza ledul ar trebui sa clipeasca
bora_bora is offline   Reply With Quote
Old 25-06-12, 10:00   #124
ariadi

Stock
 
Join Date: Jun 2012
Posts: 1
Default Re: Golf 4 1.9 TDi - probleme pornire

Pt. cei cu problme la senzorul de la arborele cotit (semnal implauzibil) la AXR, trageti un fir suplimentar de masa la ecranajul senzorului. Sigur se rezolva problema....se poate circula si pe ploaie cu ea.
ariadi is offline   Reply With Quote
Old 12-06-13, 12:26   #125
jayred

Stock
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 1
Default Re: Golf 4 1.9 TDi - probleme pornire

Quote:
Originally Posted by glontzy View Post
Salutare baieti,

Din pacate nu am rezolvat. Nu am gasit care este sursa problemelor la pornirea in conditii de umezeala. Mai mult decat atat pot sa spun ca in acest moment masina mea nu porneste are aceleasi probleme. Sta in parcare ca un bibelou de pe care dau zapada de pe ea in fiecare zi.
Duminica am pornit-o ultima data...iar de cateva zile NU MAI PORNESTE.....aceleasi probleme.
Daca a gasit cineva solutia o astept cu nerabdare.

am avut aceeasi problema ca si glontzy, s a rezolvat cu schimbarea unui releu (desfaci lateral bordul pe partea sofer si acolo sunt 2 relee unul de la becuri de la bord si celalat cica de la bujii pt cei interesati trimit foto cu releul schimbat) de atunci inca nu a facut probleme la pornire salutare tuturor.
jayred is offline   Reply With Quote
Old 02-07-17, 13:58   #126
gre

Stock
 
Join Date: Aug 2013
Posts: 1
Default Re: Golf 4 1.9 TDi - probleme pornire

Salutări, poate îi e cuiva de ajutor informația asta! Timp de vreo 5 ani am avut aceeași problemă. O Bora 1.9 TDI ASV. Mașina din senin nu mai pornea deși electomotorul lucra bine, bateria la fel. În primii ani apărea la câteva multe luni, apoi frecvența creștea. În ultimul timp, aproape zilnic nu pornea, cel mai frecvent când era cald afară sau când motorul era cald. Cred că niciodată iarna. Pe VAGCOM, nici o eroare. Pe bord, nici un martor luminos.

Am trecut în toți anii ăștia pe la mulți mecanici (9, chiar i-am numărat) cu diverse ocazii: revizii, reparații, etc. Toți au emis diverse ipoteze și sfaturi: pompa de înalte, să pun gheață prin diverse locuri, electromotorul uzat de la praf de ambreiaj, să schimb diverse componente pe încercate, etc. Problema era că la mecanic nu apărea problema, pentru că intervalele erau lungi, puteam doar să arat filmări cum face mașina.
Când în sfârșit problema a apărut când mașina era în curtea mecanicului, în cadrul altei vizite la service, la un schimb de fulie alternator, am zis că în sfârșit am găsit salvarea, că un mecanic în sfârșit poate vedea live situația. Acesta a încercat s-o pornească timp de două zile, încercând să diagnosticheze problema, dar NU a reușit să găsească problema, iar mașina a pornit de la sine, defectul nemanifestandu-se ulterior, făcând imposibila căutarea problemei. Am luat mașina, am plecat acasă, erau temperaturi de +35. A doua zi aceeași problemă, nu mai pornea. Am reușit să găsesc un mecanic care teoretic ar fi fost foarte bun, am decis să duc mașina la el imediat ce reușesc să pornesc motorul. Pentru că nu am reușit, am căutat singur, iarăși, pe net problema. Și pe youtube, am găsit într-un final:

Problema era infamul releu 109 și se află sub volan, se accesează prin demontarea simplă a plasticelor de la bord. El comanda Fuel Shut-off Valve, o valva ce comandă alimentarea cu combustibil. Cică cu puțină atenție s-ar fi observat că martorul luminos de bujii nu se aprindea la punerea contactului, dar cine observă asemenea detalii. Releul avea un picioruș de-cositorit și când se încălzea, de la temperaturi exterioare sau de la contactul imperfect variabil, se dilata și nu mai făcea contact, lăsând închisă valva. Am rezolvat cei 5 ani de stres, singur, cu un pistol de lipit, și zero investiții. De atunci pornește perfect, de fiecare data.
Am detaliat atât, poate cineva se regăsește în problema asta și face economie de timp și...
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	20170621_093109.jpg
Views:	248
Size:	2.34 MB
ID:	3186214   Click image for larger version

Name:	20170621_090857.jpg
Views:	245
Size:	3.20 MB
ID:	3186215  
gre is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -