Zona tehnica BMW Zona tehnica, secrete, tips&tricks BMW |
06-01-11, 17:21
|
#1
|
Stage 5
Join Date: Nov 2010
Posts: 524
|
Bmw 328 vs 325
astept niste pareri ce preferati intre aceste doua motoare si care e mai bun si in ce aspecte..................momentan detin un 328
|
|
|
07-01-11, 08:30
|
#2
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Jun 2009
Posts: 2,437
Member of: [BMW]
|
Re: Bmw 328 vs 325
As prefera 328i , pentru cuplu !
|
|
|
07-01-11, 22:19
|
#3
|
Stage 5
Join Date: Nov 2010
Posts: 524
|
Re: Bmw 328 vs 325
asa este un cuplu mai bun si un start din mers mult mai bun fata de un 2.5,desi multi prefera 2.5 e mai pretabil la turbo
|
|
|
09-01-11, 08:30
|
#4
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Jun 2009
Posts: 2,437
Member of: [BMW]
|
Re: Bmw 328 vs 325
Quote:
Originally Posted by monstruln
asa este un cuplu mai bun si un start din mers mult mai bun fata de un 2.5,desi multi prefera 2.5 e mai pretabil la turbo
|
Pretabil este , dar din multii aia , cati isi pun , intradevar turbo ?
|
|
|
14-01-11, 10:01
|
#5
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 3,841
Member of: [BMW]
|
Re: Bmw 328 vs 325
Quote:
Originally Posted by Sparkle_81
Pretabil este , dar din multii aia , cati isi pun , intradevar turbo ?
|
Buna intrebarea Si din multii aia cati au avut 2.5 uri si 2.8 uri pe mana ? ))))
|
|
|
14-01-11, 11:37
|
#6
|
Stage 5
Join Date: Apr 2009
Posts: 3,948
|
Re: Bmw 328 vs 325
Quote:
Originally Posted by monstruln
asa este un cuplu mai bun si un start din mers mult mai bun fata de un 2.5,desi multi prefera 2.5 e mai pretabil la turbo
|
oricum strugurii sunt acrii !
|
|
|
14-01-11, 11:52
|
#7
|
Stage 5
Join Date: Jan 2007
Posts: 825
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Opel] [Style in Motion]
|
Re: Bmw 328 vs 325
Quote:
Originally Posted by Sparkle_81
As prefera 328i , pentru cuplu !
|
E cu 100 de kg mai greu 328 si desi are raportul greutate putere mai bun 325, 328 e mai rapid cuplul isi spune cuvantul. E diferenta mare intre 2,5 si 2,8 am mers cu amandoua as alege fara discutii 2,8-ul
|
|
|
14-01-11, 16:12
|
#8
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 3,841
Member of: [BMW]
|
Re: Bmw 328 vs 325
Quote:
Originally Posted by speed line
E cu 100 de kg mai greu 328 si desi are raportul greutate putere mai bun 325, 328 e mai rapid cuplul isi spune cuvantul. E diferenta mare intre 2,5 si 2,8 am mers cu amandoua as alege fara discutii 2,8-ul
|
Asta cu greutatea de unde o sti ? .....
|
|
|
14-01-11, 16:28
|
#9
|
Stage 5
Join Date: Dec 2009
Posts: 1,287
|
Re: Bmw 328 vs 325
Quote:
Originally Posted by sprinter
Asta cu greutatea de unde o sti ? .....
|
de pe carfolio,m-am uitat si eu. desi mi se pare putin ciudata o asemenea diferenta... 1295 vs 1395
|
|
|
14-01-11, 16:34
|
#10
|
Stage 2
Join Date: Apr 2010
Posts: 66
|
Re: Bmw 328 vs 325
desi nu am masina nici macar permis...din cate am auzit citit 2.5 ul ar fi mult mai rezistent ca motor decat 2.8 care am inteles ca se supraincalzeste mult mai repede!2.8(m52) din cate stiu in primi ani au avut probleme grave cu supraincalzirea dupa nu stiu daca au fost regandite...oricum as alege 2.5(m50) care cu cateva modificari ar fi extraodinar de potent...
sper sa fie corect ce am zis
|
|
|
14-01-11, 16:46
|
#11
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 3,841
Member of: [BMW]
|
Re: Bmw 328 vs 325
Quote:
Originally Posted by rdy4ever
de pe carfolio,m-am uitat si eu. desi mi se pare putin ciudata o asemenea diferenta... 1295 vs 1395
|
E o aberatie majora.... greutatea masinii in cazu asta e data mai mult de dotarile fiecarei masini ... E36 le are o greutate care variaza de la 1100 kg pana la 1500 kg. Motorul strict nu are cum sa fie mai greu cu 100kg decat 2.5 ul ... pentru ca singura diferenta dintre ele este de biele & vibrochen... si nu cred ca vibrochenul + bielele sunt mai grele cu 100 kg la 2.8.Sa nu mai zic ca daca luam in calcul varianta M50 S1 a motorului 2.5 care are blocu din fonta ajungem in alta parte.
__________________
BMW Motorsport
Tractiunea spate e la fel de periculoasa pe cat de prost, ingamfat si dornic de afirmare este soferul...
|
|
|
15-01-11, 00:05
|
#12
|
Stage 5
Join Date: Dec 2009
Posts: 1,287
|
Re: Bmw 328 vs 325
da.. e suspecta treaba, intr-adevar... acum am vazut ca asa scrie si in fisa atasata mai sus... trebuie cercetat...
si daca intr-adevar lista aia de specificatii e corecta si 328 are consum mai mic decat 325, 320, ... mie imi vine sa-mi dau foc la masina ))
__________________
'07 e91 320i '92 e36 320i coupe
Last edited by rdy4ever; 15-01-11 at 00:17.
|
|
|
15-01-11, 01:57
|
#13
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 3,841
Member of: [BMW]
|
Re: Bmw 328 vs 325
Quote:
Originally Posted by rdy4ever
da.. e suspecta treaba, intr-adevar... acum am vazut ca asa scrie si in fisa atasata mai sus... trebuie cercetat...
si daca intr-adevar lista aia de specificatii e corecta si 328 are consum mai mic decat 325, 320, ... mie imi vine sa-mi dau foc la masina ))
|
Asta cu consumu e cam adevarata... cosum mai mic decat 2.5 sigur sigur... decat 2.0... e pe undeva pe acolo ...
|
|
|
15-01-11, 17:20
|
#14
|
Stage 5
Join Date: Dec 2009
Posts: 1,287
|
Re: Bmw 328 vs 325
of... de ce nu am luat 328... urmatoarea va fi 328. Mie imi ia nenorocita cam 20 l/100 iarna urban. Stiu ca e f mult...dar mecanicul zice ca nu are nimic stricat care sa afecteze consumul. Pur si simplu asa e ea, insetata. Si totusi imi amintesc zile cand consuma 12-13 Ce o fi patit intre timp? Sonda lambda? Raspunde in parametrii ***u. Debitmetrul? La fel, e testat. Deci, ce? Catalizatorul sa fie infundat? Posibil...
|
|
|
16-01-11, 21:38
|
#15
|
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,239
|
Re: Bmw 328 vs 325
Quote:
Originally Posted by sprinter
E o aberatie majora.... greutatea masinii in cazu asta e data mai mult de dotarile fiecarei masini ... E36 le are o greutate care variaza de la 1100 kg pana la 1500 kg. Motorul strict nu are cum sa fie mai greu cu 100kg decat 2.5 ul ... pentru ca singura diferenta dintre ele este de biele & vibrochen... si nu cred ca vibrochenul + bielele sunt mai grele cu 100 kg la 2.8.Sa nu mai zic ca daca luam in calcul varianta M50 S1 a motorului 2.5 care are blocu din fonta ajungem in alta parte.
|
o alta diferenta majora e blocul de aluminiu la M52 fata de fonta la M50 (tocmai de aceea e si mai pretabil la turbo). greutatea insa variaza in functie de dotari, poate sa fie mai grea sau mai usoara oricare din ele, nu e nimic batut in cuie.
legat de problemele de racire, aia cu supra incalzirea e aberatie, nu au avut nici o problema afara de ideea (extrem de proasta) cu pompa de apa de plastic (si la m50 si la m52), care atunci cand crapa - rezulta in supra incalzire, logic. singura problema reala care au avut-o m52-urile a fost cu aliajul de nikasil, care in combinatie cu benzina mai proasta era predispus
la corodare, rezultand in probleme majore. dar asta a fost mai mult in uk si us, deci nu prea ne afecteaza pe noi.
on: prefer 2.8 pt cuplu, e mai placut de condus la mersul de zi cu zi. 2.5 cere ture, jos mi se pare cam lenes. seamana mai mult cu un 2.0. pe 400m snt cam la fel, nu snt diferente mari intre ele.
__________________
From WTF to DIY to OMG
|
|
|
|
|