Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > BMW > Zona tehnica BMW

Zona tehnica BMW Zona tehnica, secrete, tips&tricks BMW

Reply
 
Thread Tools
Old 14-05-12, 21:55   #4771
mistreku

Stage 5
 
mistreku's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,239
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Quote:
Originally Posted by florineluspr View Post
Am rezolvat. am luat m52tub28 de pe e39 din 2000. motorul merge super frumos, are compresie 13 si ceva pe fiecare cilindru. porneste perfect se aude foarte bine,vanosul nu face galagie, fum nu scoate.becul la ulei se stinge instant, uleiul este curat si la nivel.Acum vad eu cum il bag pe e36-le meu.
Pai in afara de sorb, cred ca e descurcata treaba. Sa-l stapanesti sanatos! O sa fii foarte multumit de el, e foarte placut de condus si nici nu haleste asa mult pe exterior.

Si faptul ca l-ai luat dupa un e39 are avantajele lui, in sensul ca e probabil mai putin tras de el decat daca ar fi fost pe un e36.
__________________
From WTF to DIY to OMG
mistreku is offline   Reply With Quote
Old 14-05-12, 22:20   #4772
GOGU_VL
BMW Driver

Stage 5
 
GOGU_VL's Avatar
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 5,384
Member of:
[BMW]
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Quote:
Originally Posted by mistreku View Post
Si faptul ca l-ai luat dupa un e39 are avantajele lui, in sensul ca e probabil mai putin tras de el decat daca ar fi fost pe un e36.
+1
Sa-l stapanesti sanatos Florine
GOGU_VL is offline   Reply With Quote
Old 14-05-12, 22:26   #4773
florineluspr

Stage 5
 
florineluspr's Avatar
 
Join Date: Apr 2010
Posts: 2,198
Member of:
[Competitor CNCA]
[BMW]
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Quote:
Originally Posted by GOGU_VL View Post
+1
Sa-l stapanesti sanatos Florine
ms boss!Am o intrebare,... masina a avut cutie automata, si eu am luat motorul fara cutie fara ambreiaj,,, merg cele de pe m50 pe motorul asta?
florineluspr is offline   Reply With Quote
Old 15-05-12, 10:09   #4774
mistreku

Stage 5
 
mistreku's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,239
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Quote:
Originally Posted by florineluspr View Post
ms boss!Am o intrebare,... masina a avut cutie automata, si eu am luat motorul fara cutie fara ambreiaj,,, merg cele de pe m50 pe motorul asta?
Pai stiu sigur ca merge cutia de 2.8 pe 2.5, ca am pus eu. Deci ma astept sa mearga si invers.
mistreku is offline   Reply With Quote
Old 15-05-12, 10:42   #4775
florineluspr

Stage 5
 
florineluspr's Avatar
 
Join Date: Apr 2010
Posts: 2,198
Member of:
[Competitor CNCA]
[BMW]
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Quote:
Originally Posted by mistreku View Post
Pai stiu sigur ca merge cutia de 2.8 pe 2.5, ca am pus eu. Deci ma astept sa mearga si invers.
Cutie de M52 am pus si eu pe M50 dar am pus de pe M52 normal nu M52 dublu vanos, acum cred ca e acelasi lucru.Cutia si ambreiajul au mers de la una la alta dar nu am schimbat si volanta, aia o aveam deja pe m52-ul la care am facut acest schimb.
florineluspr is offline   Reply With Quote
Old 15-05-12, 16:05   #4776
Skillzu
BMW Specialist

Stage 5
 
Skillzu's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 4,268
Member of:
[Moderators]
[BMW]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Quote:
Originally Posted by florineluspr View Post
Cutie de M52 am pus si eu pe M50 dar am pus de pe M52 normal nu M52 dublu vanos, acum cred ca e acelasi lucru.Cutia si ambreiajul au mers de la una la alta dar nu am schimbat si volanta, aia o aveam deja pe m52-ul la care am facut acest schimb.
Nu trebuie sa ai nici o problema.
'sablonul' blocului motor, pe partea unde vine cutia, e acelasi.
Skillzu is offline   Reply With Quote
Old 15-05-12, 21:24   #4777
alexxss

Stage 5
 
alexxss's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 711
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Quote:
Originally Posted by florineluspr View Post
Am rezolvat. am luat m52tub28 de pe e39 din 2000. motorul merge super frumos, are compresie 13 si ceva pe fiecare cilindru. porneste perfect se aude foarte bine,vanosul nu face galagie, fum nu scoate.becul la ulei se stinge instant, uleiul este curat si la nivel.Acum vad eu cum il bag pe e36-le meu.
ai luat motorul care vroiam sa il iau eu))))poate ma luminezi si pe mine cu toate modificarile facute pt a monta acest motor dupa ce il montezi
alexxss is offline   Reply With Quote
Old 16-05-12, 18:30   #4778
15lda

Stage 4
 
15lda's Avatar
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 246
Member of:
[DACIA]
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Vreau sa ma apuc sa schimb singur ambreiajul la ce sa ma astept ce probleme as putea intampina?
15lda is offline   Reply With Quote
Old 17-05-12, 13:10   #4779
florineluspr

Stage 5
 
florineluspr's Avatar
 
Join Date: Apr 2010
Posts: 2,198
Member of:
[Competitor CNCA]
[BMW]
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Quote:
Originally Posted by alexxss View Post
ai luat motorul care vroiam sa il iau eu))))poate ma luminezi si pe mine cu toate modificarile facute pt a monta acest motor dupa ce il montezi
L-ai vazut/verificat ?In caz ca ai apucat sa il vezi/auzi ce parere ti-ai facut despre el?
Referitor la montaj nu imi fac probleme.Ma descurc eu!Foarte complicat nu este.
Ce compresie trebuie sa aiba acest tip de motor pe cilindru?
Asta are 13+ la prima verificare, dar nu stiu de ce am impresia ca la urmatorul test va avea 14.Sunt multumit de el, acum sa il montez pe masina sa vad ce si cum, sper sa fie ok si sa nu imi faca probleme!
Astea nu au bloc cu nikasil, cred ca sunt ok.Are 160.000 mile la bord in 10 ani...Nu stiu cat de reali or fi km, ar veni 20-25.000 pe an.
florineluspr is offline   Reply With Quote
Old 17-05-12, 13:14   #4780
mistreku

Stage 5
 
mistreku's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,239
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Quote:
Originally Posted by florineluspr View Post
L-ai vazut/verificat ?In caz ca ai apucat sa il vezi/auzi ce parere ti-ai facut despre el?
Referitor la montaj nu imi fac probleme.Ma descurc eu!Foarte complicat nu este.
Ce compresie trebuie sa aiba acest tip de motor pe cilindru?
Asta are 13+ la prima verificare, dar nu stiu de ce am impresia ca la urmatorul test va avea 14.Sunt multumit de el, acum sa il montez pe masina sa vad ce si cum, sper sa fie ok si sa nu imi faca probleme!
Astea nu au bloc cu nikasil, cred ca sunt ok.Are 160.000 mile la bord in 10 ani...Nu stiu cat de reali or fi km, ar veni 20-25.000 pe an.
Mie 13 imi suna foarte bine. A mea a scos 10, 10.5 pe toti. Acu mai depinde si cu ce masori, ca unul arata intr-un fel, altul in alt fel. Dar oricum, 13 mi se pare f bun.
mistreku is offline   Reply With Quote
Old 17-05-12, 13:28   #4781
florineluspr

Stage 5
 
florineluspr's Avatar
 
Join Date: Apr 2010
Posts: 2,198
Member of:
[Competitor CNCA]
[BMW]
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

La M50B20 am 14 bari. Am o dracie de manometru special pentru masurat compresia, se infileteaza la bujie si dai la automat fara sa porneasca cateva secunde pana urca la maxim(cat poate) si apoi iti ramane presiunea.Masoara in bari...Sper sa fie ok!Uleiul il are la nivel si se vede e folosit, dar in sensul bun, adica nu a fost schimbat pentru vanzare.Cred ca e cel cu care s-a venit din UK ca in RO nu a mers masina decat 2 saptamani din spusele proprietarului, si 99% il cred,ca pare un om de cuvant!
florineluspr is offline   Reply With Quote
Old 17-05-12, 14:50   #4782
Sir 10

Stage 5
 
Sir 10's Avatar
 
Join Date: Oct 2010
Posts: 719
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Quote:
Originally Posted by Sir 10 View Post
o intrebare am si eu...aveti idee...airbagul de pe volanul de m pus pe e36 in ultimii ani de fabricatie...se potriveste cu cel de pe e39,numai ca acesta are si comenzi...vizual arata la fel,dar ma gandesc sa nu cumva sa existe vreo mica diferenta.multumesc
Ma poate ajuta cineva cu un raspuns sigur?
Sir 10 is offline   Reply With Quote
Old 17-05-12, 23:27   #4783
alexxss

Stage 5
 
alexxss's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 711
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Quote:
Originally Posted by florineluspr View Post
L-ai vazut/verificat ?In caz ca ai apucat sa il vezi/auzi ce parere ti-ai facut despre el?
Referitor la montaj nu imi fac probleme.Ma descurc eu!Foarte complicat nu este.
Ce compresie trebuie sa aiba acest tip de motor pe cilindru?
Asta are 13+ la prima verificare, dar nu stiu de ce am impresia ca la urmatorul test va avea 14.Sunt multumit de el, acum sa il montez pe masina sa vad ce si cum, sper sa fie ok si sa nu imi faca probleme!
Astea nu au bloc cu nikasil, cred ca sunt ok.Are 160.000 mile la bord in 10 ani...Nu stiu cat de reali or fi km, ar veni 20-25.000 pe an.
Nu am vazut motorul. Pana m-am documentat eu l-ai luat tu.))
Astept sa il montezi tu si daca o sa reusesti si o sa fie totul ok imi iau si eu unul. Momentan am dat banii pe jante.
alexxss is offline   Reply With Quote
Old 18-05-12, 09:45   #4784
eduard_1

Stage 4
 
eduard_1's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 203
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Am si eu o problema!
Cand e cald afara si incerc sa pornesc masina imi da niste rateuri la electromotor cum ar invarti in gol. de fapt cred ca invarte in gol....nu reuseste sa invarta volanta! aveti idee de la ce ar putea fi? bendix-ul? carbunii? tot electromotorul? ati mai intalnit o astfel de situatie?
Va multumesc!
__________________
Respect!Vand Xenon - www.km7.ro
eduard_1 is offline   Reply With Quote
Old 18-05-12, 11:03   #4785
GOGU_VL
BMW Driver

Stage 5
 
GOGU_VL's Avatar
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 5,384
Member of:
[BMW]
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Quote:
Originally Posted by eduard_1 View Post
Am si eu o problema!
Cand e cald afara si incerc sa pornesc masina imi da niste rateuri la electromotor cum ar invarti in gol. de fapt cred ca invarte in gol....nu reuseste sa invarta volanta! aveti idee de la ce ar putea fi? bendix-ul? carbunii? tot electromotorul? ati mai intalnit o astfel de situatie?
Va multumesc!
Mai mult ca sigur este bendixul.......si din cate stiu costa undeva la 200-250lei unul nou.....iar un electromotor second-hand este 100-150lei maxim.....parerea mea este sa-ti iei un bendix nou si esti sigur pe el, decat sa iei un electromotor second-hand si ala cine stie cat sa te tina, poate 1sapt, poate 1an.
Bafta !!!
GOGU_VL is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -